Auteur Topic: [VB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 106216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #40 Gepost op: november 17, 2008, 04:11:10 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

noch nie teveel meegeweest op verplaatsing zeker?? In ons regenboog stadion is het wel wat anders om deftig sfeer te maken das wel just.
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #41 Gepost op: november 17, 2008, 04:17:21 pm »
den berrier mag van mij 2 maal scoren, dan kunnen we zingen van "we have someone u don't have, berrier, berrier"

essevee till i die!!!

Offline Boerrrie

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #42 Gepost op: november 17, 2008, 04:40:33 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

Hoe erg ik het ook vind voor U.  Maar wat je hier nu zegt is de grootste zever ooit h?.  Content dat er hier al een paar op gereageerd hebben ondertussen.

Kortrijk en sfeer?  Ok het gaat msh luider en het komt msh beter over.  Maar ze zitten tegen de plein in 1 grote overdekte tribune al samengakt achter het doel. Is niet moeilijk h? dan.

In kortrijk leeft voetbal niet, heeft er nooit geleefd en zal er nooit leven.  Als je ziet, aan de top in 2e spelen en iedere week nog geen 1500 man kunnen halen.

Nu in eerste kvk-malinwois: 4800 man : waaronder 900 mechelaars.  En kortrijk brengt nu ook geen rotvoetbal om geen volk te lokken h??

Bekermatch tegen standard : de volle 3600 man waaronder een 700 van standard ofzo?  Een alles of niets match tegen de landskampioen en europese verrassing.  Bij ons zat het zeer makkelijk nokvol voor de beker: standard en brugge, en het kwam ook op tv.

Ook de comentators zaten ferm te lachen met kvk, dat er geen volk zat en de volle 20 man op de tribune die ze niet meer willen afgeven, omdat ze ze zelf willen vullen. TRIESTIG.

Kortrijk trekt geen volk, en vele kortrijkzanen zeggen dit zelf ook, dat ze geen volk trekken en dat er tegen standard echt bijna geen kat zat.

En qua sfeer?  Iemand van ons werk (ex-rat harelbeke supporter) was geweest, en kwam al lachend toe, de day after. En wist me te vertellen wat een triestigen boel het daar was, geen tot nauwelijks weinig sfeer, bijna geen kat die er zat, en een veld voor unen hond nog niet op los te laten.

Ook in het nieuwsblad, stond er bij de minpunten: het weinige volk van de thuisploeg.

En qua sfeer, steek ze in een stadioals ons, en het is er zeker muistil. Steek ons daar, en we maken er een hel van.  Zie onze verplaatsingen.  Altijd heel veel volk mee, en topsfeertje.

Ze zullen graag uw post lezen, maar ze weten ook wel dat het niet waar is. En een esseveeer weet dit zeker.

U gelooft zelf wat u hier neerpoot? ;D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #43 Gepost op: november 17, 2008, 04:59:38 pm »
"om positief te beginnen: de sfeer in het kortrijk vak. ik zat in het dender vak achter de goal en enkel de vk was gedurende bijna heel de match te horen"
De afstand tussen uitvak en vak achter de goal is zo groot dat dit inderdaad wel een prestatie van formaat is.
Ik ben naar de bekerwedstrijd Kvk-Standard gaan kijken omdat ik gratis tickets had. Ik kan je zeggen(hoe erg ik het ook vind :-\) dat de sfeer gedurende een hele match subliem was. Onvergelijkbaar met Svzw , hoe erg het ook klinkt...

Hoe erg ik het ook vind voor U.  Maar wat je hier nu zegt is de grootste zever ooit h?.  Content dat er hier al een paar op gereageerd hebben ondertussen.

Kortrijk en sfeer?  Ok het gaat msh luider en het komt msh beter over.  Maar ze zitten tegen de plein in 1 grote overdekte tribune al samengakt achter het doel. Is niet moeilijk h? dan.

In kortrijk leeft voetbal niet, heeft er nooit geleefd en zal er nooit leven.  Als je ziet, aan de top in 2e spelen en iedere week nog geen 1500 man kunnen halen.

Nu in eerste kvk-malinwois: 4800 man : waaronder 900 mechelaars.  En kortrijk brengt nu ook geen rotvoetbal om geen volk te lokken h??

Bekermatch tegen standard : de volle 3600 man waaronder een 700 van standard ofzo?  Een alles of niets match tegen de landskampioen en europese verrassing.  Bij ons zat het zeer makkelijk nokvol voor de beker: standard en brugge, en het kwam ook op tv.

Ook de comentators zaten ferm te lachen met kvk, dat er geen volk zat en de volle 20 man op de tribune die ze niet meer willen afgeven, omdat ze ze zelf willen vullen. TRIESTIG.

Kortrijk trekt geen volk, en vele kortrijkzanen zeggen dit zelf ook, dat ze geen volk trekken en dat er tegen standard echt bijna geen kat zat.

En qua sfeer?  Iemand van ons werk (ex-rat harelbeke supporter) was geweest, en kwam al lachend toe, de day after. En wist me te vertellen wat een triestigen boel het daar was, geen tot nauwelijks weinig sfeer, bijna geen kat die er zat, en een veld voor unen hond nog niet op los te laten.

Ook in het nieuwsblad, stond er bij de minpunten: het weinige volk van de thuisploeg.

En qua sfeer, steek ze in een stadioals ons, en het is er zeker muistil. Steek ons daar, en we maken er een hel van.  Zie onze verplaatsingen.  Altijd heel veel volk mee, en topsfeertje.

Ze zullen graag uw post lezen, maar ze weten ook wel dat het niet waar is. En een esseveeer weet dit zeker.

U gelooft zelf wat u hier neerpoot? ;D

Euhm, kerel.  Zijn waarheden toch.  Iedereen weet dat jullie geen kat trekken.

Bij het nieuwsblad: minpunten het weinige thuispubliek weeral van kortrijk.  Zie krant: als je ze nog ergens kunt krijgen. (4800 man) waaronder een 900 mechelaars.

standard: 3600 (700 van standard): comentators hadden het er heeltijd over.  Over het weinige volk en dreven zelfs de spot met jullie tribune die de bezoekers terug moeten afstaan voor de volle 20 man.  + ZIE BEELDEN.

Ik geloof zeker wat ik neerpoot en een nuchtere kortrijkzaan gelooft dit ook en zal dit toegeven.  En een esseveeer zeker.

All? en laat maar die irritante smileys achterwege a.u.b.



fox

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #45 Gepost op: november 17, 2008, 05:35:39 pm »

Euhm, kerel.  Zijn waarheden toch.  Iedereen weet dat jullie geen kat trekken.

Bij het nieuwsblad: minpunten het weinige thuispubliek weeral van kortrijk.  Zie krant: als je ze nog ergens kunt krijgen. (4800 man) waaronder een 900 mechelaars.

standard: 3600 (700 van standard): comentators hadden het er heeltijd over.  Over het weinige volk en dreven zelfs de spot met jullie tribune die de bezoekers terug moeten afstaan voor de volle 20 man.  + ZIE BEELDEN.

Ik geloof zeker wat ik neerpoot en een nuchtere kortrijkzaan gelooft dit ook en zal dit toegeven.  En een esseveeer zeker.

All? en laat maar die irritante smileys achterwege a.u.b.



Kortrijk - Cercle : 6100                        ZW - Lokeren : 6300
Kortrijk - Bergen : 4500                       ZW - Genk : 6300
Kortrijk - Beerschot : 5700                   ZW - Tubeke : 6050
Kortrijk - Moeskroen : 9000                  ZW - Anderlecht : 8550
Kortrijk -Mechelen : 5200                     ZW -  Gent : 7350
                                                       ZW - Beerschot : 6000

gemiddeld : 6100                                gemiddeld : 6750


We doen dus na 3 jaar eerste klasse gemiddeld 650 man beter. Als we 3 jaar eerste klasse rekenen dat er 3 tot 4 % toeschouwers bijkomen, dan komt kortrijk binnen 3 jaar op 6650 gemiddeld


Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #46 Gepost op: november 17, 2008, 05:56:28 pm »
Ah, voila se, mooi onderbouwde kritiek dit  :)
Nu kan het gezaag over Kortrijk trekt geen volk ook stoppen  :)
Het enige wat voor mij telt is het sportieve. We staan met 4 punten meer dan Kortrijk als we volgend weekend winnen, dat is wat telt voor mij  :) Van mijn part hebben ze 60.000 super sympathieke supporters die een helse sfeer kunnen maken, als wij maar op sportief vlak beter doen  :P

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #47 Gepost op: november 17, 2008, 06:21:02 pm »
Nog 6 dagen en nu al op de toppen van de tenen lopen..
Niet gezond zou ik zo zeggen :)

CB IS READY TO PARTY!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #48 Gepost op: november 17, 2008, 06:49:12 pm »
No pain, no gain.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #49 Gepost op: november 17, 2008, 07:23:12 pm »
"Scheidsrechter is de Limburgse manager Serge Gumienny"

Thuisfluiter eerste klas aan onze rekker...

C'mon Boeren!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #50 Gepost op: november 17, 2008, 07:42:01 pm »
We moeten nu al niet beginnen over den arbiter voor de match begonnen is ook h? ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #51 Gepost op: november 17, 2008, 07:54:28 pm »
Vond ik terug van in januari. Weet niet precies meer wie dit had geschreven maar vind het wel een leuk stukje.

?Sv Z. Waregem ? Kv Kortrijk is zoveel meer dan een voetbalwedstrijd, het is een krachtmeting tussen 2 steden voor zowel de supporters als de spelers. Wie dit wint heeft het recht de andere tot een volgende confrontatie te laten knielen voor hem. Ik heb geen enkele Kortrijkzaan ooit al weten glorie brengen in Waregem. Ze konden nooit onze vrouwen krijgen, ze werden aangevallen op galabals, zij dronken glazen bier en wij een vat, zij stoeften terwijl wij handelden, zij kwamen met hun sjieke auto's en wij plasten op hun klinken, enzovoort. Moraal van het verhaal? Geen enkele Kortrijkzaan komt ooit tot aan de schouders van een Waregemnaar, nooit komen ze met glorie naar ons ? maar wij komen wel naar hun. Als men u zegt u bent een West-Vlaming zeg dan ?neen, ik ben een Waregemnaar?.?

KOMAAN ESSEVEE!

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #52 Gepost op: november 17, 2008, 08:03:10 pm »
Vond ik terug van in januari. Weet niet precies meer wie dit had geschreven maar vind het wel een leuk stukje.

?Sv Z. Waregem ? Kv Kortrijk is zoveel meer dan een voetbalwedstrijd, het is een krachtmeting tussen 2 steden voor zowel de supporters als de spelers. Wie dit wint heeft het recht de andere tot een volgende confrontatie te laten knielen voor hem. Ik heb geen enkele Kortrijkzaan ooit al weten glorie brengen in Waregem. Ze konden nooit onze vrouwen krijgen, ze werden aangevallen op galabals, zij dronken glazen bier en wij een vat, zij stoeften terwijl wij handelden, zij kwamen met hun sjieke auto's en wij plasten op hun klinken, enzovoort. Moraal van het verhaal? Geen enkele Kortrijkzaan komt ooit tot aan de schouders van een Waregemnaar, nooit komen ze met glorie naar ons ? maar wij komen wel naar hun. Als men u zegt u bent een West-Vlaming zeg dan ?neen, ik ben een Waregemnaar?.?

der klop op. het is geen voetbalmatch, dit is wat we noemen PRESTIGE...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #53 Gepost op: november 17, 2008, 08:08:37 pm »
All work and no play makes Jack a dull boy...

"Een familie kannibalen houdt thuis een gezellig feestje. Grootmoeder is in de keuken bezig wanneer ??n van de kleinkinderen vraagt: 'Oma, wat is het om te eten? De grootmoeder antwoordt: 'Vandaag eten we gebakken KVK-supporter'. Daarop roepen de kleinkinderen tegelijkertijd: 'Ik wil de nek, ik wil de nek !!!"
« Laatst bewerkt op: november 17, 2008, 08:11:24 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #54 Gepost op: november 17, 2008, 08:30:28 pm »
iemand pillekes tegen de stress???? :) :D ;D   ben al zwaar nerveus ant komen....Het gaat stormen in onze "boerenvak"....900 boeren keihard achter hun trots....komaan....Btw(voor de kortrijkgluurders)  hoe langer dat het thuisverlies uitblijft,hoe dichter de eerste nederlaag komt....hopelijk zondag al in de clash der lage landen ;) ;D    Iedere boer achter sv!!!!!KOMAAN...... 8)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #55 Gepost op: november 17, 2008, 08:49:03 pm »
Vraagje: heb een collega die ook nog meewil (maakt niet uit met welk lokaal!) Iemand een overzicht of iemand weet van hoeveel tickets waar nog vrij zijn? Of is alles uitverkocht?

Offline CB*06

  • Leden
  • Berichten: 17
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #56 Gepost op: november 17, 2008, 09:32:32 pm »
Vraagje: heb een collega die ook nog meewil (maakt niet uit met welk lokaal!) Iemand een overzicht of iemand weet van hoeveel tickets waar nog vrij zijn? Of is alles uitverkocht?

CB en De Knok zijn volledig uitverkocht. De Vlasschuur nog niet volledig, dus daar probeer je best (zie PM) !

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #57 Gepost op: november 17, 2008, 09:44:06 pm »
winst en niets anders  >:(
revanche voor de verloren bekermatch!

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #58 Gepost op: november 17, 2008, 10:18:41 pm »
Hoe te erger ik het zelf ook vind , maar in het regenboog stadion is "geen" sfeer meer ! ik zou niet weten bij welke 1ste klasser het momenteel ook zo flauw is ?
op de verplaatsingen ( KV Mechelen, Roelselare, Club Brugge,...) lukt het blijkbaar wel, ongeacht de stand, om een "boeresfeer" op te wekken.
Op de thuismatchen zit iedereen en kijkt ernaar....

??n + punt, we gaan naar KVK, dus gaan we er zondag alle 900 nen ferme lap op geven.


Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #59 Gepost op: november 17, 2008, 10:28:26 pm »
Vraagje: heb een collega die ook nog meewil (maakt niet uit met welk lokaal!) Iemand een overzicht of iemand weet van hoeveel tickets waar nog vrij zijn? Of is alles uitverkocht?
Wij hebben nog een paar plaatsjes .(picasso-Avelgem)