Auteur Topic: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)  (gelezen 11194 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #20 Gepost op: januari 25, 2009, 10:34:40 pm »
Het regenboogstadion is weer een kerkhof voor de toppers  8)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #21 Gepost op: januari 25, 2009, 10:40:01 pm »
mensen naast mij (neutrale fans) vroegen mij ook wie "diene nummer 16 was" . ze vonden hem ook de beste man van het plein .


verliezen van lokeren en racing mechelen is altijd spijtig en jameer , maar als je thuis rsca en fcb met ruime cijfers en oververdiend verslaat dan doet da dubbel zoveel plezier  :)

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #22 Gepost op: januari 25, 2009, 10:46:21 pm »
Schitterende Berrier !! Kvrees eigelijk wel da die scouts da ook allemaal da hebben gezien.
En eindelijk, Leye komt alleen voor doel (ik ging al trug neerzitte :P), ma hij scoorde. Vr mijn part mag hij voor 2,5 miljoen naar Rusland, want Nfor is een meer dan waardige vervanger (alhoewel hij soms teveel wil).

Van Nieuwenhuyze ook een berematch, samen met Taravel (en Minne, mooie actie btw die leidde tot die vrije trap). Leye was wat ongelukkig in de 1e helft, maja, als een spits dan scoort is zn match goed.

Merci SV !!!!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #23 Gepost op: januari 25, 2009, 10:48:30 pm »
Leye heeft alweer gelijk, "Geef mij 1 kans voor doel en ik schiet hem erin"

Stijn Meert niet echt gemist vandaag  :-[
SV TILL I DIE

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #24 Gepost op: januari 25, 2009, 10:52:18 pm »
Sublieme overwinning.



Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #25 Gepost op: januari 25, 2009, 10:55:50 pm »
Er wordt hier vooral over de topprestatie van berrier gesproken wat ook zo is maar toch ook een dikke proficiat aan Taravel die een schitterende wedstijd speelde, op geen 1 foutje te betrappen en altijd op zoek naar en voetballende oplossing.
Het was en is een schitterende voetbalavond.

moet gezegd dat je heb zitten slapen tijdens de match: taravel heeft nen keer terug zijn man laten lopen. gelukkig rugdekking. bovendien in eerste helft keer beginnen dribbelen van vanachter uit (was wel opt middenveld) waardoor er toch gevaar v klup kwam...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #26 Gepost op: januari 25, 2009, 11:01:33 pm »
Berrier!!

Ongelofelijk wat hij vandaag weer allemaal getoond heeft! Als hij al eens balverlies leed had hij de bal al snel terug, gaf opnieuw ongelofelijke passes, scoorde, prachtige vrije trap, inzet... Als we voor leye 2miljoen krijgen, dan moeten we voor hem zeker 5miljoen krijgen!

Heel de ploeg was uitstekend, veel inzet bij Nfor die dan nog eens een prachtig doelpunt scoort. Stijnen redt nog enkele gigantische kansen.
Ik ben tevreden.  :P

Online toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #27 Gepost op: januari 25, 2009, 11:10:41 pm »
heb de russen gezien. waren met een ganse hoop maar gaven een toch niet zo professionele indruk :s Zonder discriminerend te zijn: het zag er maar raar volk uit  :)

bovendien waren er ook scouts van FC K?ln... wilden niet lossen voor wie ze kwamen

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #28 Gepost op: januari 25, 2009, 11:24:02 pm »
weet trouwens iemand waarom er bij de vervanging van Berrier 'MERCI' op het scorebord kwam? zou dit een voorteken zijn? als wa berrier nu al kwijt zijn dan verliezen we heel wat voetballend vermogen, dus hou hem maar tot einde van het seizoen en dan voor veel geld weg, net als leye! allemaal extra geld voor ons nieuw stadion  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #29 Gepost op: januari 25, 2009, 11:34:07 pm »
weet trouwens iemand waarom er bij de vervanging van Berrier 'MERCI' op het scorebord kwam? zou dit een voorteken zijn? als wa berrier nu al kwijt zijn dan verliezen we heel wat voetballend vermogen, dus hou hem maar tot einde van het seizoen en dan voor veel geld weg, net als leye! allemaal extra geld voor ons nieuw stadion  ;D

we moeten GEEN spelers verkopen voor ons nieuw stadion. dat geld is al voorhanden (beweert men toch)

fox

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #30 Gepost op: januari 25, 2009, 11:40:02 pm »
Berrier is de beste speler ooit van ZW, daar kan denk ik niemand meer omheen. Ik hoop van harte dat we die kunnen houden tot het einde van het seizoen want al die scouts op de tribune zijn volgens mij niet blind.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #31 Gepost op: januari 26, 2009, 12:27:54 am »
Berrier is het beste wat in Belgie gezien is de laatste jaren bij een middenmoot.
Op Btv waren ze heel lovend erover.  Kan hun woorden niet herhalen maar tkwam daarop neer.
Dezen is echt grote klasse en ik vrees datem ni lang zal blijven MAAR wie hem wil zal moeten dokken.

Soit genieten van die kerel zijn kunsten. 
Zoals jullie zeiden, we zullen ver moeten terugkeren voor we iemand
met die kwaliteiten hier bij ons zagen spelen.
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2009, 12:31:54 am door Boer Boerie »

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #32 Gepost op: januari 26, 2009, 12:38:28 am »
En zeggen dat die bijna bij kortrijk speelde... stel je voor

Trouwens wat een redding van stijn stijnen zeg op die vrije trap van Berrier. Loeihard richting winkelhaak en toch nog eruit gehaald. Ik denk dat bij Geertje wel prijs ging geweest zijn :p

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #33 Gepost op: januari 26, 2009, 05:35:02 am »
Leye heeft alweer gelijk, "Geef mij 1 kans voor doel en ik schiet hem erin"

Stijn Meert niet echt gemist vandaag  :-[
Thomas Matton stond op die linkerflank nergens gisterenavond... Ik vond hem duidelijk de zwakste schakel, maar blij erbij dat het zijn positie niet is... M.a.w. Meert werd wel degelijk gemist!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #34 Gepost op: januari 26, 2009, 07:21:22 am »
Leye heeft alweer gelijk, "Geef mij 1 kans voor doel en ik schiet hem erin"

Stijn Meert niet echt gemist vandaag  :-[
Thomas Matton stond op die linkerflank nergens gisterenavond... Ik vond hem duidelijk de zwakste schakel, maar blij erbij dat het zijn positie niet is... M.a.w. Meert werd wel degelijk gemist!

We missen Meert vooral in wedstrijden zoals tegen Racing Mechelen, als de ploeg op sleeptouw genomen moet worden.
Tactisch zat het gisteren knap in elkaar.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #35 Gepost op: januari 26, 2009, 07:43:06 am »
Prachtige match

colpaert vond ik toch wel zwak.. ok, hij stond niet op zijn normale positie, maar daar stond minne ook niet en hij was wel goed.
de passes van colpaert kwamen toch meestal niet toe..

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #36 Gepost op: januari 26, 2009, 08:27:18 am »
Ze zijn daar weer van de VRT: "Ibrahim Leye..." Toch vreemd dat ze nooit spreken van "Jos Mbokani" of "Rik Boussoufa". Of zelfs van "Dieumerci Sonck". HELA SLAAPKOPPEN BIJ DE VRT: 'T IS MBAYE LEYE !!!!
 :)

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #37 Gepost op: januari 26, 2009, 08:33:53 am »
Schitterende overwinning!

Aan de mensen die kritiek hebben op Colpaert en Matton: beide spelen niet op hun geliefkoosde positie en zijn ook lang gekwetst geweest. Wees geduldig met die jongens, ze zullen er wel weer volledig staan binnen 3 weken.

Och en man wat had ik graag Minnen zijn solo succes vol zien afronden.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #38 Gepost op: januari 26, 2009, 08:50:46 am »
chapeau! more of the same against dender, tubize, westel & roulers (en courtrai!!) svp. thx.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #39 Gepost op: januari 26, 2009, 09:03:04 am »
4 kansen en 3 maal scoren! Dat is effici?nt voetballen zeker?  Op Lokeren speelden we in de 2de helft nog veel beter voetbal dan gisteren maar daar liep het mis in de afwerking.  Gewoon wat meer geluk gisteren of is daar een andere reden voor? 
3 x winnen tegen de top drie.  Grandioos!  Een 5e plaats ligt zelfs binnen handbereik. 

Brugge is helemaal niet zo zwak als hier en daar beweerd wordt.  Hun middenveld is beter dan dat van Anderlecht.  Laat Sonck terugkeren + een centrale verdediger erbij (type Tavarel) en ze doen mee voor de prijzen.  Wat er aan die Akpala scheelt daar heeft iedereen het raden naar.
Vreemd dat de trainer van FCB Berrier zijn ding (en wat voor ding) liet doen.  We doen wel eens smalend over de trainer van KVK maar die wist perfect hoe dit Essevee lam gelegd kan worden...

We hebben wel iets meer dan 4 kansen gehad h?... Maar OK: Met Sonck erbij hadden we heelwat meer moeite gehad. Desondanks een dikke pluim voor onze verdediging, die toch ook niet in zijn gewone bezetting speelde.