Auteur Topic: NB] Westerlo - Essevee  (gelezen 4076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
NB] Westerlo - Essevee
« Gepost op: oktober 01, 2011, 09:54:12 pm »
Eindstand 1-1 op het kuipke
doelpunten van Arbitman (1-0) en Rossini (1-1)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [NB] Westerlo - Zulte Waregem
« Reactie #1 Gepost op: oktober 01, 2011, 09:57:48 pm »
Slecht, punt uit.


Teddy, Bossut, Habib, Colpaert: Zeer zwak
Dachelet, Rossini, Milunovic: Zwak
De rest viel nog mee.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: oktober 01, 2011, 09:59:02 pm »
1-1

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: oktober 01, 2011, 10:10:44 pm »
zwakke aanval - opnieuw blunder bossut
positief : goede organisatie

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: oktober 01, 2011, 11:38:30 pm »
1-1 correcte uitslag, beide ploegen winnen er niks mee.
Veel balbezit, maar wat koop je er mee?
PO1 denk echt niet dat voor ons is, want dan gaan we toch wat meer moeten doen op verplaatsing.
Maar de goodwill was er wel, veel inzet en das iets positief.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: oktober 02, 2011, 03:29:39 am »
.Sammy ;nu uit de goal......dat is al wat ik wil zeggen.....Hoe jammer ook;we moeten eerlijk zijn....Waar is onze puntenpakker naar toe.....Dit is niemer de Sammy van 2 jaar geleden......Ik geloof nog altijd in hem....maar voor de moment is hij zo onzeker....................

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: oktober 02, 2011, 08:50:08 am »
Ik begrijp best jullie ontgoocheling, maar om een goeie match te zien moet ge wel 2 ploegen hebben die willen voetballen ook, h?... Westerlo speelde ( zeker de eerste helft ) in eigen huis constant met 10 achter de bal en gaf het balbezit maar wat graag aan Essevee. ( Zo onceulemansiaans heb ik ze nog nooit gezien! ) Neem daarbij dan nog eens de afwezigheid van onze sterkste pion Mar?val en een verdediging die nog nooit heeft samengespeeld en je krijgt dit.
Een punt op verplaatsing is nog altijd niet slecht, maar dan moeten we wel weer winnen thuis tegen Lierse binnen 2 weken.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.936
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: oktober 02, 2011, 09:16:26 am »
Chavalier en habibou waren nergens.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: oktober 02, 2011, 09:36:48 am »
Begreep de keuzes van de trainer niet goed ... Milunovic op de rechtsback ??????? Je hebt daar toch Colpaert of Defauw als alternatief waarbij Sterckx als verdedigende middenvelder uit de voeten kan.
Met de vervanging van Delaplace aan de rust, haalde hij meteen heel wat loopvermogen uit de ploeg ... Delaplace is diegene die bij balbezit van de tegenstander ook goed stoort ...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: oktober 02, 2011, 09:43:40 am »
Chavalier en habibou waren nergens.

Habibou is geen teamspeler. Dribbelen, dribbelen tot hij de bal kwijt is. Frustrerend om te zien.         
Voorts is een punt op verplaatsing tegen dit Westerlo GEEN goede zaak. Als Westerlo met deze ploeg zich moet redden...
Over Maazou had ik al van dag 1 toen hij tegen Gent op het plein stond mijn twijfels over zijn motivatie. Ik vermoed dat het eerder wegens disiplinaire redenen zal zijn dat hij niet tot de kern behoorde...
HET grootste probleem blijft toch dat we geen spelmaker hebben, h?. Er is nu toch eens niemand waarvan je zegt die kan het verschil maken door 1 pass te geven. Mar?val mss, maar die staat in de verdeding. Mechelen kampt met hetzelfde probleem. Gorius er niet bij en ze stellen niets meer voor.
"Een ploeg in opbouw" ? Ze speelden de 1e 5 matchen beter dan de laatste 4. Voetbal is geen exacte wetenschap, hoor. Je kan niet zomaar zeggen van 'we zijn nog in opbouw en de punten zullen wel volgen'. Met deze kern zal het geen play-off I worden. Dat was nochtans de ambitie voor dit seizoen...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: oktober 02, 2011, 10:31:08 am »
Typisch dat ze ook weer van niks gebaren op de offici?le site h?.. ahja Maazou, scheet in een fles die even snel weer weg zal zijn als hem gekomen is.
Btw Sammy gaat in de fout, maar dat veranderd niks aan dat massaal balbezit met geen enkele uitgespeelde kans.
PO1 zie ik ons niet halen, balboa slaat de nagel op de kop, maar 1 speler die er kwalitatief boven uit steekt.
(en met de kerst zijn we die mss dan nog kwijt, als hij zo blijft spelen...)

Zoals die hard essevee?r zegt wees blij met een punt en thuis tegen Lierse is't van moeten!
Een rustig middenmotor seizoen is het belangrijkste nu.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Westerlo - Zulte Waregem
« Reactie #11 Gepost op: oktober 02, 2011, 10:38:33 am »
't Hoeveke, een heel slechte wedstrijd en een heel goeie hamburger.
Moet er nog iets meer gezegd worden over deze match... ?

Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: oktober 02, 2011, 10:55:21 am »
Kies nu uw man van de match op www.deklauwaert.be

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: oktober 02, 2011, 11:50:08 am »
Kies nu uw man van de match op www.deklauwaert.be

Ik zou wel willen, maar ik kan geen enkele speler opnoemen die echt goed was. Sterckx, maar die kan je toch moeilijk man van de match noemen..

De man van de match is die Cabeke! Wat speelde die goed

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: oktober 02, 2011, 12:27:22 pm »
Nogmaar eens een bewijs dat tussen woorden en daden een wereld van verschil ligt.  Het bestuur mag ambitie hebben, maar het zijn nog altijd de spelers op het veld die het moeten doen.  Ik heb stellig de indruk dat met het Kalezic systeem er wel organisatorisch goed voetbal is, maar er is te weinig voetbal naar voor toe, en daar moet het toch gebeuren als je wil winnen.  Het is toch wel zeer opvallend dat voor ons het nog altijd Rossini is die de doelpunten maakt, wetende dat je Habibou hebt, Maazou hebt.  Dit betekent toch dat onze spitsen niet genoeg ballen krijgen.  Mijn idee is dat Kalezic te weinig durft aan te vallen.  Het is nog altijd zo in voetbal dat je wint wanneer je minstens 1 doelpunt meer scoort dan de tegenstrever.  Dus scoren is de boodschap, maar laat dat nu net het grootste probleem zijn voor Essevee tot nu toe.  En een vraag die ik zo tussendoor stel is : hoelang krijgt Kalezic krediet van De Cuypers en Naessens ?  Okee, het is nog geen 5 voor 12 om de ambitieuze ambities van het bestuur waar te maken, maar toch wel zeker kwart voor 12 als je spreekt van PO1.  Er zal zeker en vast een meer aanvallender, snediger en trefzekerder Essevee nodig zijn.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.607
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: oktober 02, 2011, 12:51:15 pm »
ook typisch dat kalezic zijn mannetjes alle kansen krijgen (trajkovski,milunovic,sivakov)en dat de eigen jeugd er bijna geen krijgt (vandenbroucke,vanderhaegen)
waarom verandert kalezic de 2de helft 5 spelers van plaats ,doe dat in een oefenmatch maar nu toch niet en hoelang gaat bibberende sammy nog krediet krijgen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: NB] Westerlo - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: oktober 02, 2011, 02:24:48 pm »
Sammy zwak
De Fauw redelijk
Dachelet redelijk
Colpaert zwak
Mulunovic op rechtsbak niet denderend 2 de helft zwak
Chevalier ZWAK
Delaplace redelijk (waarom vervangen???)
Matton redelijk
Habib wordt wel HEEL verliefd op zijn bal zwak
Rosini van zijn mindere matchen (maar verdikke ie komt wel ballen recupereren achteraan)
Hamalainen redelijk
Sterckx redelijk
Serwy zwak (tegen Ronse massa's beter)
Trajkovski VEEL te verliefd op zijn bal zwak

Tactische wissel in de 2de helft??? Was da echt nodig?
Einde 1ste helft domineren we opnieuw de match + kansen,
waarom kom je dan uit de kleedkamer en merk je dat heel de ploeg omgegooid werd???

Bly dat volgende week rust is, hopelijk geen rustweek voor de spelers want 75min en bobijntje is af
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2011, 02:26:52 pm door Boer Boerie »

Offline kiki

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Westerlo - Zulte Waregem
« Reactie #17 Gepost op: oktober 02, 2011, 03:00:03 pm »
bossut voor de zoveelste keer in de fout

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Westerlo - Zulte Waregem
« Reactie #18 Gepost op: oktober 02, 2011, 04:34:16 pm »
Bossut uit dat doel! De zoveelste blunder, pakt geen punten meer, maar kost ons enkel punten.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Westerlo - Zulte Waregem
« Reactie #19 Gepost op: oktober 02, 2011, 09:26:28 pm »
ne keeper moet ge vertrouwen geven, maar trop is echt te veel