Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 440352 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2520 Gepost op: mei 19, 2011, 06:10:27 pm »
Heb mijn brief ontvangen om mijn abo te verlengen maar ik zit met een vraag. Een paar vrienden en ik stellen voor om in vak X ( nieuwe tribune ) plaats te nemen volgend jaar, maar gaat dat vak wel de moeite zijn ?
En overdekt?
SV TILL I DIE

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2521 Gepost op: mei 19, 2011, 07:02:37 pm »
Vak X klinkt goed voor een eventuele nieuwe sfeergroep

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2522 Gepost op: mei 19, 2011, 09:01:26 pm »
Heb mijn brief ontvangen om mijn abo te verlengen maar ik zit met een vraag. Een paar vrienden en ik stellen voor om in vak X ( nieuwe tribune ) plaats te nemen volgend jaar, maar gaat dat vak wel de moeite zijn ?
En overdekt?
Oeps... gevaarlijke vraag...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2523 Gepost op: mei 19, 2011, 09:07:56 pm »
Vak T gaat naar de bezoekers zie ik op de site? ook niet goed dat..
en ja ze mogen eens wat info geven over die tribune... ik wil ook wel eens weten als er een dak op gaat staan..
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2011, 09:09:48 pm door Soulscream »

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2524 Gepost op: mei 19, 2011, 09:12:06 pm »
kan het zijn dat het er op de site volledig verkeerd op staat, er staat op bij vak X : zitjes en vak C & D : staantribune?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2525 Gepost op: mei 19, 2011, 09:29:23 pm »
Klopt inderdaad niet. C-D zijn zitplaatsen.
Vak X wordt een sfeervak met staanplaatsen.
Doorgegeven! ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2526 Gepost op: mei 19, 2011, 10:59:46 pm »
Aangepast!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2527 Gepost op: mei 19, 2011, 11:42:34 pm »
Vak T gaat naar de bezoekers zie ik op de site? ook niet goed dat..
en ja ze mogen eens wat info geven over die tribune... ik wil ook wel eens weten als er een dak op gaat staan..

het regent al maanden nauwelijks niet meer, dus wat maakt nu uit of er dak op staat of niet ;)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2528 Gepost op: mei 20, 2011, 08:34:12 am »
Vak T gaat naar de bezoekers zie ik op de site? ook niet goed dat..
en ja ze mogen eens wat info geven over die tribune... ik wil ook wel eens weten als er een dak op gaat staan..

het regent al maanden nauwelijks niet meer, dus wat maakt nu uit of er dak op staat of niet ;)
We wonen in Belgie h?. Wacht maar tot den eerste match. Gieten gaat het doen  ;)

Online M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2529 Gepost op: mei 20, 2011, 08:35:47 am »
Overdekt mannen ;)

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2530 Gepost op: mei 20, 2011, 04:30:24 pm »
chance

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2531 Gepost op: mei 20, 2011, 07:56:37 pm »
Wannneer beginnen ze met de nieuwe tribune en de bijhorende aanpassingen of zijn ze al bezig?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2532 Gepost op: mei 20, 2011, 07:58:09 pm »
Wannneer beginnen ze met de nieuwe tribune en de bijhorende aanpassingen of zijn ze al bezig?

Er is eerst nog een atletiekmeeting. direct erna beginnen ze met de opbouw.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2533 Gepost op: mei 21, 2011, 11:08:59 am »
In navolging van de bekendmaking van de op te bouwen tribune en dito sfeer-structuren in het Regenboogstadion zijn wij uiteraard verheugd dat de club de beweging die ook reeds een aantal maanden binnen een aantal supportersverenigingen werd ingezet volgt.
 
Sinds enkele maanden werken wij volop aan de uitbouw van een "sfeergroep" bestaande uit leden van verschillende supporterslokalen die elke week proberen het voortouw te nemen om de spelers ludiek ?n vocaal bij te staan.
 
De voorbije weken slaagden wij er alvast in de aandacht te trekken met ludieke spandoeken (cfr vedettenparade) en het laten maken van een 50-tal rood groene vlaggen. Ook de spandoeken ter ere van Prudent Bettens en onze Lutte werden door onze groep in elklaar geknutseld.
 
Of bent u de sfeeractie in Kortrijk vergeten waar wij op Belgacom TV een pluim kregen voor de "vurige" atmosfeer die toen werd gecre?erd met uiteindelijk ook op het veld positieve resultaten?
 
De nieuwe sfeertribune zal voor ons een extra stimulans worden die wij in grote dankbaarheid aannemen.
 
Alvast een dikke proficiat en 'dank u wel' aan dhr Decuyper en dhr Dhondt die dit voor mekaar kregen binnen zo'n korte tijdspanne. Al moeten we zeker ook dhr Deschuymere feliciteren,
die ons de voorbije maanden op vlak van logistiek en veiligheid vanuit de club voor 200 procent steunde.
 
Indien u graag meehelpt om de sfeer in het Regenboogstadion naar een hoger niveau te tillen, kan u contact opnemen met Geert Titeca: 0485/48 74 78 of geert.titeca@hotmail.com

essevee.be

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2534 Gepost op: mei 21, 2011, 12:15:13 pm »
In navolging van de bekendmaking van de op te bouwen tribune en dito sfeer-structuren in het Regenboogstadion zijn wij uiteraard verheugd dat de club de beweging die ook reeds een aantal maanden binnen een aantal supportersverenigingen werd ingezet volgt.
 
Sinds enkele maanden werken wij volop aan de uitbouw van een "sfeergroep" bestaande uit leden van verschillende supporterslokalen die elke week proberen het voortouw te nemen om de spelers ludiek ?n vocaal bij te staan.
 
De voorbije weken slaagden wij er alvast in de aandacht te trekken met ludieke spandoeken (cfr vedettenparade) en het laten maken van een 50-tal rood groene vlaggen. Ook de spandoeken ter ere van Prudent Bettens en onze Lutte werden door onze groep in elklaar geknutseld.
 
Of bent u de sfeeractie in Kortrijk vergeten waar wij op Belgacom TV een pluim kregen voor de "vurige" atmosfeer die toen werd gecre?erd met uiteindelijk ook op het veld positieve resultaten?
 
De nieuwe sfeertribune zal voor ons een extra stimulans worden die wij in grote dankbaarheid aannemen.
 
Alvast een dikke proficiat en 'dank u wel' aan dhr Decuyper en dhr Dhondt die dit voor mekaar kregen binnen zo'n korte tijdspanne. Al moeten we zeker ook dhr Deschuymere feliciteren,
die ons de voorbije maanden op vlak van logistiek en veiligheid vanuit de club voor 200 procent steunde.
 
Indien u graag meehelpt om de sfeer in het Regenboogstadion naar een hoger niveau te tillen, kan u contact opnemen met Geert Titeca: 0485/48 74 78 of geert.titeca@hotmail.com

essevee.be
is er al een naam voor de nieuwe sfeergroep?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2535 Gepost op: mei 21, 2011, 02:36:14 pm »
the kop :p

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2536 Gepost op: mei 21, 2011, 03:09:59 pm »
Iedereen die op verplaatsing al eens stond te roepen en te tieren,
iedereen die geen zin heeft om weer een jaar te moeten horen dat "het hier een zittribune is",
iedereen die al graag eens mee sfeer maakt,
iedereen...

Op naar die sfeertribune zodat we er iets moois kunnen van maken.

De naam... The Kop klinkt jammer genoeg iets overdreven, ik ben alvast PRO.
Misschien een West-Vlaamse variant... "De Muile" of "t Hoofd" ? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2537 Gepost op: mei 21, 2011, 08:01:16 pm »
the kop :p
Die naam wordt al gebruikt door de supporters van KFC Kluisbergen :D

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2538 Gepost op: mei 21, 2011, 09:43:13 pm »
oftwel boeren in't spaans. :P

els agricultors
  8)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Uitbreiding stadion
« Reactie #2539 Gepost op: mei 21, 2011, 09:45:49 pm »
oftwel boeren in't spaans. :P

els agricultors
  8)

:)