Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756391 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #500 Gepost op: oktober 13, 2008, 10:44:36 am »
En SVZW-B (ofte KV Oostende) scoorde zeven anjers tegen Virton (7-2). De achtste roos bleef achterwege ;) Geen enkele van onze ex-spelers scoorde, maar Van Ryckeghem keepte blijkbaar goed, Sankar? en Dindeleux hielden Koita uit de match en VDD gaf 3 assists. Ferreira was gekwetst.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #501 Gepost op: oktober 14, 2008, 05:20:18 pm »
KVSK United kent voorlopig een dramatisch seizoen. De Limburgers staan pas op de voorlaatste plaats in tweede klasse. En die positie komt absoluut niet overeen met de ambities van de club.

Bjorn Sengier speelde bij Waasland zondag een uitstekende wedstrijd en bezorgde KVSK zo een punt (1-1). "Als we een reeks kunnen neerzetten van echt goede resultaten, dan komt het goede voetbal wel terug van zelf", zegt hij op de website van KVSK.

Nu volgen er twee thuiswedstrijden tegen Eupen en Ronse. "Wij moeten resoluut voor die zes op zes gaan. Een andere keuze hebben we niet", zo stelt Sengier. Als we thuis Ronse niet kunnen pakken, moeten we ons vragen beginnen te stellen."
SV TILL I DIE

Offline Pasterzemoat

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #502 Gepost op: oktober 14, 2008, 08:50:00 pm »
Nathan heeft zondag in het Luc Varennestadion te Kain-Doornik inderdaad, weliswaar met een lucky, de winninggoal gescoord tegen de ploeg van oude bekende Gerrit Laverge. Voor RFC Tournai, die de scheids absoluut tegen had, was dit de eerste nederlaag van het seizoen.
De gendarm, de gendarm, pakkeman met de lange arm.....

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #503 Gepost op: oktober 14, 2008, 10:33:58 pm »
KVSK United kent voorlopig een dramatisch seizoen. De Limburgers staan pas op de voorlaatste plaats in tweede klasse. En die positie komt absoluut niet overeen met de ambities van de club.

Bjorn Sengier speelde bij Waasland zondag een uitstekende wedstrijd en bezorgde KVSK zo een punt (1-1). "Als we een reeks kunnen neerzetten van echt goede resultaten, dan komt het goede voetbal wel terug van zelf", zegt hij op de website van KVSK.

Nu volgen er twee thuiswedstrijden tegen Eupen en Ronse. "Wij moeten resoluut voor die zes op zes gaan. Een andere keuze hebben we niet", zo stelt Sengier. Als we thuis Ronse niet kunnen pakken, moeten we ons vragen beginnen te stellen."

Ik heb de match gezien op Exqi, (onzen) Sengier stak er echt met schouders bovenuit. Was een echte eerste klasse keeper. Was kansloos bij het tegendoelpunt!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #504 Gepost op: oktober 22, 2008, 07:00:48 pm »
Een nogal herkenbaar bericht op tweedeklasse.be:

RFC Doornik zal de komende weken ??n helft van het koningskoppel voorin moeten missen. De blessure die Sylvio Breleur opliep tijdens Lierse - Doornik blijkt immers ernstiger dan gedacht.

Na onderzoeken kwam aan het licht dat de spits kampt met een spierscheur van maarliefst 4 centimeter. De Fransman zal hierdoor minstens zes weken aan de kant moeten blijven. Een tegenvaller voor revelatie Doornik dat zo naar een nieuwe spitsbroeder moet zoeken om naast Dorizon te zetten.

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #505 Gepost op: oktober 28, 2008, 02:36:06 pm »
Kan er mij iemand de achternaam geven van een ex-speler van SVZW waarvan zijn voornaam John is?

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #506 Gepost op: oktober 28, 2008, 02:40:23 pm »
john foucquet???

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #507 Gepost op: oktober 28, 2008, 02:47:20 pm »
Ja het is hem dat ik zocht :) Bedankt!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #508 Gepost op: oktober 28, 2008, 05:26:09 pm »
Salou bakt er bij Duisburg ook niet vet veel van. Negen wedstrijden ver.  Maar 2 keer mogen beginnen en telkens vervangen. Nul goals. 
Was beter bij waregem gebleven, maarja geld  ::)
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #509 Gepost op: november 01, 2008, 01:44:30 pm »
De meeste die naar het buitenland willen het nooit geloven, ik zou toch liever in Belgi? spelen, dan in't buitenland op de bank zitten. Trouwens voetballers in Belgi? verdienen nog altijd zeeeer goed in vgl met gewone mens.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #510 Gepost op: november 01, 2008, 02:27:43 pm »
De meeste die naar het buitenland willen het nooit geloven, ik zou toch liever in Belgi? spelen, dan in't buitenland op de bank zitten. Trouwens voetballers in Belgi? verdienen nog altijd zeeeer goed in vgl met gewone mens.
idd maar als je meer dan het dubbele kan verdienen... ik zou het toch ook sterk overwegen

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #511 Gepost op: november 03, 2008, 10:08:06 pm »
De meeste die naar het buitenland willen het nooit geloven, ik zou toch liever in Belgi? spelen, dan in't buitenland op de bank zitten. Trouwens voetballers in Belgi? verdienen nog altijd zeeeer goed in vgl met gewone mens.
idd maar als je meer dan het dubbele kan verdienen... ik zou het toch ook sterk overwegen

het zal wel "iets" meer zijn dan het dubbele denk ik. zie maar diene die bij moeskroen speelde en nu bij hoffenheim ...

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #512 Gepost op: november 16, 2008, 08:10:16 pm »
Kan er mij iemand de naam geven van de eerste buitenlandse speler van SVZW?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #513 Gepost op: november 16, 2008, 08:13:26 pm »
Kan er mij iemand de naam geven van de eerste buitenlandse speler van SVZW?

kruiswoordraadsel aan't oplossen ? :-\ 

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #514 Gepost op: november 16, 2008, 08:18:35 pm »
Kan er mij iemand de naam geven van de eerste buitenlandse speler van SVZW?

kruiswoordraadsel aan't oplossen ? :-\ 

Ja inderdaad :d

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #515 Gepost op: november 17, 2008, 11:59:52 am »
Mo Berth?!

Kwam in de winterstop over van Cercle, scoorde in zijn openingswedstrijd 2 potten op een corner, en daarna nooit meer iets van gehoord...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #516 Gepost op: november 17, 2008, 12:03:35 pm »
Ik kan mis zijn, maar was Dobias Koudijzer Belg of Nederlander? Zijn vader alvast Nederlander, maar weet niet hoe het zit met Dobias.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #517 Gepost op: november 17, 2008, 12:25:07 pm »
http://www.skrapid.at/14053+M56897a6483b.html
Onze vriend Jelavic legde er onlangs 3 in het mandje bij Rapid, weliswaar tegen de laatste maar toch. Zo te zien heeft hij daar de laatste weken ook een basisplaats weten te veroveren. Positief nieuws!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #518 Gepost op: december 02, 2008, 08:30:07 pm »
allez misschien gaan ze er nog zo content van raken dat ze hem gaan kopen.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #519 Gepost op: december 02, 2008, 08:35:06 pm »
Hoe zit dat trouwens met merlier ????
Speelt die nog altijd in Roemenie ?,?