Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #640 Gepost op: februari 13, 2009, 09:48:55 pm »
Leye is ne zak, zo simpel is het!
Voor mij zou hij op een fluitconcert mogen rekenen als wij nr gent gaan

Al?, mooi is dit. In een paar weken van sympathieke, bescheiden speler (en een van de beste spelers die we al in onze rangen hebben gehad) tot zak...
Doet mij denken aan de wind, die draait ook altijd 180? ::)

2

Veel respect voor Leye. Als ik de reacties lees over Leye en in sommige posts over Lutte: schandalig. Leye heeft er vorig jaar voor gezorgd dat we nooit in de problemen kwamen, Lutte loopt zich te pletter.

Shame on you all.

ho ho wacht ne keer ,mbaye heeft veel goeds gedaan ok ,maar mijne post gaat over het feit dat :als men "moedwillig " een transfer probeert te versieren door middel van "ik wil niet meer spelen omdat ik NU wil vertrekken".sorry maar... langs de ene kant kan hij dikke centen verdienen bij een buitenlandse ploeg of (en wees maar zeker ook bij die andere binnenlandse ploeg).ik blijf erbij ,hier hangt er een reukje aan!

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #641 Gepost op: februari 14, 2009, 09:21:48 am »
in een scheiding zijn er altijd twee partijen en ieder zegt ZIJN waarheid...
de echte waarheid zullen we nooit te weten komen.....


Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #642 Gepost op: februari 14, 2009, 10:33:18 am »
Leye is ne zak, zo simpel is het!
Voor mij zou hij op een fluitconcert mogen rekenen als wij nr gent gaan

Al?, mooi is dit. In een paar weken van sympathieke, bescheiden speler (en een van de beste spelers die we al in onze rangen hebben gehad) tot zak...
Doet mij denken aan de wind, die draait ook altijd 180? ::)

2

Veel respect voor Leye. Als ik de reacties lees over Leye en in sommige posts over Lutte: schandalig. Leye heeft er vorig jaar voor gezorgd dat we nooit in de problemen kwamen, Lutte loopt zich te pletter.

Shame on you all.

idd, lutte loopt zich te pletter. Maar als je goed kijkt brengt dat gewoon niets bij als je ziet wat een balverlies dat hij sommige wedstrijden lijd. Door veel slechte passes en slechte controles, hij heeft zeer veel gedaan voor essevee dat ontken ik ook niet. Maar ik denk dat het tijd is om een stapje opzij te zetten en hem op de bank te plaatsen.

Ik hoop dat ik deze mening mag hebben? En doe ik daarmee kwaad aan lutte zijn cariere hier? ik denk het niet h?.
essevee till i die!!!

Offline Piemke

  • Leden
  • Berichten: 92
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #643 Gepost op: februari 14, 2009, 10:57:34 am »
Eens afwachten vanavond, Lutte is geschorst. De vorige wedstrijd dat hij er niet bij liep hebben we zwaar afgezien in het middenveld. Lutte is gewoon een z??r nuttige speler, ik denk dat de andere spelers het ook wel weten of het erbij loopt of niet, ge moet gewoon eens kijken hoeveel meters van het veld hij verdedigend bestrijkt zonder dat hij uit positie loopt.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #644 Gepost op: februari 14, 2009, 11:16:50 am »
Eens afwachten vanavond, Lutte is geschorst. De vorige wedstrijd dat hij er niet bij liep hebben we zwaar afgezien in het middenveld. Lutte is gewoon een z??r nuttige speler, ik denk dat de andere spelers het ook wel weten of het erbij loopt of niet, ge moet gewoon eens kijken hoeveel meters van het veld hij verdedigend bestrijkt zonder dat hij uit positie loopt.

Lutte is nuttig in het feit dat hij de extra meters loopt om druk te zetten die spelers als Ribery, Roelandts en Matton dan niet hoeven te lopen. Zo sparen ze hun krachten voor aanvallende doeleinden. Qua spelopbouw is hij gene krak, maar je moet echt eens zijn fysieke inspanningen volgen, het werk dat je opknapt. Je zou verschieten.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #645 Gepost op: februari 14, 2009, 11:30:49 am »
Eens afwachten vanavond, Lutte is geschorst. De vorige wedstrijd dat hij er niet bij liep hebben we zwaar afgezien in het middenveld. Lutte is gewoon een z??r nuttige speler, ik denk dat de andere spelers het ook wel weten of het erbij loopt of niet, ge moet gewoon eens kijken hoeveel meters van het veld hij verdedigend bestrijkt zonder dat hij uit positie loopt.

Lutte is nuttig in het feit dat hij de extra meters loopt om druk te zetten die spelers als Ribery, Roelandts en Matton dan niet hoeven te lopen. Zo sparen ze hun krachten voor aanvallende doeleinden. Qua spelopbouw is hij gene krak, maar je moet echt eens zijn fysieke inspanningen volgen, het werk dat je opknapt. Je zou verschieten.

Ik kan dit enkel maar beamen.

Offline TrueFloydian

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #646 Gepost op: februari 14, 2009, 12:58:00 pm »
Eens afwachten vanavond, Lutte is geschorst. De vorige wedstrijd dat hij er niet bij liep hebben we zwaar afgezien in het middenveld. Lutte is gewoon een z??r nuttige speler, ik denk dat de andere spelers het ook wel weten of het erbij loopt of niet, ge moet gewoon eens kijken hoeveel meters van het veld hij verdedigend bestrijkt zonder dat hij uit positie loopt.

Lutte is nuttig in het feit dat hij de extra meters loopt om druk te zetten die spelers als Ribery, Roelandts en Matton dan niet hoeven te lopen. Zo sparen ze hun krachten voor aanvallende doeleinden. Qua spelopbouw is hij gene krak, maar je moet echt eens zijn fysieke inspanningen volgen, het werk dat je opknapt. Je zou verschieten.

Ik kan dit enkel maar beamen.
Idem, lutte is een zeer nuttige speler die weinig opvalt. Ik wil hem zeker in de ploeg houden.

Offline TrueFloydian

  • Leden
  • Berichten: 40
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #647 Gepost op: februari 14, 2009, 07:53:10 pm »
Ley? in de basis bij Gent ipv Bryan Ruiz.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #648 Gepost op: februari 14, 2009, 10:37:46 pm »
En gescoord..

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #649 Gepost op: februari 14, 2009, 10:40:21 pm »
goe voor mijnen pronostiek datie de gelijkmaker maakt

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #650 Gepost op: februari 14, 2009, 10:41:53 pm »
Ley? in de basis bij Gent ipv Bryan Ruiz.

Ik gun het hem wel om bij een topploeg te gaan voetballen.

6     Zulte Waregem    22    34
7    Cercle Brugge    22    34
8    AA Gent    21    33

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #651 Gepost op: februari 14, 2009, 11:03:08 pm »
Leye kan mij geen zak meer schelen, we winnen zonder hem. Het draait ook beter vind ik er loopt geen vedette meer rond en niet iemand die ALTIJD de bal wilt. Ok hij kan scoren maar ik ben blij dat hij weg is.
SV TILL I DIE

sv74

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #652 Gepost op: februari 15, 2009, 01:11:52 am »
Leye is ne zak, zo simpel is het!
Voor mij zou hij op een fluitconcert mogen rekenen als wij nr gent gaan

Al?, mooi is dit. In een paar weken van sympathieke, bescheiden speler (en een van de beste spelers die we al in onze rangen hebben gehad) tot zak...
Doet mij denken aan de wind, die draait ook altijd 180? ::)

2

Veel respect voor Leye. Als ik de reacties lees over Leye en in sommige posts over Lutte: schandalig. Leye heeft er vorig jaar voor gezorgd dat we nooit in de problemen kwamen, Lutte loopt zich te pletter.

Shame on you all.

Over Lutte kan ik uw reactie begrijpen, over Leye al iets minder.  Inderdaad Leye heeft voor ons heel goede dingen gedaan, het is ook een fantastische voetballer die het normaal gezien wel ver zal brengen, maar zo willen weggaan bij de club die je de kans gaf om zo uit te groeien tot wat hij nu is zegt veel over hem.  Indien hij zonder veel morren en met volledige inzet zou spelen tegen KV Mechelen (zonder gebruik te maken van de wet 78)  de supporters te groeten, zonder na te trappen in de media tov onze ploeg, dan zou hij mijn volledige respect krijgen, maar nu ABSOLUUT NIET!   Vergelijk dit eens met hoe een Salou of een Mathijs hier weggingen, dit is toch dag en nacht verschil?!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #653 Gepost op: februari 16, 2009, 05:55:41 pm »
Niet echt schoon alweer van Leye.  Zit bij zijn zogezegde topclub.  Die sportief nauwelijks meer of zelf onderdoet op vele vlakken als we heden en verleden van beide clubs (sv waregem incl.) meerekenen en de adelbrieven naast elkaar leggen en die vergelijken.

Hoor hem nu op sporza eens.  Hier wordt ik beter aangespeeld en gent valt veel meer aan, en speelt aanvallender voetbal.  Leye blijft maar naschoppen, die hele transfer stinkt meer en meer dat er iets niet klopt aan heel dat verhaal.

Maar voor mij is Leye ook closed.  We staan alweer boven gent, en doen het zonder leye ook (zie genk) vooral.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #654 Gepost op: februari 16, 2009, 08:41:57 pm »
 >:( >:( beter? aangespeeld van wie kwamen dan de passen dan waaruit hij zijn goals heeft gemaakt? :o :o

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #655 Gepost op: februari 16, 2009, 09:14:11 pm »
Hoe is het nog met Merlier?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #656 Gepost op: februari 16, 2009, 10:10:45 pm »
nog lei-en aan het scheppen in voetbalparadijs roemeni? zeker ?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #657 Gepost op: februari 17, 2009, 08:14:24 pm »
Hoor hem nu op sporza eens.  Hier wordt ik beter aangespeeld en gent valt veel meer aan, en speelt aanvallender voetbal.  Leye blijft maar naschoppen, die hele transfer stinkt meer en meer dat er iets niet klopt aan heel dat verhaal.

t Is mss niet schoon dat hij dit zegt na 1 match bij AA Gent, maar als je eerlijk/serieus bent, is dit gewoon de realiteit! Gent heeft meer kwaliteit (als je enkel al kijkt naar hun spitsen, dan weet je genoeg!, van het type spitsen waar zij er 3?4 van hebben, kunnen wij er in het beste geval 1 veroorloven) en speelt ook aanvallender dan wij, ook al zie je dat niet in het klassement.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #658 Gepost op: februari 17, 2009, 11:37:21 pm »
leye had het wel vaak moeilijk als em alleen in de spits speelde. speelde liever met 2 spitsen.

nu ja velen zagen hem nooit spelen of nooit scoren voor aa gent, na vorig weekend zullen de kenners alweer hun mening moeten herzien.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #659 Gepost op: februari 22, 2009, 04:36:48 pm »
Blablabla Leye - AA Gent - 9e plaatse, SV Zulte Waregem - zonder blabla Leye - 5e plaats. Punt, andere lijn.