Auteur Topic: Gein Vanzaegebroeck  (gelezen 18661 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fox

  • Gast
Gein Vanzaegebroeck
« Gepost op: augustus 11, 2009, 12:43:56 pm »
Omdat de redder van het vaderlandse voetbal maar al te graag in de media komt en omdat wij daar uiteraard maar al te graag op inspelen, wordt het misschien tijd dat "het ego van de lage landen" zijn eigenste topic krijgt.

Vandaag is hij reeds met 2 fantastische uitspraken in de media gekomen. Eentje heb ik reeds gepost in het nabeschouwingstopic maar uiteraard herhaal ik dat hier nog eens met alle plezier. De 2e uitspraak is ook een rasechte dijenkletser.

Citaat
Vanhaezebrouck neemt kritische Dury op de korrel

Hein Vanhaezebrouck besloot zaterdagavond niet op te dagen op de persconferentie met beide trainers na afloop van Zulte Waregem - Genk. De coach van de Limburgers wilde wellicht zijn eerste frustraties verbijten en stuurde Pierre Denier de wei in. Francky Dury was wel aanwezig op de persconferentie en spaarde zijn kritiek op scheidsrechter St?phane Breda niet.

Vanhaezebrouck sprak gisteren wel met de pers en was kritisch ten aanzien van collega van Zulte Waregem. "Had ik aan de bel getrokken, had ik weer alles op mijn dak gekregen. Het was de beurt aan anderen om het te bespreken. Mijn collega Dury ging ook stoppen met opmerkingen te geven ten aanzien van de ref omdat het onzinnig is. Maar ik hoorde wel dat hij zei dat hij hoopt dat de man die in de fout ging, terechtgewezen zou worden. Zelfs dat heb ik vorig jaar nooit gezegd", aldus Vanhaezebrouck in de kranten. (AN)

Moraal van het verhaal: Als Hein dubieuze scheidsrechterlijke beslissingen tegenkrijgt dan moet heel de wereld dat weten via youtube maar als hij overduidelijk bevoordeeld wordt door de scheidsrechter moet iedereen zijn bakkes houden.

"
Citaat
Toen ik de beelden zag, schrok ik van mezelf", zegt Jo?o Carlos in de kranten. "En ik niet alleen. Ook mijn familie wist niet wat ze zag. Ik was erg gefrustreerd en moet op een gegeven moment ge?xplodeerd zijn. Dat was niet de echte Carlos."
Belga "Mijn vrouw en mijn kinderen volgden de match op tv. Mijn dochtertje riep: "Dat is mijn papa niet". Zo kwaad hadden ze me nog nooit gezien. Ik zei hen dat papa verschrikkelijk gestresseerd was."

Van zijn coach kreeg Jo?o Carlos een boete, omdat hij zijn limieten moet leren kennen als hij met de ref discussieert. Maar Hein Vanhaezebrouck zag ook iets positiefs: "Nu wordt hij een topper."
"We kennen Jo?o als een lieve, ietwat gelaten verdediger, die daardoor maar op 70% van zijn kunnen speelde. De echte zegedrang zat er bij hem niet in, daardoor was hij nog geen echte topper."

"Maar hij heeft op dat vlak al veel geleerd. Zijn ploegmaats weten niet wat ze zien als hij zelfs op training begint te tackelen", zegt Vanhaezebrouck in Het Belang van Limburg.

"Ik ben blij dat Carlos een stuk assertiever is geworden. Dat zal hem nog sterker maken, maar het is wel jammer dat ik hem tegen Gent moet missen."

Moraal van het verhaal: Vuile tackles and wangedrag op het plein zorgen ervoor dat je een topper wordt. Great mental coaching Hein, proficiat.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #1 Gepost op: augustus 11, 2009, 03:38:04 pm »
Geef toe: er valt elke week wat te beleven met den dikken !! Even dacht ik dat mijn favoriete soap (Hein en het grote gelijk) er deze week niet bij zou zijn toen hij De Nier stuurde naar de P-conferentie. Maar zie aldaar !! Mediahein kon het toch niet laten.
Leuk idee om een rubriekje te wijden aan de beste realitysoap van het moment...

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #2 Gepost op: augustus 11, 2009, 04:49:42 pm »
Eindelijk !  Geintje verdient deze rubriek dubbel en dik !

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2009, 05:18:31 pm »
iemand trouwens gezien hoe zijn trainersband niet tot over z'n elleboog geraakte. Ik zat heel in de tribune, maar was toch bang voor het moment die zou scheuren ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #4 Gepost op: augustus 12, 2009, 03:56:33 pm »
Hein bezig gezien in Villa Vanthilt... Die man vertelt echt gene zever hoor. Hij heeft werkelijk goede inzichten (vb gelijkenissen/verschillen tussen westvlamingen en limburgers)... TOT HIJ OVER VOETBAL BEGINT!
Van zodra het over voetbal gaat, komt de grootste onzin uit zijn bakkes. Zoals hierboven gezegd: hij is ??n van de eerste trainers die eruit gaan...

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #5 Gepost op: augustus 12, 2009, 04:41:14 pm »
Sinds dit weekend heb ik het nog meer dan ooit gehad met dikke Hein, daarom heb ik zojuist een groep op Facebook over hem opgericht. gelieve allemaal lid te worden !  ;)

De link: http://www.facebook.com/group.php?gid=156652346040

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #6 Gepost op: augustus 12, 2009, 06:32:06 pm »
Sinds dit weekend heb ik het nog meer dan ooit gehad met dikke Hein, daarom heb ik zojuist een groep op Facebook over hem opgericht. gelieve allemaal lid te worden !  ;)

De link: http://www.facebook.com/group.php?gid=156652346040

Lid geworden. En een resem uitnodigingen verstuurd :)
-SVZW Forever-

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #7 Gepost op: augustus 12, 2009, 11:04:22 pm »
Sinds dit weekend heb ik het nog meer dan ooit gehad met dikke Hein, daarom heb ik zojuist een groep op Facebook over hem opgericht. gelieve allemaal lid te worden !  ;)

De link: http://www.facebook.com/group.php?gid=156652346040

Lid geworden. En een resem uitnodigingen verstuurd :)

Great !
50 leden al intussen.

Offline jethy

  • Leden
  • Berichten: 16
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #8 Gepost op: augustus 12, 2009, 11:13:22 pm »
heeft iemand gein al op prime sport bezig gezien? wat da den dieje da zit te doen ik weetet toch ni tegoei zenne  :-\ oftewel ligget gewoon aan mij  ;D
hij denkt datem er iets van weet en hoopt stiekem ooit zo eens een ploegen te trainen..
ik denk dat dan toch van de duiveltjes zal zijn  :)

svzw sup

  • Gast
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #9 Gepost op: augustus 13, 2009, 12:20:43 am »
Misschien de naam aanpassen aan iets ludieker? anti klinkt zo 'anti' - kinderachtig ! 
Ps: ik ben wel al lid hoor. ;)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #10 Gepost op: augustus 13, 2009, 01:04:27 am »
Misschien de naam aanpassen aan iets ludieker? anti klinkt zo 'anti' - kinderachtig ! 
Ps: ik ben wel al lid hoor. ;)

Hmm, aan wat had je gedacht dan ?
Kben niet zo goed in originele namen vinden, anderzijds is 'anti - hein vanhaezebrouck' wel een duidelijke naam voor een groep waar iedereen tegen Heintje is.
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2009, 01:24:03 am door -JoNaThAn- »

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #11 Gepost op: augustus 14, 2009, 08:13:15 pm »
De kaap van 100 leden is intussen bereikt !! :)
Voor wie nog geen lid is: http://www.facebook.com/group.php?gid=156652346040


Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #12 Gepost op: augustus 16, 2009, 02:02:03 am »
Vind dat jullie coach week na week dichter bij Hein begint aan te leunen met zijn negatieve antwoorden en gedrag...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #13 Gepost op: augustus 16, 2009, 10:06:08 am »
Vind dat jullie coach week na week dichter bij Hein begint aan te leunen met zijn negatieve antwoorden en gedrag...

Inderdaad we krijgen 2 weken na een een onterechte penalty tegen .. Dury had moeten zeggen dat de scheids goed floot! ::)

Er is wel degelijk nog een verschil tussen kritiek geven als je benadeeld wordt of elke match kritiek geven ook al krijg je zelf penalty's in cadeauverpakking...
Daar zit het verschil. ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #14 Gepost op: augustus 16, 2009, 11:45:15 am »
Vind dat jullie coach week na week dichter bij Hein begint aan te leunen met zijn negatieve antwoorden en gedrag...

Vanhaezelippe niet horen bleiten op den radio gisterenavond? Ziekelijk ventje dat ni anders doet dan klagen, zagen en zichzelf verongelijkt voelen. Mogen ze voor mijn part eens afschieten, liefst tussen de ogen alst kan  :)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline stijnmeert

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #15 Gepost op: augustus 16, 2009, 12:30:09 pm »
Dury vond ik gisteren ook wel op het randje hoor...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #16 Gepost op: augustus 16, 2009, 03:11:34 pm »
Dury vond ik gisteren ook wel op het randje hoor...

Hij had redenen zeker!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #17 Gepost op: augustus 16, 2009, 05:21:52 pm »
Hein bezig gezien in Villa Vanthilt... Die man vertelt echt gene zever hoor. Hij heeft werkelijk goede inzichten (vb gelijkenissen/verschillen tussen westvlamingen en limburgers)... TOT HIJ OVER VOETBAL BEGINT!
Van zodra het over voetbal gaat, komt de grootste onzin uit zijn bakkes. Zoals hierboven gezegd: hij is ??n van de eerste trainers die eruit gaan...

Vinde da, wij westfluiten vergelijken mee limburgers?  Vin da toch maar een heel raar volkje met een heel irritant dialect. Gein is gewoon een blaaskaak en dom manneke.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #18 Gepost op: augustus 17, 2009, 08:49:43 am »
Hein bezig gezien in Villa Vanthilt... Die man vertelt echt gene zever hoor. Hij heeft werkelijk goede inzichten (vb gelijkenissen/verschillen tussen westvlamingen en limburgers)... TOT HIJ OVER VOETBAL BEGINT!
Van zodra het over voetbal gaat, komt de grootste onzin uit zijn bakkes. Zoals hierboven gezegd: hij is ??n van de eerste trainers die eruit gaan...

Vinde da, wij westfluiten vergelijken mee limburgers?  Vin da toch maar een heel raar volkje met een heel irritant dialect. Gein is gewoon een blaaskaak en dom manneke.

Wat denk je dat ALLE andere provincies over ons denken? Idd: net hetzelfde !
Hoeveel limburgers kent gij persoonlijk? Ik kan je verzekeren dat de limburgers veruit de vriendelijkste mensen zijn in Vlaanderen...

fox

  • Gast
Re: Gein Vanzaegebroeck
« Reactie #19 Gepost op: augustus 17, 2009, 09:29:55 am »
Dury vond ik gisteren ook wel op het randje hoor...

Waarom? De commentator bleef maar doorbomen over de scheidsrechter en Dury weigerde van erop te antwoorden? Ik zie niet in hoe dit ook maar enigszins op het randje kan zijn. Iedereen heeft dus blijkbaar gezien dat deze wedstrijd in geen 100 jaar correct is verlopen