Auteur Topic: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?  (gelezen 10637 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mvt

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #60 Gepost op: mei 24, 2009, 08:07:38 pm »
via internet justin tv moet je een premium account aanmaken, kent er iemand een andere site om de match te bekijken?

Crudo

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #61 Gepost op: mei 24, 2009, 08:15:43 pm »
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=40064&part=sports

hier staan nen hoop links, kweetniet welke er gaan werken. bet 365 en betfair moet je ook een account aanmaken en zo, dus probeer best een van die andere

Offline mvt

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #62 Gepost op: mei 24, 2009, 08:21:21 pm »
volgens mij zijn  de meeste sites geblokkeerd.
www.ddfootball.tk gaat ook al niet www.justin.tv ook niet

Crudo

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #63 Gepost op: mei 24, 2009, 08:31:26 pm »
ja idd, lukt me ook niet, ik vrees een overload aan mensen die de match willen zien. jammer maja, we zullen t met Vandenbempt moeten doen

edit: http://ddfoot.awardspace.com/index.php?subaction=showfull&id=1243197031&archive=&start_from=&ucat=2& hier lukt het
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2009, 08:36:45 pm door Crudo »

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #64 Gepost op: mei 24, 2009, 09:17:22 pm »
Ik had daarjuist op meer dan 6 sites live beeld. Tot plots een voor een uitvielen. Pff ze hadden die match beter gratis uitgezonden op Sporza, da was tenminste nog es reclame voor het Belgische voetbal

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #65 Gepost op: mei 24, 2009, 09:34:49 pm »
ik heb hier beeld..
heb al een halve match via deze link gevolgd.

http://nl.justin.tv/atks_94
No pain, no gain.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #66 Gepost op: mei 24, 2009, 10:48:11 pm »
In mijn ogen heeft Anderlecht de titel op Tubeke verloren...
Ik gun het Standard ook meer

Crudo

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #67 Gepost op: mei 25, 2009, 12:28:47 am »
Net na affluiten werd - lekker uitdagend - de champions league hymne gespeeld in het stadion...

stadionverbod voor die speaker??  ::)  ::)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #68 Gepost op: mei 25, 2009, 08:07:29 am »
Gisteren heeft Lucas Biglia mijn gelijk nogmaals bewezen: die jongen is VEEEEEEEL te licht voor de eerste klasse, laat staan voor andere Europese ploegen. Ik zag hem geen enkele goede pass versturen (voorwaarts dan) en zijn handelsmerk (balletje achteruit of opzij) was ook niet secuur. Kortom: ik heb mij daar ferm in opgejaagd dat zo'n speler gehypet wordt terwijl hij eigenlijk geen meerwaarde betekent voor onze competitie.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #69 Gepost op: mei 25, 2009, 10:57:42 am »
ik heb mij ge?rgerd aan:
- be tv: ongelooflijk irritant pro-standard ?t pour les flamands la meme chose....
- wat een respect toch die standarsupporters: vrt reporter live bijna gemolesteerd, boloni bijna gelyncht,.....
- Allaerts redelijk. Hoe zijn assistent, die de penalty aangaf, de duw kun zien, mij een raadsel....

Voor de rest: triestige match waarbij de winnaar de hulp nodig had van de scheids om te scoren...

fox

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #70 Gepost op: mei 25, 2009, 11:10:51 am »
Aan de mensen die de match niet hebben kunnen volgen: Veel heb je niet gemist. Behalve een paar ferme elleboogstoten (iets wat tegenwoordig blijkbaar mag in het voetbal) is er werkelijk niets te zien geweest. Een wanvertoning van beide ploegen.

Crudo

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #71 Gepost op: mei 25, 2009, 12:47:24 pm »
zeker eens naar de reactie van Jan Mulder kijken op sporza.be  ;D beetje zoals fox zegt maar dan in t kwadraat :p

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #72 Gepost op: mei 25, 2009, 08:10:19 pm »
wat me vooral opvalt is dat de kranten met enorm overroepen reacties afkomen.

macht verschuiving enzo naar luik...
wat is da nu weer, de titel pakken met testmatchen  is lijk een bekerfinale winnen met penalties, loterij dus.

en vooral witsel scoort met een penalty.
Nu meer kan ik er niet over zeggen want heb de match niet gezien, enkel verslagen, en dat dankzij de fout 'alweer' dat er voor zorgt dat een onbekende speler (in Vlaanderen althans) van televisie de rechten voor een schandalig grote som opkoopt. Waren die 2 matchen dan zo goed dat ze 1.2mil waard zijn? :P


fox

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #73 Gepost op: mei 25, 2009, 09:27:58 pm »
ik heb mij ge?rgerd aan:
- be tv: ongelooflijk irritant pro-standard ?t pour les flamands la meme chose....

Ik geloof dat BE TV volgend jaar sponsor wordt van Standard.

fox

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #74 Gepost op: mei 25, 2009, 09:29:30 pm »
wat me vooral opvalt is dat de kranten met enorm overroepen reacties afkomen.

macht verschuiving enzo naar luik...
wat is da nu weer, de titel pakken met testmatchen  is lijk een bekerfinale winnen met penalties, loterij dus.

en vooral witsel scoort met een penalty.
Nu meer kan ik er niet over zeggen want heb de match niet gezien, enkel verslagen, en dat dankzij de fout 'alweer' dat er voor zorgt dat een onbekende speler (in Vlaanderen althans) van televisie de rechten voor een schandalig grote som opkoopt. Waren die 2 matchen dan zo goed dat ze 1.2mil waard zijn? :P



Kijk als er 50 miljoen euro neergeteld wordt voor de competitie dan vind ik 1,2 miljoen voor de testmatchen niet eens overdreven. Op 34 speeldagen zijn er nu ook niet zodanig veel toppers te zien. En hoewel de wedstrijden op niks trokken, het bleven natuurlijk wel topwedstrijden waar heel het land over praat.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #75 Gepost op: mei 25, 2009, 09:32:46 pm »
ik heb mij ge?rgerd aan:
- be tv: ongelooflijk irritant pro-standard ?t pour les flamands la meme chose....

Ik geloof dat BE TV volgend jaar sponsor wordt van Standard.

is het al...
"De eigenaar van Be TV, Voo, is immers shirtsponsor van Standard en de eigenaar van Voo en Be TV, Tecteo, heeft zijn hoofdzetel in Luik."

trouwens hoe geloofwaardig is de media nog als ge ziet goe sporza bvb a'lecht serieus sponsort....

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #76 Gepost op: mei 25, 2009, 10:17:45 pm »
wat me vooral opvalt is dat de kranten met enorm overroepen reacties afkomen.

macht verschuiving enzo naar luik...
wat is da nu weer, de titel pakken met testmatchen  is lijk een bekerfinale winnen met penalties, loterij dus.

en vooral witsel scoort met een penalty.
Nu meer kan ik er niet over zeggen want heb de match niet gezien, enkel verslagen, en dat dankzij de fout 'alweer' dat er voor zorgt dat een onbekende speler (in Vlaanderen althans) van televisie de rechten voor een schandalig grote som opkoopt. Waren die 2 matchen dan zo goed dat ze 1.2mil waard zijn? :P



Kijk als er 50 miljoen euro neergeteld wordt voor de competitie dan vind ik 1,2 miljoen voor de testmatchen niet eens overdreven. Op 34 speeldagen zijn er nu ook niet zodanig veel toppers te zien. En hoewel de wedstrijden op niks trokken, het bleven natuurlijk wel topwedstrijden waar heel het land over praat.

hmm, dan moet ik je idd gelijk geven

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #77 Gepost op: mei 25, 2009, 10:43:57 pm »
wie wordt kampioen ?

ik denk Anderlecht  ;)

Offline tranti

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #78 Gepost op: mei 26, 2009, 12:04:28 am »
wat me vooral opvalt is dat de kranten met enorm overroepen reacties afkomen.

macht verschuiving enzo naar luik...
wat is da nu weer, de titel pakken met testmatchen  is lijk een bekerfinale winnen met penalties, loterij dus.

en vooral witsel scoort met een penalty.
Nu meer kan ik er niet over zeggen want heb de match niet gezien, enkel verslagen, en dat dankzij de fout 'alweer' dat er voor zorgt dat een onbekende speler (in Vlaanderen althans) van televisie de rechten voor een schandalig grote som opkoopt. Waren die 2 matchen dan zo goed dat ze 1.2mil waard zijn? :P



Kijk als er 50 miljoen euro neergeteld wordt voor de competitie dan vind ik 1,2 miljoen voor de testmatchen niet eens overdreven. Op 34 speeldagen zijn er nu ook niet zodanig veel toppers te zien. En hoewel de wedstrijden op niks trokken, het bleven natuurlijk wel topwedstrijden waar heel het land over praat.

Het is 44.7 miljoen , en dit voor 3 seizoenen reguliere competitie + playoffs, geloof ik.