Auteur Topic: Fanfare  (gelezen 12341 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Maesie89

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Fanfare
« Reactie #20 Gepost op: maart 03, 2009, 08:37:20 pm »
Weg met da orkest
En ze moetn nu nie komen zeggen van oo ze staan er al zo lang en zo .
Maar het is dan al jaren storend

SRY FANFARE MAAR GO AWAY

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Fanfare
« Reactie #21 Gepost op: maart 03, 2009, 08:56:03 pm »
is nog een erfstuk van zultse vv

je hoort ze ni veel (alle, ik hoor ze toch ni veel tijdens de match vindk), maar toch mogen ze weg. Tis precies t OCMW daze binnen gesmeten hebben...  ::)???

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Fanfare
« Reactie #22 Gepost op: maart 03, 2009, 11:35:03 pm »
Weg met da orkest
En ze moetn nu nie komen zeggen van oo ze staan er al zo lang en zo .
Maar het is dan al jaren storend

SRY FANFARE MAAR GO AWAY

dank u wel voor uw constructieve bijdrage ;)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Fanfare
« Reactie #23 Gepost op: maart 04, 2009, 09:30:21 am »
ja kzal jullie mening eens aankaarten volgendeweek dinsdag.

essevee till i die!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Fanfare
« Reactie #24 Gepost op: maart 04, 2009, 09:56:27 am »
Veel tegenstanders zo te zien, zoals ik verwachtte. Vandaar dit topic.  Ook rondom mij, iedere week ergernis over die fanfare, en soms de maandag dat ik hoor van.  Die fanfare ze mogen dat eens afschaffen ?.  Idd die mannen spelen gewoon liedjes, lik dat ma past.  Ze komen niet voor de voetbal, ze doen gewoon hun ding trommelen, trompetten zoveel ze maar kunnen en schlagers a volont?, terwijl er sfeer komt of een aanval van essevee, galmt doodleuk frans bauer, of froger door het stadion. Zoals ze op ??n of andere dorpskermis zitten.

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Fanfare
« Reactie #25 Gepost op: maart 04, 2009, 10:12:37 am »
is nog een erfstuk van zultse vv

je hoort ze ni veel (alle, ik hoor ze toch ni veel tijdens de match vindk), maar toch mogen ze weg. Tis precies t OCMW daze binnen gesmeten hebben...  ::)???

Ik dacht dat het orkest al langer dan de fusie in Waregem speelde? Mephistow heeft trouwens gelijk. Doe dat orkest weg en het wordt een doodsaaie boel. Die instrumenten zijn quasi het enige geluid wat tot aan den overkant kan geraken qua volume.

Misschien moeten ze wel hun locatie veranderen. Ergens achter de goal als daar nog iets staat ten minste?

Het zijn duidelijk de jonge gasten die tegen dat orkest zijn. Misschien kan het clubblad een enqu?te bij alle supporters verrichten omtrent het orkest?
« Laatst bewerkt op: maart 04, 2009, 10:17:32 am door Thraso »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Fanfare
« Reactie #26 Gepost op: maart 04, 2009, 10:57:04 am »
is nog een erfstuk van zultse vv

je hoort ze ni veel (alle, ik hoor ze toch ni veel tijdens de match vindk), maar toch mogen ze weg. Tis precies t OCMW daze binnen gesmeten hebben...  ::)???

Ik dacht dat het orkest al langer dan de fusie in Waregem speelde? Mephistow heeft trouwens gelijk. Doe dat orkest weg en het wordt een doodsaaie boel. Die instrumenten zijn quasi het enige geluid wat tot aan den overkant kan geraken qua volume.

Misschien moeten ze wel hun locatie veranderen. Ergens achter de goal als daar nog iets staat ten minste?

Het zijn duidelijk de jonge gasten die tegen dat orkest zijn. Misschien kan het clubblad een enqu?te bij alle supporters verrichten omtrent het orkest?

Achter de goal??? Zou heel in orde zijn dan.  Krijg er nu al rillingen van als ik er aan denk. Alleen al de naam ORKEST EN VOETBAL.  VOETBAL & FRANS BAUER EN SCHLAGER. Brrrr

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Fanfare
« Reactie #27 Gepost op: maart 04, 2009, 11:10:53 am »
Die mensen menen het wel allemaal goed, maar het is echt niet meer van deze tijd + hun songkeuze is een RAMP!, het repertoire bevat nauwelijks een voetballiedje.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Fanfare
« Reactie #28 Gepost op: maart 04, 2009, 11:28:26 am »
tegen Roeselare gaan ze nieuwe liedjes spelen. al hits van Paul severs en micha marah

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Fanfare
« Reactie #29 Gepost op: maart 04, 2009, 11:46:37 am »
Ben al blij dat we over het orkest moeten zagen... Teken dat op het veld alles goed gaat :).

Houden zo!

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Fanfare
« Reactie #30 Gepost op: maart 04, 2009, 12:48:36 pm »
Citaat
Wat dacht je van het bundelen van de krachten? Dat de fanfare in T komt te staan en samen met de collonoboys liedjes speelt.. Natuurlijk vooraf duidelijke afspraken maken over het genre e.d. , maar ik denk dat deze oplossing voor iedereen goed zou zijn!

Wat mijn punt was: je krijgt die niet zomaar weg. Beter eens deftig mee praten over wat kan en wat niet, wanneer (niet als cb bezig zijn) en waar. Het is een delicaat onderwerp, want wij als jonge mensen hebben daar wel iets tegen, maar de oudere mensen (die ook nog redelijk talrijk aanwezig zijn) denken daar misschien niet zo over. Die enquete vind ik een goed idee, maar men moet het wel subtiel aanpakken met bv thema: sfeer in het Regenboogstadion, zodat de fanfare zich niet aangevallen voeld h?  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Fanfare
« Reactie #31 Gepost op: maart 04, 2009, 01:14:21 pm »
Elke thuismatch zit ik bij mn vader en mn opa, en mn opa ergert hem daar ook serieus aan.
SV TILL I DIE

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Fanfare
« Reactie #32 Gepost op: maart 04, 2009, 01:40:59 pm »
Elke thuismatch zit ik bij mn vader en mn opa, en mn opa ergert hem daar ook serieus aan.

Maar uw vader niet. :-p

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Fanfare
« Reactie #33 Gepost op: maart 04, 2009, 02:07:19 pm »
Eerlijk gezegd mij stoort het niet. Songkeuze kan inderdaad beter. Misschien eens in dialoog gaan. afgelopen zaterdag speelden ze bv. ook sandstorm. Dus ze kunnen zeker moderner en meer voetbalminded aan.
Die mensen buiten steken vind ik er over.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Fanfare
« Reactie #34 Gepost op: maart 04, 2009, 02:23:24 pm »
Mijn vader en kennissen stoort het ook enorm moet ik zeggen.  En dat heeft niets te maken met jong en oud.  Ik ben niet voor orkestmuziek en zeker geen schlagers, laat staan op de hedendaagsevoetbal.  Je hoort sowieso al minder en minder in het hedendaagse leven.  Maar waar ik vb dat orkest wel zou kn smaken, of beter gezegd me niet aan zou ergeren.  Dat is vb. Ronde van vlaanderen aan een authentiek gezellig caffeeke in een gezellige natuurstreek, goe weerke, bbq, tapinstallatie en veel volk. PURE FOLKLORE!  De setting is volledig verkeerd, en ook die mannen maakt het niet uit of ze nu op de dorpsfoor staan, de markt of expo, ze doen gewoon hun ding.  Severs, micha mara, eddy wally, bauer,enz.... En dit pastte al niet 15 jaar geleden en dit past nu zeker al niet meer.  Is storend en onpassend, punt uit;  Zowel bij jong en oud.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Fanfare
« Reactie #35 Gepost op: maart 04, 2009, 03:44:20 pm »
Van mij kunnen ze ulder zak gaan opblazen...afbollen die handel!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Fanfare
« Reactie #36 Gepost op: maart 04, 2009, 04:36:42 pm »
Heb ook vrienden die voor een andere club supporteren en als ze dan op bezoek komen, lachen ze mij altijd uit van jullie hebben daar nog een orkest, op wa trekt da enal?
SV TILL I DIE

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Fanfare
« Reactie #37 Gepost op: maart 04, 2009, 04:50:29 pm »
Heb ook vrienden die voor een andere club supporteren en als ze dan op bezoek komen, lachen ze mij altijd uit van jullie hebben daar nog een orkest, op wa trekt da enal?

Mochten we een sfeervol stadion hebben, dat toegebouwd is en elke twee weken quasi vol zit, ik zou je kunnen volgen.

Maar helaas, dat hebben we niet. Een orkest zorgt dan tenminste nog voor iets van ambiance. Het enige wat ik begrijp, is dat de mensen die in de buurt zitten van die gasten, er wel minder mee kunnen lachen.

Maar vanuit vak Q is het best wel te pruimen. Dan gebeurt er toch nog iets aan de overkant... :-)

svzw sup

  • Gast
Re: Fanfare
« Reactie #38 Gepost op: maart 05, 2009, 05:28:14 pm »
Heb ook vrienden die voor een andere club supporteren en als ze dan op bezoek komen, lachen ze mij altijd uit van jullie hebben daar nog een orkest, op wa trekt da enal?

Mochten we een sfeervol stadion hebben, dat toegebouwd is en elke twee weken quasi vol zit, ik zou je kunnen volgen.

Maar helaas, dat hebben we niet. Een orkest zorgt dan tenminste nog voor iets van ambiance. Het enige wat ik begrijp, is dat de mensen die in de buurt zitten van die gasten, er wel minder mee kunnen lachen.

Maar vanuit vak Q is het best wel te pruimen. Dan gebeurt er toch nog iets aan de overkant... :-)

Inderdaad, tis een vorm van entertainment op zich! ;) (positief bedoelt)

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Fanfare
« Reactie #39 Gepost op: mei 04, 2009, 09:54:24 pm »
Mijn vader en kennissen stoort het ook enorm moet ik zeggen.  En dat heeft niets te maken met jong en oud.  Ik ben niet voor orkestmuziek en zeker geen schlagers, laat staan op de hedendaagsevoetbal.  Je hoort sowieso al minder en minder in het hedendaagse leven.  Maar waar ik vb dat orkest wel zou kn smaken, of beter gezegd me niet aan zou ergeren.  Dat is vb. Ronde van vlaanderen aan een authentiek gezellig caffeeke in een gezellige natuurstreek, goe weerke, bbq, tapinstallatie en veel volk. PURE FOLKLORE!  De setting is volledig verkeerd, en ook die mannen maakt het niet uit of ze nu op de dorpsfoor staan, de markt of expo, ze doen gewoon hun ding.  Severs, micha mara, eddy wally, bauer,enz.... En dit pastte al niet 15 jaar geleden en dit past nu zeker al niet meer.  Is storend en onpassend, punt uit;  Zowel bij jong en oud.

Volledig mee eens !! De supportersraad mag dit eens aanpakken.
Afgelopen zaterdag hadden ze hun jazz muziekjes mee , totaal ongepast.