Auteur Topic: Nieuws van ex-spelers  (gelezen 756374 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1040 Gepost op: juni 01, 2010, 04:54:52 pm »
Dragan Mrdja bij de selectie van 23 spelers voor de servische nationale ploeg voor het WK. Naast Jovabite in de spits!
Bericht aan Antic (coach): ie eeft dat allemaal ier geleerd...  :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1041 Gepost op: juni 01, 2010, 06:08:09 pm »
Dragan Mrdja bij de selectie van 23 spelers voor de servische nationale ploeg voor het WK. Naast Jovabite in de spits!
Bericht aan Antic (coach): ie eeft dat allemaal ier geleerd...  :)
Da bijten bedoelt ge toch?  ;)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1042 Gepost op: juni 02, 2010, 02:55:26 pm »
topschutter in Servie met 22 goals! Waarom deed hij dat hier niet? :(

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1043 Gepost op: juni 02, 2010, 06:13:58 pm »
wow daar verskietek wel van :o vond hem nooit slecht maar zo net iets te licht
ma kijk ja..

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1044 Gepost op: juni 02, 2010, 06:35:14 pm »
Mogen we deze dan eigenlijk bijschrijven bij de andere die in Oostenrijk de pannen van het dak speelt en die door onze scouting goed bevonden werd, maar onder onze "o zo fantastische trainer" (waar iedereen nu haast zit om te janken), nooit zijn rendement behaald heeft (of kunnen behalen) bij ons die hij nu wel behaalt?

Ok tis kort door de bocht,  ze zijn rijper geworden, ze zijn nu beter....
ik wil maar zeggen...
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Online phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1045 Gepost op: juni 02, 2010, 06:40:23 pm »
topschutter in Servie met 22 goals! Waarom deed hij dat hier niet? :(

misschien omdat de Servische competitie zwakker is dan de Belgische? Idem voor Jelavic...

Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1046 Gepost op: juni 02, 2010, 06:55:42 pm »
omdat diene trainer meer geduld heeft misschien

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1047 Gepost op: juni 02, 2010, 07:09:10 pm »
omdat diene trainer meer geduld heeft misschien

Jaja, we hebben u nu wel allemaal gehoord. De sollicitaties kunnen binnengegeven worden op de club. Zo te horen kan jij het vanzelfsprekend beter ...
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1048 Gepost op: juni 02, 2010, 07:31:47 pm »
omdat diene trainer meer geduld heeft misschien

Tis waar, Dury is immens ongeduldig geweest met Jelavic. Hij heeft maar een heel seizoen kansen gekregen...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1049 Gepost op: juni 02, 2010, 07:40:35 pm »
Mogen we deze dan eigenlijk bijschrijven bij de andere die in Oostenrijk de pannen van het dak speelt en die door onze scouting goed bevonden werd, maar onder onze "o zo fantastische trainer" (waar iedereen nu haast zit om te janken), nooit zijn rendement behaald heeft (of kunnen behalen) bij ons die hij nu wel behaalt?

Ok tis kort door de bocht,  ze zijn rijper geworden, ze zijn nu beter....
ik wil maar zeggen...


Tiens...
M?t Jelavic klagen jullie dat Dury zijn willetje doordrijft en dat hij ZIJN speler (een punt dat nog altijd z??r gevoelig ligt bij bepaalde mensen) absoluut naar Waregem wilde halen en dat er geld op tafel moest komen.

Als Jelavic dan weggaat, klagen jullie dat hij het elders goed doet.

If you go right, you're an idiot. But left ain't right as well..."

Dat Mrdja en Jelavic het uitzonderlijk goed deden, ligt nooit voor 50% aan de trainer. Als de speler zich plots wel goed voelt (ze waren zonderlinge figuren in onze kern met Franse, Vlamingen en Walen), gaat het misschien beter draaien en komt er meer inzet. Kan mij toch al paar matchen voor de geest halen waarin Mrdja met veel tegenzin een spurtje moest trekken...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1050 Gepost op: juni 02, 2010, 07:50:36 pm »
Het is inderdaad niet te geloven. Sommige mensen zaten altijd te zagen op Dury dat hij Jelavic zoveel zijn kans zag en verwezen daar jaren latern nog naar om op Dury te kunnen kakken en nu zeggen ze dat Dury hem te weinig zijn kans gaf. Niet te geloven...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1051 Gepost op: juni 02, 2010, 09:40:13 pm »
Het is inderdaad niet te geloven. Sommige mensen zaten altijd te zagen op Dury dat hij Jelavic zoveel zijn kans zag en verwezen daar jaren latern nog naar om op Dury te kunnen kakken en nu zeggen ze dat Dury hem te weinig zijn kans gaf. Niet te geloven...

Jongens toch wat een zever! Jelavic heeft hier kansen genoeg gehad integenstelling tot veel anderen (bv Thiebaut)ik denk een match of 20 aan de aftrap, waarvan hij er twee schitterend speelde (uitwedstrijden in Chalala en Anderlecht) en Mrdja speelde heel goed in de bekermatch tegen La Louviere en enkele matchen verdienstelijk.  Ze werden terecht doorgestuurd omdat ze hier niet presteerden, logisch, als ze ergens anders presteren is dit goed voor hun, de rest is zever.  Salou was bij Krotrijk en bij ons uitstekend om daarna nog af en toe goed te spelen in Bruhhe en dan niets meer.   Chris Janssens had al genoeg bewezen dat hij goed kon voetballen en komt hij hier en is niks waard.  Hoe komt dit? Geen idee.
Dat bewijst volgens mij dat een coach tot op een bepaald gebied belangrijk is (mentaal en de juiste spelers opstellen) maar dat het vooral de spelers zijn die het doen.  Daarom is het geen drama dat Dury weg is (de club staat er, zowel financieel als structureel), de as blijft (Minne, Colpaert,D'Haene,Meert,Lutte,Bossut,Matton,Nfor) daar kan een nieuwe trainer goed op bouwen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1052 Gepost op: juni 02, 2010, 09:49:44 pm »
Het is inderdaad niet te geloven. Sommige mensen zaten altijd te zagen op Dury dat hij Jelavic zoveel zijn kans zag en verwezen daar jaren latern nog naar om op Dury te kunnen kakken en nu zeggen ze dat Dury hem te weinig zijn kans gaf. Niet te geloven...

Jongens toch wat een zever! Jelavic heeft hier kansen genoeg gehad integenstelling tot veel anderen (bv Thiebaut)ik denk een match of 20 aan de aftrap, waarvan hij er twee schitterend speelde (uitwedstrijden in Chalala en Anderlecht) en Mrdja speelde heel goed in de bekermatch tegen La Louviere en enkele matchen verdienstelijk.  Ze werden terecht doorgestuurd omdat ze hier niet presteerden, logisch, als ze ergens anders presteren is dit goed voor hun, de rest is zever.  Salou was bij Krotrijk en bij ons uitstekend om daarna nog af en toe goed te spelen in Bruhhe en dan niets meer.   Chris Janssens had al genoeg bewezen dat hij goed kon voetballen en komt hij hier en is niks waard.  Hoe komt dit? Geen idee.
Dat bewijst volgens mij dat een coach tot op een bepaald gebied belangrijk is (mentaal en de juiste spelers opstellen) maar dat het vooral de spelers zijn die het doen.  Daarom is het geen drama dat Dury weg is (de club staat er, zowel financieel als structureel), de as blijft (Minne, Colpaert,D'Haene,Meert,Lutte,Bossut,Matton,Nfor) daar kan een nieuwe trainer goed op bouwen.

Hij heeft toch gewoon volkomen gelijk? Destijds klaagde iedereen dat Jelavic teveel kansen kreeg, en dat anderen hun kans moesten krijgen. Nu dat blijkt dat die Jelavic het goed doet bij een andere club is het plots Dury z'n schuld dat hij hem te weinig kansen gaf?! Absurd. Ik ga akkoord met wat je schrijft over Salou en Janssens en dergelijke, maar ik snap je punt niet. Hij heeft Jelavic, waarover het hier toch even gaat, genoeg kansen gegeven. Hij is hier niet geslaagd, in Wenen wel - dat is 't leven.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1053 Gepost op: juni 02, 2010, 09:53:10 pm »
omdat diene trainer meer geduld heeft misschien

Euhm??? Waarschijnlijk ben je dat jaar niet komen kijken... ::)

Dury heeft zelfs te veel geduld gehad met Jelavic!! Het trok gewoon op niets.
Ik krijg er nog koude rillingen van  8)
Waarom het op een ander wel lukt en bij ons niet...wie zal dat zeggen.

bv enkele toppers
Henry is d? speler in Arsenal, in Barcelona lukt het niet zoals men zou verwachten
Ronaldhino bij AC Milan komt nu pas weer boven water...


Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1054 Gepost op: juni 02, 2010, 11:47:27 pm »
omdat diene trainer meer geduld heeft misschien
Wat versta jij onder geduld???????????????

fox

  • Gast
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1055 Gepost op: juni 03, 2010, 10:53:07 am »
Aurelio Vidmar is trainer geworden van het Olympische voetbalteam 2012 van Australi?.

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1056 Gepost op: juni 03, 2010, 05:44:52 pm »
Aurelio Vidmar is trainer geworden van het Olympische voetbalteam 2012 van Australi?.

dit is pas goed nieuws...good old aurelio!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1057 Gepost op: juni 03, 2010, 07:47:32 pm »
En hop, ik zit al heeltijd met 'Aurelio Vidmar, hoeft geen commentaar' in mijn hoofd :)

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1058 Gepost op: juni 03, 2010, 08:01:14 pm »
En hop, ik zit al heeltijd met 'Aurelio Vidmar, hoeft geen commentaar' in mijn hoofd :)

Ik ook, maar met de soap van aa gent in het achtehoofd krijgt het volgende zinnetje uit deze hit plots een andere betekenis: "en Ivan onze witten, die ziet het altijd zitten...":) :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Nieuws van ex-spelers
« Reactie #1059 Gepost op: juni 09, 2010, 11:16:49 am »
Berrier: over twee jaar Gouden Schoen

Franck Berrier werd officieel voorgesteld als nieuwe speler van Standard. De Fransman is razend ambitieus en denkt al aan de Gouden Schoen van 2012.  De 26-jarige middenvelder kwam voor 3 miljoen euro over van Zulte Waregem.

Momenteel herstelt Berrier nog van een zware blessure. De Standard-supporters moeten dus nog even wachten om hem aan het werk te zien. "De herstelperiode duurt ongeveer 6 maanden. Aangezien ik op 14 maart ben uitgevallen, zou ik midden september opnieuw inzetbaar moeten zijn. Ik ben deze week beginnen fietsen, volledig volgens plan", aldus Berrier in HLN.

De voormalige draaischijf van Zulte Waregem is opgetogen met zijn transfer naar de Rouches. "Standard heeft doorgaans veel balbezit, dus het kan niet anders dat mijn kwaliteiten als 'passeur' hier nog beter tot hun recht kunnen komen. De nieuwe Concei?ao? Ik heb hetzelfde nummer als hem destijds, nummer 7, maar daar houdt de vergelijking op. Hij was groot, ik moet nog groeien."


Het doet vreemd om dit artikel uit Voetbalbelgie bij het topic "nieuws van ex-spelers" te moeten zetten.