Auteur Topic: [NB] SVZW - FC Dender  (gelezen 7861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TrueFloydian

  • Leden
  • Berichten: 40
[NB] SVZW - FC Dender
« Gepost op: februari 14, 2009, 10:11:09 pm »
Match gewonnen!

1-0 Chris Makiese

Hiermee staat Zulte Waregem voorlopig op een gedeelde 6e plaats!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #1 Gepost op: februari 14, 2009, 10:23:39 pm »
-We hebben met 1-0 gewonnen
-Het was ijskoud
-De arbiter was weeral om van te huilen, man man man, en die willen dan meer respect krijgen  :o
-Ik heb altijd sympathie gehad voor FC Dender en hun entourage, maar na wat ik vanavond gezien heb van Dender... Het grootste beton- EN antivoetbal dat ik dit seizoen al gezien heb.

Voila, daarmee is alles gezegd voor mij.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #2 Gepost op: februari 14, 2009, 10:30:51 pm »
-We hebben met 1-0 gewonnen
-Het was ijskoud
-De arbiter was weeral om van te huilen, man man man, en die willen dan meer respect krijgen  :o
-Ik heb altijd sympathie gehad voor FC Dender en hun entourage, maar na wat ik vanavond gezien heb van Dender... Het grootste beton- EN antivoetbal dat ik dit seizoen al gezien heb.

Voila, daarmee is alles gezegd voor mij.

Ja helaas waar van den arbiter maar laten we daar nu niet verder over zagen we hebben gewonnen en dat is nu het belangrijkste.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #3 Gepost op: februari 14, 2009, 10:31:50 pm »
3 punten en winst tegen ons zwart beest, verder geen prestatie om over naar huis te schrijven.
We klimmen stilletjes aan richting top 5!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #4 Gepost op: februari 14, 2009, 10:36:10 pm »
Wat een kakvoetbal van Dender! Dat die maar snel naar 2de klasse gaan, zo'n voetbal moeten wij niet hebben in 1ste..

We doen een goede zaak in het klassement. Volgende week op tubeke moet er ook gewonnen worden en dan kunnen er ons nog mooie dingen te wachten staan (europees?).

Makiese zeer goed ingevallen. Minne was voor mij man vd match. Het nieuwe contract heeft hem duidelijk goed gedaan. Verder waren ook Roelandts, Hyland en Taravel ZEER goed. Nfor deed duidelijk zijn best maar had het wat moeilijk tegen de 10-mansverdediging van Dender.

Ik ben zeer tevreden over de prestatie van de onzen. Maar ik ben wel eens benieuwd om die rode kaart terug te zien  ::)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #5 Gepost op: februari 14, 2009, 10:38:12 pm »
Berrier en Nfor draaiden niet vandaag, alhoewel ik zeker hun inzet onthou!
Buysse kon mij toch opnieuw niet overtuigen, en die Neemelo liep er wat verloren bij!
Voor mij waren Roelandts-D'haene-Minne en taravel de besten, Matton sluit er dicht bij aan!

claeys

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #6 Gepost op: februari 14, 2009, 10:53:06 pm »
Slordige partij met veel slechte passes en misverstanden tussen de spelers.
Ik had geen goed gevoel bij Berrier, vertraagde volgens mij het spel regelmatig en bleef te lang de bal bijhouden of voor de moeilijke cross kiezen terwijl het makkelijker kon, Berrier en Nfor hadden volgens mij wat last met elkaar...

Hyland vond ik dan weer verrassend sterk, was 90% van de tijd aanspeelbaar en veelal betrokken bij de opbouw van het spel, zet zich door en gaat voor de bal, hij lijkt me wel ietwat aan de tragere kant.

Heel jammer dat neemelo in het begin van de match een reuzekans mist, anders kon de match wel eens heel wat vlotter verlopen zijn...

De arbitrage; weinig woorden aan vuilmaken want het haalt niets uit, tis jammer dat we dit week na week moeten herhalen...

winnen op Tubeke zou zeer goed zijn voor de ranking en eens wat vlot scoren goed voor het vertrouwen van onze spitsen...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #7 Gepost op: februari 15, 2009, 12:01:12 am »
Nfor (veel balverlies), Buysse (word te vaak gepasseerd) en Berrier
(veel werken ma redelijk slordig) vielen mij vandaag tegen hoewel de rest ook ni goe was.
Roelandts heeft nogal wa inzet amai, is goed bezig, jammer dat de ploeg niet compleet
draaide of het zou er bij Kevin nog beter uitkomen. Matton groeit ook weer naar zijn vormpeil
van begin van het seizoen en kheb Lutte totaal ni gemist.  Hyland is een rustbrenger,
leest goed het spel, zuivere passing, perfecte stofzuiger, een echte aanwinst amai.
Neemelo weegt op een verdediging en volgens mij kwam het er bij hem niet uit wegens
de vele slordige passen.
De ref, jah, wa moede daar van zeggen.  2 weken op rij een domme rode kaart,
hoewel ik enkel rood voor diene waal op zijn plaats vond.  1 trapt na en 2 maakt een
slaande beweging.  Ik vond Pots een goeie ref maar vandaag sloeg hij af en toe de bal mis,
maar zoals ier al aangegeven, laat ons er niet op afgeven :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #8 Gepost op: februari 15, 2009, 12:36:27 am »
Tja, Buysse z'n 2e geel kan je niet onverdiend noemen h?. Tis dom om in een aanvallende actie zo met de voeten vooruit te gaan. Deflandre verdiende echter ook onmiddellijk rood voor natrappen. Punten binnen, da's het belangrijkste.
Man van de match : Taravel !!! Als die z'n uitvoetballen nog verbetert, is dit een echte topper. Z'n verdedigend werk is uitmuntend!

Zwakste op het plein was Buysse, met overdreven veel balverlies, nauwelijks goeie inspeelballen en z'n eigen acties (normaal zeer goed) liep hij te pletter op een blauwhemd.

Laten we vooral onthouden dat we na een TOPprestatie ook de 'kleine' ploeg kloppen!!!
Webteam SV Zulte Waregem

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #9 Gepost op: februari 15, 2009, 12:56:14 am »
Dender vanaf de eerste minuut tijd proberen winnen, hebben volgens mij nooit de intensie om te voetballen,zich laten vallen als de tegenstrever in de aanval is om zo te hopen dat die tegenstrever de bal dan maar 'sportief' zal weergeven,triestig ploegje!
Het is misschien wat vroeg en ik kan mij vergissen maar is Coppin niet beter dan onze nieuwe spits (diene Est)?  Makiese beviel me beter.
Matton en Nfor doen meer dan hun best, maar staan niet op hun beste positie, wanneer ze diep moeten gaan doen ze het niet, wanneer ze moeten afhaken doen ze het niet,het is duidelijk dat ze beter zijn als midden midden en diepe spits.
Minne de beste speler op het veld, Berrier liep volgens mij niet teveel,er waren te weinig mogelijkheden om goeie passen te geven, zie het probleem hierboven (Matton-Nfor).  Gaf drie schitterende assists, tweemaal naar Roelandts (waarvan de kopbal van Roelandts zelfs de samenvatting van studio 1 niet haalde,vreemd).
Onze ploeg toonde wel veel inzet daardoor wonnen ze ook!  Positieve selectieproblemen zijn er nu wel (Hyland-Lutte-Meert-Matton-Nfor-Makiese-Coppin-Colpaert-Reina-Buysse...) begin er maar aan, en hoe zou die nieuwe rechtermiddenvelder zijn?

Pots was potsierlijk!  Volgens mij is er iets verdachtst met die gast, floot echt tegen ons, beschermde de aanvallende ploeg/spelers absoluut niet, vooral die fase met die zonnebankverbrande Deflandre was erover.  Ook het feit dat hij zelfs niet zag dat we maar met 9 de tweede helft begonnen kan toch niet.  Het is ook niet de eerste keer dat Pots zo'n verdachte matchen (zie o.a. Anderlecht-Sint-Truiden van verleden jaar) fluit.  

Offline brammie

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #10 Gepost op: februari 15, 2009, 01:16:52 am »
Verdiende zege van SVZW, geen twijfel mogelijk. Wij (Dender) brachten negatief voetbal en verdienden dan ook helemaal niets na een bijzonder zwakke match van beide ploegen. Voor de rest, ist daar altijd zo stil? Tweede helft stond bij ons iedereen bovenaan samen en hoorde je maar ??n supporterskern. 'k Zou zeggen, tot volgend jaar, maar denk niet dat jullie zullen meezakken. :-)

sv74

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #11 Gepost op: februari 15, 2009, 01:19:28 am »
Verdiende zege van SVZW, geen twijfel mogelijk. Wij (Dender) brachten negatief voetbal en verdienden dan ook helemaal niets na een bijzonder zwakke match van beide ploegen. Voor de rest, ist daar altijd zo stil? Tweede helft stond bij ons iedereen bovenaan samen en hoorde je maar ??n supporterskern. 'k Zou zeggen, tot volgend jaar, maar denk niet dat jullie zullen meezakken. :-)
Jullie toch niet gehoord ,ik zit in Q op zo'n 50 meter van jullie, dus ja...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #12 Gepost op: februari 15, 2009, 09:43:58 am »
Verdiende zege van SVZW, geen twijfel mogelijk. Wij (Dender) brachten negatief voetbal en verdienden dan ook helemaal niets na een bijzonder zwakke match van beide ploegen. Voor de rest, ist daar altijd zo stil? Tweede helft stond bij ons iedereen bovenaan samen en hoorde je maar ??n supporterskern. 'k Zou zeggen, tot volgend jaar, maar denk niet dat jullie zullen meezakken. :-)
  idd de chiro was aanwezig, haha.  En wat een anti-voetbal van dat clubje.  Vlug naar tweede da geval.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #13 Gepost op: februari 15, 2009, 10:08:20 am »
Verdiende zege van SVZW, geen twijfel mogelijk. Wij (Dender) brachten negatief voetbal en verdienden dan ook helemaal niets na een bijzonder zwakke match van beide ploegen. Voor de rest, ist daar altijd zo stil? Tweede helft stond bij ons iedereen bovenaan samen en hoorde je maar ??n supporterskern. 'k Zou zeggen, tot volgend jaar, maar denk niet dat jullie zullen meezakken. :-)
Blij dat je het toegeeft van negatief voetbal.
SV TILL I DIE

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #14 Gepost op: februari 15, 2009, 10:19:09 am »
Beschamende arbitrage van Pots.
Stijn Minne was de man van de match. Secuur werk daar op rechts. Veel mee naar voor. Zelfs kopduels won hij regelmatig. Goede zaak dat zijn contract verlengd werd.
Van tegen zee, voor de Essevee

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #15 Gepost op: februari 15, 2009, 10:22:22 am »
De stand al keer bekeken?
We staan efkes de 6den met amper 2 punten achter op de 4den.
Da betekend da als ze efkes meer inzet toonden en wonnen in een match die we gelijkspeelden
tegen KV Mechelen we de 4de staan.  Neem daarbij nog een match onverdiend verloren
(Genk of Dender) da we achter Club staan.  Mo kweet met alstie en hadtie kom je ni verder.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #16 Gepost op: februari 15, 2009, 10:34:33 am »
Met de matchen naar Tubeke en thuis tegen Westerlo moeten we toch kunnen opschuiven ;)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #17 Gepost op: februari 15, 2009, 10:36:22 am »
3 punten binnen, een mooie ?n verdiende 6e plaats in de rangschikking, grotere kloof met het scum...
TRIESTIGE anti-voetbal mentaliteit vanwege Dender. Weg ermee! En pakt diene schijtarbiter mee!

Daarmee is alles gezegd over de match van gisteren.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #18 Gepost op: februari 15, 2009, 10:38:58 am »
dat charter is nu wel helemaal dode letter.
van de flarden die ik opving uit de persconferentie vraag ik me enkel af waarom dury zich verexcuseerde bij dender. ook de affaire leye kwam weer boven....
al goed dat de onze zich nie van de wijs lieten brengen door pots & zin carnavelesk gezelschap.

Offline jason

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [NB] SVZW - FC Dender
« Reactie #19 Gepost op: februari 15, 2009, 10:44:54 am »
waarom zijn de arbiters precies altijd tegen onze ploeg?iedere week moeten we amateur roepen dit verklaart toch veel?nu hebben we gewonnen maar voor hetzelfde geld verloren we of zo iets en dan?jammer dat er ploegen voetballen met maar 1 opdracht geen goal binnen krijgen. wel das nu hun verdiende loon.