Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #660 Gepost op: februari 22, 2009, 07:50:16 pm »
Blablabla Leye - AA Gent - 9e plaatse, SV Zulte Waregem - zonder blabla Leye - 5e plaats. Punt, andere lijn.


Indeed. We missen hem voor geen fluit. Da's duidelijk! :)
-SVZW Forever-

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #661 Gepost op: februari 23, 2009, 09:07:58 am »
Gun hem toch die transfer naar een club vol ambitie uit de linkerkolom !  ::)

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #662 Gepost op: februari 23, 2009, 05:38:05 pm »
Citaat
C?dric Roussel, op overschot bij Bergen, is in beeld bij een Chinese eersteklasser. Noch de Chinese club noch Bergen zijn echter bereid de reis van de spits te betalen om medische tests te gaan afleggen.
(sport.be)

Heeft hij nog niet genoeg airmiles opgespaard om gratis naar daar te vliegen of zo?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #663 Gepost op: februari 28, 2009, 05:53:00 pm »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #664 Gepost op: maart 02, 2009, 07:19:25 pm »
Citaat
C?dric Roussel, op overschot bij Bergen, is in beeld bij een Chinese eersteklasser. Noch de Chinese club noch Bergen zijn echter bereid de reis van de spits te betalen om medische tests te gaan afleggen.
(sport.be)

Heeft hij nog niet genoeg airmiles opgespaard om gratis naar daar te vliegen of zo?


haha de globetrotter gaat weer zijn vleugels uitslaan (als iemand zijn tickets wil betalen) . dan kan em binnen een paar maand weer gaan bleiten .

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #665 Gepost op: maart 08, 2009, 06:13:22 pm »
Rot-Weiss Essen: Maczkowiak - Aydin, S. Lorenz, Zinke, B?hrer - Neumayr (88. Pagano), K?hne - Wunderlich (84. Harrer), Mainka - Kurth (77. Stiepermann), M?lders

1. FC Kaiserslautern II: Trapp - Lamprecht (84. Becker), Correia, Colak, Kaldirim - Neubauer, Bilek - Francoise, Pinheiro (52. Reinert) , Akcam - Stachnik (72. Jemmely)

Tore: 1:0 Neumayr (4.), 2:0 Correia (7. Eigentor), 3:0 Mainka (50.). - Zuschauer: 7.248. ?

Schiedsrichter: Sch??ling (Leipzig). ? Gelbe Karten: Wunderlich, Aydin - Lamprecht, Neubauer, Bilek

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #666 Gepost op: maart 08, 2009, 06:14:19 pm »
leye: "malheureusement zulte-waregem a perdu parce que je suis toujours supporteur de zulte-waregem"

Tof dat hij dat vermeldt

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #667 Gepost op: maart 08, 2009, 06:15:43 pm »
Rot-Weiss Essen: Maczkowiak - Aydin, S. Lorenz, Zinke, B?hrer - Neumayr (88. Pagano), K?hne - Wunderlich (84. Harrer), Mainka - Kurth (77. Stiepermann), M?lders

1. FC Kaiserslautern II: Trapp - Lamprecht (84. Becker), Correia, Colak, Kaldirim - Neubauer, Bilek - Francoise, Pinheiro (52. Reinert) , Akcam - Stachnik (72. Jemmely)

Tore: 1:0 Neumayr (4.), 2:0 Correia (7. Eigentor), 3:0 Mainka (50.). - Zuschauer: 7.248. ?

Schiedsrichter: Sch??ling (Leipzig). ? Gelbe Karten: Wunderlich, Aydin - Lamprecht, Neubauer, Bilek
Marcus geeft er een lap op... En pittig detail hij speelt daar toch voor meer dan 7.000 toeschouwers wat hetzelfde is als bij ons.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #668 Gepost op: maart 08, 2009, 06:50:52 pm »
leye: "malheureusement zulte-waregem a perdu parce que je suis toujours supporteur de zulte-waregem"

Tof dat hij dat vermeldt

Inderdaad, vond het ook wel tof om te horen!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #669 Gepost op: maart 08, 2009, 07:55:09 pm »
leye: "malheureusement zulte-waregem a perdu parce que je suis toujours supporteur de zulte-waregem"

Tof dat hij dat vermeldt

Inderdaad, vond het ook wel tof om te horen!

waar zei hij da?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #670 Gepost op: maart 08, 2009, 08:06:52 pm »
leye: "malheureusement zulte-waregem a perdu parce que je suis toujours supporteur de zulte-waregem"

Tof dat hij dat vermeldt

Inderdaad, vond het ook wel tof om te horen!

waar zei hij da?


http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/090308_Vervecken_over_GNT-TUB#

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #671 Gepost op: maart 08, 2009, 08:38:13 pm »

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #672 Gepost op: maart 09, 2009, 02:12:56 pm »
Al vind ik wel zijn uitleg wel povertjes. Ik kan niet begrijpen dat je in die fase zo plots het evenwicht verliest en vlak tegen de grond gaat. Bij het verlies van evenwicht ga je nog proberen een voet aan de grond te krijgen of holderdebolder ondersteboven gaan, maar toch niet op de manier zoals hij neerging. Ik denk dat op het moment van het fluitsignaal voor de penalty z'n geweten gaat knagen. Soit, chapeau dat hij het toegeeft, zeker ?
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #673 Gepost op: maart 09, 2009, 03:12:04 pm »
Al vind ik wel zijn uitleg wel povertjes. Ik kan niet begrijpen dat je in die fase zo plots het evenwicht verliest en vlak tegen de grond gaat. Bij het verlies van evenwicht ga je nog proberen een voet aan de grond te krijgen of holderdebolder ondersteboven gaan, maar toch niet op de manier zoals hij neerging. Ik denk dat op het moment van het fluitsignaal voor de penalty z'n geweten gaat knagen. Soit, chapeau dat hij het toegeeft, zeker ?

ik denk vooral dat hij de keeper opzocht en zijn val aan het inzetten was in de veronderstelling dat de keeper hem wel zou raken. Tot zijn verbazing is dat niet gebeurd en dan zie je aan zijn reactie van "auch, damn ik ben er hier serieus aan gerekkerd!"

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #674 Gepost op: maart 12, 2009, 11:36:47 am »
Ferrera: "Ik hoop dat Matthys scoort"
Le Soir belde ook met Emilio Ferrera en die laat er geen twijfel over bestaan. "Die match tegen Broos moeten wij winnen. De drie punten hebben we nodig om ons definitief te redden", zegt de coach van Panthrakikos (12e met 29 punten).

"Helaas voor Hugo, maar ik wil het risico niet lopen om dit  mooie seizoen nog op de helling te zetten door zondag te verliezen. Ons budget is het kleinste, vergelijk ons gerust met Tubeke."

Over Tim Matthys: "Hij heeft tot nu toe weinig geluk gehad. Ik hoop vurig dat hij zondag een eerste keer kan scoren. Dat we niet hoger staan heeft vooral te maken met een gebrek aan effici?ntie."

bron: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/buitenlandsvoetbal/buitenland_achtergrond/1.487428

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #675 Gepost op: maart 13, 2009, 04:48:22 pm »
MVV-spits Gunter Thiebaut maakt al twee seizoenen het mooie weer in de Nederlandse 2e klasse. "Ik speel elke match met dubbele dekking", vertelt de Belg.
Gunter Thiebaut scoorde vorig seizoen 22 keer en zit nu aan 13 treffers. (PhotoNews) "Ik heb zes wedstrijden gemist door een blessure. En iedereen weet nu ook wie ik ben", zegt Thiebaut (foto).

"De verdedigers houden mij nu constant in de gaten. Het is een soort status die ik heb opgebouwd."

"Het laat zien dat ik belangrijk ben", klinkt het.

Ook bij MVV wordt de spits gewardeerd. "Er is nu zelfs chocomelk na de match, speciaal omdat ik dat graag drink. Dat is toch fantastisch."

Denkt Thiebaut nog aan een transfer naar de hoogste afdeling? "Ik heb het naar mijn zin bij MVV, dus ik vertrek alleen naar een club waar ik echt een goed gevoel bij heb", zegt de aanvaller.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #676 Gepost op: maart 13, 2009, 06:16:47 pm »
Ik zou hem graag nog eens in Waregem zien spelen.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #677 Gepost op: maart 14, 2009, 11:40:31 am »
MVV-spits Gunter Thiebaut maakt al twee seizoenen het mooie weer in de Nederlandse 2e klasse. "Ik speel elke match met dubbele dekking", vertelt de Belg.
Gunter Thiebaut scoorde vorig seizoen 22 keer en zit nu aan 13 treffers. (PhotoNews) "Ik heb zes wedstrijden gemist door een blessure. En iedereen weet nu ook wie ik ben", zegt Thiebaut (foto).

"De verdedigers houden mij nu constant in de gaten. Het is een soort status die ik heb opgebouwd."

"Het laat zien dat ik belangrijk ben", klinkt het.

Ook bij MVV wordt de spits gewardeerd. "Er is nu zelfs chocomelk na de match, speciaal omdat ik dat graag drink. Dat is toch fantastisch."

Denkt Thiebaut nog aan een transfer naar de hoogste afdeling? "Ik heb het naar mijn zin bij MVV, dus ik vertrek alleen naar een club waar ik echt een goed gevoel bij heb", zegt de aanvaller.

Dat is nu eens de enige spits die hier weggegaan is zonder dat hij een deftige kans gekregen heeft, die het hier wel kon gemaakt hebben.

Real-ist

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #678 Gepost op: maart 16, 2009, 09:28:09 am »
Zou er mij iemand kunnen vertellen of Wouter Pannecoucke nog voetbalt? Hij speelde als aanvaller voor het toenmalige SV Waregem in het laatste seizoen?
Thanks.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #679 Gepost op: maart 16, 2009, 10:20:24 am »
In het duel met Panserraikos (Hugo Broos) heeft panthrax aan het langste eind getrokken.
En Tim?

HNB:

Assist en applaus voor Matthys

Bij Panthrakikos kwam Tim Matthys aan de aftrap. Hij werd vijf minuten voor tijd vervangen en kreeg applaus voor een goede match. Met een prima hoekschop gaf Matthys de assist voor de 1-0. Hij schoof nog een goede kans op zijn eerste Griekse goal net naast.