Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
[VB] KV Kortrijk - SVZW
« Gepost op: november 15, 2008, 05:52:10 pm »
Daar komt hij de match van het jaar :D :D :D

KV Kortrijk - SVZW op zondag 23 November om 18u.

Ik ben allesinds op post in kortrijk.

Voor degene die GEEN kaarten hebben ---> Groot scherm in het Regenboogstadion.
« Laatst bewerkt op: november 15, 2008, 05:58:35 pm door Dingske »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #1 Gepost op: november 15, 2008, 10:29:57 pm »
nu naar Krotrijk, 2 mogelijkheden
- De ploeg blijft slap en zonder vertrouwen spelen
- Ze antwoorden geraakt door de kritiek met een overwinning tegen KVK.
Allen naar Krotrijk (900 man) en onze jongens steunen op't veld van vijand nr 1.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #2 Gepost op: november 15, 2008, 10:36:20 pm »
Dury is zich toch duidelijk bewust van de rivaliteit nu hoorde ik in een interview na de match.
Hij zei ook dat ze het vorig jaar wat onderschat hebben, hopen dat we de KVK nog wat dieper duwen want het gaat daar blijkbaar ook niet zo goed.

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2008, 10:49:58 pm »
Dury is zich toch duidelijk bewust van de rivaliteit nu hoorde ik in een interview na de match.
Hij zei ook dat ze het vorig jaar wat onderschat hebben, hopen dat we de KVK nog wat dieper duwen want het gaat daar blijkbaar ook niet zo goed.
?
Noem jij een 15maanden ongeslagen thuis-reputatie slecht?
Kvrees ervoor om daar met de billen bloot te gaan!


Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #4 Gepost op: november 15, 2008, 10:56:12 pm »
Dury is zich toch duidelijk bewust van de rivaliteit nu hoorde ik in een interview na de match.
Hij zei ook dat ze het vorig jaar wat onderschat hebben, hopen dat we de KVK nog wat dieper duwen want het gaat daar blijkbaar ook niet zo goed.
?
Noem jij een 15maanden ongeslagen thuis-reputatie slecht?
Kvrees ervoor om daar met de billen bloot te gaan!

Het gaat daar toch allesbehalve goed, interne ruzies of toch op zijn minst schermutselingen, ze zijn aan het zakken in de competitie.
Ik denk dat we meer kans hebben nu dan in het begin van het seizoen.
Waarom zouden we die thuis-reputatie niet kunnen verbreken? de spelers zijn maar wat bewust wat de wedstrijd voor ons betekent en ik heb er goed oog op.
Ik voel een kleine stunt wel aankomen, het word tijd want een 1/15 word stilaan dramatisch anders...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #5 Gepost op: november 15, 2008, 11:27:37 pm »
Dat patattenveld lijkt me in elk geval niet echt bevorderlijk voor de spelers...Ik ben er niet gerust in. Curieus naar Dury z'n opstelling.
-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #6 Gepost op: november 15, 2008, 11:55:57 pm »
ALLEMAAL NAAR KORTRIJK!



REVANCHE VOOR JANUARI!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #7 Gepost op: november 16, 2008, 12:00:45 am »
Dat was nog eens een mooi gevuld vak  :D Beresfeertje toen, genoot toch met volle teugen.
Jammer dat ze de bezoekers nu liever niet meer zien toestromen in hun stadion.Godallemachtig, 900 tickets  >:(
Bij mij wordt het groot scherm zondag.
-SVZW Forever-

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #8 Gepost op: november 16, 2008, 09:26:11 am »
Geen eerste helft zoals gisteren, maar een ganse match zo goed zoals onze 2de helft en  we gaan met de 3 punten naar huis!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #9 Gepost op: november 16, 2008, 10:35:43 am »
Terplaatse  :D
SV TILL I DIE

Bart

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #10 Gepost op: november 16, 2008, 11:08:06 am »
Ik hoop dat SVZW de reeks zonder nederlagen voor KVK kan stoppen maar denk toch dat het 2-1 voor KVK zal worden.
Ik ga zeker niet, ben tegen combiregeling.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #11 Gepost op: november 16, 2008, 11:20:04 am »
Ik ook! Voor zo'n match MOET je ter plaatse zijn! Iedereen heeft de kans gekregen om mee te gaan en in veel lokalen kan je je nog steeds inschrijven! DOEN!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #12 Gepost op: november 16, 2008, 11:22:27 am »
Van het KVK forum.



 Re: Speeldag 12: FC Dender - KV Kortrijk

--------------------------------------------------------------------------------

om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen

negatief: indien we geen versterking krijgen tijdens de winterstop dan ziet het er echt niet goed uit. we missen, ik val in herhaling, echt kwaliteit vooraan. william was zwak, ibou heeft me ook ontgoocheld.
bakx, coulibaly, ibou en william: ze zijn allemaal uit vorm of niet goed genoeg vrees ik

jimmy laat een gemaakte goal liggen. pfff kut avond. ik zat na de wanvertoning uit de eerste helft stiekem te hopen dat de lichten niet meer zouden aangaan en dat we zou de punten zouden pakken door forfait score. hoeveel kansen hebben we terug gekregen? ik denk dat 1 hand volstaat. het rijtje totale shit matchen wordt langer en langer  als we zo spelen volgende week krijgen we op ons bakkes van de boeren, zou dubbel pijnlijk zijn om tegen hen onze reeks thuis zonder nederlaag te moeten stoppen.



Ps:  ze zijn er daar ook niet gerust in . ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #13 Gepost op: november 16, 2008, 12:12:27 pm »
Niet veel woorden aan vuilmaken:

Match van het jaar(samen met de thuismatch tegen de vk) die moet gewonnen worden, koste wat het kost.
No pain, no gain.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #14 Gepost op: november 16, 2008, 12:14:15 pm »
zij niet gerust, wij niet gerust... Vergeet niet, beide ploegen hebben wat recht te zetten daar

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #15 Gepost op: november 16, 2008, 12:23:01 pm »
Dury is zich toch duidelijk bewust van de rivaliteit nu hoorde ik in een interview na de match.
Hij zei ook dat ze het vorig jaar wat onderschat hebben, hopen dat we de KVK nog wat dieper duwen want het gaat daar blijkbaar ook niet zo goed.
?
Noem jij een 15maanden ongeslagen thuis-reputatie slecht?
Kvrees ervoor om daar met de billen bloot te gaan!

Heb toch eens wat vertrouwen in de trainer.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #16 Gepost op: november 16, 2008, 01:00:04 pm »
Winnen en niets anders!

Ook al spelen wij wat minder, ook al heeft kvk een sterke thuisreputatie, ook al ligt het veld er barslecht bij, ...
Niets mag een excuses zijn! 0-2!!!

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #17 Gepost op: november 16, 2008, 01:08:35 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.

forza essevee

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #18 Gepost op: november 16, 2008, 02:17:18 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #19 Gepost op: november 16, 2008, 02:25:13 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

diepe diepe zucht,
allee, nog een keer herhalen

die mannen hebben wel een hele tribune achter het doel,
wij zitten over het ganse stadion verspreid,
op verplaatsing zitten we samen en daar lukt het wel

dus mea culpa
we doen ons best