Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase ? - tribune C & BC (tribune vijvers))  (gelezen 160085 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #200 Gepost op: februari 02, 2017, 01:12:16 pm »
pfff typisch het stadsbestuur zeker, waarom altijd alles op de lange baan, wat heeft dit nu met mobiliteit te maken...

Zal wel meer met de financiering te maken hebben veronderstel ik. Voor zover ik begrepen heb komen de financien van de verkoop van de gronden en het verkoop van de commerciele ruimtes. Zolang die zaken niet rond zijn zal er uitstel zijn. Nu hetgeen er moest komen staat er al, de rest zien we wel later.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #201 Gepost op: februari 02, 2017, 01:30:28 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #202 Gepost op: februari 02, 2017, 04:05:18 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.
Maar met een lege staantribune, want stoeltjes zullen er niet zijn...
South Lane Crew.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #203 Gepost op: februari 02, 2017, 04:35:24 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.
Maar met een lege staantribune, want stoeltjes zullen er niet zijn...
? Was het niet voorzien dat ze daar stoeltjes konden plaatsen Europees?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #204 Gepost op: februari 02, 2017, 06:32:46 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.
Maar met een lege staantribune, want stoeltjes zullen er niet zijn...

??? Zeg dat het niet waar is...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #205 Gepost op: februari 02, 2017, 06:49:06 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.
Maar met een lege staantribune, want stoeltjes zullen er niet zijn...

Allemaal beetje voorbarig nee ? Ten eerste hebben we nog geen Europees ticket. Ten tweede zal er veel meer volk moeten komen dan onze laatste Europese campagnes om het stadion voo te krijgen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #206 Gepost op: februari 02, 2017, 07:46:33 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.
Maar met een lege staantribune, want stoeltjes zullen er niet zijn...

Allemaal beetje voorbarig nee ? Ten eerste hebben we nog geen Europees ticket. Ten tweede zal er veel meer volk moeten komen dan onze laatste Europese campagnes om het stadion voo te krijgen.

Ik ben bijna zeker dat we het kunnen uitverkopen hoor

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #207 Gepost op: februari 02, 2017, 07:52:09 pm »
Dat is toch niet zo erg?  Met wat we nu al hebben kunnen we Europees thuis spelen,die hoek zal geen belemmering zijn.
Maar met een lege staantribune, want stoeltjes zullen er niet zijn...

Allemaal beetje voorbarig nee ? Ten eerste hebben we nog geen Europees ticket. Ten tweede zal er veel meer volk moeten komen dan onze laatste Europese campagnes om het stadion voo te krijgen.

Ik ben bijna zeker dat we het kunnen uitverkopen hoor

Hangt er toch enorm van af "welk" Europees voetbal je haalt.
Tegen een ploeg uit Polen of Bulgarije wiens naam enkel uit medeklinkers bestaat haal je maximum 3, 4000 man.
Haal je een gevorderd stadium van de EL, volledig afhankelijk opnieuw van de affiche, kan je je stadion eventueel vullen. En dan nog.


Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #208 Gepost op: februari 03, 2017, 10:42:41 am »
Stoeltjes er niet zijn? Als je de leuning afvijst en op de rails stoeltjes plaats, is het toch klaar en duidelijk, zeker?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #209 Gepost op: februari 03, 2017, 11:26:29 am »

Hangt er toch enorm van af "welk" Europees voetbal je haalt.
Tegen een ploeg uit Polen of Bulgarije wiens naam enkel uit medeklinkers bestaat haal je maximum 3, 4000 man.
Haal je een gevorderd stadium van de EL, volledig afhankelijk opnieuw van de affiche, kan je je stadion eventueel vullen. En dan nog.

Idd, en zeker nog eens rekening houden dat die matchen altijd in het verlof vallen.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #210 Gepost op: februari 03, 2017, 11:47:11 am »
Stoeltjes er niet zijn? Als je de leuning afvijst en op de rails stoeltjes plaats, is het toch klaar en duidelijk, zeker?

Carl Balliere heeft in een interview in het Wekelijks Nieuws een aantal maanden geleden bevestigd dat zelfs indien er Europees gespeeld wordt er niet direct stoeltjes zullen geplaatst worden. Ik denk dat ik dat artikel hier zelfs gepost heb

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #211 Gepost op: februari 03, 2017, 01:03:27 pm »
Stoeltjes er niet zijn? Als je de leuning afvijst en op de rails stoeltjes plaats, is het toch klaar en duidelijk, zeker?

Carl Balliere heeft in een interview in het Wekelijks Nieuws een aantal maanden geleden bevestigd dat zelfs indien er Europees gespeeld wordt er niet direct stoeltjes zullen geplaatst worden. Ik denk dat ik dat artikel hier zelfs gepost heb
Hangt gwn af van het soort Europees ticket he. Als we de beker winnen en zeker zijn van 3 ECHTE Europese wedstrijden zullen die stoeltjes er wel komen. Halen we een voorrondeticket zal dit nog niet nodig zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #212 Gepost op: februari 03, 2017, 02:03:40 pm »
de parking waar die duikers zitten zal aangelegd worden ook.
Wss ook handig dat ze hoek zwembad uitstellen
of ze gaan in elkaar hun weg lopen

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #213 Gepost op: februari 04, 2017, 12:55:21 pm »
Ik heb het topic gesplitst en alles van de nieuwe fase (tribune AD - ingang/skyboxen, vip, feestzaal, fanshop...) verplaatst naar zijn eigen topic: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2884.0

Gelieve hier niets meer te posten over dat deel van de verbouwingen. thx :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #214 Gepost op: februari 04, 2017, 01:01:53 pm »
Ik heb het topic gesplitst en alles van de nieuwe fase (tribune AD - ingang/skyboxen, vip, feestzaal, fanshop...) verplaatst naar zijn eigen topic: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2884.0

Gelieve hier niets meer te posten over dat deel van de verbouwingen. thx :)
Wordt zo wel heel onduidelijk, niet? Mss in de titels bijzetten (vijver, skybox,...) want denk dat 9 op de 10 mensen niet weten wat welke fase is...
South Lane Crew.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #215 Gepost op: februari 04, 2017, 01:04:39 pm »
Ik heb het topic gesplitst en alles van de nieuwe fase (tribune AD - ingang/skyboxen, vip, feestzaal, fanshop...) verplaatst naar zijn eigen topic: http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2884.0

Gelieve hier niets meer te posten over dat deel van de verbouwingen. thx :)
Wordt zo wel heel onduidelijk, niet? Mss in de titels bijzetten (vijver, skybox,...) want denk dat 9 op de 10 mensen niet weten wat welke fase is...

Was ik ook zelf achter gekomen :)

Aant expermenteren met de beste naamgeving ...