Auteur Topic: Marketingonderzoek omtrent Smart TV's  (gelezen 3768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Marketingonderzoek omtrent Smart TV's
« Gepost op: november 17, 2015, 11:06:53 pm »
Beste forumleden

In het kader van een schoolopdracht zijn wij een onderzoek aan het voeren rond Smart TV's.
Wij hebben recent een enqu?te opgesteld die door zoveel mogelijk mensen moeten worden ingevuld om inzicht te krijgen in de noden van de gebruiker. Zouden jullie hier even tijd willen voor nemen en deze invullen? Dit zou ons alvast enorm vooruit helpen!  ;)

De enqu?te is hier te vinden: http://bit.ly/TeamTPVision
PS: ook op een tablet of smartphone is het makkelijk in te vullen, er is een mobiele versie voorzien
« Laatst bewerkt op: november 17, 2015, 11:56:56 pm door athos »

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Marketingonderzoek omtrent Smart TV's
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2015, 09:14:21 am »
Ik heb de enqu?te ingevuld maar had zo wel mijn bedenkingen. Op sommige vragen kon ik gewoon niet antwoorden en moest ik dan maar iets aanvinken. Er zijn nog veel andere manieren om video content te bekijken op een smart TV zonder de smart TV functionaliteiten. Dingen die ik verlang van een smart tv stonden er bijvoorbeeld niet op zoals snelheid, aanbod app's, appstore, ... Ik weet niet wat jullie bedoeling was maar in mijn ogen zijn er nog zoveel meer dingen te bevragen ivm smart tv's dan hetgeen jullie nu gedaan hebben.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Marketingonderzoek omtrent Smart TV's
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2015, 06:02:57 pm »
Ik heb de enqu?te ingevuld maar had zo wel mijn bedenkingen. Op sommige vragen kon ik gewoon niet antwoorden en moest ik dan maar iets aanvinken. Er zijn nog veel andere manieren om video content te bekijken op een smart TV zonder de smart TV functionaliteiten. Dingen die ik verlang van een smart tv stonden er bijvoorbeeld niet op zoals snelheid, aanbod app's, appstore, ... Ik weet niet wat jullie bedoeling was maar in mijn ogen zijn er nog zoveel meer dingen te bevragen ivm smart tv's dan hetgeen jullie nu gedaan hebben.
Hartelijk bedankt voor de moeite!  ;)

Voor de vragen waarop sommige mensen niet meteen een antwoord weten te formuleren, hebben we de keuzemogelijkheid 'neutraal' aangeboden, zeg maar 'geen mening'. We hebben de mensen verplicht om sowieso iets in te vullen aangezien anders veel te gemakkelijk vragen worden overgeslagen.

Verder zijn het zeer terechte kritische bedenkingen, ons hoofddoel is echter om het nieuwe menu van Philips te testen dat normaal gezien in 2016 gelanceerd  wordt op de markt. We bevragen dus voornamelijk zaken die Philips getest wil zien. Daarnaast bevragen we eveneens onze belangrijkste bevindingen uit focusgroepen en interviews aan de hand van deze enqu?te (op grotere schaal) om ze zo 'hard' te kunnen maken en te rapporteren.
« Laatst bewerkt op: november 18, 2015, 06:44:33 pm door athos »