Auteur Topic: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)  (gelezen 5272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Gepost op: januari 12, 2010, 12:50:13 pm »
STANDARD BOYCOT GALA GOUDEN SCHOEN
 ???????????????????????????????????????
 Standard zal woensdag niemand naar de 
 uitreiking van de Gouden Schoen sturen.
 De Luikse club pikt het niet dat Axel 
 Witsel in de organiserende krant Het   
 Laatste Nieuws werd genomineerd voor   
 "Meest Verwerpelijke Persoon van 2009".
                                       
 Witsel, de winnaar van de Gouden Schoen
 van vorig jaar, stond op de lijst samen
 met o.a. moordenaar Kim De Gelder. HLN
 bood zijn excuses aan, maar de spelers
 en technische staf beslisten dinsdag om
 toch afwezig te blijven op het gala.   
                                       
 "Standard heeft bepaalde verplichtingen
 tegenover de pers, maar het omgekeerde
 geldt natuurlijk ook", meldt de club.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2010, 01:18:33 pm »
Zo te zien maakt de Pretgazet van Vlaanderen zich nog eens lekker belachelijk...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2010, 01:36:00 pm »
Zo te zien maakt de Pretgazet van Vlaanderen zich nog eens lekker belachelijk...

Poll heeft blijkbaar niet lang online gestaan, en HLN zou zich meteen verontschuldigd hebben bij Standard. Typerend dat die calimero's zich nu plots weer in een slachtofferrol gaan wentelen. Hun reacties vergeten na de aanslag van Witsel? Hebben ze trouwens ooit hun excuses aangeboden? Neen, het was zelfs Anderlecht dat zijn hand heeft uitgestoken naar dat krapuul, ze zullen er eens goed mee gelachen hebben. Hun talloze vuile tackles? Hun marginaal gedrag op en naast het veld, ook tegen ons? B?l?ni en zijn plat gedoe voor de camera's? Hun talloze klachten van het moment iets verkeerd loopt?

Hypocrieten en krapuul is het, niets meer of niets minder.
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2010, 01:37:59 pm door WAEREGHEM »

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #3 Gepost op: januari 12, 2010, 02:01:26 pm »
Ach komaan, Standard heeft hier gelijk in. Wat Witsel heeft gedaan valt niet goed te praten, maar in dit geval hebben ze echt wel recht van klagen. Zijn overtreding was er over, maar om hem op gelijke hoogte te plaatsen met Kim de Gelder is weer een stap te ver.
HLN gaat gewoonweg vaak te ver met zijn (subjectieve) berichtgeving en dergelijke. Het werd eens tijd dat ze geboycot werden.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #4 Gepost op: januari 12, 2010, 05:25:45 pm »
Ach komaan, Standard heeft hier gelijk in. Wat Witsel heeft gedaan valt niet goed te praten, maar in dit geval hebben ze echt wel recht van klagen. Zijn overtreding was er over, maar om hem op gelijke hoogte te plaatsen met Kim de Gelder is weer een stap te ver.
HLN gaat gewoonweg vaak te ver met zijn (subjectieve) berichtgeving en dergelijke. Het werd eens tijd dat ze geboycot werden.

Tuurlijk ging HLN daar te ver, maar...

Citaat
18/12/2009
"Na op de hoogte gebracht te zijn van een peiling op de site van hln.be, reageerde de club onmiddellijk. Paul Daenen, eindredacteur van Het Laatste Nieuws, richtte vandaag een schrijven aan onze Algemeen Directeur, en presenteerde zijn verontschuldigingen. Hieronder vind je de complementaire brief die overgemaakt werd aan de club door de eindverantwoordelijke van de website. ?Hiermee wens ik in naam van de ganse redactie van hln.be mijn verontschuldigingen aan te bieden voor de redactionale fout die gemaakt werd ten aanzien van Axel Witsel. Een fout die bij vergissing door de mazen van het net is geglipt en zo werd opgenomen in de internetpeiling. Het betreft een jeugdzonde van een jonge redacteur die onmiddellijk werd rechtgezet toen we ervan op de hoogte gebracht werden. Laat me toe om u, en de ganse club, een prettig jaareinde toe te wensen, en een gelukkig 2010."

Standard heeft na de gruwelijke aanslag van Witsel nooit zijn excuses aangeboden aan Anderlecht, de Poolse nationale ploeg, of aan Wasilewski zelf. Ze zijn er als de kippen bij om anderen aan te vallen en te pas en ten onpas klachten in te dienen, maar ze hebben zelf geen ?nkel respect laat staan klasse. De verontschuldigingen die je hierboven ziet dateren van weken terug, de poll heeft overigens maar een paar uur online gestaan - en toch vinden ze het nodig - in de aanloop naar de wedstrijd van zondag tegen Anderlecht en de naderende Gouden Schoen - om dit weer op te rakelen. Het is een hypocriet clubje, basta.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #5 Gepost op: januari 12, 2010, 05:29:10 pm »
Het krapuul uit Luik is er weer aan begonnen sie.

Citaat
Standard is kwaad op Polak
De topper tussen Standard en Anderlecht dreigt opnieuw in een gespannen sfeer te starten. In Luik pikken ze de uitspraken die Jan Polak tegenover Igor De Camargo deed niet.

In de topper van 30 augustus scheurde Polak zijn kruisbanden na een trap van Igor De Camargo. De Tsjech zei deze week in zijn eerste interview sinds augustus dat de Standard-aanvaller rood verdiende.

Op Sclessin vinden ze de uitspraak ongepast. ?Standard zou graag in een sereen klimaat naar de topper toeleven?, zegt persverantwoordelijke Sacha Daout in HNB. ?Dan zijn zo?n uitspraken niet erg gelukkig.?

Polak kwam nochtans niet provocerend uit de hoek en eiste ook geen excuses van De Camargo. ?'In deze sport gebeuren nu eenmaal fouten. Ik ben ook geen doetje.?

Auteur: Steurbaut Kersten

Ongelofelijk. Ze willen "in een sereen klimaat naar de topper toeleven" maar vinden het blijkbaar wel heel belangrijk om totaal onnodig te gaan reageren op niet eens aanvallende uitspraken van een speler die ze omver hebben getrapt. Degoutant clubje.

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #6 Gepost op: januari 12, 2010, 05:47:23 pm »
ik heb ook nooit gezegd dat Standard geen hypocriete ploeg is. Ze spelen inderdaad t? vaak de Calimero in zaken waar ze het totaal niet verdienen. Anderzijds kun je ze ook niet kwalijk nemen dat ze een speler verdedigen. Dat is hun taak als club. Wat niet wegneemt dat het niet 'mooi' is van hen.

Maar als ik mij daar moet in beginnen opjagen, stop ik niet meer. Er zijn zo veel zaken in deze wereld waar ik mij in kan opjagen, maar ik verkies dat niet te doen en mijn energie te steken in zaken die ik belangrijk vind. Het is iets wat ik iedereen kan aanraden.  ;) :)

Maar hoedanook, ik blijf bij mijn standpunt. HLN is ??n van de meest wansmakelijke kranten, en ooit moet zich dat wreken. Ik herinner mij nog dat bij de begrafenis van Younes er in die krant stond dat 'ze hem[younes] in de grond gestopt hadden'. Walgelijk taalgebruik, dat een totaal gebrek aan respect toonde aan de betrokken familie en de gebruiken van die mensen.
Ook nu, het uitspitten van het priv?leven van R.J. is nergens voor nodig. Die interviews met buren, het toch maar proberen aan info en foto's raken. Walgelijk, en deontologisch onverantwoord. Dit geldt uiteraard niet alleen voor HLN, maar zij zijn met voorsprong degene die deze werkwijze toepassen.
Een boycot is op zijn plaats. Misschien denken ze dan eens na daar op de redactie van het HLN.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #7 Gepost op: januari 12, 2010, 06:09:22 pm »
Maar hoedanook, ik blijf bij mijn standpunt. HLN is ??n van de meest wansmakelijke kranten, en ooit moet zich dat wreken. Ik herinner mij nog dat bij de begrafenis van Younes er in die krant stond dat 'ze hem[younes] in de grond gestopt hadden'. Walgelijk taalgebruik, dat een totaal gebrek aan respect toonde aan de betrokken familie en de gebruiken van die mensen.

Ook nu, het uitspitten van het priv?leven van R.J. is nergens voor nodig. Die interviews met buren, het toch maar proberen aan info en foto's raken. Walgelijk, en deontologisch onverantwoord. Dit geldt uiteraard niet alleen voor HLN, maar zij zijn met voorsprong degene die deze werkwijze toepassen.
Een boycot is op zijn plaats. Misschien denken ze dan eens na daar op de redactie van het HLN.

?

De meest gelezen krant in Vlaanderen... :-X

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #8 Gepost op: januari 12, 2010, 06:51:23 pm »
True, ook hun website is al even ordinair en marginaal.
Hoeveel seks-gerelateerde 'artikels' ze daar niet posten, soms lijkt het zelfs alsof ze een reden zoeken om fotos van konten en tetten op hun homepage te zetten:

Even een greep uit het aanbod (uiteraard allemaal met bijpassende foto):
  • Dikke kont houdt vrouwen gezond
  • Teri Hatcher uit de kleren in stripclub
  • Vrouwen ruiken seks
  • Wordt prostituee een glamoureus beroep?
  • Vrouw verkiest ochtendseks boven ontbijt op bed
  • Vreemde vagina's voor gevorderden
  • Regelmatige seks halveert risico op hartaanval
  • De 14 dingen die elke man moet weten over borsten
  • Tien bizarre sekstips die je best negeert
  • Sexy poses, slangen en seksrobot in Vegas
  • Bar Refaeli in pikante lingerie
  • Test je valse borsten voor operatie

Soms krijg ik het idee dat ik op Zattevrienden.be zit ...

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #9 Gepost op: januari 12, 2010, 06:58:54 pm »
zattevrienden.be is opgeslorpt door Clint.be ... Spijtig :)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #10 Gepost op: januari 12, 2010, 07:27:19 pm »
de website van het laatste nieuws is vaak gewoon hilarisch, en dan vooral de forum-commentaren die er vaak opstaan  ;D rechts - populisme en ongenuanceerde caf?praat ten top  ;D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #11 Gepost op: januari 12, 2010, 08:13:52 pm »
True, ook hun website is al even ordinair en marginaal.
Hoeveel seks-gerelateerde 'artikels' ze daar niet posten, soms lijkt het zelfs alsof ze een reden zoeken om fotos van konten en tetten op hun homepage te zetten:

Even een greep uit het aanbod (uiteraard allemaal met bijpassende foto):
  • Dikke kont houdt vrouwen gezond
  • Teri Hatcher uit de kleren in stripclub
  • Vrouwen ruiken seks
  • Wordt prostituee een glamoureus beroep?
  • Vrouw verkiest ochtendseks boven ontbijt op bed
  • Vreemde vagina's voor gevorderden
  • Regelmatige seks halveert risico op hartaanval
  • De 14 dingen die elke man moet weten over borsten
  • Tien bizarre sekstips die je best negeert
  • Sexy poses, slangen en seksrobot in Vegas
  • Bar Refaeli in pikante lingerie
  • Test je valse borsten voor operatie

Soms krijg ik het idee dat ik op Zattevrienden.be zit ...

Sinds wanneer hebben we een probleem met tetten?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #12 Gepost op: januari 12, 2010, 08:34:53 pm »
Gewoon schandalig wat ze met Witsel nu doen!
SV TILL I DIE

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #13 Gepost op: januari 12, 2010, 08:37:59 pm »
True, ook hun website is al even ordinair en marginaal.
Hoeveel seks-gerelateerde 'artikels' ze daar niet posten, soms lijkt het zelfs alsof ze een reden zoeken om fotos van konten en tetten op hun homepage te zetten:

Even een greep uit het aanbod (uiteraard allemaal met bijpassende foto):
  • Dikke kont houdt vrouwen gezond
  • Teri Hatcher uit de kleren in stripclub
  • Vrouwen ruiken seks
  • Wordt prostituee een glamoureus beroep?
  • Vrouw verkiest ochtendseks boven ontbijt op bed
  • Vreemde vagina's voor gevorderden
  • Regelmatige seks halveert risico op hartaanval
  • De 14 dingen die elke man moet weten over borsten
  • Tien bizarre sekstips die je best negeert
  • Sexy poses, slangen en seksrobot in Vegas
  • Bar Refaeli in pikante lingerie
  • Test je valse borsten voor operatie

Soms krijg ik het idee dat ik op Zattevrienden.be zit ...

Sinds wanneer hebben we een probleem met tetten?

;D ;D

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #14 Gepost op: januari 12, 2010, 11:18:03 pm »
Maar dit is nie geschikt voor de nuchtere maag ....
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/0/9/4/media_l_3418879.jpg?20100111172321
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/2/10/media_xl_3418855.jpg?20100111172154

Edit van SV5381.be : Inderdaad, snel beetje aangepast. En doe ons dat nu nooit meer aan. :-X

« Laatst bewerkt op: januari 13, 2010, 02:06:04 am door SV5381.be »

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #15 Gepost op: januari 13, 2010, 08:20:11 am »
Gohja standard wil altijd opvallen. Hoe was het niet met Sergio! Hoe zou het zijn mocht Jova winnen vnv?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #16 Gepost op: januari 13, 2010, 01:06:45 pm »
Gohja standard wil altijd opvallen. Hoe was het niet met Sergio! Hoe zou het zijn mocht Jova winnen vnv?

"Wat? Maar een speler in de top drie? Volgend jaar komen we niet en we dienen klacht in voor racisme!"

 8)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #17 Gepost op: januari 13, 2010, 10:03:12 pm »
Ongeloofelijk berrier nog niet in de top 10!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #18 Gepost op: januari 13, 2010, 10:07:19 pm »
Ongeloofelijk berrier nog niet in de top 10!

Zeker, niet te geloven...Mignolet op 10 en onze Rib?ry raakt er zelfs niet in. Weer een feestje voor de Grote Mijnheertjes.
-SVZW Forever-

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Gouden Schoen (Beste Speler v/d Grootste Club)
« Reactie #19 Gepost op: januari 13, 2010, 10:08:53 pm »
Het programma zoals verwacht weer ??n grote schande! Trok op niet te veel. Een grote anderlecht, standard en (brugge show).  Alle andere 13 ploegen kwamen niet aan bod, en berrier gewoon niet in de top 10.  Een de sutter die niets deed een bepaalde rond en op de bank zat, veel boven berrier en een hypke van 7 matchen mignolet staat ook boven berrier.  Triestig, maar ja dat weten we al jaren en was verwacht voor ik keek.