Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925507 keer)

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1380 Gepost op: april 20, 2009, 12:25:47 am »
toch blijf ik het jammer vinden dat er niet wat meer volk van ons rond 22u15 op de hoek schakelstraat-zuiderlaan stond ...  in plaats van te staan pintelieren in de kantine .
Wat is er daar nu mis mee. Liever zo dan beetje uit stadion te lopen om toch maar op tijd te zijn om die gasten nog keer te zien :s
kom gij keer met u sjaalke in kortrijk lopen .........
Deed ik ongeveer hele winter. Wel nog niemand met een kortrijksjaal tegengekomen...

Merci SV!

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1381 Gepost op: april 20, 2009, 08:24:08 am »
wel jammer dat er weinig volk van ons afgezakt is na de wedstrijd naar de schakelstraat - zuiderlaan waar ook nog 1 en ander te beleven was (ipv altijd direct die kantine of de wagen in te duiken) .

er zijn na de wedstrijd nog relletjes en opstootjes geweest met kortrijk supporters in de zuiderlaan, holstraat, markt (paar uur na de wedstrijd daar) heb ik gehoord ?

Er is van alles en nog wat gebeurd, ook onderling...
Derbysfeer ok?, maar het was t? opgefokt allemaal.

Oproerpolitie was precies ook wat nerveus.
We kwamen uit de schakelstraat om naar de zuiderlaan te gaan naar onze auto (zoals elke andere match) toen een paar van die politiemannen ons nogal onzacht en zonder waarschuwing met hun schilden begonnen weg te duwen en te roepen dat we moest terugkeren.

Gelukkig ook nog een vriendelijke steward (waarmee wel te babbelen viel) die ons uitlegde dat ze onze veiligheid niet konden garanderen op dat kruispunt en dat het beter was te wachten of via de holstraat te gaan.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1382 Gepost op: april 20, 2009, 09:04:15 am »
vooral kortrijk vs kortrijk  en kortrijk vs flikken dan blijkbaar.

idd alles werdt afgezet en zo dwing je supporters met een slechte intentie tot zo'n daden

triestig om te zien maarja ....

er zijn nog 4 wedstrijden om in 1ste te blijven dus de sfeer is van moeten en ja het lukt niet en moet dat eerlijk toegeven ....

ik hoop nochtans op een dubbele confrontatie met jullie volgend jaar en dat in 1ste klasse

Nou ja, in tweede klasse zal het niet zijn, tenminste... wat ons betreft. Maar zoals reeds op de tribunes te horen was... Er is altijd nog de leuke affiche met onze buren uit Toxic Town.

Yiha.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1383 Gepost op: april 20, 2009, 09:37:00 am »
toch blijf ik het jammer vinden dat er niet wat meer volk van ons rond 22u15 op de hoek schakelstraat-zuiderlaan stond ...  in plaats van te staan pintelieren in de kantine .

Ik ga liever vieren en pintelieren in de kantine in plaats van ergens op een hoek van de straat te gaan staan. K zou niet weten wat ik op die hoek te zoeken heb en ik zou niet weten wat andere supporters daar te zoeken hebben.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1384 Gepost op: april 20, 2009, 09:39:26 am »
toch blijf ik het jammer vinden dat er niet wat meer volk van ons rond 22u15 op de hoek schakelstraat-zuiderlaan stond ...  in plaats van te staan pintelieren in de kantine .

Ik ga liever vieren en pintelieren in de kantine in plaats van ergens op een hoek van de straat te gaan staan. K zou niet weten wat ik op die hoek te zoeken heb en ik zou niet weten wat andere supporters daar te zoeken hebben.

?

Goed gefeest, tot in de vroege uurtjes. Had wel gehoord van de relletjes maar vierde liever de overwinning tegen de aartsrivaal dan een beetje naar een bende randdebielen te staan kijken die bloempotjes omver gooien.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1385 Gepost op: april 20, 2009, 10:24:29 am »
VANOP DE SITE VAN KORTRIJK.  Voor de zoveelste maal een hopeloze oproep.

"Moedig ons aan", dat is de oproep van de hele spelersgroep naar de regio toe. Steun KVK op weg naar de redding! Voor slechts 5 euro kunt u de belangrijke wedstrijd tegen Tubeke zaterdagavond om 20 uur volgen in het Guldensporenstadion vanop de tribunes 2 en 4. De tickets van 5 euro zijn (net als de tickets voor de tribunes 1 en 3 tegen de gangbare prijzen) in voorverkoop te koop maandag 20, woensdag 22, donderdag 23 en vrijdag 24 april van 15 tot 19 uur op het secretariaat. Alle tickets (ook die van 5 euro) zijn ook te koop de avond van de wedstrijd aan de loketten. Tribune 2 gaat om staanplaatsen, tribune 4 gaat om zitplaatsen

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1386 Gepost op: april 20, 2009, 10:26:39 am »
;D ;D ;D

De laatste sluiptrekkingen...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1387 Gepost op: april 20, 2009, 10:36:56 am »
VANOP DE SITE VAN KORTRIJK.  Voor de zoveelste maal een hopeloze oproep.

"Moedig ons aan", dat is de oproep van de hele spelersgroep naar de regio toe. Steun KVK op weg naar de redding! Voor slechts 5 euro kunt u de belangrijke wedstrijd tegen Tubeke zaterdagavond om 20 uur volgen in het Guldensporenstadion vanop de tribunes 2 en 4. De tickets van 5 euro zijn (net als de tickets voor de tribunes 1 en 3 tegen de gangbare prijzen) in voorverkoop te koop maandag 20, woensdag 22, donderdag 23 en vrijdag 24 april van 15 tot 19 uur op het secretariaat. Alle tickets (ook die van 5 euro) zijn ook te koop de avond van de wedstrijd aan de loketten. Tribune 2 gaat om staanplaatsen, tribune 4 gaat om zitplaatsen
Is eigenlijk ook een kaakslag voor de supporters die een abo kopen op KVK (akkoord, ge moet maar zo stom nie zijn)! Ze kunnen beter elke wedstrijd apart betalen. 't Zal goedkoper uitkomen...
Niet moeilijk dat ze financieel de zwakste ploeg uit 1e zijn...

Offline Willem

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1388 Gepost op: april 20, 2009, 10:56:14 am »
vooral kortrijk vs kortrijk  en kortrijk vs flikken dan blijkbaar.

idd alles werdt afgezet en zo dwing je supporters met een slechte intentie tot zo'n daden

triestig om te zien maarja ....

er zijn nog 4 wedstrijden om in 1ste te blijven dus de sfeer is van moeten en ja het lukt niet en moet dat eerlijk toegeven ....

ik hoop nochtans op een dubbele confrontatie met jullie volgend jaar en dat in 1ste klasse

Misschien in de 1/4 finales in de beker...

Aan bekeravontuur tegens ons hebben jullie niet echt zo een goeie herinnering toch?

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1389 Gepost op: april 20, 2009, 11:01:26 am »
vooral kortrijk vs kortrijk  en kortrijk vs flikken dan blijkbaar.

idd alles werdt afgezet en zo dwing je supporters met een slechte intentie tot zo'n daden

triestig om te zien maarja ....

er zijn nog 4 wedstrijden om in 1ste te blijven dus de sfeer is van moeten en ja het lukt niet en moet dat eerlijk toegeven ....

ik hoop nochtans op een dubbele confrontatie met jullie volgend jaar en dat in 1ste klasse

Misschien in de 1/4 finales in de beker...

Aan bekeravontuur tegens ons hebben jullie niet echt zo een goeie herinnering toch?

Wij kunnen relativeren en die nederlaag hebben we al lang verteerd.

Ondertussen,

1. Staan we 5e in het klassement na een fantastisch seizoen
2. Hebben we KVK vernederd tot op het bot en ze op een barrageplaats gezet
3. Hebben wij nog altijd een trainer

Daarenboven hebben we nog altijd goeie herinneringen aan een ander bekeravontuur. Die keer dat we hem gewonnen hebben, weet je wel.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1390 Gepost op: april 20, 2009, 12:22:11 pm »
Kortrijkse aanhang maakte amok na verloren derbyKortrijk doet het momenteel niet goed. De club pakte in de voorbije 11 wedstrijden amper 3 punten en dat zorgt voor heel wat frustraties bij de supporters. Na de 5-1-pandoering bij Zulte Waregem schopte een deel van de rood-witte supporters keet.
20/04/2009 (06:23) | 5 reacties | 829x gelezen

De politie had de partij als risicomatch aangeduid. Zo waren er een honderdtal agenten, drie honden en een sproeiwagen opgeroepen om de orde in en rond het stadion te handhaven. Toch kon de politie niet voorkomen dat het tot incidenten kwam, na afloop van de partij zocht de harde kern van Kortrijk namelijk de confrontatie met de ordetroepen.

"De match stond al lang aangestipt als risicomatch. Voor het eerst werd de combi-regeling toegepast en dat bleek broodnodig", reageert commissaris Micha?l Vanden Heede van de politiezone Mira in HLN. "We slaagden erin iedereen naar de supportersbussen te drijven. Hierbij sneuvelden de ruiten van een politiewagen, maar al bij al keerde de rust snel terug."

Toch liep het 's nachts nog even mis in Waregem. Een aantal aanhangers van Kortrijk zorgden namelijk voor onrust op de grote markt van de stad. De politie greep in en arresteerde zeven personen. Ze kregen een proces-verbaal en er hangt hen ook een stadionverbod boven het hoofd. (AN)

bron: www.voetbalkrant.com
SV TILL I DIE

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1391 Gepost op: april 20, 2009, 02:16:10 pm »
YOU'RE SHIT, AND YOU KNOW YOU ARE!



5-1    5-1    5-1    5-1    5-1

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1392 Gepost op: april 20, 2009, 02:20:04 pm »
YOU'RE SHIT, AND YOU KNOW YOU ARE!



5-1    5-1    5-1    5-1    5-1

Hein HYPROCRIET!  Sjaal van kortrijk aan.  Maar laat ze wel lekker in de steek, zat zelfs al in de tribunes om genk te bekijken.  Zit al volledig met zijn kop bij Genk!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1393 Gepost op: april 20, 2009, 03:37:39 pm »
Neenee, twas ne Krotrijksjaal die ze verbrand hebben op de Markt rond 23u.
Kheb hem van enen zijn nek getrokken toen die wat kwam plotzakken beetje ervoor.
Kwamen net gasten uit de Lucky en jis weggelopen mo khe zijne sjaal toch te pakken gekregen.
Ni lang eigenlijk want na een tijdje verloor ik die en zag hem plots in de fik vliegen.


ah dat was jij die die sjaal verloren had.

Ik kwam naar de markt en zag die kvk sjaal liggen aan den dexia naast de lucky en heb hem dan meegenomen naar de markt. Waar hij in rook is opgegaan.

Mocht de kvk fan die zijn sjaal kwijt is dit lezen, de as van uwen sjaal ligt ergens voor den klauwaert :) Je mag ze altijd komen ophalen als aandenken.
essevee till i die!!!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1394 Gepost op: april 20, 2009, 05:06:06 pm »
waar rook is is er vuur. ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1395 Gepost op: april 20, 2009, 06:17:13 pm »
Na een flinke 5-1-nederlaag tegen Zulte Waregem verzeilt Kortrijk in acuut degradatiegevaar.


Voor de winterstop noteerden alle voetbalkenners KV Kortrijk als seizoensrevelatie, maar sindsdien pakte de ploeg van Hein Vanhaezebrouck nog nauwelijks punten. De laatste overwinning dateert al van 24 januari, in de voorbije elf wedstrijden staat de teller op een povere 3 op 33. Kortrijk is op vier speeldagen van het einde afgezakt naar de onderste regionen van het klassement en moet nu zelfs vrezen voor barragewedstrijden.

'Het kan volgende week weer anders zijn', zo relativeerde Vanhaezebrouck zaterdag de zware 5-1-nederlaag tegen Zulte Waregem. 'Wij legden te weinig realisme aan de dag. Na een moeilijke start kwamen we na de rust prima uit de kleedkamer. Maar na het openingsdoelpunt begonnen we feest te vieren alsof we de Wereldbeker hadden gewonnen. Dat moet eruit. We slikten stuk voor stuk doelpunten die niet goed te praten zijn. Bij de gelijkmaker had Franck Berrier nog de tijd om een sigaret te rollen.'

Na de nederlaag vorige week tegen FCV Dender overwoog het bestuur om de samenwerking met Vanhaezebrouck -volgend seizoen aan de slag- bij Racing Genk, stop te zetten. Nu haastte datzelfde bestuur zich om de rust te prediken. 'Hein Vanhaezebrouck heeft al voldoende bewezen dat hij een goede coach is', zei sterke man Patrick Turcq gisteren aan Sporza. 'Tot het einde van het seizoen zet hij zich voor 120 procent in voor KV Kortrijk. Hij zit met de huidige situatie zelf ook in zijn maag.'

'Een ontslag is niet aan de orde', zo klonk het nog. 'Wij geloven sterk in de toekomst van onze club in eerste klasse, maar de wedstrijd volgende week tegen Tubeke wordt nu wel heel belangrijk. Een overwinning zou ons weer op de rails zetten.'

Bij Zulte Waregem overheerst intussen de euforie. Invaller Chris Makiese loodste zijn club met een loepzuivere hattrick voorbij Kortrijk. De Fransman - eigendom van Lille met een aankoopoptie voor Charleroi tot 30 april - klinkt ambitieus nu Essevee tot op twee punten van AA Gent nadert. 'Door deze overwinning is Europees voetbal halen een doel geworden. Nu moeten we er alles aan doen. Het zou de kers op de taart zijn voor ons uitstekende seizoen.'

ZULTE WAREGEM-KV KORTRIJK 5-1


voetbalkenners  ;D ? ? ? wij wisten wel beter, en nu is dat al maanden zichtbaar in de resultaten en in de stand !

Offline vivabomma

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1396 Gepost op: april 20, 2009, 06:48:16 pm »
proficiat Zulte Waregem
Ik kus jullie blote voeten.
De max, de max, de max
als er nu nog nen kortrijkzaan iets tegen me zegt zeg ik gewoon
"5-1 zwijg"
ha ha ha ha ha ha
verdoeme ik ben content,
ge moest ze zien flippen daar aan de ruite bende spasten.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1397 Gepost op: april 20, 2009, 07:44:13 pm »
toch blijf ik het jammer vinden dat er niet wat meer volk van ons rond 22u15 op de hoek schakelstraat-zuiderlaan stond ...  in plaats van te staan pintelieren in de kantine .
Wat is er daar nu mis mee. Liever zo dan beetje uit stadion te lopen om toch maar op tijd te zijn om die gasten nog keer te zien :s
kom gij keer met u sjaalke in kortrijk lopen .........
Deed ik ongeveer hele winter. Wel nog niemand met een kortrijksjaal tegengekomen...

Merci SV!

Ik ben vandaag ook 2 maal door Kortrijk gelopen en ik heb 1 esseveesjaal tegengekomen en geen KVK-sjaals... vreemd...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1398 Gepost op: april 22, 2009, 10:07:53 pm »
« Laatst bewerkt op: april 22, 2009, 10:14:05 pm door svzw81 »

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1399 Gepost op: april 24, 2009, 09:34:04 pm »
"We gaan het veld besproeien"
"We geloven er absoluut nog in. We gaan ervoor tegen Tubeke."

"Dat is een ploeg die met inzet en gegroepeerd speelt, maar thuis moeten we toch het verschil kunnen maken. We besproeien ons veld ook zodat de bal beter circuleert."

 ;D  ;D  ;D  ;D

precies of het ligt daaraan