Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235838 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #980 Gepost op: april 23, 2014, 11:54:50 pm »
Lastig die selectie, heel lastig. Waarom is het niet gewoon 25  :(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #981 Gepost op: april 24, 2014, 08:58:56 am »
Ik vind Fellaini te min voor dat niveau.
Voetbalt te traag en is te lomp.

Ja Pringless ik zou Simons ook thuis laten, maar dat gaat Wilmots niet doen.
Langs de andere kant mss wel te begrijpen, spelen gaan ze toch niet! Dus heb je mss beter iemand bij met tornooi-ervaring.
Puur op kwaliteit kun je de keuze nooit begrijpen waarom Simons de voorkeur zou krijgen op Nainngolan.. Basisspeler AS Roma > Basisspeler Club Brugge. Terwijl Nainngolan ook een stuk jonger is en je in de toekomst meer mee gaat zijn dan met een Simons. Toernooi-evaring, leg mij nu eens uit wat voor bijdrage dit precies is?
SV TILL I DIE

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #982 Gepost op: april 24, 2014, 09:07:54 am »
Puur op kwaliteit kun je de keuze nooit begrijpen waarom Simons de voorkeur zou krijgen op Nainngolan.. Basisspeler AS Roma > Basisspeler Club Brugge. Terwijl Nainngolan ook een stuk jonger is en je in de toekomst meer mee gaat zijn dan met een Simons. Toernooi-evaring, leg mij nu eens uit wat voor bijdrage dit precies is?

groepsfeer is heel belangrijk om goede prestaties te leveren, en ik kan me niet inbeelden dat radja beter in de groep ligt dan simons

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #983 Gepost op: april 24, 2014, 09:16:01 am »
Fellaini moet ?ltijd mee. En dat zeg ik als niet Fellaini-fan.

Ben er ook geen voorstander voor. Voetballend veel te beperkt.
Maar van zijn duelkracht moet je gewoon gebruik maken.
Intimideert de tegenstander op die manier ook, bliksemafleider voor andere jongens.
Kopte ons bijvoorbeeld voorbij Servi?.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: De Rode Duivels
« Reactie #984 Gepost op: april 24, 2014, 10:08:26 am »
Fellaini moet ?ltijd mee. En dat zeg ik als niet Fellaini-fan.

Ben er ook geen voorstander voor. Voetballend veel te beperkt.
Maar van zijn duelkracht moet je gewoon gebruik maken.
Intimideert de tegenstander op die manier ook, bliksemafleider voor andere jongens.
Kopte ons bijvoorbeeld voorbij Servi?.
2.  Ook ik ben geen fan van Fellaini, ik heb het meer voor een Defour op die plaats, maar wat Defour niet heeft is;gestalte,kopkracht, veel meer duelkracht, en in sommige matchsituaties heb je veel meer aan een Fellaini, punt.  Moet zeker mee, wat Simons,Gillet,Ciman betreft; niet mee,stellen niks voor, en begin niet met 'ze liggen goed in de groep',  een selectie verdien je met prestaties, en die zijn niet voldoende voor die 3.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #985 Gepost op: april 24, 2014, 10:48:03 am »
Ik weet ook wel dat Fellaini altijd mee moet, maar bij mij zou die niet starten.
Kan goed zijn dat je na 5min met 10 man staat te voetballen omdat hij weer een snukske in zijne kop krijgt.
En Wilmots zet hem dan nog op de '10'...

En nog iets wat ik bij Wilmots niet begrijp is waarom Demb?l? zelden speelt. Voor mij de beste middenvelder die we hebben!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #986 Gepost op: april 24, 2014, 10:51:06 am »
Ik weet ook wel dat Fellaini altijd mee moet, maar bij mij zou die niet starten.
Kan goed zijn dat je na 5min met 10 man staat te voetballen omdat hij weer een snukske in zijne kop krijgt.
En Wilmots zet hem dan nog op de '10'...

En nog iets wat ik bij Wilmots niet begrijp is waarom Demb?l? zelden speelt. Voor mij de beste middenvelder die we hebben!
Ben het toch ook vaak niet eens met de keuzes van Wilmots & zijn interviews. Ben toch wat ontgoocheld in hem ondanks hij heeft gezorgd voor de kwalificatie voor het WK, maar welke trainer kon dit nu niet met zo'n elftal..
SV TILL I DIE

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #987 Gepost op: april 24, 2014, 11:19:58 am »
Ben het toch ook vaak niet eens met de keuzes van Wilmots & zijn interviews. Ben toch wat ontgoocheld in hem ondanks hij heeft gezorgd voor de kwalificatie voor het WK, maar welke trainer kon dit nu niet met zo'n elftal..

wat ben ik blij dat ik niet alleen ben

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #988 Gepost op: april 24, 2014, 11:20:46 am »
SAN iker jij zou alberweild vervangen? Djezus smijt die VDB er dan toch uit, Toby is driemaal zo goed als VDB en speelt bij misschien wel de toekomstige Spaanse landskampioen en halve finalist in de cl en is daar de vijfde verdediger. Bovendien speelt matchritme toch niet zo een grote rol aangezien de duivels eerst nog vier weken stage hebben dacht ik?


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #989 Gepost op: april 24, 2014, 11:57:03 am »
SAN iker jij zou alberweild vervangen? Djezus smijt die VDB er dan toch uit, Toby is driemaal zo goed als VDB en speelt bij misschien wel de toekomstige Spaanse landskampioen en halve finalist in de cl en is daar de vijfde verdediger. Bovendien speelt matchritme toch niet zo een grote rol aangezien de duivels eerst nog vier weken stage hebben dacht ik?

Alderweireld een beter RB dan Van den Borre? Phahahaha ;D
Van den Borre is de beste RB die Belgi? heeft, en mss wel ooit gehad heeft (Op Gerets na)

Wat heb je al gezien van Alderweireld? Zeg ne keer tegen wie hij al heeft moeten spelen?
Oefenmatchen reken ik niet meer, want daar speelt niemand op 100%.
De strafsten is wss Perisic.

Natuurlijk zal hij wel spelen, Wilmots vervangt zelden of nooit zijn basis 11.
Maar ik vind Wilmots geen goede coach! Perfecte T2, dat wel, maar als coach te weinig kennis.
Tactisch vind ik die zelf een 0. Sta je achter, dan kan die niets meer omgooien, en moet die gewoon rekenen op klasseflitsen van zijn spelers

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #990 Gepost op: april 24, 2014, 12:24:11 pm »
Ben het toch ook vaak niet eens met de keuzes van Wilmots & zijn interviews. Ben toch wat ontgoocheld in hem ondanks hij heeft gezorgd voor de kwalificatie voor het WK, maar welke trainer kon dit nu niet met zo'n elftal..
2

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #991 Gepost op: april 24, 2014, 12:50:26 pm »
Alderweireld een beter RB dan Van den Borre? Phahahaha ;D
Van den Borre is de beste RB die Belgi? heeft, en mss wel ooit gehad heeft (Op Gerets na)

Wat heb je al gezien van Alderweireld? Zeg ne keer tegen wie hij al heeft moeten spelen?
Oefenmatchen reken ik niet meer, want daar speelt niemand op 100%.
De strafsten is wss Perisic.
en nu eens de vraag omdraaien tegen wie heeft VDB al mogen spelen? Los van zijn ene goeie match tegen Spanje, waar alle duivels toen goed waren, en Miss die ene match uit in PSV heeft hij nog niets bewezen. In tegendeel. Of heb jij wel nog memorabele herinneringen aan zijn passages in fiorentina, genoa, Portsmouth of Genk? Om dan nog maar te zwijgen over het verschil tussen Ajax/atletico en rsca of hun marktwaarden. Het enige wat wel in zijn voordeel pleit is dat hij bij zijn club wel op de rb staat en aanvallend degelijk is (in de jpl). In zijn nadeel, is verdedigend niet superieur, is op internationaal niveau niet snel genoeg, kopspel, traint tot op de dag van vandaag op het niveau van oli Deschacht. Marja ieder zijn mening natuurlijk :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #992 Gepost op: april 24, 2014, 05:51:20 pm »
Vanden Borre is als rechtsback 2 klassen beter dan Alderweireld.
Alderweireld is zelfs geen rechtsback. Waar discussi?ren we dan nog over?

O ja, dat programma, "Iedereen Duivel", hoe tenenkrullend is dat niet zeg?!
*kijk eens hoe goed wij allemaal overeenkomen!*
Wordt dan ook gemaakt door een productiehuis van Kompany.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: De Rode Duivels
« Reactie #993 Gepost op: april 24, 2014, 06:36:03 pm »
Vanden Borre is als rechtsback 2 klassen beter dan Alderweireld.
Alderweireld is zelfs geen rechtsback. Waar discussi?ren we dan nog over?

O ja, dat programma, "Iedereen Duivel", hoe tenenkrullend is dat niet zeg?!
*kijk eens hoe goed wij allemaal overeenkomen!*
Wordt dan ook gemaakt door een productiehuis van Kompany.

Dat programma is inderdaad heel flauw, ik had er meer van verwacht. De bondscoach heeft in 2 afleveringen ongeveer alle clich?s over het vormen van een groep opgenoemd. Ik begin er meer en meer aan te twijfelen of dat de juiste man wel is.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #994 Gepost op: april 24, 2014, 10:16:28 pm »
Dat programma is inderdaad heel flauw, ik had er meer van verwacht. De bondscoach heeft in 2 afleveringen ongeveer alle clich?s over het vormen van een groep opgenoemd. Ik begin er meer en meer aan te twijfelen of dat de juiste man wel is.

Daar twijfel ik aan sinds de eerste oefenmatch op Engeland!
Zoals al gezegd is dat tactisch een dikke z?ro.
Moest wel naar het WK met zo'n groep, en dan nog in zo'n snertpoule!
Dat die nu nog 4 jaar kreeg, daar kwam ik onnozel van! Kan niets neerzetten, kan alleen motiveren.

Tegen ploegen die veel minder  zijn dan ons gaat dat, tegen ploegen die iets minder of gelijkwaardig zijn niet.

Ideale T2, te min voor T1. Anders zat die al lang bij een club, niet?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #995 Gepost op: april 24, 2014, 10:40:57 pm »
Daar twijfel ik aan sinds de eerste oefenmatch op Engeland!
Zoals al gezegd is dat tactisch een dikke z?ro.
Moest wel naar het WK met zo'n groep, en dan nog in zo'n snertpoule!
Dat die nu nog 4 jaar kreeg, daar kwam ik onnozel van! Kan niets neerzetten, kan alleen motiveren.

Tegen ploegen die veel minder  zijn dan ons gaat dat, tegen ploegen die iets minder of gelijkwaardig zijn niet.

Ideale T2, te min voor T1. Anders zat die al lang bij een club, niet?

Heeft al bij clubs gezeten en daar kansloos gefaald...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #996 Gepost op: april 25, 2014, 10:58:39 am »
Heeft al bij clubs gezeten en daar kansloos gefaald...
Schalke en Stvv zeker?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: De Rode Duivels
« Reactie #997 Gepost op: mei 12, 2014, 01:46:26 pm »
Thorgan zal nooit in de voorselectie zitten voor het WK.
Wilmots zei gisteren dat hij maar 26 namen zal selecteren.

Keepers(4): Courtois, Mignolet, Casteels en Proto

Verdedigers(8): Alderweireld, Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Van Buyten, Lombaerts, Pocognoli, Vandenborre

Middenvelders(8): Witsel, Defour, Fellaini, De Bruyne, Simons, Naingolan, Dembele, Chadli, Januzaj

Aanvallers(4): Lukaku, Hazard, Mertens, Mirallas.

Dat zijn er al 24, want er worden sowieso 4 keepers geselecteerd in de voorselectie.
Nog 2 plaatsen over. Daarvoor komen er nog veel in aanmerking. Ciman, Gillet (gewoon omdat die 2 er al veel bij geweest zijn) Batshuayi, Vossen, Hazard. En Wilmots kennende opteert die nog voor De Camargo en/of Mboyo

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #998 Gepost op: mei 12, 2014, 02:13:08 pm »
Thorgan zal nooit in de voorselectie zitten voor het WK.
Wilmots zei gisteren dat hij maar 26 namen zal selecteren.

Keepers(4): Courtois, Mignolet, Casteels en Proto

Verdedigers(8): Alderweireld, Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Van Buyten, Lombaerts, Pocognoli, Vandenborre

Middenvelders(8): Witsel, Defour, Fellaini, De Bruyne, Simons, Naingolan, Dembele, Chadli, Januzaj

Aanvallers(4): Lukaku, Hazard, Mertens, Mirallas.

Dat zijn er al 24, want er worden sowieso 4 keepers geselecteerd in de voorselectie.
Nog 2 plaatsen over. Daarvoor komen er nog veel in aanmerking. Ciman, Gillet (gewoon omdat die 2 er al veel bij geweest zijn) Batshuayi, Vossen, Hazard. En Wilmots kennende opteert die nog voor De Camargo en/of Mboyo

Kan positief of negatief uitdraaien, morgen worden de selecties bekend gemaakt zeker? ofwel ontgoocheld en slechte match ofwel wilt hij tonen dat hij het toch kan en goeie match, ik vrees voor het eerste

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #999 Gepost op: mei 12, 2014, 02:33:23 pm »
Zei Wilmots niet ooit datie niet onnodig spelers ging oproepen
om zo geen teleurstellingen te veroorzaken?