Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756378 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #860 Gepost op: augustus 28, 2009, 02:00:13 pm »
Rapid Wien verliest op het veld van Aston Villa.  Weliswaar met 2-1 dankzij opnieuw een doelpunt van Jelavic.  Zo gaan de Oostenrijkers door naar de groepsfase...

Klopt :
http://www.goal.com/en/match/39051/aston-villa-vs-rapid-wien/lineup-stats

4 goals in 3 matchen in 8 dagen dus...
Ik hoor onze forumcritici hem nog beschimpen indertijd.........  Ze wisten het weer eens beter.....

En dat op zijn verjaardag

Rapid website :

27.08.2009, 10:59 UhrAlles Gute, Nikica Jelavic
Nikica Jelavic feiert heute seinen 24. Geburtstag - und skrapid.at gratuliert ganz herzlich dazu!

Bisher absolvierte er 49 Pflichtspiele f?r Rapid, und erzielte dabei 15 Tore. Hoffen wir, dass Jelavic und der Rest der Mannschaft heute auch sportlich einen sch?nen Tag begehen k?nnen - am Abend steht das R?ckspiel gegen Aston Villa am Programm.

skrapid.at w?nscht Nikica Jelavic alles Gute!



Jelavic heeft 2/3 van een seizoen zijn kans gehad om zich te bewijzen. Daarvan lag hij weliswaar 1/3 op de grond, zo is het natuurlijk moeilijk om u te bewijzen ?...
Neen, prijs-kwaliteit is Jelavic de zwaarste miskoop ooit geweest. Dat hij nu misschien wel goed is, is totaal niet relevant voor ons.

kwam er geen bonus bij kwalificatie voor europa?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #861 Gepost op: augustus 28, 2009, 02:46:09 pm »
Ik beschimp hem nog altijd hoor. Jelavic heeft hier niks getoond en dat verandert absoluut niet doordat hij nu eens 2 goals gemaakt heeft tegen Aston Villa.

Bekrompen, niet ? In zes kwalificatiewedstrijden voor de Europa League (waar Genk en Gent, 'toppers' in Belgi? niet doorgeraakten) scoort hij vijf keer en geeft hij vijf assists. Face it: die jongen heeft nu w?l vertrouwen en zit hij nu wel in vorm. Als je nu niet kunt toegeven dat hij wel iets kan, ben je wel h??l 'klein' in mijn ogen...  ::)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #862 Gepost op: augustus 28, 2009, 02:58:32 pm »
Ik beschimp hem nog altijd hoor. Jelavic heeft hier niks getoond en dat verandert absoluut niet doordat hij nu eens 2 goals gemaakt heeft tegen Aston Villa.

Bekrompen, niet ? In zes kwalificatiewedstrijden voor de Europa League (waar Genk en Gent, 'toppers' in Belgi? niet doorgeraakten) scoort hij vijf keer en geeft hij vijf assists. Face it: die jongen heeft nu w?l vertrouwen en zit hij nu wel in vorm. Als je nu niet kunt toegeven dat hij wel iets kan, ben je wel h??l 'klein' in mijn ogen...  ::)

Ik zeg niet dat hij niets kan. Ik zeg dat hij niets gedaan heeft bij ons en dat het dus niet meer dan terecht was dat ze ervanaf wilden.  Het feit dat hij nu wel goed bezig is verandert niets aan het feit dat hij bij ons geen k****n waard was.  Ik gun hem in elk geval alle succes in zijn verdere carriere.

Met dat "ik beschimp hem nog altijd" bedoel ik dat ik hem nog altijd "beschimp" (I know, slechte woordkeuze) omwille van zijn prestaties bij ons, niet omwille van wat hij nu presteert.

Crudo

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #863 Gepost op: augustus 28, 2009, 03:01:30 pm »
ja dat klopt wel, de jelavic van nu is onherkenbaar, wie had ooit gedacht dat hij nu zo goed ging worden plots

tis wel dood dood jammer, want wat hadden wij een jelavic in topvorm goed kunnen gebruiken nu...  :(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #864 Gepost op: augustus 28, 2009, 03:23:48 pm »
tja en een vigil en een mrdja  en een chris janssens  ;D in "topvorm" hadden we ook kunnen gebruiken nu.

feit was dat ze hier NIET meekonden toen, en je kan ze toch moelijk 2 jaar hier houden en 2 jaar hier opstellen in de hoop dat ze dan wel eindelijk eens meekunnen he .

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #865 Gepost op: augustus 28, 2009, 04:03:10 pm »
Tja, nogmaals het bewijs dat spelers geen machines zijn.

Een speler kan tekortkomen in pakweg Wortegem, en meekunnen in Petegem. Omgevingsfactoren (sfeer, ploeg, milieu, positie op het veld en vooral een trainer die in je gelooft) zijn voor meer dan 50% bepalend...

In het geval van Jelavic kwam daar nog bij dat zijn gezin hier niet kon aarden, dus dan weet je het wel...

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #866 Gepost op: augustus 29, 2009, 11:35:03 am »
tja en een vigil en een mrdja  en een chris janssens  ;D in "topvorm" hadden we ook kunnen gebruiken nu.

feit was dat ze hier NIET meekonden toen, en je kan ze toch moelijk 2 jaar hier houden en 2 jaar hier opstellen in de hoop dat ze dan wel eindelijk eens meekunnen he .
Volledig mee akkoord
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline svzwmattie

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #867 Gepost op: augustus 29, 2009, 07:08:17 pm »
is tim mattys eigenlijk officieel van ons

ie is nie meer zo goe als vorig seizoen k'heb hem gezien in lierse-antwerp

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #868 Gepost op: september 07, 2009, 11:13:36 am »
Jelavic ist Rapidler des Monats
Diese Saison ist noch nicht so alt, doch f?r Nikica Jelavic h?tte sie bisher wohl kaum besser verlaufen k?nnen. Im August erzielte er zwei Tore gegen den LASK, eines im ?FB-Cup in Parndorf und seine beiden ganz wichtigen Treffer in den Begegnungen mit Aston Villa - f?r euch war das Grund genug, unseren St?rmer zum "Rapidler des Monats" zu w?hlen.

Von den rund 5400 abgegebenen Stimmen bei der Umfrage wurde er von euch mit fast 53% Prozent auf Platz 1 gew?hlt - hier die weiteren Rangierungen:

Top 3 - Rapidler des Monats August:


1. Nikica Jelavic mit 53% der Stimmen
2. Steffen Hofmann (18%)
3. Helge Payer (16%)

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #869 Gepost op: september 07, 2009, 12:09:12 pm »
hebben wij eigenlijk nog iets gekregen voor jelavic ?



Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #870 Gepost op: september 07, 2009, 02:55:12 pm »
hebben wij eigenlijk nog iets gekregen voor jelavic ?

Ja! ;)
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #871 Gepost op: september 07, 2009, 03:02:37 pm »
hebben wij eigenlijk nog iets gekregen voor jelavic ?

Ja! ;)

Een kaartje met "Zonnige groeten uit Wenen"? ;)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #872 Gepost op: september 07, 2009, 03:03:58 pm »
de hele dvd-box van Sisi !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #873 Gepost op: september 17, 2009, 08:27:48 pm »
jelavic scoort tegen hamburg de 2-0, had hem toch nog wat kansen bij ons gegeven!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #874 Gepost op: september 17, 2009, 09:06:39 pm »
jelavic scoort tegen hamburg de 2-0, had hem toch nog wat kansen bij ons gegeven!

Here we go again...

Snap niet waarom bepaalde mensen hier blijven over zagen (niet persoonlijk bedoeld ;))
Waarom vatten deze mensen niet dat bepaalde spelers nooit een degelijk niveau halen bij ploeg X, terwijl ze bij ploeg Y dit wel doen. Dat heb je nu ??nmaal. Get over it! Kijk gerust eens naar bepaalde (ex)-spelers van SVZW.  ::)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #875 Gepost op: september 17, 2009, 09:33:01 pm »
Het systeem dat hier gespeeld werd lag Jela gwn niet

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #876 Gepost op: september 18, 2009, 12:14:13 am »
Is inderdaad wel zot!  Europees scoort hij al 6 goals nu dit jaar en 6 assists. En tegen niet de minste tegenstanders.  Hamburg, aston villa,...  En in de competitie ook al pak treffers tegen over de aantal matchen.

sv74

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #877 Gepost op: september 18, 2009, 11:09:31 am »
Is inderdaad wel zot!  Europees scoort hij al 6 goals nu dit jaar en 6 assists. En tegen niet de minste tegenstanders.  Hamburg, aston villa,...  En in de competitie ook al pak treffers tegen over de aantal matchen.

Tim Mathijs heeft ook nog 6 goalen gemaakt Europees dacht ik?  En volgens sommigen was hij ook niet goed genoeg voor onze eerste klasse.  Dury geloofde er 18 matchen in, in Jelavic, liet hem dan vallen als een baksteen( logisch, want Jelavic presteerde veel te weinig!).

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #878 Gepost op: september 18, 2009, 05:52:09 pm »
jelavic scoort tegen hamburg de 2-0, had hem toch nog wat kansen bij ons gegeven!

Here we go again...

Snap niet waarom bepaalde mensen hier blijven over zagen (niet persoonlijk bedoeld ;))
Waarom vatten deze mensen niet dat bepaalde spelers nooit een degelijk niveau halen bij ploeg X, terwijl ze bij ploeg Y dit wel doen. Dat heb je nu ??nmaal. Get over it! Kijk gerust eens naar bepaalde (ex)-spelers van SVZW.  ::)
Dat versta ik volledig maar nu hebben we blijkbaar toch zo iemand nodig, en zou dury zijn systeem wel durven aanpassen aan hem. Toen deed hij dat niet, nuja teddy zal ze wel binnenleggen zaterdag!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #879 Gepost op: september 18, 2009, 06:43:30 pm »
hier kwam zijn "talent" niet tot ontwikkeling daar wel . pech voor ons, chance voor de oostenrijkers.

maar hij heeft wel degelijk meer dan genoeg kansen gehad hier.

er zijn al honderden verhalen van spelers die bij meerdere clubs nooit doorbreken, en dan bij een andere plots wel.