Auteur Topic: [VB] SVZW - Gent  (gelezen 9554 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #40 Gepost op: november 02, 2008, 11:51:13 am »
Wij klopten anderlecht van 4-0
Ja en voetbal werkt altijd zo logisch dat je dan tegen Gent 5/6-0 zal winnen ::)
Ik bedoel er zei iemand van dat Gent, Brugge klopte met 0-3
En ik zei gewoon van jah in voetbal kan alles want wij klopten Anderlecht van 4-0

In voetbal kan alles dat was het gene dat ik wouw bedoelen, dus deze match kan alle kanten opgaan, jongens toch.
SV TILL I DIE

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #41 Gepost op: november 02, 2008, 12:08:40 pm »
Wij klopten anderlecht van 4-0
Ja en voetbal werkt altijd zo logisch dat je dan tegen Gent 5/6-0 zal winnen ::)
Ik bedoel er zei iemand van dat Gent, Brugge klopte met 0-3
En ik zei gewoon van jah in voetbal kan alles want wij klopten Anderlecht van 4-0

In voetbal kan alles dat was het gene dat ik wouw bedoelen, dus deze match kan alle kanten opgaan, jongens toch.
idd in voetbal kan alles, dat is nu juist het leuke aan het spelletje. Gwn nog niet overmoedig worden, gent is en blijft toch nog qua kwaliteit iets beter dan ons, maar alles kan en op ESSEVEE kan het spoken! Com'on ESSEVEE!!!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #42 Gepost op: november 02, 2008, 02:33:27 pm »
Markus normaalgezien niet bij de selectie ( bron: hijzelf )
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #43 Gepost op: november 02, 2008, 02:37:13 pm »
En terecht, van hem verwacht je veel meer!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #44 Gepost op: november 02, 2008, 02:41:46 pm »
Bwa, ondankbare taak om tegen Club te moeten beginnen ... Is nochtans ??n van onze beste voetballers ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #45 Gepost op: november 02, 2008, 03:27:37 pm »
ja vind het ook raar, vind ie zijn draai hier niet mss?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #46 Gepost op: november 02, 2008, 03:54:18 pm »
Bwa, ondankbare taak om tegen Club te moeten beginnen ... Is nochtans ??n van onze beste voetballers ...

Drie seizoenen geleden kwamen er ook een aantal youngsters in de ploeg toen het SVZW - FCB was. Zij deden dit wel voortreffelijk en grepen dus hun kans... Van Neumayr heb ik ondertussen nog niet veel gezien. Ik ben niet tegen hem, maar voor mij moet hij nog alles bewijzen. Net zoals Subotic, Zerdab, Riolo,... Als ze een kans krijgen moeten ze deze optimaal benutten, zo is dit nu eenmaal in voetbal. Kijk maar naar Mutumbo, Berrier en Barrios (vorig seizoen). Maar iedereen zijn mening natuurlijk :).

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #47 Gepost op: november 02, 2008, 03:57:37 pm »
Bwa, ondankbare taak om tegen Club te moeten beginnen ... Is nochtans ??n van onze beste voetballers ...
Remember ons 3mansmiddenveld vs brugge paar jaar geleden :)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #48 Gepost op: november 02, 2008, 04:53:21 pm »
En terecht, van hem verwacht je veel meer!
k Deel je mening, hij liet nog veel te weinig zien dit seizoen en hij kan momenteel gewoon geen aanspraak maken op een basisstek.
k Hoop wel dat hij nog zal kunnen doorbreken

salout?

  • Gast
Re: [VB] SVZW - Gent
« Reactie #49 Gepost op: november 02, 2008, 06:29:20 pm »
Bwa, ondankbare taak om tegen Club te moeten beginnen ... Is nochtans ??n van onze beste voetballers ...

Drie seizoenen geleden kwamen er ook een aantal youngsters in de ploeg toen het SVZW - FCB was. Zij deden dit wel voortreffelijk en grepen dus hun kans... Van Neumayr heb ik ondertussen nog niet veel gezien. Ik ben niet tegen hem, maar voor mij moet hij nog alles bewijzen. Net zoals Subotic, Zerdab, Riolo,... Als ze een kans krijgen moeten ze deze optimaal benutten, zo is dit nu eenmaal in voetbal. Kijk maar naar Mutumbo, Berrier en Barrios (vorig seizoen). Maar iedereen zijn mening natuurlijk :).
trouwens over Riolo, die tekende een contract bij RBC. Kan iemand mij dit bevestigen??