Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #920 Gepost op: oktober 13, 2009, 05:38:15 pm »
Ware het niet dat hij verkocht werd aan Rapid Wenen.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-10-13/jelavic-dronken-bij-kroatische-nationale-ploeg

is dit de reden van zijn mislukken bij ons?

neen

laat duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling was om hier een ganse discussie over op gang te brengen. Ik denk te weten dat we het mislukken van Nikica ergens anders moeten zoeken. Ik had hem trouwens graag zien terugkomen. Volgens mij rendeert hij goed in een systeem met flankvoorzetten. Ik zie hem daarom nog wel een transfer versieren naar Engeland (er toonden toch reeds wat ploegen hun interesse). Dit kan ons clubje ook maar enkel nog ten goede komen dacht ik... ;)

Met de nodige financi?le clausules...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #921 Gepost op: oktober 13, 2009, 05:38:58 pm »
Ware het niet dat hij verkocht werd aan Rapid Wenen.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2009-10-13/jelavic-dronken-bij-kroatische-nationale-ploeg

is dit de reden van zijn mislukken bij ons?

neen

laat duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling was om hier een ganse discussie over op gang te brengen. Ik denk te weten dat we het mislukken van Nikica ergens anders moeten zoeken. Ik had hem trouwens graag zien terugkomen. Volgens mij rendeert hij goed in een systeem met flankvoorzetten. Ik zie hem daarom nog wel een transfer versieren naar Engeland (er toonden toch reeds wat ploegen hun interesse). Dit kan ons clubje ook maar enkel nog ten goede komen dacht ik... ;)

ik zeg toch nergens dat hij nog eigendom is van ons? Ik weet maar al te goed dat hij werd verkocht aan Rapid. Maar wij hebben wel nog altijd belang bij een eventuele doorverkoop als ik het goed voorheb ;) Dus laat hem maar presteren!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #922 Gepost op: oktober 24, 2009, 01:29:10 pm »

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #923 Gepost op: oktober 24, 2009, 01:56:50 pm »
Dupr? terughalen lijkt me een goede optie. Dan hebben we een depanneur voor Minne!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #924 Gepost op: oktober 24, 2009, 02:01:57 pm »
Is Dupr? niet te duur?
SV TILL I DIE

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #925 Gepost op: oktober 24, 2009, 03:46:28 pm »
Dupr? terughalen lijkt mij geen optie.  Dan liever een jonge gast halen die zich kan bewijzen.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #926 Gepost op: oktober 25, 2009, 08:06:47 pm »
Dupr? terughalen lijkt mij geen optie.  Dan liever een jonge gast halen die zich kan bewijzen.

inderdaad. Dupr? verwacht te spelen en dat kunnen wij hem eveneens niet garanderen! Om op de bank te zitten is hij te duur. Liever een jonge talentvolle speler dan.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #927 Gepost op: oktober 25, 2009, 08:24:58 pm »
kzou nu ook dupr? niet gaan terughalen, heeft hier natuurlijk wel veel bewezen maar er moeten toch andere opties ook zijn.

Offline BarJulo

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #928 Gepost op: oktober 27, 2009, 04:12:28 pm »
Dupr? heeft veel bewezen maar, hij haalt niet meer zijn oude niveau. Als hij speelt bij Lokeren, dan gaat hij wel heel vaak de mist in. Als je iemand haalt moet het een meerwaarde zijn voor de huidige selectie, dat is niet het geval.
BARJULO

Offline jean20

  • Leden
  • Berichten: 20
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #929 Gepost op: oktober 27, 2009, 11:06:50 pm »
Roussel en Sankar? scoorden beiden voor Bergen

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #930 Gepost op: november 05, 2009, 03:13:52 pm »
Advocaat wil Galj? als keeperstrainer

De Rode Duivels zitten nog altijd zonder keeperstrainer. Bondscoach Dick Advocaat denkt dat zijn landgenoot Hans Galj? dat hiaat kan invullen. Galj? werd deze week gepromoveerd tot hoofdtrainer bij Moeskroen.

In de aanloop naar de WK-kwalificatie-interlands tegen Turkije en Estland zette de Belgische voetbalbond op vraag van Advocaat keeperstrainer Francky Vandendriessche aan de deur. De voormalige doelman van de nationale ploeg zou zich negatief hebben uitgelaten over de nationale ploeg.
 
In Hans Galj? ziet Advocaat een goede opvolger. De 52-jarige Nederlander heeft ook de Belgische nationaliteit en kent het Belgische voetbal als zijn broekzak. Hij speelde voor Kortrijk, Waregem en Club Brugge.

Na een periode als jeugdtrainer van blauw-zwart werd hij in 2007 sportief manager bij Roeselare. Een jaar later keerde hij terug naar de oude liefde en werd hij keeperstrainer bij Zulte Waregem en Moeskroen. Vorige week werd hij bij de Henegouwers gepromoveerd tot hoofdtrainer.

VB

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #931 Gepost op: november 06, 2009, 03:06:44 pm »
Ben al tijdje op zoek naar Subotic en rudisson op het net maar vindt nergens een link op het internet bij welke clubs die nu spelen ?
Kan iemand mij helpen .

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #932 Gepost op: november 06, 2009, 03:13:33 pm »
Rudisson heeft momenteel geen ploeg. Had getest bij Bergen maar er is niets van gekomen. Weet niet of hij nog traint bij Oostende.
Van Subotic heb ik helemaal geen idee.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #933 Gepost op: november 06, 2009, 03:20:05 pm »
Suboticx is naar Southend gegaan, maar nu speelt hij weer bij de reserven van Portsmouth...

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #934 Gepost op: november 06, 2009, 05:41:57 pm »
Rudison speelt in Le Havre in Frankrijk !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #935 Gepost op: november 06, 2009, 06:15:30 pm »
En Neumayr, Zerdab?  :P
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #936 Gepost op: november 06, 2009, 07:15:10 pm »
Rudison speelt bij Le Havre in Frankrijk, al speelt hij daar vooral bij de reserven mee. Zijn vrouw is deze week trouwens bevallen, de kleinen speelt bij Le Havre linksback.

Subotic is halsoverkop naar Southend United vertrokken, met dank aan zijn manager blijkbaar.

Neumayr vertrok naar RW Essen en speelt daar nog steeds.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #937 Gepost op: november 06, 2009, 08:09:26 pm »
Zou Verschuere nog altijd bij die Franse amateurploeg spelen?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #938 Gepost op: november 06, 2009, 08:14:07 pm »
Bij Le Havre niets terug te vinden i.v.m. rudisson niet bij de effectif joueurs en niet bij de cfa - joueurs ?

Strange !!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #939 Gepost op: november 06, 2009, 09:14:48 pm »
Bij Le Havre niets terug te vinden i.v.m. rudisson niet bij de effectif joueurs en niet bij de cfa - joueurs ?

Strange !!!

Zal het eens navragen... Deze zomer heeft hij de laatste details met ZW afgerond alleszins, uit de beste bron mogelijk vernomen. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje