Auteur Topic: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?  (gelezen 10636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #40 Gepost op: mei 20, 2009, 10:54:25 am »
this waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!

tenzij je sv z-waregem noemt  ;D

fox

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #41 Gepost op: mei 20, 2009, 01:07:06 pm »
this waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!

tenzij je sv z-waregem noemt  ;D

Doe nu niet alsof je fan bent van Zulte waregem h?. Eerst stellen dat je het jammer vindt dat Zulte Waregem vijfde speelt en nu een beetje schijnheilig komen doen.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #42 Gepost op: mei 21, 2009, 08:11:04 pm »
http://foot-live.webs.com/

Hier kan je normaal volgen

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #43 Gepost op: mei 21, 2009, 08:27:28 pm »
fox, enige dat deltas zegt is dat hij het jammer vindt dat hij ongelijk had over Dury. Als je die vent echt niet kan zien (en er zijn wel extrasportieve redenen voor...), kan ik dat goed verstaan.

Iedereen zit wel snel op zijn paard toch de laatste dagen ?  :)

Hoe kan je het nu in Godsnaam 'jammer' vinden dat Dury gelijk heeft gekregen - en dus met andere woorden goede (lees: sublieme) resultaten heeft behaald. Wat voor 'supporter' ben je dan zeg. Onvoorstelbaar.

svzw sup

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #44 Gepost op: mei 21, 2009, 09:49:46 pm »
http://foot-live.webs.com/

Hier kan je normaal volgen

al die sites liggen plat :(

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #45 Gepost op: mei 21, 2009, 10:26:34 pm »
Bedrijf 1:  1-1

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #46 Gepost op: mei 21, 2009, 10:47:37 pm »
Heb de wedstrijd gezien op het internet, Anderlecht ligt er op denk/vrees ik. Enige doelstelling was geen doelpunt tegenkrijgen en zelf (twee keer) scoren. 1-1 wil zeggen dat Anderlecht moet scoren op Sclessin, zal moeilijk worden...

Anderlecht heeft vandaag geluk dat het aan de rust niet 0-3 staat. Ik zie ze op Sclessin ook niet winnen.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #47 Gepost op: mei 22, 2009, 12:25:16 pm »
Ook wedstrijd kunnen volgen op internet. Wel jammer van de spaanse commentaar, maar ik was al blij datk beeld had :) Volgens mij ligt Anderlecht er ook op zondag.. Standard in Sclessin zal geen lachtertje worden...
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #48 Gepost op: mei 22, 2009, 12:50:36 pm »
heb de wedstrijd op caf? gezien ^^

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #49 Gepost op: mei 22, 2009, 01:00:40 pm »
Is er een caf? waar we zondag kunnen gaan kijken?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #50 Gepost op: mei 22, 2009, 01:49:11 pm »
this waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!

tenzij je sv z-waregem noemt  ;D

Doe nu niet alsof je fan bent van Zulte waregem h?. Eerst stellen dat je het jammer vindt dat Zulte Waregem vijfde speelt en nu een beetje schijnheilig komen doen.

jammer vinden dat we 5de geeindegd zijn???
ale das nieuw voor me!! ik vind het alleen jameer als het over dury gaat!! ik ben enorm grote van van den essevee dus hou je maar lekker koest  :) ik ben alle weken aanwezig uit , thuis zelfs al ben ik nog maar geopereerd ja ik was toch aanwezig alls voor het voetbal !! ik ga nie door een derderangs supporterke laten zeggen dat ik geen fan ben :) zielig mens ;D

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #51 Gepost op: mei 22, 2009, 10:17:01 pm »
Is er een caf? waar we zondag kunnen gaan kijken?
zevende zegel in ruien
maar da zat gisteren al stampvol :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #52 Gepost op: mei 22, 2009, 11:32:46 pm »
this waar anderlecht heeft het de laatste jaren wat verkloot als 'de ploeg van belgie' maar wie ging het beter gedaan hebben?? aangezien ze kampioen speelden waren ze blijkbaar gwn beter dan derest en ging derest het meschien nog slechter gedaan hebben!! wat standaard dit jaar gedaan heeft was gewoon prachtig maar of ze het ook nog 2 keer zouden doen? dat weet ik niet!! we moeten het gewoon onder ogen zien ons belgisch voetbal komt gewoon te kort om mee te draaien europees !!

tenzij je sv z-waregem noemt  ;D

Doe nu niet alsof je fan bent van Zulte waregem h?. Eerst stellen dat je het jammer vindt dat Zulte Waregem vijfde speelt en nu een beetje schijnheilig komen doen.

jammer vinden dat we 5de geeindegd zijn???
ale das nieuw voor me!!
ik vind het alleen jameer als het over dury gaat!! ik ben enorm grote van van den essevee dus hou je maar lekker koest  :) ik ben alle weken aanwezig uit , thuis zelfs al ben ik nog maar geopereerd ja ik was toch aanwezig alls voor het voetbal !! ik ga nie door een derderangs supporterke laten zeggen dat ik geen fan ben :) zielig mens ;D

Je zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #53 Gepost op: mei 23, 2009, 09:46:24 am »
Is er een caf? waar we zondag kunnen gaan kijken?
zevende zegel in ruien
maar da zat gisteren al stampvol :)
Waregem: Tommy's, Pietl'air (onder voorbehoud),...
Wevelgem: T'Bankske...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #54 Gepost op: mei 23, 2009, 10:03:28 am »
Je zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo.

Gij zijt toch ook niet te schatten ze... Ik krijg medelijden met deltas, als ik jullie berichten lees. Ben het niet volledig eens/oneens met zijn standpunt maar woorden verdraaien, altijd maar ophemelen van Dury als trainer terwijl deltas praat over de persoon Dury, enzoverder, enzovoort.

Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers naast het veld, maar op het veld doen ze hun werk. Mag ik dan niet zeggen dat speler X een bloase is ? Ge wilt per se discussi?ren en het lukt u niet. En stel mij of deltas alstublieft niet in vraag als supporters... Ik heb dat niet graag, als ik mijn portefeuille en 'verloren' tijd bekeek. Misschien kan iemand de discussie over 'de beste supporter' openen terwijl het hier zo gezellig is?

Soit, wat ik bedoel: 't steekt tegen. :)

Het steekt me ook tegen, maar wees eens objectief zeg. Ik heb al dertig keer gezegd dat ik ook niet aan 'de mens' Dury ben, maar hij daarom niet buiten moet, want het is een voetbaltrainer (die uitstekend werk levert). Er is sinds het begin van de fusie een kliekje dat probeert de sfeer hier en daar te verzieken, onder andere met dat anti-Dury gedoe. En ja, als iemand zegt dat het jammer is dat de trainer 'gelijk' had, en dus goede resultaten haalde, dan stel ik die man (als 'fan') absoluut in vraag. Je zou voor minder.

Crudo

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #55 Gepost op: mei 23, 2009, 01:12:21 pm »
Je zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo.

Gij zijt toch ook niet te schatten ze... Ik krijg medelijden met deltas, als ik jullie berichten lees. Ben het niet volledig eens/oneens met zijn standpunt maar woorden verdraaien, altijd maar ophemelen van Dury als trainer terwijl deltas praat over de persoon Dury, enzoverder, enzovoort.

Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers naast het veld, maar op het veld doen ze hun werk. Mag ik dan niet zeggen dat speler X een bloase is ? Ge wilt per se discussi?ren en het lukt u niet. En stel mij of deltas alstublieft niet in vraag als supporters... Ik heb dat niet graag, als ik mijn portefeuille en 'verloren' tijd bekeek. Misschien kan iemand de discussie over 'de beste supporter' openen terwijl het hier zo gezellig is?

Soit, wat ik bedoel: 't steekt tegen. :)

Het steekt me ook tegen, maar wees eens objectief zeg. Ik heb al dertig keer gezegd dat ik ook niet aan 'de mens' Dury ben, maar hij daarom niet buiten moet, want het is een voetbaltrainer (die uitstekend werk levert). Er is sinds het begin van de fusie een kliekje dat probeert de sfeer hier en daar te verzieken, onder andere met dat anti-Dury gedoe. En ja, als iemand zegt dat het jammer is dat de trainer 'gelijk' had, en dus goede resultaten haalde, dan stel ik die man (als 'fan') absoluut in vraag. Je zou voor minder.

Ik moet zeggen ik snap er ook niets van. Willen sommigen dan liever een trainer die er als mens bovenuitsteekt, maar waarmee we 15e eindigen en eindronde spelen? Want een trainer die ?n goeie resultaten haalt ?n mister sympatiek is ?n.... betaalbaar is  ;D sorry maar ge gaat lang mogen zoeken

achja, t gras zal altijd wel groener zijn aan den overkant zeker...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #56 Gepost op: mei 23, 2009, 01:25:23 pm »
Je zei in die andere topic letterlijk dat het jammer was dat Dury zijn gelijk had gehaald tegenover jou en je handlangers. Jij vindt Dury geen goede trainer omwille van enkele drogredenen, hij haalt sublieme resultaten, en jij vond dat jammer. Enough said, denk ik zo.

Gij zijt toch ook niet te schatten ze... Ik krijg medelijden met deltas, als ik jullie berichten lees. Ben het niet volledig eens/oneens met zijn standpunt maar woorden verdraaien, altijd maar ophemelen van Dury als trainer terwijl deltas praat over de persoon Dury, enzoverder, enzovoort.

Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers naast het veld, maar op het veld doen ze hun werk. Mag ik dan niet zeggen dat speler X een bloase is ? Ge wilt per se discussi?ren en het lukt u niet. En stel mij of deltas alstublieft niet in vraag als supporters... Ik heb dat niet graag, als ik mijn portefeuille en 'verloren' tijd bekeek. Misschien kan iemand de discussie over 'de beste supporter' openen terwijl het hier zo gezellig is?

Soit, wat ik bedoel: 't steekt tegen. :)

Het steekt me ook tegen, maar wees eens objectief zeg. Ik heb al dertig keer gezegd dat ik ook niet aan 'de mens' Dury ben, maar hij daarom niet buiten moet, want het is een voetbaltrainer (die uitstekend werk levert). Er is sinds het begin van de fusie een kliekje dat probeert de sfeer hier en daar te verzieken, onder andere met dat anti-Dury gedoe. En ja, als iemand zegt dat het jammer is dat de trainer 'gelijk' had, en dus goede resultaten haalde, dan stel ik die man (als 'fan') absoluut in vraag. Je zou voor minder.
dat ik niet aan dury ben is mijn mening wat jullie daarover denken mij een zorg!! maar voor de sfeer ben ik altijd bereikbaar (tezien wat er gezongen word natuurlijk kinderliedjes zing ik niet mee) maar ja idd ik ga nooit over dury zingen! maar terug dat is mijn mening!! en ik sta 100% achter de PLOEG essevee!!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #57 Gepost op: mei 23, 2009, 01:50:35 pm »
kan deze discussie eindelijk eens ophouden, respecteer keer elkaars mening.
Ik ben ook niet zo aan dury zijn aanpak op sommige gebieden, maar tis op de plein da telt en daar heeft hij het beste uit deze ploeg gehaald.
Op naar volgend seizoen

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #58 Gepost op: mei 24, 2009, 12:43:41 pm »
Kun je ergens de wedstrijd vanavond zien op groot scherm?



Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #59 Gepost op: mei 24, 2009, 01:50:29 pm »
in deklauwaert
in tommy's normaal
in starz heb ik gehoord
en live op internet ook