Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #780 Gepost op: juli 06, 2009, 12:36:55 am »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch. 
Ja, maar ze moeten willen betalen wat de club ervoor vraagt... En wat de spelers zelf als loon verlangen... En daar zal het schoentje wel knellen...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #781 Gepost op: juli 06, 2009, 10:37:54 am »
volgens mij door de competitiehervorming..... competitie zal spannender worden en niveau zal stijgen maar.....steeds minder Belgen... is bij verschillende ploegen ook zo

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #782 Gepost op: juli 06, 2009, 01:34:11 pm »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch. 

Ik vind juist van niet. Dit toont aan dat ze wel degelijk alledrie te licht zijn voor onze eerste klasse, hetgeen ik trouwens ook vind... Stuk voor stuk sympathieke gasten maar gewoonweg te weinig.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #783 Gepost op: juli 06, 2009, 01:51:44 pm »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch. 

Ik vind juist van niet. Dit toont aan dat ze wel degelijk alledrie te licht zijn voor onze eerste klasse, hetgeen ik trouwens ook vind... Stuk voor stuk sympathieke gasten maar gewoonweg te weinig.

Mathys heeft bewezen dat hij zeker niet te licht is voor een middenmoter in eerste.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #784 Gepost op: juli 06, 2009, 04:34:42 pm »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch. 

Ik vind juist van niet. Dit toont aan dat ze wel degelijk alledrie te licht zijn voor onze eerste klasse, hetgeen ik trouwens ook vind... Stuk voor stuk sympathieke gasten maar gewoonweg te weinig.

Mathys heeft bewezen dat hij zeker niet te licht is voor een middenmoter in eerste.

Wel, ik vind van niet  :) Zijn hoogtepunt was uiteraard de prachtige europese campagne, maar sindsdien is het beginnen bergaf gaan, vind ik. Zeg eens, wat heeft Mathys nog bewezen in de hoogste afdeling na de europese campagne? En hoeveel doelpunten heeft ie daarbij gescoord...?
Let wel: uiterst aimabele kerel die een echte clubspeler was, waarmee ik dus wil zeggen dat ik alle sympathie heb ervoor.
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2009, 04:37:08 pm door WaregemBoy »

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #785 Gepost op: juli 06, 2009, 04:51:29 pm »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch. 

Ik vind juist van niet. Dit toont aan dat ze wel degelijk alledrie te licht zijn voor onze eerste klasse, hetgeen ik trouwens ook vind... Stuk voor stuk sympathieke gasten maar gewoonweg te weinig.

Mathys heeft bewezen dat hij zeker niet te licht is voor een middenmoter in eerste.

Wel, ik vind van niet  :) Zijn hoogtepunt was uiteraard de prachtige europese campagne, maar sindsdien is het beginnen bergaf gaan, vind ik. Zeg eens, wat heeft Mathys nog bewezen in de hoogste afdeling na de europese campagne? En hoeveel doelpunten heeft ie daarbij gescoord...?
Let wel: uiterst aimabele kerel die een echte clubspeler was, waarmee ik dus wil zeggen dat ik alle sympathie heb ervoor.

Als je 18 doelpunten maakt in de competitie in 2,5 seizoen (waarvan quasi 3/4 seizoen op de bank wegens een vormcrisis, iets wat iedereen ooit overkomt), als je 6 doelpunten maakt in de uefacup, als je superbelangrijke goals maakt in de beker, wel dan heb je je plaats in 1e klasse in Belgie, zo simpel is dat.

Dat het op het einde iets minder liep (waar hij trouwens toen nog voor een pak assists heeft gezorgd) hier in Waregem doet niets af van wat hij daarvoor bewezen heeft.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #786 Gepost op: juli 06, 2009, 05:01:50 pm »
Ge moet geen discussie voeren over Matthys, hij wil ZELF niet meer voor Essevee spelen, wat doet het er dan toe of hem goed genoeg is of niet.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #787 Gepost op: juli 06, 2009, 05:05:33 pm »
Ge moet geen discussie voeren over Matthys, hij wil ZELF niet meer voor Essevee spelen, wat doet het er dan toe of hem goed genoeg is of niet.

Dit topic handelt over ex-spelers van Zulte Waregem. Als u dat niet interesseert bent u niet verplicht om dit topic te bekijken.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #788 Gepost op: juli 06, 2009, 05:12:11 pm »
Inderdaad, lees dit topic dan niet ?  ::)

Man, man, man, last van de zon?

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #789 Gepost op: juli 06, 2009, 05:15:01 pm »
Vanmiddag was er een training met Vital Borkelmans met o.a. Tim Mathijs,Vandemarliere,Vansteenbrugge (als ik het goed gezien heb) en nog enkele andere op de oefenvelden.   Straf toch dat die mannen niet elders aan de bak komen, denk dat iedere 1steklasser toch wel een Tim of een Vansteenbrugge kan gebruiken,vreemd toch. 

Ik vind juist van niet. Dit toont aan dat ze wel degelijk alledrie te licht zijn voor onze eerste klasse, hetgeen ik trouwens ook vind... Stuk voor stuk sympathieke gasten maar gewoonweg te weinig.

Mathys heeft bewezen dat hij zeker niet te licht is voor een middenmoter in eerste.

Wel, ik vind van niet  :) Zijn hoogtepunt was uiteraard de prachtige europese campagne, maar sindsdien is het beginnen bergaf gaan, vind ik. Zeg eens, wat heeft Mathys nog bewezen in de hoogste afdeling na de europese campagne? En hoeveel doelpunten heeft ie daarbij gescoord...?
Let wel: uiterst aimabele kerel die een echte clubspeler was, waarmee ik dus wil zeggen dat ik alle sympathie heb ervoor.

Als je 18 doelpunten maakt in de competitie in 2,5 seizoen (waarvan quasi 3/4 seizoen op de bank wegens een vormcrisis, iets wat iedereen ooit overkomt), als je 6 doelpunten maakt in de uefacup, als je superbelangrijke goals maakt in de beker, wel dan heb je je plaats in 1e klasse in Belgie, zo simpel is dat.

Dat het op het einde iets minder liep (waar hij trouwens toen nog voor een pak assists heeft gezorgd) hier in Waregem doet niets af van wat hij daarvoor bewezen heeft.

Ik geef u helemaal gelijk, Fox.  Alleen, ik had wel gevraagd om dingen die dateren n? de europese campagne h?...  ;) Maar bon, laten we eindigen door te zeggen dat Tim heel belangrijk geweest is voor Essevee!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #790 Gepost op: juli 07, 2009, 10:41:55 am »
Reina: "Eerste test goed doorstaan"

Kortrijk oefende afgelopen weekend tegen de Franse eersteklasser Valenciennes en de rood-witten deden het behoorlijk goed. De partij eindigde op 1-1. "We hebben onze eerste test goed doorstaan", beseft ook aanwinst Loris Reina.

"Het voorstel van Kortrijk nam ik graag aan", verklaart Reina zijn transfer naar het Guldensporenstadion. "Ik vergelijk de situatie hier met die van Zulte Waregem toen ik daar aankwam. Toen was het ook hun tweede seizoen in eerste klasse en net als hen wil Kortrijk nu ook een stabiele eersteklasser worden."
 
"Waregem is op de goeie weg en ik hoop dat dit met Kortrijk nu ook lukt", vervolgt de Fransman in HNB. "Ik heb er een goed oog in, want er steekt kwaliteit in deze groep. Dat bewezen we tegen Valenciennes. In elk geval moeten we beter kunnen doen dan vorig jaar. In de groep klikt het ook wel. Er zitten hier zelfs meer Franstaligen dan in Zulte Waregem, maar de taal maakt me niet veel uit." (AN)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #791 Gepost op: juli 07, 2009, 01:02:43 pm »
Ben het niet eens met Loris, laat ons hopen dat KVK niet de goede weg opgaat.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #792 Gepost op: juli 07, 2009, 01:31:25 pm »
Ben het niet eens met Loris, laat ons hopen dat KVK niet de goede weg opgaat.

 :)

Dat hoop ik ook!  :D Al gun ik Reina persoonlijk dan wel nog het allerbeste, altijd een sobere en sympathieke gast geweest, vind ik.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #793 Gepost op: juli 07, 2009, 09:23:42 pm »
enkel leekens is de goede weg ingegaan, namelijk die van zijn fortefulde te vullen !

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #794 Gepost op: juli 07, 2009, 10:43:19 pm »
De Vlieger zou in belangstelling staan van Panionios
Bron: Le Vif/L'Express

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #795 Gepost op: juli 08, 2009, 10:27:14 am »
Deze week in Sport/voetbalmagazine

VOOR STANDARDSPITS ANDREA MUTOMBO IS DE CONCLUSIE DUIDELIJK
'Ik ging wat te snel voor Zulte Waregem.'

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #796 Gepost op: juli 08, 2009, 10:40:32 am »
Man man man ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #797 Gepost op: juli 08, 2009, 10:41:59 am »
Deze week in Sport/voetbalmagazine

VOOR STANDARDSPITS ANDREA MUTOMBO IS DE CONCLUSIE DUIDELIJK
'Ik ging wat te snel voor Zulte Waregem.'

Egotripper, hopelijk mislukt em in Luik. Iemand die te dom is om te weten dat em frituurvet niet in nen pompebak mag gieten kan er daar nog wel bij!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #798 Gepost op: juli 08, 2009, 01:12:36 pm »
ach laat hem maar den blaaskop afgeven da ploegske waar datie naar toe ga heeft maar 1 op 6 gehaald van da ploegske da te traag ging voor hem wat een verbetering  :)

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #799 Gepost op: juli 08, 2009, 01:28:45 pm »
Deze week in Sport/voetbalmagazine

VOOR STANDARDSPITS ANDREA MUTOMBO IS DE CONCLUSIE DUIDELIJK
'Ik ging wat te snel voor Zulte Waregem.'

Hoe komt het dan dan hij nooit op tijd verscheen op training ?

 ;D