Auteur Topic: Nieuwjaarsreceptie  (gelezen 17133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

forza essevee

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #20 Gepost op: januari 13, 2008, 01:56:31 pm »
der zou vandaag daar geen ene mens mogen zijn
EEN SCHANDE!!!

OVERSCHOT van gelijk !!!

mij zien ze niet. da gevoel dat ik gisteren had achter de match heb ik nog nooit gehad.
Voelde mij ZO in mijn eer gekrenkt. Btw: waarom was er vanmorgen geen training??
Training begon om 13.30! Een schande! Moest ik trainer geweest zijn zouden mijn spelers om 8.00 al aanwezig moesten geweest zijn voor een ferme training.. Mij zullen ze nu ook alleszins niet meer zien op de receptie!

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #21 Gepost op: januari 13, 2008, 01:57:02 pm »
der zou vandaag daar geen ene mens mogen zijn
EEN SCHANDE!!!

OVERSCHOT van gelijk !!!

mij zien ze niet. da gevoel dat ik gisteren had achter de match heb ik nog nooit gehad.
Voelde mij ZO in mijn eer gekrenkt. Btw: waarom was er vanmorgen geen training??

als beloning zeker...



CB06_boy

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #22 Gepost op: januari 13, 2008, 02:02:25 pm »
had verdorie om 6 u al training moeten zijn toen het nog donker was!!
maar nee  ::)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #23 Gepost op: januari 13, 2008, 02:08:25 pm »
'k weet dat het niet leuk is, maar ik zou toch willen vragen om zo massaal mogelijk naar de receptie te gaan en een goed u gedacht te zeggen!

Ik ga alleszins, ook al is't tegen m'n goesting!!

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #24 Gepost op: januari 13, 2008, 02:10:06 pm »
Hopelijk zullen er straks zijn die foto's trekken van de nieuwe fanwear.



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #25 Gepost op: januari 13, 2008, 02:11:10 pm »
Hopelijk zullen er straks zijn die foto's trekken van de nieuwe fanwear.
kzal daar wel voor zorgen

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #26 Gepost op: januari 13, 2008, 02:12:41 pm »
Hopelijk zullen er straks zijn die foto's trekken van de nieuwe fanwear.
kzal daar wel voor zorgen

merci :)



Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #27 Gepost op: januari 13, 2008, 02:16:44 pm »
Hopelijk zullen er straks zijn die foto's trekken van de nieuwe fanwear.
kzal daar wel voor zorgen
sterk dat je daar nog energie wil in steken! niet gaan kijken gisteren?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #28 Gepost op: januari 13, 2008, 03:42:16 pm »
in de plaats van weg te blijven op de receptie, is het misschiens het ideale moment om je grieven over te maken aan spelers en bestuur!
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2008, 03:46:23 pm door gunther »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #29 Gepost op: januari 13, 2008, 06:04:43 pm »
iemand die al terug is van de receptie??

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #30 Gepost op: januari 13, 2008, 06:52:43 pm »
Ben juist terug, heb even nr panelgesprek geluisterd. 'k zal het subiet posten, samen met foto's

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #31 Gepost op: januari 13, 2008, 06:54:10 pm »
Ben juist terug, heb even nr panelgesprek geluisterd. 'k zal het subiet posten, samen met foto's

hoe was de 'sfeer'?



Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #32 Gepost op: januari 13, 2008, 07:09:36 pm »
hoe zien de nieuwe truitjes eruit?

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #33 Gepost op: januari 13, 2008, 07:11:15 pm »
hoe zien de nieuwe truitjes eruit?

nieuwe truitjes?



Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #34 Gepost op: januari 13, 2008, 07:19:53 pm »
Ja, de derde uitrusting, di groen-rode, er werd gezegd da die vandaag werden tentoongesteld
hoe zien de nieuwe truitjes eruit?

nieuwe truitjes?

Offline BecauseSV

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #35 Gepost op: januari 13, 2008, 07:21:13 pm »
Ja, de derde uitrusting, di groen-rode, er werd gezegd da die vandaag werden tentoongesteld
hoe zien de nieuwe truitjes eruit?

nieuwe truitjes?

a, leuk, groen-rode :) Dus niet langer dat blauw? :)



Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #36 Gepost op: januari 13, 2008, 07:28:58 pm »
k heb het gesprek opgenomen, hier een verslag(je)

Eerst was voorzitter Willy Naessens aan het woord, hij zei dat hij vannacht slecht geslapen had, en sprak van een klotedag gisteren.

Geert (De Vlieger), vertel ons wat meer over de match van gisteren?
Je merkte onmiddelijk aan de geladen sfeer dat het voor de supporters een belangrijke derby was, en daarom hoopten we van een goede prestatie neer te zetten. Dat is mislukt, en het was erg om de ontgoocheling bij de supporters te zien. We moeten die nederlaag nu samen met de groep proberen te verwerken. We moeten proberen deze uitschakeling toch een beetje te vergeten door een fantastische 2e ronde te spelen.
We moeten toegeven, gisteren was het niet goed. Normaal kan het niet dat een tweede klasser het spel naar zich toe trekt.
Neen, dat kan idd niet, maar het is de beker, en in de beker gebeuren soms rare dingen. We kwamen 0-1 voor na een fantastische vrije trap van Loris (Reina) en we hadden het gevoel dat we dat konden vasthouden. Maar het tegendoelpunt v Kortrijk heeft het ons heel moeilijk gemaakt, we hebben nog tevergeefs geprobeert van terug in de wedstrijd te komen. Dat is doodjammer, want het was een avond waar iedereen lang nr uitgekeken heeft en veel van verwachtte.
Nu moet je het in de competitie proberen goed te maken.
Absoluut, een uitschakeling in de beker kan je niet ongedaan maken, maar we krijgen nog heel wat interessante thuiswedstrijden waaruit we zoveel mogelijk punten moeten halen, net als op verplaatsing.
Ik hoop dat het lukt, ook voor de supporters, bedank Geert.

Aansluitend hierop, Franky (Dury), op de bank moet het enorm frustrerend geweest zijn.
Inderdaad, ik vind dat we klaar waren voor deze wedstrijd, we hadden een goede stage gehad, en we hadden deze wedstrijd tot op het bot voorbereid. Het is helemaal anders gelopen dan we verwacht hadden, en eigenlijk hebben we hetzelfde meegemaakt als 2 jaar geleden, waar wij als kleine ploeg Club Brugge uit de beker stootten; hetzelfde heeft KVK nu met ons gedaan. We speelden gisteren tegen een ploeg in goede doen, met veel kwaliteiten. We hebben het vooral in het 5e kwartier moeilijk gehad, na de gelijkmaker van Kortrijk. We hebben ons niet meer kunnen herpakken Iedereen voelt zich bijzonder slecht na deze uitschakeling en ik wil mij in naam van mijn volledige spelersgroep excuseren tegenover de trouwe supporters voor de ongeloofelijk slechte wedstrijd. Het zijn zaken waar we mee moeten leren leven en het zal ons mss sterker maken in de toekomst.
We gaan gisterenavond vergeten. Eigenlijk was 2007 lang een slecht jaar, want we staan op de 8e plaats met 24 punten, en ik denk dat dat eigenlijk onverhoopt is.
We moeten onthouden vanwaar we komen, we komen uit 2e klasse en we hebben als regionale ploeg Zulte en Waregem op de landkaart en zelfs op de Europese kaart gezet. Na vorig jaar hebben we aan een nieuwe ploeg moeten bouwen, en we hebben een jonge, positieve ploeg waar we hard mee werken. Ik heb het al een paar keer gezegd, onze eerste ronde is een wisselvallige ronde geweest, maar we staan op onze plaats. Nu komt het er vooral op aan in de komende thuiswedstrijden onze plaats in de rangschikking vast te houden. En ik denk dat de spelers groep wel uit is op revanche na wat er gisteren gebeurt is.
Bedankt, franky.
(licht boegeroep bij supporters)

Vincent Mannaert, hoe staat het met de concrete plannen voor de uitbreiding vh stadion?
Eerst en vooral, het is niet enkel een capaciteitsvraagstuk, het is de bedoeling dat je verbouwt volgens de groei die je als club wil berijken. Het heeft ook te maken met veiligheid, je moet weten dat de laatste wijzigingen aan het stadion (met uitzondering van de VIP-ruimtes en de lichtmasten) toch al dateren van een 15 jaar terug. En door de verstrengde reglementering moeten we iets doen aan het stadion. Bovendien moet je de supporters ook comfort kunnen bieden.We werken daarom dus aan een nieuw/vernieuwd stadion op de huidige locatie.
Wordt het een nieuwbouw of een vernieuwing van het huidige Regenboogstadion?
We gaan uit van een verbouwing; we willen ook de traditie die er is behouden. Het is dus een verbouwing, maar deze zal ingrijpend genoeg zijn om het een heel nieuw aangezicht te geven. Het is niet de bedoeling dat de club zelf er zal in investeren. Er is de mogelijkheid om een samenwerking tss de stad en priv?-investeerders tot stand te brengen. We staan opnieuw een stap verder, Sinds vorige week hebben we een eerste voorlopig advies binnen van de provinciale instellingen. En dat advies is uiterst positief. We zitten op 22 jan opnieuw rond de tafel met het stads- en provinciebestuur, en tegen eind februari zouden we een definitief advies moeten hebben. Het ziet er op dit moment beter en beter uit, het zit in de goede richting.
Ik denk dat we met deze positieve noot moeten eindigen, dames en heren applaus voor onze voorzitter Willy Naessen, Francky Dury, Geert De Vlieger en Vincent Mannaert.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #37 Gepost op: januari 13, 2008, 07:31:52 pm »
was de hele spelersgroep aanwezig?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #38 Gepost op: januari 13, 2008, 07:34:22 pm »
Zeiden andere spelers nog iets over gisteren ofzo?
SV TILL I DIE

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #39 Gepost op: januari 13, 2008, 07:36:25 pm »
Hoe was de opkomst en sfeer?