Auteur Topic: Introgeneriek AVS Match op maandag  (gelezen 3162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Introgeneriek AVS Match op maandag
« Gepost op: augustus 02, 2008, 01:49:15 pm »
Bjorn Verleysen (voorzitter SC De Vlasscchuur, Zulte) kreeg een paar dagen geleden het volgende mailtje van AVS (regionale televisie Oost-Vlaanderen):

U kent ongetwijfeld het tv-programma Match op AVS elke maandag. Met het nieuwe seizoen voor de deur maken we ook een nieuwe introgeneriek. De nieuwe generiek zal bestaan uit beelden van juichende supporters. Die supporters moeten natuurlijk uit onze regio komen en Zulte Waregem mag niet ontbreken!
 
Heel concreet wat hebben we nodig: 
- minimum 30 personen in supportersoutfit van Zulte Waregem (sjaaltjes, T-shirts, vlaggen, toeters en bellen.... hoe meer hoe beter)
- de opnames gaan door op zaterdag 9 augustus om 14u op het terrein van SK Deinze  ::) en zullen ongeveer een klein half uurtje in beslag nemen, dus er is nog voldoende tijd om daarna naar de wedstrijd tegen Bari te gaan kijken.
 
Voor AVS
Thomas Stroobant
0499 / 69 42 72


Voor de ge?nteresseerden (Colono Boys en co.?)...

We zouden kunnen afspreken in het Regenboogstadion en van daaruit carpoolen naar Toxic Town.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #1 Gepost op: augustus 02, 2008, 07:36:09 pm »
haha in deinze dan nog. die mannen van avs hebben precies gevoel voor humor  ::)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #2 Gepost op: augustus 03, 2008, 08:09:44 am »
als jullie daar dan toch zijn
breng voor mij de middenstip mee
de ouwe is een beetje uitgedroogd  :D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #3 Gepost op: augustus 03, 2008, 09:11:04 pm »
en die grote zwart-oranje vlag die gepikt geweest is  ;D de evergreen kan nog even uit de kast gehaald worden: run away run away sk deizne run away (man man wat is het lang geleden dat we die nog eens in de tribune gehoord hebben
« Laatst bewerkt op: augustus 03, 2008, 09:13:57 pm door svzw81 »

Rafa

  • Gast
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #4 Gepost op: augustus 03, 2008, 10:12:40 pm »
Ik heb een mailtje rond gestuurd naar de meeste leden van CB*06. Paar leden hebben al gereageerd, maar zeker geen 30... Wat een idee ook om dit op de fandag te organiseren ?

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #5 Gepost op: augustus 03, 2008, 11:50:26 pm »
Ik heb een mailtje rond gestuurd naar de meeste leden van CB*06. Paar leden hebben al gereageerd, maar zeker geen 30... Wat een idee ook om dit op de fandag te organiseren ?

ja zoals je zegt wat een dag ! in ieder geval indien ik samen kan gaan me enkele mede - Cb'ers dan wilk gerust gaan en dan na fandag kome  ;)
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #6 Gepost op: augustus 08, 2008, 06:55:17 pm »
Ik heb een mailtje rond gestuurd naar de meeste leden van CB*06. Paar leden hebben al gereageerd, maar zeker geen 30... Wat een idee ook om dit op de fandag te organiseren ?

ja zoals je zegt wat een dag ! in ieder geval indien ik samen kan gaan me enkele mede - Cb'ers dan wilk gerust gaan en dan na fandag kome  ;)

Voor de ge?nteresseerden...

Morgen zouden we om 13.25u. verzamelen aan de fanshop. Als we met genoeg kandidaten zijn (lees: min. 25 ? 30 man), trekken we een kwartiertje later al carpoolend naar Deinze, anders niet. Allez, ik toch niet. Gelieve zoveel mogelijk rood & groen aan te trekken en breng gerust vlaggen, bandiries (& rood & groen Bengaals) mee.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #7 Gepost op: augustus 09, 2008, 11:09:27 pm »
en hoe is het afgelopen ?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #8 Gepost op: augustus 10, 2008, 03:42:37 am »
We zijn niet geweest.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Introgeneriek AVS Match op maandag
« Reactie #9 Gepost op: augustus 10, 2008, 04:18:14 pm »
We zijn niet geweest.

Hoeveel geintresseerden waren er ongeveer ?
Mijn gemaakte Signatures !! :