Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756402 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

salout?

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #400 Gepost op: juni 27, 2008, 11:47:06 pm »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Zijn besluit staat al lang vast (hij wil meer tijd voor zijn gehandicapt kindje), met Neumayr is zijn vervanger zelfs al aangetrokken ...


nee toch niet, eens gevraagt aan iemand van essevee wie zij zien als zijn vervanger. Ik kreeg als antwoord Lutte, lander of mischien zelf Dhaene. Maar zeker nier dienen duitser is een heel andere speler.

Neumayr werd anders wel aangekondigd als de nieuwe box-to-box-speler van Zulte Waregem, wat dat Verschuere ook wel was ...

infiltreerde verschuere in de 16-meter dan??

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #401 Gepost op: juni 27, 2008, 11:49:33 pm »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Zijn besluit staat al lang vast (hij wil meer tijd voor zijn gehandicapt kindje), met Neumayr is zijn vervanger zelfs al aangetrokken ...


nee toch niet, eens gevraagt aan iemand van essevee wie zij zien als zijn vervanger. Ik kreeg als antwoord Lutte, lander of mischien zelf Dhaene. Maar zeker nier dienen duitser is een heel andere speler.

Neumayr werd anders wel aangekondigd als de nieuwe box-to-box-speler van Zulte Waregem, wat dat Verschuere ook wel was ...

infiltreerde verschuere in de 16-meter dan??

Een box-to-box speler beweegt toch voornamelijk tussen beide strafschopgebieden , en infiltreert niet noodzakelijk in de 16m dacht ik... ?

salout?

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #402 Gepost op: juni 27, 2008, 11:57:53 pm »
Heeft Verschuere nu al een nieuwe ploeg gevonden?
denk het niet, zouden we hem echt niet kunnen overtuigen nog een jaartje te blijven?

Zijn besluit staat al lang vast (hij wil meer tijd voor zijn gehandicapt kindje), met Neumayr is zijn vervanger zelfs al aangetrokken ...


nee toch niet, eens gevraagt aan iemand van essevee wie zij zien als zijn vervanger. Ik kreeg als antwoord Lutte, lander of mischien zelf Dhaene. Maar zeker nier dienen duitser is een heel andere speler.

Neumayr werd anders wel aangekondigd als de nieuwe box-to-box-speler van Zulte Waregem, wat dat Verschuere ook wel was ...

infiltreerde verschuere in de 16-meter dan??

Een box-to-box speler beweegt toch voornamelijk tussen beide strafschopgebieden , en infiltreert niet noodzakelijk in de 16m dacht ik... ?
geef me eens een vb van een box-to-box? Juist ja Felliani; en wat doet 'ie ?? dodelijk infiltreren in de zestien. gerrard&lampard: beiden pikken geregeld hun goaltje mee. dat zijn echte box-to-boxen. Verschuere is meer dat type van echte centrale middenvelder: noch verdedigend, noch aanvallend. hij dirigeert alles op zijn manier.

Rafa

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #403 Gepost op: juni 28, 2008, 12:03:39 am »
Voor mijn part is een box-to-box-speler een speler die graag tussen kartonnen dozen navigeert, of iemand die graag oorletsels oploopt op fuiven... Gewoon een speler die van de ene kant van het veld naar de andere kant loopt, jammer genoeg bestaat er geen definitie voor het woord. Get over it.

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #404 Gepost op: juni 28, 2008, 04:22:10 am »
Ik kan scheel gezien hebben, maar Verschuere is geen box-to-box-speler geweest. Geniale spelverdeler wel.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #405 Gepost op: juni 28, 2008, 09:09:39 am »
Idd, ik vind Verschuere ook absoluut geen box-to-box speler...
k Heb trouwens iets tegen die term

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #406 Gepost op: juni 28, 2008, 09:23:32 am »
Idd, box-to-box...wat een term ::)

In Anderlecht hebben ze ook lang achter de betekenis gezocht...

Sowieso beantwoordt Verschuere niet tot de hierboven gegeven uitleg.

Hij is (nog een beetje hoop  ;))/was gewoon een fantastische dirigent op het middenveld met een schitterende mentaliteit en werkkracht.

Dit is wat in mij opkomt als ik de naam Verschuere hoor !

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #407 Gepost op: juni 28, 2008, 09:23:59 am »
Wat maakt het uit. Als die bal vooraan geraakt met een tussenstap meer dan is dat maar zo. Er zijn zoveel ploegen die geen box-to-box speler hebben. Wij mogen trots zijn dat Essevee grotendeels op z'n markt bleef en niet teveel buitenlanders liet overkomen. Jong ?n Belgisch was al altijd de doelstelling en nu zijn we daar h??l dichtbij.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #408 Gepost op: juni 28, 2008, 09:34:06 am »
box-to-box of niet, Neumayr gaat toch op dezelfde positie als Verschuere uitgespeeld worden ?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #409 Gepost op: juni 28, 2008, 11:58:21 am »
box-to-box of niet, Neumayr gaat toch op dezelfde positie als Verschuere uitgespeeld worden ?
Ik denk toch dat hij eerder een rechtsmidden is, hij speelt al jaren vooral op die positie.
Eventueel zal hij centraal uitgespeeld worden, maar k betwijfel dat

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #410 Gepost op: juni 28, 2008, 03:12:37 pm »
box-to-box of niet, Neumayr gaat toch op dezelfde positie als Verschuere uitgespeeld worden ?
Ik denk toch dat hij eerder een rechtsmidden is, hij speelt al jaren vooral op die positie.
Eventueel zal hij centraal uitgespeeld worden, maar k betwijfel dat

in de transfers-topic las ik ergens dat hij de spelmaker van SVZW moet worden, Dury vertelt op svzw.be dat hij in moderne termen een box-to-boxspeler genoemd kan worden, dus ik denk toch dat hij centraal zal staan. Nuja we zullen zien eh

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #411 Gepost op: juni 28, 2008, 03:19:40 pm »
roussel kan naar de vs.
Bron:teletekst.
Nog een ploeg, waarom niet ?  :o

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #412 Gepost op: juni 28, 2008, 03:32:21 pm »
roussel kan naar de vs.
Bron:teletekst.
Nog een ploeg, waarom niet ?  :o
In zes maand staat 'm hier toch terug...  Bij Tubeke of zo... ::)

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #413 Gepost op: juni 30, 2008, 09:52:27 am »
roussel kan naar de vs.
Bron:teletekst.
Nog een ploeg, waarom niet ?  :o
In zes maand staat 'm hier toch terug...  Bij Tubeke of zo... ::)
bij de ploeg van zijn hart...

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #414 Gepost op: juni 30, 2008, 04:36:23 pm »
Jelavic boem boem.

29.06.2008, 18:24 Uhr
N?chster Testspielerfolg
Weiter geht's im Testspielprogramm: Rapid stand beim Trainingslager in K?rnten heute WAC St. Andr? gegen?ber, einem Verein aus der Regionalliga Mitte, der von Ex-Rapidler Peter Hrstic trainiert wird. Rund 1000 Zuschauer sahen bei hohen Temperaturen einen 2:0-Erfolg f?r Rapid, bei dem mit "Jimmy" Hoffer und Nikica Jelavic zwei St?rmer trafen. Hoffer hatte zudem noch zwei gute M?glichkeiten, wie auch einen Stangenschuss, um sein Trefferkonto am heutigen Tag auszubauen; Jelavic wuchtete den Ball per Kopf ins Netz, nach sch?ner Dober-Flanke. Nicht im Kader waren Tormann Georg Koch (Schmerzen am Knie), sowie Veli Kavlak und Marcel Ketelaer, die noch ein Spezialtraining abhielten. Das n?chste und letzte Testspiel findet am kommenden Mittwoch gegen den 1. FC K?ln statt.


SK Rapid - WAC St. Andr? 2:0 (1:0)


1000 Zuschauer; St. Andr?/Lavanttal

Tore: 1:0 Hoffer (40.), 2:0 Jelavic (76.);    ;)

Rapid spielte mit: Hedl (46. Lukse); Dober, Eder (46. Hiden), Patocka (46. Tokic), Katzer (53. Palla); Hofmann (46. Thonhofer), Heikkinen, Kulovits (46. Prokopic), Boskovic (75. Toth); Hoffer (46. Gartler, 53. Harding), Maierhofer (46. Jelavic);



Als die jongen in Waregem zijn vertrouwen helemaal had gevonden.... we gingen mooie dingen gezien hebben.  Jammer dat hij bij de sups zo weinig krediet kreeg.


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #415 Gepost op: juni 30, 2008, 05:12:28 pm »
Ah gedane zaken nemen geen keer.
Ik vind dat Nikica zeker veel potentieel heeft, maar het kwam er hier niet genoeg uit,  desondanks de vele kansen. Komt het nu door onze speelstijl of zat het hem in't kopke,
feit is dat hij te weinig kon brengen.

Dit is trouwens goed nieuws h?, want hij is nog steeds onze eigendom !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #416 Gepost op: juni 30, 2008, 05:15:25 pm »
het is ook een kwestie van je goed voelen h?....

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #417 Gepost op: juni 30, 2008, 05:26:13 pm »
...
Nicht im Kader waren Tormann Georg Koch (Schmerzen am Knie), sowie Veli Kavlak und Marcel Ketelaer, die noch ein Spezialtraining abhielten.
...
Marcel Kietelaer???
Is dat de neef van Joris Klitoris?
 :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #418 Gepost op: juni 30, 2008, 10:56:58 pm »
nu houden sommige mensen zich dus bezig om iedere dag oostenrijkse websites uit te vlooien hoeveel keer jelavic gescoord heeft tegen deze of gene kleine regionale oostenrijkse ploegskes. sommige mensen hebben veel tijd blijkbaar  :)

sommige spelers breken overal door, sommige soms wel soms niet, sommige nergens. jelavic zit dus wat dat betreft in categorie 2 of 3

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #419 Gepost op: juni 30, 2008, 11:00:17 pm »
nu houden sommige mensen zich dus bezig om iedere dag oostenrijkse websites uit te vlooien hoeveel keer jelavic gescoord heeft tegen deze of gene kleine regionale oostenrijkse ploegskes. sommige mensen hebben veel tijd blijkbaar  :)

sommige spelers breken overal door, sommige soms wel soms niet, sommige nergens. jelavic zit dus wat dat betreft in categorie 2 of 3

veel tijd kost da anders niet om gwn es te kijken hoe Jelavic het doet ^^
En ik ben wss niet de enige die ge?nteresseerd is in hoe Jelavic het doet, ten slotte is hij nog altijd van SVZW. Als hij slaagt bij Rapid zal de optie in zn contract wss gelicht worden, en is het kassa kassa voor SVZW, en anders mag hij altijd terugkomen van ik ...