Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756369 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #900 Gepost op: oktober 05, 2009, 01:08:50 pm »
Diene papzak moet hem eens wat minder moeien met het sportieve en zich wat meer focussen op het besturen van zijn club. Die ploeg moddert al jaren aan en er zit geen evolutie in. Waarom neemt hij eigenlijk een trainer op in zijn staf als hij het blijkbaar beter kan. Of waarom gaat hij zelf niet op het veld staan?

Ik heb onze voorzitter nog nooit horen praten over die speler of die trainer...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #901 Gepost op: oktober 05, 2009, 01:22:05 pm »
Diene papzak moet hem eens wat minder moeien met het sportieve en zich wat meer focussen op het besturen van zijn club. Die ploeg moddert al jaren aan en er zit geen evolutie in. Waarom neemt hij eigenlijk een trainer op in zijn staf als hij het blijkbaar beter kan. Of waarom gaat hij zelf niet op het veld staan?

Ik heb onze voorzitter nog nooit horen praten over die speler of die trainer...

Dat is een beetje eigen aan van die clubs die overleven op 1 man. Clubs zoals Lokeren, Moeskroen, STVV, ook Vaessen is/was zo iemand bij Genk (hoewel die niet moeten overleven).

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #902 Gepost op: oktober 05, 2009, 01:25:16 pm »
Diene papzak moet hem eens wat minder moeien met het sportieve en zich wat meer focussen op het besturen van zijn club. Die ploeg moddert al jaren aan en er zit geen evolutie in. Waarom neemt hij eigenlijk een trainer op in zijn staf als hij het blijkbaar beter kan. Of waarom gaat hij zelf niet op het veld staan?

Ik heb onze voorzitter nog nooit horen praten over die speler of die trainer...

Dat is een beetje eigen aan van die clubs die overleven op 1 man. Clubs zoals Lokeren, Moeskroen, STVV, ook Vaessen is/was zo iemand bij Genk (hoewel die niet moeten overleven).

Brussels....

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #903 Gepost op: oktober 05, 2009, 02:49:07 pm »
Diene papzak moet hem eens wat minder moeien met het sportieve en zich wat meer focussen op het besturen van zijn club. Die ploeg moddert al jaren aan en er zit geen evolutie in. Waarom neemt hij eigenlijk een trainer op in zijn staf als hij het blijkbaar beter kan. Of waarom gaat hij zelf niet op het veld staan?

Ik heb onze voorzitter nog nooit horen praten over die speler of die trainer...

Dat is een beetje eigen aan van die clubs die overleven op 1 man. Clubs zoals Lokeren, Moeskroen, STVV, ook Vaessen is/was zo iemand bij Genk (hoewel die niet moeten overleven).

Brussels....

Yep, idd en Lierse

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #904 Gepost op: oktober 05, 2009, 02:49:49 pm »
Dupr? was tegen ons naast Copa man van de match want speelde toen een beresterke partij

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #905 Gepost op: oktober 07, 2009, 08:42:52 am »
Citaat
Francky Vandendriessche, de eeuwige pineut

Het zou wat ver gaan om te zeggen dat Francky Vandendriessche (38) voor het ongeluk is geboren. Maar dat Dame Fortuna hem niet meteen boven de lijst met lievelingen heeft staan, is absoluut zo. Een overzicht van het sportieve onfortuin dat de slagerszoon, die zichzelf 'te bescheiden en te braaf' noemt, trof sinds hij zich in de voetbalwereld begaf.
Keeper door rode kaart: De achtjarige Vandendriessche begon als middenvelder. Na een flinke tackle kreeg hij een rode kaart en een schorsing. Na zijn schorsing moest hij beginnen als keeper.

Geen aanvoerder: het Waregem-product speelde 19 jaar (1979-98) aan de Gaverbeek. Toen hij op een bepaald moment aanvoerder kon worden, koos het bestuur voor aankoop Chris Van Geem. Hij weigerde prompt ooit nog aanvoerder te zijn. Op het einde van zijn periode bij Waregem leed hij ernstig onder de financi?le problemen bij Essevee.

Auto gestolen: op 20-jarige leeftijd maakte hij zijn debuut bij de nationale beloften in Spanje. Bij de terugkeer kwam zijn vader hem met de wagen ophalen op de luchthaven. Toen ze terugkeerden naar de auto bleek de Mercedes van vader Vandendriessche uit de parking van Zaventem gestolen

Twee degradaties, invaller bij hoogtepunten: hij degradeerde twee keer met SV Waregem. Het seizoen dat Waregem met Urban, Kr?zen, Vidmar,... de pannen van het dak speelde en Europees voetbal haalde, werd hij al na twee speeldagen tussen de palen verdrongen door Marc Huysmans. Na een promotie met Waregem, zijn enige titel, werd hij uit het doel verdrongen door Dannie D'Hondt, een aankoop van toenmalig trainer Aim? Anthuenis. Toen hij met Waregem in tweede speelde, werd Vandendriessche vaak onder vuur genomen door eigen fans.

Zware knieblessures: in maart 2000 scheurde hij de kruisbanden van de rechterknie. Toen hij helemaal hersteld was en de voorbereiding op het nieuwe seizoen goed was doorgekomen, scheurde hij opnieuw de kruisbanden aan dezelfde knie. Zijn hele seizoen was naar de vaantjes en hij kan zijn knie, waarin een donorpees werd aangebracht, sindsdien niet meer volledig plooien.

E?n interland, vier goals binnen: nadat hij op het WK 2002 derde keeper was en geen minuut speelde, maakt hij in maart 2003 als meest gepasseerde doelman in eerste klasse na het afhaken van De Vlieger en Herpoel zijn grote debuut bij de Rode Duivels in de EK-voorrondematch in Kroati?: resultaat 4-0 en hij ging niet vrijuit bij alvast ??n goal.

Positieve dopingplas: in oktober 2004 werd Vandendriessche bij een dopingcontrole positief bevonden op het gebruik van depotmedrol, een cortico?de die hij door zijn club Moeskroen ingespoten kreeg tegen rugpijn. De keeper gaat uiteindelijk vrijuit maar de zaak blijft aan zijn naam kleven.

Uitgejouwd bij Cercle: Vandendriessche stopt in 2007 als keeper na twee jaar bij Cercle Brugge. In het seizoen 2005-2006 is hij de meest gepasseerde keeper in eerste klasse. Hij wordt vaak uitgejouwd door de eigen fans. Op het einde van zijn carri?re verliest hij zijn plaats aan de jonge Dantschotter.

Weggejaagd bij Moeskroen: in juni verliet Vandendriessche Moeskroen, waar hij drie jaar keeperstrainer was, voor Bergen. Hij werd weggejaagd door de financi?le onzekerheid bij de club en het te lange wachten op een contractverlenging. Kort nadien wordt hij ook aangesteld als keeperstrainer bij de Duivels.

Ontslagen bij Duivels: Vandendriessche wordt door de bond eerst op non-actief geplaatst als keeperstrainer omdat hij de selectie van de Duivels lekte en Stijnen mede daardoor afhaakte. Even later ontslaat Advocaat hem.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #906 Gepost op: oktober 07, 2009, 01:13:47 pm »
Franky VDD was een kleine garnaal. Vond zijn aanstelling als keeperstrainer al vreemd, maar nu is hij dus slachtoffer geworden van de machtspelletjes bij de Rode Duivels.
Jammer, hij wordt nu overal afgeschilderd als de boosdoener maar heeft zich nauwelijks kunnen verdedigen. Hij kreeg een mes in de rug geplant na een 'briljant' samenspel tussen media, bond en Stijnen. VDD was een gemakkelijk slachtoffer...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #907 Gepost op: oktober 07, 2009, 01:57:19 pm »
Franky VDD was een kleine garnaal. Vond zijn aanstelling als keeperstrainer al vreemd, maar nu is hij dus slachtoffer geworden van de machtspelletjes bij de Rode Duivels.
Jammer, hij wordt nu overal afgeschilderd als de boosdoener maar heeft zich nauwelijks kunnen verdedigen. Hij kreeg een mes in de rug geplant na een 'briljant' samenspel tussen media, bond en Stijnen. VDD was een gemakkelijk slachtoffer...
Inderdaad, en wie hem persoonlijk kent weet dat hij een integer man is, de volledige waarheid zal wel nog aan het licht komen, wat een ziekelijk boeltje!

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #908 Gepost op: oktober 07, 2009, 02:12:08 pm »
Franky VDD was een kleine garnaal. Vond zijn aanstelling als keeperstrainer al vreemd, maar nu is hij dus slachtoffer geworden van de machtspelletjes bij de Rode Duivels.
Jammer, hij wordt nu overal afgeschilderd als de boosdoener maar heeft zich nauwelijks kunnen verdedigen. Hij kreeg een mes in de rug geplant na een 'briljant' samenspel tussen media, bond en Stijnen. VDD was een gemakkelijk slachtoffer...
Inderdaad, en wie hem persoonlijk kent weet dat hij een integer man is, de volledige waarheid zal wel nog aan het licht komen, wat een ziekelijk boeltje!

Stijnen zocht gewoon een stok om mee te slaan zodat hij zijn terugtrekking een beetje kon verantwoorden. De lafaard heeft die stok gevonden in de persoon van VDD. Die eikel mag zich in het regenboogstadion aan een striemend fluitconcert verwachten. 

Boer Boerie

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #909 Gepost op: oktober 07, 2009, 04:18:05 pm »
Mja, blijkbaar is VDD een machtige man in de bond, want het was volgens
velen de top die moest wijken, nu hoor je daar niks meer van dus den top is weg zeker.
VDD zal dan ook aan de basis van de uitstappen en de slechte sfeer gelegen hebben zeker.

Khoop maar 1 ding en dat is dat Dick niet van zijn standpunt afwijkt en NIET gaat smeken
bij Stijnen om terug te komen bij de Rode Duivels.  Bepaalde mensen moet je negeren
of je geeft ze nog meer voldoening.

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #910 Gepost op: oktober 09, 2009, 10:12:24 am »
Bij Zulte Waregem was de passage van de Kroatische spits Nikica Jelavic ondanks twee doelpunten tegen Anderlecht geen onverdeeld succes. Maar dit seizoen scoort Jelavic bij de vleet.

In de Europa League zit hij, voorrondes meegerekend, al aan zeven doelpunten in acht wedstrijden voor zijn club Rapid Wien. Hij scoorde onder andere tegen Hamburg, Aston Villa en Celtic.

In de Oostenrijkse competitie scoorde Jelavic afgelopen weekend twee keer tegen Neustadt. In de competitie trof de 24-jarige aanvaller nu al vier keer raak.

Gisteren mocht Jelavic debuteren voor de nationale ploeg van Kroati?. En jawel, hij scoorde opnieuw. In de oefenmatch tegen Qatar maakte hij in de blessuretijd de goal die Kroati? een 3-2 overwinning bezorgde.

Jelavic geniet dankzij zijn goede prestaties interesse van onder andere Sunderland uit de Premier League.

Jelavic voetbalde in het seizoen 2007-2008 voor Zulte Waregem. Hij scoorde drie keer in 23 matchen: twee keer tegen Anderlecht en een keer tegen Standard. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan Rapid Wien, dat hem deze zomer definitief overnam van Zulte Waregem.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #911 Gepost op: oktober 09, 2009, 10:54:02 am »
Wel een frommeldoelpunt ze. Maar soit, niemand die kan ontkennen dat'm goed bezig is !

Morgen speelt Berat thuis tegen Wales.

In de kantlijn : Trinidad en Tobago haalde Belgi? in op de FIFA-wereldranglijst. Damn you, Khaleem ! ;o)
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #912 Gepost op: oktober 09, 2009, 11:02:11 am »
Wel een frommeldoelpunt ze. Maar soit, niemand die kan ontkennen dat'm goed bezig is !

Doelpunt niet gezien, maar als ik dat zo blijf horen van die Jelavic, dan vraag ik mij serieus af wat die hier bij ons uitgestoken heeft.



Citaat
In de kantlijn : Trinidad en Tobago haalde Belgi? in op de FIFA-wereldranglijst. Damn you, Khaleem ! ;o)

Met redder Dick is de opmars naar de top 10 op de ranglijst definitief ingezet.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #913 Gepost op: oktober 11, 2009, 10:20:14 pm »
Matthys scoort 1 van de 6 Lierse-doelpunten tegen Beveren.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #914 Gepost op: oktober 11, 2009, 11:51:45 pm »
maar ook :  In de tweede periode kopte de ingevallen Thiebaut de 5-0 tegen de touwen.

en d'haemers speelde blijkbaar 1 helft mee bij beveren.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #915 Gepost op: oktober 12, 2009, 11:57:14 am »
Franky VDD was een kleine garnaal. Vond zijn aanstelling als keeperstrainer al vreemd, maar nu is hij dus slachtoffer geworden van de machtspelletjes bij de Rode Duivels.
Jammer, hij wordt nu overal afgeschilderd als de boosdoener maar heeft zich nauwelijks kunnen verdedigen. Hij kreeg een mes in de rug geplant na een 'briljant' samenspel tussen media, bond en Stijnen. VDD was een gemakkelijk slachtoffer...
Inderdaad, en wie hem persoonlijk kent weet dat hij een integer man is, de volledige waarheid zal wel nog aan het licht komen, wat een ziekelijk boeltje!

Stijnen zocht gewoon een stok om mee te slaan zodat hij zijn terugtrekking een beetje kon verantwoorden. De lafaard heeft die stok gevonden in de persoon van VDD. Die eikel mag zich in het regenboogstadion aan een striemend fluitconcert verwachten. 
  Dat den bond een bende onbekwame zakkenvullende nietsnutten zijn voor hun ambt dat is heel belgie al jaren duidelijk na hun resem blunders.  Maar fd heeft volgens mij niets verkeerd gedaan.  Fd zat volgens kennissen met zijn vrouw ergens aan het shoppen, dus kon hij dat niet gezegd hebben. Ook is hij er totaal kapot van en probeert stijnen al enkele dagen te bellen, maar die neemt gewoon niet op.  Stijnen is nen duts eersteklas, en zocht inderdaad een stok om een hond mee te slaan, omdat hij de hete adem van bailly voelde.  Belachelijk ventje, en overroepen keeperke.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #916 Gepost op: oktober 13, 2009, 01:23:48 pm »

fox

  • Gast

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #918 Gepost op: oktober 13, 2009, 04:58:19 pm »
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-10-13/jelavic-dronken-bij-kroatische-nationale-ploeg

is dit de reden van zijn mislukken bij ons?

neen

laat duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling was om hier een ganse discussie over op gang te brengen. Ik denk te weten dat we het mislukken van Nikica ergens anders moeten zoeken. Ik had hem trouwens graag zien terugkomen. Volgens mij rendeert hij goed in een systeem met flankvoorzetten. Ik zie hem daarom nog wel een transfer versieren naar Engeland (er toonden toch reeds wat ploegen hun interesse). Dit kan ons clubje ook maar enkel nog ten goede komen dacht ik... ;)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #919 Gepost op: oktober 13, 2009, 05:14:13 pm »
Ware het niet dat hij verkocht werd aan Rapid Wenen.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-10-13/jelavic-dronken-bij-kroatische-nationale-ploeg

is dit de reden van zijn mislukken bij ons?

neen

laat duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling was om hier een ganse discussie over op gang te brengen. Ik denk te weten dat we het mislukken van Nikica ergens anders moeten zoeken. Ik had hem trouwens graag zien terugkomen. Volgens mij rendeert hij goed in een systeem met flankvoorzetten. Ik zie hem daarom nog wel een transfer versieren naar Engeland (er toonden toch reeds wat ploegen hun interesse). Dit kan ons clubje ook maar enkel nog ten goede komen dacht ik... ;)