Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756376 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #740 Gepost op: juni 09, 2009, 10:04:24 am »
Ze zullen met elkaar getrouwd zijn. Let maar op, die (ex-)Gentenaars onder elkaar...  ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #741 Gepost op: juni 09, 2009, 08:55:44 pm »
Aliyu Datti terug in Nigeria
Aliyu Datti verliet in de zomer van 2008 RAEC Bergen. Sindsdien is het stil rond de Nigeriaanse spits. Opzoekwerk wijst uit dat hij terug in zijn geboorteland voetbalt, bij de Niger Tornadoes.

Weinig vertrouwen van Dury

Maar bij Gent kon Datti zijn superseizoen niet overdoen, wat ervoor zorgde dat hij het daaropvolgende seizoen bij Zulte Waregem speelde. Net als bij Standard had hij daar af te rekenen met sterke concurrentie, met name van Tim Matthys en C?dric Roussel. Coach Francky Dury had ook weinig vertrouwen in Datti, tijdens de winterstop trok hij Siani en Dosunmu als vervangers van de vertrokken Roussel aan.

En dus speelde de snelle Datti in het seizoen 2007-2008 terug bij Bergen, waar hij echter niet hetzelfde niveau haalde als zijn vorige passage bij de Draken. Na anderhalf seizoen besloot hij om terug te keren naar Nigeria om er te gaan spelen bij Niger Tornadoes, een klein clubje met een stadion waar 5000 toeschouwers in passen.

voetbalbelgie

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #742 Gepost op: juni 09, 2009, 10:08:32 pm »
Voor de volledigheid..
Zowel Tim als Dupre als Berrier zijn dit weekend getrouwd

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #743 Gepost op: juni 13, 2009, 03:52:34 pm »
Merlier verlengt zijn contract met twee jaar bij FC Universitatea Craiova.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #744 Gepost op: juni 13, 2009, 04:21:09 pm »
Iemand die nog weet hoe het met Mathieu Verschure gaat?
SV TILL I DIE

Offline ThomasV

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #745 Gepost op: juni 14, 2009, 11:31:43 am »
Merlier verlengt zijn contract met twee jaar bij FC Universitatea Craiova.
Ie is gn 1ste keeper zeker?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #746 Gepost op: juni 19, 2009, 04:37:07 pm »
En inmiddels in en om Mafiacity :
Transfert: Andrea Mutombo au Standard ce vendredi
publi? le 19/06/2009 ? 12h56
Nous en avions d?j? parl? le 5 mars dernier. Et la confirmation de cette information exclusive va ?tre confirm?e officiellement ce vendredi apr?s-midi. Le Standard est en effet sur le point d'annoncer l'acquisition d'Andrea Mbuyi Mutombo.
------------
Ik zie hem al uitleg verschaffen binnen een paar weken waarom hij alweer eens te laat verscheen op training. Dat het zo ver rijden is om was te vinden om zijn voodoopoppen op te blinken....
Mutombo?
Goeie voeten, slechte kop.
Laat hem maar naar de rouches gaan, al 't geld dat ze daaraan spenderen hangen ze aan geen ander spelers van ons...

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #747 Gepost op: juni 20, 2009, 07:53:57 am »
Volgens Het Nieuwsblad interesse van Kortrijk voor Matthys...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #748 Gepost op: juni 20, 2009, 07:57:12 am »
Ook vernomen. Leekens heeft hem gebeld, kende hem nog van eerste jaar bij Gent. Heeft geen directe mogelijkheden in Griekenland, moet nemen wat hij kan krijgen. Zal zeker met Kortrijk klappen (komt ook goed overeen met Reina)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #749 Gepost op: juni 20, 2009, 07:59:46 am »
Volgens Het Nieuwsblad interesse van Kortrijk voor Matthys...

amai, vind ik wa minder leutig zulle.
begrijp wel zijn standpunt. maar waarom hij zo kwetsend moest uithalen naar heel essevee in de media is mij een ?cht raadsel

men moet nu maar streng zijn van essevee standpunt ook en boter bij de vis vragen!

(wel testjen voor Dury)

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #750 Gepost op: juni 20, 2009, 10:55:13 am »
Volgens Het Nieuwsblad interesse van Kortrijk voor Matthys...

amai, vind ik wa minder leutig zulle.
begrijp wel zijn standpunt. maar waarom hij zo kwetsend moest uithalen naar heel essevee in de media is mij een ?cht raadsel

men moet nu maar streng zijn van essevee standpunt ook en boter bij de vis vragen!

(wel testjen voor Dury)

wa was da wel van da scherp uithalen?

Offline nielletje

  • Leden
  • Berichten: 83
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #751 Gepost op: juni 20, 2009, 06:33:24 pm »
Opmerkelijk: ik tel hier even de spelers aan het begin van seizoen 2007-2008: 25 stuks... Hoeveel denk je dat er op dit ogenblik nog actief zijn aan ze club? M??r 9 !! waarvan van zundert, lutte en coppens dan nog mogen vertrekken... Wat een verloop! Van continuiteit is er alleszins geen sprake bij ons...

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #752 Gepost op: juni 20, 2009, 06:37:13 pm »
Opmerkelijk: ik tel hier even de spelers aan het begin van seizoen 2007-2008: 25 stuks... Hoeveel denk je dat er op dit ogenblik nog actief zijn aan ze club? M??r 9 !! waarvan van zundert, lutte en coppens dan nog mogen vertrekken... Wat een verloop! Van continuiteit is er alleszins geen sprake bij ons...

Had ik ook al gemerkt en ik vind dit persoonlijk een jammerlijk iets... Als je het even objectief bekijkt hebben we echt al een hoop slechte transfers gedaan ook de voorbije jaren (jammer genoeg).

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #753 Gepost op: juni 20, 2009, 06:38:38 pm »
Opmerkelijk: ik tel hier even de spelers aan het begin van seizoen 2007-2008: 25 stuks... Hoeveel denk je dat er op dit ogenblik nog actief zijn aan ze club? M??r 9 !! waarvan van zundert, lutte en coppens dan nog mogen vertrekken... Wat een verloop! Van continuiteit is er alleszins geen sprake bij ons...

Had ik ook al gemerkt en ik vind dit persoonlijk een jammerlijk iets... Als je het even objectief bekijkt hebben we echt al een hoop slechte transfers gedaan ook de voorbije jaren (jammer genoeg).
We zitten nog maar 4 jaar in eerste klas. en de transfers gaan opwaarts, er zaten al een paar toppertjes bij.
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #754 Gepost op: juni 20, 2009, 06:39:30 pm »
Opmerkelijk: ik tel hier even de spelers aan het begin van seizoen 2007-2008: 25 stuks... Hoeveel denk je dat er op dit ogenblik nog actief zijn aan ze club? M??r 9 !! waarvan van zundert, lutte en coppens dan nog mogen vertrekken... Wat een verloop! Van continuiteit is er alleszins geen sprake bij ons...

Had ik ook al gemerkt en ik vind dit persoonlijk een jammerlijk iets... Als je het even objectief bekijkt hebben we echt al een hoop slechte transfers gedaan ook de voorbije jaren (jammer genoeg).
We zitten nog maar 4 jaar in eerste klas. en de transfers gaan opwaarts, er zaten al een paar toppertjes bij.
Ons niveau gaat er niet op achteruit ...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #755 Gepost op: juni 20, 2009, 06:56:10 pm »
wa was da wel van da scherp uithalen?

een interview in hnb destijds:
- wa kritiek ip dury (verstaanbaar)
- nooit zien ze me nog in waregem -> staan wij leuk tegen de muur zeg
- transfersom getuigt van weinig respect van sv voor mij....

hier ook zo iets van ip sv5381: klinkt nu wel raar h?:
Ik wil graag zolang mogelijk hier blijven. Financieel kunnen enkel Genk, Brugge, Standard en Anderlecht mij bieden wat ik hier verdien. Bij die ploegen zijn mijn speelkansen zeer klein, dus de kans is klein dat ik op korte termijn opnieuw in Belgi? voetbal. Het leven is hier ook beter, laat me hier nog maar wat langer blijven.
De club is tevreden over mij, ze hebben nog de tijd tot april om de optie te lichten. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel vertrouwen in : de transfersom lijkt mij een peulenschil. De transfersom die indertijd betaald werd door AA Gent wijkt niet veel af van het geld dat Zulte Waregem nu wil zien van Panthrakikos. Daarin zie ik het bewijs dat het tijd was om te vertrekken bij Zulte Waregem, het was er ook dringend tijd voor een nieuwe wind. Ik hoop dan ook dat ze er hier (in Griekenland) niet moeilijk wordt gedaan over de transfersom.
(tiens, precies al lijk den georges (-enige vorm van overdrijving-)
noot: tov de supporters ist'em wel altijd mega sympatisch geweest.

waarom trekken Tim en de club niet aan ??n zeil. beiden worden immers goed van een hoge transfersom.
had Tim hoger ingeschat, precies ook nogal veel onder invloed van zijn manager....


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #756 Gepost op: juni 20, 2009, 11:43:23 pm »
Opmerkelijk: ik tel hier even de spelers aan het begin van seizoen 2007-2008: 25 stuks... Hoeveel denk je dat er op dit ogenblik nog actief zijn aan ze club? M??r 9 !! waarvan van zundert, lutte en coppens dan nog mogen vertrekken... Wat een verloop! Van continuiteit is er alleszins geen sprake bij ons...

bij iedere voetbalclub komen er ieder seizoen een pak spelers bij  , en gaan er ieder seizoen een pak spelers weg . heel wat gaan er zelf weg om elders te gaan spelen (om meer te verdienen) , of om meer speelkansen te krijgen , of om eens "een andere lucht op te snuiven" . anderen wil de club kwijt ( te oud , te duur, miskoop, slechte mentaliteit, problemen met trainer , ... )

toen waren er nog een paar spelers met (vooral) tweede klasse ervaring, spelers uit eigen streek, nu mikken we ietsje hoger ...

geef mij de naam van een club in belgie waar de 11 spelers op het veld nog dezelfde zijn (of zelfs grotendeels dezelfde) als 2 seizoenen geleden ... je zal lang mogen zoeken denk ik .

je mag zelfs al lang zoeken naar een paar clubs met dezelfde trainer.

en stilstand is achteruitgang, dus de enige blijvers bij een voetbalclub zijn DE SUPPORTERS : trainers, spelers, sponsors komen en gaan.


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #757 Gepost op: juni 21, 2009, 07:46:19 am »
... De transfersom die indertijd betaald werd door AA Gent wijkt niet veel af van het geld dat Zulte Waregem nu wil zien van Panthrakikos. Daarin zie ik het bewijs dat het tijd was om te vertrekken bij Zulte Waregem...
Als Tim daarin het gebrek aan respect van Essevee ziet, wat moet ie dan denken van het feit dat zijn toekomstige werkgever (?), de f*cking veekaa, de transfersom nog te hoog vindt?  ::)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #758 Gepost op: juni 23, 2009, 12:40:31 am »
Vandaag kregen we wel een heel uitzonderlijk bericht in onze inbox. Afzender: Tim Matthys. Tim liet ons weten dat er geen sprake is van een deal met KVK, en dat die er waarschijnlijk ook nooit zal komen. ?Ik ben een echte SV Zulte Waregem-speler en ik ben nu eenmaal een man van eer dus had ik geen goed gevoel bij een eventuele overgang.?

?Om enige misverstanden te vermijden wil ik even meedelen aan iedereen over hoe het contact met KVK tot stand kwam. Een week geleden kreeg ik telefoon van mijn manager met de melding dat Kortrijk mij wou. Uit respect voor mijn voormalige trainer Georges Leekens heb ik nog even gewacht om te antwoorden. Maar laat ons eerlijk zijn , een overstap naar KVK zou mij niet echt in dank worden afgenomen . Ik ben een echte SV Zulte Waregem speler geweest. Ik heb daar toch een mooie passage gehad, heb mee aan de geschiedenis geschreven van de club en ik ben nu eenmaal een man van eer dus had ik geen goed gevoel bij een eventuele overgang.

De clubs hadden blijkbaar bijna al een akkoord maar ik heb nee gezegd.

De clubs hadden blijkbaar bijna al een akkoord maar ik heb nee gezegd. Ik weet nu dus nog niet goed waar mijn toekomst ligt maar dat komt wel goed. Hopelijk komen de onderhandelingen met de Grieken snel terug op gang, zodat ik daar mijn carri?re kan verder zetten. Alle respect voor de mensen van Kortrijk maar dat is niet mijn club.?


www.sv5381.be



Een kerel naar mijn hart. Het zijn zo'n gasten die je je twintig jaar later nog levend herinnert en waarover op caf? nog ettelijke jaren wordt gesproken. Respect!
« Laatst bewerkt op: juni 23, 2009, 06:16:10 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #759 Gepost op: juni 23, 2009, 06:55:17 am »
Mooi van Tim