Auteur Topic: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)  (gelezen 11488 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #60 Gepost op: januari 26, 2009, 08:15:56 pm »
Stemmen op Berrier vo speler van de week

http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/spelervdweek/

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #61 Gepost op: januari 27, 2009, 01:11:36 pm »
ik heb nog niet gereageert omdat ik niet elke dag op dit forum zit  :)
en als het goed is het goed.
maar het is niet omdat we nu terug een topper winnen dat dury plots terug een goede trainer is :)
je moet over een heel sezoen kijken en met een betere trainer staan we waarschijnlijk paar plaatsen hoger
met de kwaliteiten van onze ploeg!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #62 Gepost op: januari 27, 2009, 01:17:48 pm »
ik heb nog niet gereageert omdat ik niet elke dag op dit forum zit  :)
en als het goed is het goed.
maar het is niet omdat we nu terug een topper winnen dat dury plots terug een goede trainer is :)
je moet over een heel sezoen kijken en met een betere trainer staan we waarschijnlijk paar plaatsen hoger
met de kwaliteiten van onze ploeg!!

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

You're priceless!

Ik zou niet mogen reageren, maar doe het toch. Kijk, lg, geef mij eens een concreet lijstje van trainers die beter zouden zijn voor ons, dan Dury. Trainers waarmee we (uiteraard) hoger zouden staan dan nu. Trainers die dus beter zouden doen in eerste klasse (in 3 jaar tijd) dan beker van Belgi? winnen, Europees overwinteren (na overwinningen tegen Moscow, Praag, Wenen), 2 keer zevende eindigen, en zowat ?lle toppers vernederen. Mag via PM, ik ben benieuwd.
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2009, 01:20:12 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #63 Gepost op: januari 27, 2009, 02:10:49 pm »
tiens nog geen reacties hier van lg of van superjood ? o ja juist ja we hebben gewonnen van een topploeg, en niet verloren van een kleinere ploeg .

Godja, als je deze overwinning wilt aanzien als "winnen van een topploeg" dan stel ik mij daar serieus vragen bij hoe jij tegen het niveau van onze competitie aankijkt, dit was een overwinning tegen een alledaagse middenmoter.  Laat me wel duidelijk zijn dat ik heel tevreden ben met deze overwinning en dat ze oververdiend was.  De spelers speelden dan ook een goede wedstrijd.  Moest je mijn posts van enkele weken geleden gelezen hebben zou je gezien hebben dat ik niet verwonderd zou zijn moest er gewonnen worden tegen "Klup" maar dat dit in geen geval mijn mening zou veranderen over F.D., deze overwinning is er ??n waar onze spelers een groot aandeel in hebben, maar niet onze trainer. 

Enja "SV Zulte Waregem" ondertussen weten we nu al 834 keer dat we de Beker gewonnen hebben, en dat we Europees gespeeld hebben door onze politieman...  ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #64 Gepost op: januari 27, 2009, 04:27:42 pm »
tiens nog geen reacties hier van lg of van superjood ? o ja juist ja we hebben gewonnen van een topploeg, en niet verloren van een kleinere ploeg .

Godja, als je deze overwinning wilt aanzien als "winnen van een topploeg" dan stel ik mij daar serieus vragen bij hoe jij tegen het niveau van onze competitie aankijkt, dit was een overwinning tegen een alledaagse middenmoter ... deze overwinning is er ??n waar onze spelers een groot aandeel in hebben, maar niet onze trainer.

 ;D You make my day.

Oke, dus als we verliezen treffen de spelers geen schuld, alleen Dury. Als we echter winnen tegen een van de beste ploegen van Belgi? (idd, dat zijn ze), dan heeft Dury er niks mee te maken en zijn het de spelers die het gedaan hebben.

Komaan man, stop met proberen. Om de een of andere bizarre reden heb je iets tegen Dury en je reacties op de duur zijn eigenlijk te frappant voor woorden. Give up.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #65 Gepost op: januari 27, 2009, 05:06:44 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #66 Gepost op: januari 27, 2009, 05:25:00 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.

Overschot van gelijk. Kon ons nieuwe stadion er maar wat rapper doorkomen. :-\

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #67 Gepost op: januari 27, 2009, 05:28:57 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.
de volgende keer op belgacom kijken. daar ga je alles beter zien en 12.5euro uitsparen.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #68 Gepost op: januari 27, 2009, 05:48:12 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.
de volgende keer op belgacom kijken. daar ga je alles beter zien en 12.5euro uitsparen.

Wat voor bullshit is dat nu? Als je een ticket koopt verwacht je dat toch op zijn minst 3/4en van het veld kan zien, niet?  Ik zag oorsprnnkelijk nog de helft niet. Is het dan niet logisch dat men zich wat bedrogen voelen? Er gaat niets boven live voetbal in een stadion. Ik wou enkel aankaarten dat bepaalde van die onderste rijen banken gewoon niet verkoopbaar zijn. Niets meer, niets minder.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #69 Gepost op: januari 27, 2009, 05:58:49 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.

dit probleem zou op de agenda van de supportersraad worden gezet.... wie weet meer?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #70 Gepost op: januari 27, 2009, 06:04:00 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.

dit probleem zou op de agenda van de supportersraad worden gezet.... wie weet meer?

Ik wil dit altijd eens bespreken op de supportersraad, maar dan denk ik ook het volgende: Je krijgt waar voor je geld...
Veel kan er niet aan gedaan worden denk ik. Spijtig voor die mensen, maar als je weinig wil/kan betalen, dan zijn er msh betere mogelijkheden om de match te bekijken...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #71 Gepost op: januari 27, 2009, 06:16:04 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5€ voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.
de volgende keer op belgacom kijken. daar ga je alles beter zien en 12.5euro uitsparen.

Wat voor bullshit is dat nu? Als je een ticket koopt verwacht je dat toch op zijn minst 3/4en van het veld kan zien, niet?  Ik zag oorsprnnkelijk nog de helft niet. Is het dan niet logisch dat men zich wat bedrogen voelen? Er gaat niets boven live voetbal in een stadion. Ik wou enkel aankaarten dat bepaalde van die onderste rijen banken gewoon niet verkoopbaar zijn. Niets meer, niets minder.

U hebt gelijk, en is een gekend probleem. Enige oplossing is volgens mij de dug outs in het veld graven.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #72 Gepost op: januari 27, 2009, 07:06:44 pm »
"dat je een aandachtzoeker bent"
Sorry maar jullie lokten zelf reacties uit deze keer hiermee:
"tiens nog geen reacties hier van lg of van superjood ? o ja juist ja we hebben gewonnen van een topploeg, en niet verloren van een kleinere ploeg ."
Stelling blijft toch dat we tegen topploegen zoiets wel kunnen en tegen rc mechelen niet, maar laat ons daar nu niet weer over beginnen.
Mooie beelden in studio 1 op maandag.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #73 Gepost op: januari 27, 2009, 07:21:04 pm »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5? voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.
de volgende keer op belgacom kijken. daar ga je alles beter zien en 12.5euro uitsparen.

Wat voor bullshit is dat nu? Als je een ticket koopt verwacht je dat toch op zijn minst 3/4en van het veld kan zien, niet?  Ik zag oorsprnnkelijk nog de helft niet. Is het dan niet logisch dat men zich wat bedrogen voelen? Er gaat niets boven live voetbal in een stadion. Ik wou enkel aankaarten dat bepaalde van die onderste rijen banken gewoon niet verkoopbaar zijn. Niets meer, niets minder.

U hebt gelijk, en is een gekend probleem. Enige oplossing is volgens mij de dug outs in het veld graven.



zijn onlangs vernieuwd, een ganse dag in weer en wind aan gewerkt.
Die nu opnieuw uitbreken en ze ingraven doen ze dan maar zonder mij hoor  ;)

maar Roslar heeft wel een punt, heb daar zelf jaren geleden ook nog gezeten,
??nmalig weliswaar, je ziet er inderdaad geen klo...
kom volgende keer gewoon in T staan,
misschien niet de beste staanplaatsen van 't land,
 maar altijd sfeer en een kantine dichtbij  ;D

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #74 Gepost op: januari 27, 2009, 08:43:44 pm »
toch weer even terug naar de match: schitterende prestatie van de ploeg en weer een tactisch meesterstukje van Dury. Niet te veel terugtrekken, snel storen, (over het algemeen) weinig ruimte weggeven. En dan zoals Leye na de wedstrijd zei: in aanvallend opzicht gewoon voortdurend Nfor of hemzelf diep sturen, dan was de verdediging van klup onmondig.
Gelukkig heeft Leye weer getoond dat hij van goudwaarde is voor Zulte Waregem. Ergens denk ik trouwens dat hij eigenlijk het liefst aan de Gaverbeek blijft. Rusland is natuurlijk wel een heel belangrijke optie, maar zoals hij zegt komt dat enkel door wat hij er kan verdienen. Op sportief vlak wordt het bijna zeker een achteruitgang. Kluup dan? Mss al beter (alhoewel de laatste tijd...), maar als hij Salou in gedachten houdt en als je hem hoorde praten over hun zo kwetsbare manier van spelen, zie ik hem daar niet met volle goesting naartoe gaan. Tenzij dit natuurlijk weer allemaal verdraaid is door de media...
Nfor kon zijn derde goede prestatie bekronen met zijn eerste doelpunt, ik zie hem nu al een vaste waarde worden. Taravel was weer sober maar supereffici?nt. En voor de rest: Franckske Berrier lolololo...  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #75 Gepost op: januari 28, 2009, 07:37:17 am »
Kleine kinders  ::)
SV TILL I DIE

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #76 Gepost op: januari 28, 2009, 09:10:55 am »
Sterke collectieve prestatie, met als absolute uitblinker Franck Berrier ! Ongetwijfeld d? beste voetballer in de nog prille geschiedenis van SVZW. Wat die man allemaal kan met een bal! Tot zondag dacht ik dat hij nog wat duelkracht miste, maar als je ziet wat hij allemaal recupereert tegen Club  :o

Wat vooral ook opviel was de sterke organisatie. Iedereen heeft het over de zwakte en onmondigheid van Club (was ook al zo tegen RSCA), maar dit is evenzeer - of zelfs meer - de verdienste van onze eigen ploeg (?n trainer!) Ik hoorde ergens de uitspraak ? Zulte Waregem is een ploeg die als geen ander een andere ploeg (topploeg) kan doen slecht spelen, en dat is een hele sterke eigenschap?  Nagel op de kop als je het mij vraagt!

Overigens was ik ook aangenaam verrast dor Nfor. Speelde duidelijk niet op zijn beste positie (is volgens mij meer een diepe spits), maar heeft toch wel wat techniek en duelkracht in huis. Maakt daarenboven ook een knappe goal, en leek Leye zeer gemakkelijk te vinden. Ik zou die 2 nog graag enkele maanden zien samen spelen. Gaat Leye toch weg, denk ik dat we hem wel als zijn vervanger kunnen uitspelen?

Taravel lijkt me eveneens een versterking tov de overige centrale verdedigers die op de bank zitten/zaten. Wellicht blijven Colpaert en D?Haene het centrale duo vormen, maar als ??n van beiden uitvalt of weggaat, hebben we toch een evenwaardige (?n jonge) vervanger klaar.

Matton viel voor mij dan weer wat tegen, maar dat zal vooral met zijn positie en zijn lange inactiviteit te maken hebben denk ik. Wel benieuwd wat Dury gaat doen eens Meert weer inzetbaar is. Matton op de bank?

De voorbije mindere matchen zijn hier nu enigszins door gecompenseerd, hoewel die bekeruitschakeling toch op de maag blijft liggen? Daarom: bevestiging gevraagd dit weekend tegen KV Mechelen, of anders is de zege tegen Brugge weer voor niks geweest?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #77 Gepost op: januari 28, 2009, 09:19:18 am »
Enige oplossing is volgens mij de dug outs in het veld graven.



Of doen zoals in Engeland: dug-outs in de tribune maken. Ik zou dat sterk overwegen als het nieuwe stadion er komt. Nu zou het heel ver van het plein zijn...
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2009, 09:20:51 am door boer boer »

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #78 Gepost op: januari 28, 2009, 11:47:25 am »
De volgende keer zal ik toch een eurootje meer aan een kaart geven. Ik had 12,5€ voor een zitplaats gegeven (bank). Nu, blijkt dat dat enkel die eerste twee rijen waren. Allemaal goed en wel, tot ik pardoes achter de bank van ZW zat. Ik kon met veel moeite 5 meter van de ene speelhelft zien en enkele meter van de andere helft.

heb me dan maar op de trappen gaan zetten. Gelukkig maakte de steward geen bezwaar. Dat zijn toch plaatsen die niet mogen verkocht worden imo.

Heb al een paar keer een soortgelijke droom gehad. Naar wedstrijd van Waregem gaan kijken maar ik zit dan op een plaats waar je slechts een hoekje van het veld ziet. Heel frustrerend in een droom, dus ik leef met je mee Roslar.

Gelukkig zat ik zondag op mijn vertrouwde plaats in Q.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Sv Zulte Waregem - Club Brugge (3-1)
« Reactie #79 Gepost op: januari 28, 2009, 11:54:29 am »
inderdaad en wat stijnen zei kan je ook wel ergens begrijpen. Het is niet echt een gezellig stadion, ook niet echt een goed zicht voor bezoekers en vaak ook thuissupporters. Heb wel gehoord dat het nieuwe stadion niet voor direct zal zijn... Nog langer wachten dus, straks wordt het een 2de club loppem