Auteur Topic: Licensie Moeskroen  (gelezen 22426 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #20 Gepost op: oktober 29, 2009, 10:29:16 am »
We gaan er toch niks tegen kunnen beginnen, vrees er voor onze punten.
Met dank aan de bond! Moeskroen had nooit mogen starten, enfin we zijn nu wel af van die miezerige club.

We moeten gewoon hopen dat ze de heenronde nog volledig mogen uitspelen want dan mogen we de punten normaal gezien houden. Al? dat was vorig jaar toch het geval. En aangezien ze vrijdag al mogen spelen tegen Standard, moeten er nog slechts 2 wedstrijden afgewerkt worden, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze die wedstrijden nog afwerken, desnoods met wat jeugdspelers.

Inderdaad, het zal dan ook zo gebeuren.  Ik geloof nooit dat Anderlecht dit anders zal accepteren.  Met Moeskroen heb ik weinig medelijden(kunstmatig groot gemaakt door hun ex-burgemeester), wel met hun supporters, triestig voor die mensen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #21 Gepost op: oktober 29, 2009, 12:06:24 pm »
Wat een bullshit zeg. Ik vraag me trouwens af hoe KV Mechelen in het verleden veroordeeld werd. Die werkten de rest van de competitie af met jeugdspelers, niet ?

Als er nu een schrapping van de punten valt, wat dan met :

de premies die de club gaf aan zijn spelers die wonnen ? Ik zou er nog willen bij zijn hoor, als ze de spelers hun geld gaan terugvragen ...
de gele/rode kaarten die clubs opliepen tijdens deze partij ? Zullen ze van den Bond een bonneke 'Geldig voor ??n gele kaart' geven ???

je reinste competitievervalsing. Hopelijk dat ploegen zoals Anderlecht nu eens serieus aan den boom schudden, hoor
Webteam SV Zulte Waregem

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #22 Gepost op: oktober 29, 2009, 02:33:25 pm »
Dat zou een regelrechte schande zijn, en blunder of onbekwaamheid nr 1400 ondertussen van ons bondje.  Man, man, wat kunnen wij er aan doen, dat wij al moesten spelen tegen moeskroen en andere teams niet, en wat kunnen wij aan doen dat moeskroen zo iets tegenkomt.  Het was te verwachten ?, dan hadden ze nog beter moeskroen gewoon niet laten deelnemen aan dit seizoen van het begin.  Hopelijk laat ons bondje van mijn kl*ten moeskroen de heenronde uitspelen.  Was me dat anders van zever, wij winnen er tegen en mogen ons punten weer aftrekken, en de ploegen die verloren krijgen hun punten terug, en wij zakken naar plaats 7 met plots een paar punten achterstand op de rest en vooral een punt achter op concurenten gent en gba, en genk die dichter komt ook.

WAT EEN REGELRECHTE BULLSHIT.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #23 Gepost op: oktober 29, 2009, 03:01:00 pm »
Apenland. Moeskroen had nooit de competitie mogen beginnen, dat leek de logica zelve. Zogezegd hadden ze plots een paar miljoen gevonden in Spanje, dan weer niet, even stil, competitie begint. Twee maand ver, Moeskroen moet weg. Ongelofelijk.

« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2009, 03:41:26 pm door WAEREGHEM »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #24 Gepost op: oktober 29, 2009, 03:29:23 pm »
Dit is gewoon niet te geloven  >:(
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #25 Gepost op: oktober 29, 2009, 03:42:23 pm »
En de oppercalimero's zijn er als de kippen bij.. Uiteraard.

Standard wil de competitiematch van morgenavond op het veld van Moeskroen uitstellen. De club heeft daarvoor contact opgenomen met de kalendercommissie, de voetbalbond en de Pro League.

De landskampioen vindt dat het door de onduidelijkheid over de toekomst van Moeskroen de match niet degelijk kan voorbereiden.
"Minder dan 36 uur voor de wedstrijd is het nog steeds niet duidelijk of de match op Le Canonnier zal plaatsvinden. Dergelijke situatie is niet verenigbaar met een degelijke voorbereiding op een offici?le wedstrijd. We vragen dat de wedstrijd naar een latere datum wordt uitgesteld voor het geval dat Moeskroen beslist om beroep aan te tekenen tegen de beslissing van de Licentiecommissie op 27 oktober", klinkt het.

De directie van Moeskroen houdt sinds deze voormiddag een Buitengewone Algemene Vergadering waarop de toekomst van de club wordt besproken. Verwacht wordt dat Moeskroen in vereffening zal gaan. Eergisteren trok de Licentiecommissie de licentie van Moeskroen in omdat de noodlijdende eersteklasser zijn financi?le verplichtingen niet is nagekomen.

Robert Sterckx, secretaris-generaal van de Pro League, heeft naar eigen zeggen "nog geen enkel document" van Standard ontvangen. "Hoe dan ook wachten we de beslissing van Moeskroen af", aldus nog Sterckx. (belga/ka)



Offline polleke

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #26 Gepost op: oktober 29, 2009, 03:45:37 pm »
Vorig seizoen heeft standard daar gewoon via via genoeg geld ingestoken zodanig dat de competitie verder kon gaan en standard zo kampioen werd. Want hadden ze toen ook de resultaten die tegen moeskroen behaald waren geanuleerd, dan had standaard geen kampioen geweest maar anderlecht.


WAEREGHEM

  • Gast
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #27 Gepost op: oktober 29, 2009, 04:05:34 pm »
Moeskroen gaat in beroep.

Match tegen de maffia zou doorgaan.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #28 Gepost op: oktober 29, 2009, 06:05:40 pm »
We gaan er toch niks tegen kunnen beginnen, vrees er voor onze punten.
Met dank aan de bond! Moeskroen had nooit mogen starten, enfin we zijn nu wel af van die miezerige club.

We moeten gewoon hopen dat ze de heenronde nog volledig mogen uitspelen want dan mogen we de punten normaal gezien houden. Al? dat was vorig jaar toch het geval. En aangezien ze vrijdag al mogen spelen tegen Standard, moeten er nog slechts 2 wedstrijden afgewerkt worden, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze die wedstrijden nog afwerken, desnoods met wat jeugdspelers.
Heb me laten wijsmaken dat het reglement sinds eind vorig seizoen / begin dit seizoen veranderd is en dat sowieso alle punten geschrapt worden, ongeacht ze de heenronde afgewerkt hebben of niet. Een dikke streep door onze rekening...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #29 Gepost op: oktober 29, 2009, 06:47:00 pm »
We gaan er toch niks tegen kunnen beginnen, vrees er voor onze punten.
Met dank aan de bond! Moeskroen had nooit mogen starten, enfin we zijn nu wel af van die miezerige club.

We moeten gewoon hopen dat ze de heenronde nog volledig mogen uitspelen want dan mogen we de punten normaal gezien houden. Al? dat was vorig jaar toch het geval. En aangezien ze vrijdag al mogen spelen tegen Standard, moeten er nog slechts 2 wedstrijden afgewerkt worden, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze die wedstrijden nog afwerken, desnoods met wat jeugdspelers.
Heb me laten wijsmaken dat het reglement sinds eind vorig seizoen / begin dit seizoen veranderd is en dat sowieso alle punten geschrapt worden, ongeacht ze de heenronde afgewerkt hebben of niet. Een dikke streep door onze rekening...

Dat houdt voor mij in dat je letterlijk punten kan kopen vanaf nu. Stel u voor... (fictief voorbeeld, gelijkenissen berusten op toeval...)

Kluup gaat verliezen op Moeskroen, terwijl wij de drie punten pakt thuis tegen Moeskroen. Boris Yde, grote sponsor en bloaze-eerste-klas gooit 10 miljoen euro richting Henegouwen en dat pakje belandt toevallig (en via via) bij Moeskroen. Yde bezorgt Club op de valreep nog de eerste plek. Op het einde van het seizoen eindigt Kluup zesde en wij zevende, op 1 punt van hen.

Is dus perfect mogelijk. En zoals SVZW.BE zei: wat doe je met winstpremies? Je kan nog verder gaan natuurlijk: lonen voor personeel (kantiniers, scheidsrechters, loketbedienden, hamburgerkraamuitbaters,...), gele of rode kaarten, boetes omwille van Bengaals vuur net in die partij, ... ?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

svzw sup

  • Gast
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #30 Gepost op: oktober 29, 2009, 08:43:45 pm »
We gaan er toch niks tegen kunnen beginnen, vrees er voor onze punten.
Met dank aan de bond! Moeskroen had nooit mogen starten, enfin we zijn nu wel af van die miezerige club.

We moeten gewoon hopen dat ze de heenronde nog volledig mogen uitspelen want dan mogen we de punten normaal gezien houden. Al? dat was vorig jaar toch het geval. En aangezien ze vrijdag al mogen spelen tegen Standard, moeten er nog slechts 2 wedstrijden afgewerkt worden, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze die wedstrijden nog afwerken, desnoods met wat jeugdspelers.
Heb me laten wijsmaken dat het reglement sinds eind vorig seizoen / begin dit seizoen veranderd is en dat sowieso alle punten geschrapt worden, ongeacht ze de heenronde afgewerkt hebben of niet. Een dikke streep door onze rekening...

Dat houdt voor mij in dat je letterlijk punten kan kopen vanaf nu. Stel u voor... (fictief voorbeeld, gelijkenissen berusten op toeval...)

Kluup gaat verliezen op Moeskroen, terwijl wij de drie punten pakt thuis tegen Moeskroen. Boris Yde, grote sponsor en bloaze-eerste-klas gooit 10 miljoen euro richting Henegouwen en dat pakje belandt toevallig (en via via) bij Moeskroen. Yde bezorgt Club op de valreep nog de eerste plek. Op het einde van het seizoen eindigt Kluup zesde en wij zevende, op 1 punt van hen.

Is dus perfect mogelijk. En zoals SVZW.BE zei: wat doe je met winstpremies? Je kan nog verder gaan natuurlijk: lonen voor personeel (kantiniers, scheidsrechters, loketbedienden, hamburgerkraamuitbaters,...), gele of rode kaarten, boetes omwille van Bengaals vuur net in die partij, ... ?

U bedoelt hoe Standaard vorig jaar kampioen werd? ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #31 Gepost op: oktober 30, 2009, 06:25:53 pm »
Vorig seizoen heeft standard daar gewoon via via genoeg geld ingestoken zodanig dat de competitie verder kon gaan en standard zo kampioen werd. Want hadden ze toen ook de resultaten die tegen moeskroen behaald waren geanuleerd, dan had standaard geen kampioen geweest maar anderlecht.



waarop is dat nu weer gebaseerd  ::) via via wie of wat ? , en dan nog in uw eerste post ?

Offline polleke

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #32 Gepost op: oktober 30, 2009, 08:47:29 pm »
Zou toch goed kunnen. :-\  Zou ook verklaren wie die anoniemme spanjaard was die er geld ging in pompen.

Offline crayetalk

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #33 Gepost op: oktober 30, 2009, 09:52:46 pm »
Gvd schandalig aw puntn kwijt zijn
gvd tog

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #34 Gepost op: oktober 31, 2009, 09:33:23 am »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #35 Gepost op: oktober 31, 2009, 10:59:41 am »
Pfff, echt kloten, als je tabelen bekijkt indien moeskroen weggaat.  Plots staan we op 5 punten van standard en mechelen, terwijl het er 2 zn nu.  En indien we vnvd winnen zelfs derde worden.  Maar trek daar terug eens 3 ptn af,en gent en gba staan boven ons en het o zo slecht spelende genk laat plots zijn hete adem uit het niets voelen in onze nek.

BELACHELIJK.  Ofwel heenronde laten uitspelen, voor die 2 matchkes nog en punten behouden.  Ofwel seizoen of heenronde uitdoen met jonge gasten uit de jeugd.  Ze zeggen altijd we geven de jeugd de kans niet, geef ze verdomme nu de kans, en laat die gasten de tijd van hen leven beleven op het veld.  En zo kun er msh nieuwe tallenten ontdekt worden.

Vin da ??n grote klucht indien ze ons gewoon zuurverdiende 3 punten gewoonweg lekker aftrekken.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #36 Gepost op: oktober 31, 2009, 11:39:38 am »
puur wanbeleid, iedereen weet dat moeskroen vroeg of laat toch failliet zou gaan. ze worden al jaren door "anonieme weldoeners" geholpen. >:(

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #37 Gepost op: november 02, 2009, 10:35:19 am »
van ochtend mij ontzettend ge?rgerd aan die trutte van ne reporter ip radio1.
wa een eikel, kon het nie laten zij voorkeur weg te steken:
- moest vermelden dat em weer 360km in de wagen moest zitten voor de vertoning van vrijdag in moeskroen
- "het moest vrijdag al voorbij zijn" etc etc...
blijkbaar moet die limburgse janet nog eens herinnerd worden, hoe da genks clubken overeind is gebleven....
waar is de neutrale reporter gebleven?

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #38 Gepost op: november 02, 2009, 12:42:17 pm »
Onze voormalige keeperstrainer Hans Galj? neemt nu het roer over als hoofdcoach bij Moeskroen  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Licensie Moeskroen
« Reactie #39 Gepost op: november 02, 2009, 01:15:52 pm »
Onze voormalige keeperstrainer Hans Galj? neemt nu het roer over als hoofdcoach bij Moeskroen  :)
Heb hem zaterdag zien zitten in de tribune bij ons.
SV TILL I DIE