Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #600 Gepost op: januari 20, 2009, 04:45:13 pm »
All?, de goed-nieuw-show gaat verder ! Doe zo voort ! Verliezen op Kortrijk, verliezen tegen een derde klasser,... we zullen het maar gauw vergeten.

Ik zal de wijze raad van sv_forever maar opvolgen, en blijk geven van gezond verstand en de discussie laten voor wat het is.

Ik hoop van harte dat ik Fortis-gewijs geen gelijk zal krijgen.

Welke goed nieuws show? Jongens toch, altijd dat wederkerend gezever, ongelofelijk. Het gaat gewoon helemaal niet zo slecht als jij laat (wil laten) blijken. J?, we verliezen op Kv Kortrijk (dat al 25 matchen ongeslagen is), en j?, we verliezen op het veld van Racing Mechelen - maar dat is hier al genoeg besproken, en j?, we verliezen op Lokeren - maar daar speelden we goed en verdienden we veel meer. Vorig jaar klagen en zagen dat het voetbal niet goed was ("ik zie liever goed voetbal en verliezen dan omgekeerd"), en nu hebben we ongeveer identiek hetzelfde aantal punten ?n spelen we goed voetbal (althans veel meer dan vorig jaar), en het is weer niet goed. En als je dan d?rft de ploeg en de trainer te verdedigen dan zitten we allemaal in een of ander 'clubje' en is het allemaal een 'goed-nieuws-show' en bla-bla-bla. Grow up.

Het punt dat Beerschot tranfers doet als Buffel en dergelijke was om aan te duiden dat zij een veel grotere achterban hebben, een groter budget ?n een betere ploeg. Desondanks spelen ze een h?le eindronde onderaan het klassement en worden ze op eigen veld (en een ronde eerder dan ons) vernederd door derdeklasser Racing Mechelen met 1-4. Wij doen het met minder middelen, minder fans, een mindere ploeg - en toch staan we bijna 10 punten voor op hen. Begrijp je?

Trouwens, je mag altijd doorgaan met de discussie en reageren op mijn eerdere argumenten in PM, zo storen we hier verder niemand in deze topic. Ik ben benieuwd.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #601 Gepost op: januari 20, 2009, 08:00:02 pm »
Oef...rust....

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #602 Gepost op: januari 20, 2009, 08:40:50 pm »
http://www.rkfc.be/1st_ploeg_rkfc.php?type_request=Spelers
Zoek de bekenden...
Kristof D'hollander en Wim Roels pik ik er meteen uit...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #603 Gepost op: januari 22, 2009, 11:47:43 pm »
http://www.rkfc.be/1st_ploeg_rkfc.php?type_request=Spelers
Zoek de bekenden...
Kristof D'hollander en Wim Roels pik ik er meteen uit...

Goed gezien!  Onlangs op TV in "man bijt in zijn hond"  was Roels te zien samen met Sven Vermant.

inderdaad, ik zei direct : diene heeft nog bij svzw gespeeld ! spijtig genoeg raken deze namen al meer en meer onbekend bij de (huidige) populatie in het regenboogstadion .

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #604 Gepost op: januari 24, 2009, 06:27:40 pm »
Sven vermant zit daar ook  :P
SV TILL I DIE

Offline VrieZe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #605 Gepost op: januari 25, 2009, 09:09:24 pm »
Timmeke Matthys heeft met zijn Griekske club 1-0 gewonnen en de assist kwam van de voet van onze ex-essevee speler!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #606 Gepost op: januari 25, 2009, 10:20:46 pm »
Emilio Ferrera en Panthrakikos deden nog beter. Dankzij een 1-0 zege thuis tegen Iraklis Saloniki staat Panthrakikos nu zesde.

Bij Panthrakikos kreeg Tim Matthys (ex-Zulte-Waregem, foto) zijn eerste basisplaats. Hij bedankte met de assist voor de enige goal.


Bron: www.sporza.be
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #607 Gepost op: januari 25, 2009, 10:45:44 pm »
nathan d'haemers scoorde de 0-1 blijkbaar in hamme - beveren (0-1)

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #608 Gepost op: januari 26, 2009, 01:52:14 pm »

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #609 Gepost op: januari 30, 2009, 12:17:56 pm »
Pieter Merlier wil komende 2,5 jaar opnieuw toveren
'In Roemeni? ben ik Merlijn'

Pieter Merlier (29) is nog niet uitgekeken op Roemeni?. Deze maand ruilde hij Universitatea Cluj voor een nieuwe club in de Liga 1, Universitatea Craiova. 'In 2,5 jaar verdien ik hier evenveel als in zeven jaar bij Zulte Waregem', aldus de ex-doelman van Essevee.

Pieter Merlier, bij Zulte Waregem meer dan tien jaar rond de eigen kerktoren keepend, is een globetrotter geworden. Na een kort avontuur in Isra?l belandde hij bijna een jaar geleden in Roemeni?. Omdat de competitie daar pas eind februari van start gaat, rijgt Merlier de stages aan elkaar. Vorige week was hij in Turkije, deze week in Itali?. 'Onze coach (Nicolo Napoli, red.) is een Italiaan', vertelt de 29-jarige Waregemnaar. 'Het clich? dat Italiaanse coaches erg fysiek trainen, klopt. We trainen nu iedere dag twee uur zonder bal. Op het eind van de dag kunnen ze me bijeen vegen. Nooit eerder meegemaakt.'

Met Universitatea Craiova is Merlier aan zijn tweede Roemeense werkgever toe nadat Universitatea Cluj, de stadsrivaal van de club die furore maakte in de Champions League, uit de Liga 1 degradeerde. 'De financi?le problemen van de club zijn mijn redding geworden. Cluj heeft me nog tot december betaald, maar moest me daarna gratis laten gaan.'

Bij Craiova komt Merlier terecht bij een club met een razend ambitieuze voorzitter, op het waanzinnige af. 'Hij vergelijkt ons met Standard', zegt Merlier. 'Omdat Craiova twee jaar geleden tijdens de voorbereiding Standard heeft geklopt, denkt de voorzitter dat we gelijkaardige successen kunnen boeken. De clubvoorzitters in Roemeni? zijn vaak speciale figuren. Ze komen iedere dag op tv hun zegje doen.'

Merlier is ook geen volslagen onbekende meer in Roemeni?. 'Tijdens mijn eerste wedstrijd met Cluj stopte ik in de topper tegen Rapid Boekarest meteen een strafschop. Eigenlijk was die gewoon slecht getrapt, maar ik kwam in de kranten als de redder van het vaderland. Ze lieten mij poseren met een hoge toverhoed en goochelstok. De Roemenen noemen me ook Merlijn. Ze kunnen Merlier niet uitspreken.'

Terreinwagen als aanmoedigingspremie

Op het einde van vorig seizoen had Pieter Merlier zich opnieuw onsterfelijk kunnen maken. 'In Roemeni? is het schering en inslag dat clubs op het einde van het seizoen aanmoedigingspremies aan tegenstanders van hun rivalen geven. Titelkandidaat Steaua Boekarest had aan ieder van ons een terreinwagen beloofd als we minstens een punt pakten tegen onze stadsrivaal CFR Cluj. Het bleef lang 0-0, maar in het slot kreeg ik nog een strafschopgoal tegen.'

Bij Craiova tekende Merlier een contract van vijf maanden, maar die kan worden verlengd met twee jaar. 'Ik moet de concurrentie aangaan met eerste doelman Bornescu. Doordat hij zich onaantastbaar waande, begon hij zich arrogant op te stellen.' (vdm) (hnb)


Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #610 Gepost op: januari 31, 2009, 01:02:56 pm »
Timmeke Matthys heeft met zijn Griekske club 1-0 gewonnen en de assist kwam van de voet van onze ex-essevee speler!
Met alles wat nu voorvalt was Tim beter gebleven, we konden hem nog goed gebruiken :(

sv74

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #611 Gepost op: februari 01, 2009, 07:41:09 am »
Timmeke Matthys heeft met zijn Griekske club 1-0 gewonnen en de assist kwam van de voet van onze ex-essevee speler!
Met alles wat nu voorvalt was Tim beter gebleven, we konden hem nog goed gebruiken :(
Hij was uitgekeken op Sv Zulte Waregem en op ...Dury, hij wilde kost wat kost weg.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.918
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #612 Gepost op: februari 03, 2009, 08:19:45 am »
Salou naar Vejle BK in Denemarken, waar Priske speelt

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #613 Gepost op: februari 08, 2009, 08:02:09 pm »
op http://www.panthrakikos.com/ staat er een verslag van olympiakos - panthrakikos van gisteren. Matthys paar keer in beeld met knappe acties..

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #614 Gepost op: februari 09, 2009, 02:35:01 pm »
Leye niet op de bank in Gent.
Hoe komt dat?

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #615 Gepost op: februari 09, 2009, 02:51:32 pm »
Leye niet op de bank in Gent.
Hoe komt dat?

nog niet speel gerechtigd? kdenk dat da zal zijn

Offline tackie81

  • Leden
  • Berichten: 106
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #616 Gepost op: februari 09, 2009, 04:25:41 pm »
Was niet tijdig vrijgegeven door Essevee

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #617 Gepost op: februari 10, 2009, 08:28:54 am »
oeps papieertje vergeten door sturen,  ;D ;D ;D

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #618 Gepost op: februari 10, 2009, 08:04:48 pm »
Hij was idd niet speelgerechtigd. Leye zelf wist vorige week zaterdagavond (na de match tgn Mechelen) al dat hij niet op tijd speelgerechtigd zou zijn. t Duurt 6 werkdagen in Belgi?, en aangezien zaterdag en zondag geen werkdagen zijn, kon svzw de papieren maar maandagochtend opsturen

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #619 Gepost op: februari 10, 2009, 09:32:59 pm »
gelooft ge nu echt dat leye in gent veel speelkansen krijgt?