Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756400 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #380 Gepost op: juni 21, 2008, 04:13:48 pm »
Jo Vermast, ooit onder contract bij SVZW, keert terug naar KV Kortrijk dat een transfersom moet betalen aan MVV.



Kon bij ons niet mee in eerste. Voor de VK echter een versterking ;)
Was dat zelfs niet in 2e ?
Webteam SV Zulte Waregem

sv74

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #381 Gepost op: juni 21, 2008, 05:45:43 pm »
Jo Vermast, ooit onder contract bij SVZW, keert terug naar KV Kortrijk dat een transfersom moet betalen aan MVV.


Kon bij ons niet mee in eerste. Voor de VK echter een versterking ;)
Kreeg toch ook te weinig kansen om zich te bewijzen (Meert was ook outstanding, was normaal) ik denk dus ook dat Backx weg gaat bij Kortrijk. 

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #382 Gepost op: juni 21, 2008, 07:58:41 pm »
Waar hangt Merlierke dezer dagen uit ? Waar speelt die volgend seizoen heb ik dit gemist of is hij nog op zoek naar een ploeg ??

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #383 Gepost op: juni 21, 2008, 08:43:27 pm »
Interesse van Rapid (?) Boekarest dacht ik  :o er stond iets van in De Morgen een paar weken terug

Hij zal t daar dus alles behalve slecht doen

Bart

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #384 Gepost op: juni 21, 2008, 09:28:29 pm »
Jo Vermast, ooit onder contract bij SVZW, keert terug naar KV Kortrijk dat een transfersom moet betalen aan MVV.



Kon bij ons niet mee in eerste. Voor de VK echter een versterking ;)
Was dat zelfs niet in 2e ?

Nope, was tijdens het debuutseizoen in eerste. Waar Panini-boeken al niet goed voor zijn.  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #385 Gepost op: juni 22, 2008, 01:37:16 pm »
of internet natuurlijk :

--------------------------------------------------------------------------------
al surfend kom je al eens een interessante website tegen, zo vond ik hier vandaag deze :

http://www.eufo.de/football/bel/

je kan er bijvoorbeeld zoeken op ploeg, en op seizoen, als je pakweg wil weten welke spelers er bij sv zulte waregem speelden in seizoen 2003-2004 , welke spelers er in 2005-2006 bij anderlecht speelden, welke ploegen er in tweede klasse zitten in seizoen 2002-2003, voor welke ploegen spelers vroeger speelden, ...

lijkt mij een heel correcte en goed geinformeerde website.

met deze ploeg speelden we kampioen in tweede klasse 2004-2005:
http://www.eufo.de/football/bel/2004/sv_zegem.htm

zo bijvoorbeeld onze ploeg van 2005-2006: (met jo vermast)
http://www.eufo.de/football/bel/2005/sv_zegem.htm

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #386 Gepost op: juni 24, 2008, 10:34:03 am »
sengier staat in belangstelling van cercle

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #387 Gepost op: juni 24, 2008, 12:06:40 pm »
sengier staat in belangstelling van cercle
Amai, De Boeck heeft echt wel goed essevee gevolgd tijdens ons eerste jaar he.
Straks lezen we daar dat ze De Brul enzo er ook bij willen. niet te doen...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #388 Gepost op: juni 24, 2008, 12:21:29 pm »
sengier staat in belangstelling van cercle
Vond dat een goeie keeper, spijtig dat hij weg ging.

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #389 Gepost op: juni 24, 2008, 12:42:21 pm »
sengier staat in belangstelling van cercle
Vond dat een goeie keeper, spijtig dat hij weg ging.

? Heeft ons gered in het bekerjaar tegen Geel, waar we de 2de helft niet meer overkwamen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #390 Gepost op: juni 25, 2008, 10:07:44 am »
Het is nog te vroeg om te oordelen, maar vertrouwen kan veel doen! Ik hoop dat hij er slaagt.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #391 Gepost op: juni 25, 2008, 10:54:06 am »
In een oefenmatch die met 0-8 gewonnen wordt is dat niet zo vreemd toch... Ik herinner mij nog goed dat die broer van Sankar?, Maurice, 3(ongeveer) maal scoorde tegen Wielsbeke in 45 minuten...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #392 Gepost op: juni 25, 2008, 11:15:06 am »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?

Online Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #393 Gepost op: juni 25, 2008, 12:39:22 pm »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #394 Gepost op: juni 25, 2008, 03:16:52 pm »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Zijn besluit staat al lang vast (hij wil meer tijd voor zijn gehandicapt kindje), met Neumayr is zijn vervanger zelfs al aangetrokken ...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #395 Gepost op: juni 25, 2008, 03:35:21 pm »
Ja, k weet ook wel dat hij al lang beslist heeft om te stoppen bij essevee, en om dichter bij huis te voetballen om meer tijd te hebben voor z'n dochter; maar hij moet ook nog een nieuwe club vinden h?

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #396 Gepost op: juni 26, 2008, 11:17:58 am »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Zijn besluit staat al lang vast (hij wil meer tijd voor zijn gehandicapt kindje), met Neumayr is zijn vervanger zelfs al aangetrokken ...


nee toch niet, eens gevraagt aan iemand van essevee wie zij zien als zijn vervanger. Ik kreeg als antwoord Lutte, lander of mischien zelf Dhaene. Maar zeker nier dienen duitser is een heel andere speler.
essevee till i die!!!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #397 Gepost op: juni 26, 2008, 11:49:27 am »
Bj?rn Sengier speelt volgend seizoen dan toch niet voor Cercle Brugge. Op de website van diens huidige club Willem II staat te lezen dat de seizoensrevelatie van vorig jaar afgezien heeft van een overgang.


Bj?rn Sengier fungeert als tweede doelman bij de Eredivisieclub Willem II. "Bij ons is hij in principe onze tweede doelman na Maikel Aerts. Ik kan me dan ook voorstellen dat zo'n jongen om zich heen kijkt als hij met die status niet tevreden is", zei technisch directeur Andries Jonker onlangs in het Brabants Dagblad.

Sengier zal dus ook volgend seizoen actief zijn in Tilburg. Op 1 juli zal hij zich moeten aanmelden voor de eerste training. Club en speler staan nog steeds open voor een transfer. Waarom Cercle uiteindelijk afhaakte, is niet bekend.

De voetbalkrant.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #398 Gepost op: juni 26, 2008, 02:22:21 pm »
Bj?rn Sengier speelt volgend seizoen dan toch niet voor Cercle Brugge. Op de website van diens huidige club Willem II staat te lezen dat de seizoensrevelatie van vorig jaar afgezien heeft van een overgang.


Bj?rn Sengier fungeert als tweede doelman bij de Eredivisieclub Willem II. "Bij ons is hij in principe onze tweede doelman na Maikel Aerts. Ik kan me dan ook voorstellen dat zo'n jongen om zich heen kijkt als hij met die status niet tevreden is", zei technisch directeur Andries Jonker onlangs in het Brabants Dagblad.

Sengier zal dus ook volgend seizoen actief zijn in Tilburg. Op 1 juli zal hij zich moeten aanmelden voor de eerste training. Club en speler staan nog steeds open voor een transfer. Waarom Cercle uiteindelijk afhaakte, is niet bekend.

De voetbalkrant.

Is bevestigd op Sporza :
Sergej Serebrennikov wil zijn carri?re afsluiten bij Cercle en Willem II-doelman Bjorn Sengier komt niet.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #399 Gepost op: juni 26, 2008, 04:04:59 pm »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Zijn besluit staat al lang vast (hij wil meer tijd voor zijn gehandicapt kindje), met Neumayr is zijn vervanger zelfs al aangetrokken ...


nee toch niet, eens gevraagt aan iemand van essevee wie zij zien als zijn vervanger. Ik kreeg als antwoord Lutte, lander of mischien zelf Dhaene. Maar zeker nier dienen duitser is een heel andere speler.

Neumayr werd anders wel aangekondigd als de nieuwe box-to-box-speler van Zulte Waregem, wat dat Verschuere ook wel was ...