Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235846 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #100 Gepost op: juni 06, 2007, 10:23:18 pm »
ik vraag mij af wanneer ze diene uil van ne vandereycken eindelijk eens gaan buitensmijten. de bond kan het zich gewoon niet permitteren financieel  ...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #101 Gepost op: juni 06, 2007, 10:29:05 pm »
Als er nu 1 iemand een actie opstart TEGEN VDE of de voetbalbond krijgt deze meteen een hele achterban, maarja...

Ik denk dat het stilaan tijd wordt dat de supporters van hun laten horen, zo kan het toch niet verder, vergeet niet dat Nationale ploeg het boegbeeld is voor ons land, ons voetbal, onze club!!!

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: De Rode Duivels
« Reactie #102 Gepost op: juni 07, 2007, 06:04:31 pm »
Englebert, Ciman en De Vlieger in de tribune

Van de 21-koppige spelerskern van de Rode Duivels zaten Englebert, Ciman en De Vlieger gisteren in de tribune. Dat is vooral sneu voor de 35-jarige doelman van Zulte Waregem. Die ging 17 dagen later dan voorzien met vakantie. De Vlieger zag invallersdoelman Brian Vandenbussche al vroeg met een blessure uitvallen. Beloftenkeeper Logan Bailly sprong in de hi?rarchie echter meteen over De Vlieger waardoor die zowel tegen Portugal als gisteren in Finland in de tribune zat.

sportwereld.be

wel een beetje lullig

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: De Rode Duivels
« Reactie #103 Gepost op: juni 07, 2007, 06:05:49 pm »
Match in de eerste helft een kleine 10 minuten stil gelegd.  De Nationale Duivels stonden met 12 op het plein...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #104 Gepost op: juni 07, 2007, 07:21:26 pm »
Ik moet VDE zen concept,spel niet (lees organisatie,saai voetbal, verdedigen,rare selecties) , echt hopen dat ze niet mee verder gaan of het volgend WK, zal zeker foetsjie zijn. Waarom niet weer eens een Gerets ofzo..

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: De Rode Duivels
« Reactie #105 Gepost op: juni 07, 2007, 07:27:54 pm »
Inderdaad, ben nooit echt blij geweest met VDE. Ik denk dat het nu echt wel nodig is voor een ander, en liefst, liefst beter!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #106 Gepost op: juni 07, 2007, 09:19:23 pm »
een buitenlander lijkt me best.
Iemand die met geen enkele ploeg in Belgi? persoonlijk betrokken is.

Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #107 Gepost op: juni 10, 2007, 09:53:19 am »
een buitenlander lijkt me best.
Iemand die met geen enkele ploeg in Belgi? persoonlijk betrokken is.

Ja, met de spelers die we hebben voor de nationale ploeg ! Dat zijn allemaal Europese subtoppers ! Kijk maar naar de verdediging : Van Damme ( ex-Ajax, Werder en Southhampton, nu Anderlecht ), Van Buyten ( kapitein af bij Bayern ), Simons ( kapitein bij PSV ), Kompany ( Hamburg ), Vandenborre, ....

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: De Rode Duivels
« Reactie #108 Gepost op: juni 10, 2007, 10:13:54 am »
Van Buyten is absoluut geen kapitein bij Bayern (dat is Oliver Kahn) en moet er zo goed als weg volgend jaar...

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: De Rode Duivels
« Reactie #109 Gepost op: juni 10, 2007, 10:43:09 am »
Van Buyten is absoluut geen kapitein bij Bayern (dat is Oliver Kahn) en moet er zo goed als weg volgend jaar...

Is tog wel straf, heelt tog veel goede dingen gedaan voor Bayeren, denk ik maar gwn aan zijn twee doelpunten tegen AC Milan.

Offline ChromE

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: De Rode Duivels
« Reactie #110 Gepost op: juni 10, 2007, 12:26:52 pm »
en simons was ook geen kapitein, dat was cocu

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: De Rode Duivels
« Reactie #111 Gepost op: juni 10, 2007, 05:01:36 pm »
Hij scoorde misschien wel twee keer tegen AC Milan, maar in Duitsland krijgt hij toch de bijnaam Von Blunder... veelzeggend denk ik.
En Van Damme, ex-Werder idd, ma vooral bankverwarmer.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: De Rode Duivels
« Reactie #112 Gepost op: juni 10, 2007, 11:15:55 pm »
De wedstrijd van de jonge Duivels was er teminste ??n die het kijken waard was, veel meer lef, combinatie's, kwaliteit...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #113 Gepost op: juni 11, 2007, 12:51:55 pm »
idd met plezier gekeken, wat een verschil met de """"1""""ste ploeg.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: De Rode Duivels
« Reactie #114 Gepost op: juni 26, 2007, 10:38:46 am »
Bondscoach Ren? Vandereycken overtuigt bondsvoorzitter

De Technische Commissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond maakte maandag met Ren? Vandereycken diens bilan als hoofd van de nationale ploeg op. De bondscoach lijkt niet voor zijn job te moeten vrezen.
"Persoonlijk vond ik zijn uitleg overtuigend", verklaarde bondsvoorzitter Fran?ois De Keersmaecker na een onderhoud van twee uur en twintig minuten.

Het Uitvoerend Comit? zal zich zaterdagochtend (om 10u00) over het rapport van de Technische Commissie buigen. In regel volgt het Uitvoerend Comit? het advies van de Technische Commissie..

www.sportwereld.be







Da kalf ga toch ni blijven eh :/

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: De Rode Duivels
« Reactie #115 Gepost op: augustus 14, 2007, 12:50:46 pm »
Lander in selectie Belgische beloften !


Bondscoach Jean-Fran?ois de Sart heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de oefenwedstrijd van de Belgische beloften (-21) tegen Zwitserland op 22 augustus (17u) in Kortrijk. Lander Van Steenbrugge maakt deel uit van deze selectie !

Proficiat Lander !

Dit is de volledige selectie :

Siebe Blondelle (Venlo/Ned), Frank Boeckx (Sint-Truiden), Alessandro Cordaro (Bergen), Tom De Mul (Sevilla/Spa), Timothy Derijck (Dender), Timothy Dreesen (Sint-Truiden), Roland Lamah (Roda JC/Ned), Jonathan Legaer (Anderlecht), Ibrahim Maaroufi (Inter Milaan/Ita), Yves Makabu Ma Kalambay (Hibernians/Sch), Massimo Moia (AA Gent), Landry Mulemo (Standard), Sebastien Pocognoli (AZ/Ned), David Pollet (Lens/Fra), Daan Van Gijsegem (Moeskroen), Lander van Steenbrugge (Zulte Waregem), Sven Verdonck (Brussels), Jorn Vermeulen (Club Brugge), Axel Witsel (Standard), Jeanvion Yulu-Matondo (Roda JC/Ned)


Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #116 Gepost op: augustus 22, 2007, 11:37:20 pm »
Het mag gezegd worden : er zijn positieve punten ! Kompany, Mirallas, Dembele.
Nu nog Goor en Hoefkens eruit voor Gr?goire en Dupr?.

Het moet wel gezegd worden : tweede helft was met momenten heel slecht ook... Die twee tegendoelpunten mogen er niet komen, ??n mocht er nog zijn maar twee is weer zo typisch Belgisch. ( Op Sportschau op ARD konden ze er mee lachen dat we nog eens gewonnen hadden... )

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #117 Gepost op: augustus 23, 2007, 12:05:28 am »
Het mag gezegd worden : er zijn positieve punten ! Kompany, Mirallas, Dembele.
Nu nog Goor en Hoefkens eruit voor Gr?goire en Dupr?.

Het moet wel gezegd worden : tweede helft was met momenten heel slecht ook... Die twee tegendoelpunten mogen er niet komen, ??n mocht er nog zijn maar twee is weer zo typisch Belgisch. ( Op Sportschau op ARD konden ze er mee lachen dat we nog eens gewonnen hadden... )

Gregoire is idd op dit moment goed om Goor te vervangen, maar Martens kan ook op die plaats spelen en die heeft volgens mij meer talent.  Ook Gillet is beter dan Dupr? op de rechtsback.  Maar bon daar valt over te discussieren.  De zwakste schakel bij de duivels blijft natuurlijk Vanderycken.  Met een trainer zoals Sollied of Van Gaal verpulveren ze gewoon dit Servie.

Zoveel pure klasse heeft Belgie zelden gehad.  Ik schat deze groep zelfs hoger in dan het team dat de halve finale gehaald heeft in 1986.

Dembele, Kompany, Defoer, Mirallas, Mudingayi.  Dat zijn 5 spelers die echt kunnen uitgroeien tot wereldklasse.  Ze zijn dat nu al bijna.  Martens en Fellaini waren er dan nog niet eens bij.  En als Gillet, Pocognoli en Lombaerts nu ook nog dat 1 klein stapje voorwaarts kunnen zetten, dan hebben we echt een fantastisch elftal.  Dan is het enkel nog wachten tot de bond eens een goeie buitenlandse trainer contracteert en we kunnen smullen van Belgisch voetbal op topniveau.

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: De Rode Duivels
« Reactie #118 Gepost op: augustus 23, 2007, 09:23:32 am »
Belgie vond echt wel sterk .. met dank aan de youngsters.. nu bevestigen tegen Kazachstan!
[ Henri Lloyd ]

Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #119 Gepost op: augustus 23, 2007, 06:13:36 pm »
Belgie vond echt wel sterk .. met dank aan de youngsters.. nu bevestigen tegen Kazachstan!
Dan zit er misschien de volgende thuiswedstrijd meer dan 20.000 man in een stadion voor een kleine 40.000. Tegen Finland zou ik misschien nog gaan kijken, zou moeten een mooie match worden, niet zoals in Finland...