Auteur Topic: [NB] SVZW- RC Genk  (gelezen 13009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #20 Gepost op: september 15, 2008, 01:40:04 pm »
Buysse verdronk de 2e helft. 1e was prima, maar de 2e helft was te slordig.
Webteam SV Zulte Waregem

Crudo

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #21 Gepost op: september 15, 2008, 01:59:52 pm »
De 1-3 is idd wel een beetje Buysse zijn schuld, hij werd er gewoon afgelopen door Bosnjak, maja, logisch ook, als je in de 1e helft zoveel rushes doet.

In de 1e helft de tandem Buysse-Meert vond ik ronduit indrukwekkend. Eerlijk gezegd zie ik niet in waarom Reina zijn plaats daar terug zou krijgen, Buysse zorgt voor 10 keer meer snelheid en gevaar

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #22 Gepost op: september 15, 2008, 03:32:35 pm »
Dat Buysse ondermaats speelde is de waarheid h??l veel geweld aandoen. Integendeel, hij was ??n van de sterkhouders op het veld. Wat wel waar is, is dat zijn bobijntje leeg was na een uur. Maar daar dienen m.i. bankzitters voor...

Heb me doodge?rgerd aan Vanzundert... Hopelijk voor hem blijft het bij die ene off-day...

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #23 Gepost op: september 15, 2008, 03:59:37 pm »
over Van Zundert:

Hij speelt inderdaad soms niet zonder risico; het eerste doelpunt van Genk komt er na een risicopas van VZ door het centrum (waarop Colpaert ook niet helemaal scherp reageert).
Echter, hij brengt de ploeg in aanvallend opzicht wel heel wat bij, het doelpunt van Matton is mee het gevolg van de offensieve opstelling van VZ.

Het tweede doelpunt van Genk komt er na een wat overbodige fout van Colpaert. Daar had VZ niets mee te maken.
Het derde doelpunt spruit voort uit een knappe tegenaanval van Genk, die er komt mede door een vrij zwak getrapte hoekschop. Daar had VZ niets mee te maken.

Colpaert en Buysse bijvoorbeeld waren mijn inziens iets minder scherp dan de vorige match op Mechelen, mogelijks heeft dat te maken met vermoeidheid van de twee wedstrijden die ze met de beloften gespeeld hebben.

Ik bedoel maar dat het volgens mij niet fair en niet de juiste weergave is om VZ met alle zonden Israels te beladen, je wint als ploeg en je verliest als ploeg.

SVZW speelde een schitterende eerste helft en verzuimde om de kansen af te maken. Genk had meer geluk bij de afwerking en speelde in defensief opzicht een sterke tweede helft. Dat volstond zondag om te winnen tegen ons. Jammer.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #24 Gepost op: september 15, 2008, 04:42:11 pm »
over Van Zundert:

Hij speelt inderdaad soms niet zonder risico; het eerste doelpunt van Genk komt er na een risicopas van VZ door het centrum (waarop Colpaert ook niet helemaal scherp reageert).
Echter, hij brengt de ploeg in aanvallend opzicht wel heel wat bij, het doelpunt van Matton is mee het gevolg van de offensieve opstelling van VZ.

Het tweede doelpunt van Genk komt er na een wat overbodige fout van Colpaert. Daar had VZ niets mee te maken.
Het derde doelpunt spruit voort uit een knappe tegenaanval van Genk, die er komt mede door een vrij zwak getrapte hoekschop. Daar had VZ niets mee te maken.

Colpaert en Buysse bijvoorbeeld waren mijn inziens iets minder scherp dan de vorige match op Mechelen, mogelijks heeft dat te maken met vermoeidheid van de twee wedstrijden die ze met de beloften gespeeld hebben.

Ik bedoel maar dat het volgens mij niet fair en niet de juiste weergave is om VZ met alle zonden Israels te beladen, je wint als ploeg en je verliest als ploeg.

SVZW speelde een schitterende eerste helft en verzuimde om de kansen af te maken. Genk had meer geluk bij de afwerking en speelde in defensief opzicht een sterke tweede helft. Dat volstond zondag om te winnen tegen ons. Jammer.

VZ heeft dat eerste doelpunt volledig op zijn klak. Ze leren u bij de preminiemen dat je geen pisballen lateraal mag geven en wat doet meneer? Juist ja. Verder is hij altijd extreem onzuiver in het uitverdedigen en loopt hij altijd 10 meter van zijn man vandaan zodat die de actie kan maken. Elke keer moest Lutte(!) op die flank gaan bijspringen. Te gek voor woorden.

Colpaert heeft een dijk van een wedstrijd gespeeld en die fout was amper een fout want hij bleef gewoon staan en de ander loopt er ostentatief tegen. Van obstructie was hier geen sprake. Dat je hem die 2e goal wil aanwrijven is dan ook redelijk belachelijk.

De derde goal was idd gewoon een counter en kon VZ inderdaad niks aan doen, maar als VZ niet zo blundert dan gaan we met een oververdiende voorsprong de rust in en kunnen wij rustig wachten op gaten in de Genk defensie. Nu was het net andersom. Nee, VanBlundert heeft het volledig verkorven bij mij. Hij heeft een kanonschot maar dat is het dan ook. De nonchalantie druipt ervan af en als verdediger is dat dodelijk. Geef mij dan maar de secure Minne. Met hem kom je zo geen stoten tegen

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #25 Gepost op: september 15, 2008, 04:54:49 pm »
Wat een sfeer in de eerste helft, niet moeilijk natuurlijk met zo'n voetbal maar zouden dat wat langer moeten kunnen aanhouden.

Genk toch maar een kakploegske ze, ging bijna naar beneden komen :p
Al eens goed naar de fase van matton zijn lob gekeken, bailly met 2 voeten vooruit, heeft serieus mogen duiken.

Matthys verdient toch ook een pluim hoor, heeft niet gescoord maar heeft de verdediging serieus pijn gedaan.

Nu 6 op 6 zou toch mogelijk moeten zijn, zolang ze dender en tubeke niet onderschatten en vanzundert bij zijn vrouw blijft.


Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #26 Gepost op: september 15, 2008, 05:30:54 pm »
Volledig akkord dat de pas van van Zundert niet goed was bij de eerste goal maar niet enkel colpaert ook Buysse staat er gewoon naar te kijken volgens mij wou de ??n de bal aan de andere laten en ws er daardoor een misverstand. Bij de tweede goal is het onrechtstreeks en geen rechtstreekse vrije trap dus gaat daar de scheids in de fout.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #27 Gepost op: september 15, 2008, 05:38:36 pm »
Volledig akkord dat de pas van van Zundert niet goed was bij de eerste goal maar niet enkel colpaert ook Buysse staat er gewoon naar te kijken volgens mij wou de ??n de bal aan de andere laten en ws er daardoor een misverstand. Bij de tweede goal is het onrechtstreeks en geen rechtstreekse vrije trap dus gaat daar de scheids in de fout.

Daar ga je toch in de fout hoor.  Niettegenstaande Soetaers rechtstreeks op doel trapte, week de bal immers af, dus het was hoegenaamd g??n rechtstreeks doelpunt. Helaas dus wel degelijk een geldig, doch lullig, doelpunt...
« Laatst bewerkt op: september 15, 2008, 05:40:34 pm door WaregemBoy »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #28 Gepost op: september 15, 2008, 05:41:16 pm »
En dan spreken ze in Studio1 van een verdiende overwinning...  ::)

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #29 Gepost op: september 15, 2008, 05:53:57 pm »
Fuck, da suckte nu echt wel voor 1000 wi!
De eerste helft was zot goed! Tspel ging enorm snel. Had soms moeite om het te volgen vanop T...
Matton schitterend! Alweer. Laat hem maar wa minder goed spelen of we zijn hem kwijt aan de winterstop ;D.
Maken we de kansen af, dan winnen we hier gegarandeerd! Matton mocht er zeker 2 gescoord ebben in de eerste helft.

Tweede helft, goed begin, maar dan ging het slechter. We komen 1-2 achter, gaan opzoek naar de gelijkmaker en zijn dan echt wel koud gepakt op een vree goeie ?n snelle counter van Genk.
Barrios, mag keer beginnen beseffen da voetbal een teamsport is  >:( Jonges toch, geef die bal ne keer af. Ie verliest em toch altijd!
En dedie van Portsmouth mogen voor mijn part terugkeren naar Engeland.
Mutumbo in Mechelen (subliem)
Mutumbo tegen Genk (egoistisch, slecht)

Subotic heeft met zo'n gestalte geen kracht. Liet hem bij een counter gewoon opzijduwen door een spelerke van Genk. Mag ne keer wa meer zijn tanden erin zetten voor mij!

Nuja, onterecht verloren!
Op naar dender, en daar 3 punten pakken!


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #30 Gepost op: september 15, 2008, 06:06:53 pm »
Matton echt schitterend, fantastisch, formidabel :D

Vanzundert daarentegen!

Was heel lang geleden dat ik zo een voetbal van SVZW zag, jemmer dat we dan geen driepunten hebben, maar ik verlies liever met 1-3 met mooi voetbal dan met 0-1 met anti-voetbal

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #31 Gepost op: september 15, 2008, 06:27:44 pm »
Matton, Colpaert, Buysse en Matthys (eindelijk) waren bij de uitblinkers !
Matton met veel voorsprong, maar Colpaert heeft toch ook heel mooie dingen laten zien.
Matthys heeft een vervolg kunnen breien aan zijn goeie prestatie van 2 weken terug.

Bart Van Zundert was idd de zwakke schakel in de verdediging. Buiten die eerste goal, heeft hij nog enkel serieuze steken laten vallen. Aanvallend daarentegen brengt hij SVZW wel iets bij...maar dit weegt niet op tov zijn eerste taak, namelijk verdedigen! Dus breng Minne de volgende keer aan de aftrap.

Schitterende 1ste helft, maar als je de kansen niet afmaakt...verlies je tegen kutploegen.

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #32 Gepost op: september 15, 2008, 06:49:26 pm »
En dedie van Portsmouth mogen voor mijn part terugkeren naar Engeland.
Mutumbo in Mechelen (subliem)
Mutumbo tegen Genk (egoistisch, slecht)



Hoe jij een speler die in 1 wedstrijd 7 minuten speelt en in een ander 5 minuten, beoordeelt van subliem tot slecht is mij een raadsel.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #33 Gepost op: september 15, 2008, 07:08:24 pm »
Veel kan ik niet toevoegen aan de reacties...
Subliem was Matton,zonder meer. Het doet me echt deugd Thomas zo te zien renderen op het veld. Echt heerlijk  :)

Verder vond ik ook Markus wat minder. De boel draaide goed met Meertje erbij, moet sowieso de vaste waarde blijven.
Dikke pluim ook voor Colpaert en Buysse, knappe wedstrijd.
Het was een waar plezier om de 1e helft te volgen.Dit is h?t voetbal van SVZW, hopelijk kunnen we er nog veel van genieten.  :D

De cijfers zijn overdreven, we moesten echter onze kansen afgemaakt hebben. Met deze effici?ntie is het niet verwonderlijk dat Genk met de punten weg is. Ben niet ontgoocheld, in elk geval.

Dender moet doenbaar zijn!

PS: even off-topic...Ook de 2 VERSCHRIKKELIJKE taalfouten gezien op de voorpagina van het SVZW-magazine??  :o  :o  :o
« Laatst bewerkt op: september 15, 2008, 07:10:32 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #34 Gepost op: september 15, 2008, 07:08:28 pm »
Wat mij vooral tevreden stelt is dat Matthys stillekes aan terug zijn goeie niveau haalt en dat zal hem onwaarschijnlijk veel deugt doen en niet alleen hijzelf!
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #35 Gepost op: september 15, 2008, 07:09:35 pm »
man als je 5 minuten krijgt, en 7 minuten, deed nu meer dan in mechelen, daar scoorde hij alleen een goal, nu probeerde hij een actie te maken, ik vind het hatelijk van de mensen in het publiek die van hun tak zitten te maken tegen Mutumbo en Leandrinho!
Ze krijgen begot hoogstens een kwartier, en de mensen willen al dat ze een hattrick scoren

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #36 Gepost op: september 15, 2008, 07:11:44 pm »
Veel kan ik niet toevoegen aan de reacties...
Subliem was Matton,zonder meer. Het doet me echt deugd Thomas zo te zien renderen op het veld. Echt heerlijk  :)

Verder vond ik ook Markus wat minder. De boel draaide goed met Meertje erbij, moet sowieso de vaste waarde blijven.
Dikke pluim ook voor Colpaert en Buysse, knappe wedstrijd.
Het was een waar plezier om de 1e helft te volgen.Dit is h?t voetbal van SVZW, hopelijk kunnen we er nog veel van genieten.  :D

De cijfers zijn overdreven, we moesten echter onze kansen afgemaakt hebben. Met deze effici?ntie is het niet verwonderlijk dat Genk met de punten weg is. Ben niet ontgoocheld, in elk geval.

Dender moet doenbaar zijn!

PS: even off-topic...Ook de 2 VERSCHRIKKELIJKE taalfouten gezien op de voorpagina van het SVZW-magazine??  :o  :o  :o
Idd intervieUw :p

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #37 Gepost op: september 15, 2008, 07:14:28 pm »
Toen ik aankwam in het stadion 20u waren er geen svzw magazines meer  :-\
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #38 Gepost op: september 15, 2008, 07:21:36 pm »
Toen ik aankwam in het stadion 20u waren er geen svzw magazines meer  :-\
Tja, da's meestal zo h?. k Vind wel dat ze wat meer nummers zouden mogen drukken

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [NB] SVZW- RC Genk
« Reactie #39 Gepost op: september 15, 2008, 07:54:23 pm »
van zundert = van blundert ::)

Geraak zo nen naam maar eens terug kwijt! zal de komende matchen (als die er al direct zullen komen) serieus sjette mogen geven medunkt!
Voor de rest iedereen een dikke chapeau, uitgenomen barrios, die mogen ze van mijn part terug huiswaarts shotten! Of zouden die hollanders op de fandag met hunnen panna nog iemand zoeken om ballen te rapen?

Matton: nog even aan het zoeken naar de gepaste superlatieven!

En den trainer van genk mag van mijn part aan z'n geneugten gaan trekken, pipo! >:(
meneer ging samen met de rest van de bank constant de vierde official te lijf, twas bij momenten om compassie te hebben met dienen vent.
« Laatst bewerkt op: september 15, 2008, 07:57:32 pm door sv till i die »