Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #200 Gepost op: oktober 23, 2017, 11:22:02 am »
Ik weer dat SLC hier geen volledige verantwoordelijkheid voor draagt maar ik plaats het toch maar hier want het heeft veel, zoniet alles met de sfeer te maken.

Wat ik hier al een tijd terugaanhaalde, is waarheid geworden: de sfeer uit de 'staantribune' is er erg op achteruit gegaan en ??n van de hoofdredenen is omdat het gewoon geen staantribune meer is.

Ik vind het echt ?nwaarschijnlijk dat die stoeltjes niet van die klapbare exemplaren zijn die dichtgevezen kunnen worden. Gevolg? Helft van de tribune zit neer. Gevolg? Minder sfeer, minder drang, minder punten.

Ik denk dat iedereen wel beseft dat de meerderheid in vak X staat gewoon omdat het de goedkoopste plaatsen zijn. Wie dat ontkent is na?ef vrees ik. Daarom moet er net alles aan gedaan worden om h??l dat vak aan het zingen en het springen te krijgen. Nu zien we een kleine minderheid centraal geluid maken met zwijgende standbeelden errond en zittende zakken langs de flanken. De tijden van de metalen bak X, d?t was sfeer. En dat lag heus niet alleen aan Berrier of Hazard, maar omdat h??l dat vak geluid maakte. Was impressionant op sommige momenten.

Hier mo?t iets aan gedaan worden! Uitsupporters lachen ons keer op keer uit en dat is ter?cht. Ik wil niet alles afbreken, verre van, maar heel de club heeft op dit moment opbouwende kritiek nodig. De reden van deze post is omdat ik me enorm stoor aan de 'zitters' in onze koptribune.

Amen.
Ik volg u volledig. Die stoeltjes zouden eigenlijk moeten kunnen dichtgemaakt worden voor de competitiewedstrijden.
Wij zijn voorstander daarvoor. Is al enkele keren ter sprake gekomen met de logistiek verantwoordelijke. Gisteren begon hij er zelf over. Dus denk dat daar wel een oplossing voor zit aan te komen. Goedja, ik hoop het althans.
No pain, no gain.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #201 Gepost op: oktober 23, 2017, 01:49:56 pm »
Probleem is ook dat dat uitvak veel te veel geluid produceert. Er mogen er twaalf in zitten en n?g maken die meer lawaai dan de thuisfans.

Onze sfeertribune is veel te groot en veel te open. Als daar dan beneden in het midden vijftig mensen staan te zingen dan kom je nergens natuurlijk. Het k?n, dat is al bewezen, maar het is uiteraard onmogelijk om iedereen gemotiveerd te krijgen op zondagavond tegen Waasland-Beveren.


Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #202 Gepost op: oktober 23, 2017, 02:57:36 pm »
Probleem is ook dat dat uitvak veel te veel geluid produceert. Er mogen er twaalf in zitten en n?g maken die meer lawaai dan de thuisfans.

Onze sfeertribune is veel te groot en veel te open. Als daar dan beneden in het midden vijftig mensen staan te zingen dan kom je nergens natuurlijk. Het k?n, dat is al bewezen, maar het is uiteraard onmogelijk om iedereen gemotiveerd te krijgen op zondagavond tegen Waasland-Beveren.

Inderdaad, nog zoiets. Soms denk ik echt dat de beleidsmannen bij onze club gewoon ni?t nadenken over zulke zaken.

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #203 Gepost op: oktober 23, 2017, 03:17:18 pm »
Probleem is ook dat dat uitvak veel te veel geluid produceert. Er mogen er twaalf in zitten en n?g maken die meer lawaai dan de thuisfans.

Onze sfeertribune is veel te groot en veel te open. Als daar dan beneden in het midden vijftig mensen staan te zingen dan kom je nergens natuurlijk. Het k?n, dat is al bewezen, maar het is uiteraard onmogelijk om iedereen gemotiveerd te krijgen op zondagavond tegen Waasland-Beveren.

Inderdaad, nog zoiets. Soms denk ik echt dat de beleidsmannen bij onze club gewoon ni?t nadenken over zulke zaken.

Ik ben dat eigenlijk gewoon zeker.. als het maar goed en mooi is voor de bezoekende club..
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #204 Gepost op: oktober 23, 2017, 05:56:37 pm »
Wil niet te hard zijn want veel respect voor de sfeermakers (die iedere club nodig heeft), maar qua sfeer is het inderdaad heel triestig de laatste paar weken.

(enfin misschien al heel het seizoen, maar de laatste weken valt het mij echt op, met als absoluut dieptepunt de match tegen Vitesse waar het leek alsof heel de spionkop uit 12-jarigen bestond)

Hoop dat die stoeltjes daar inderdaad de oorzaak van zijn en dat dat rap kan opgelost worden.

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #205 Gepost op: oktober 23, 2017, 07:05:05 pm »
Wil niet te hard zijn want veel respect voor de sfeermakers (die iedere club nodig heeft), maar qua sfeer is het inderdaad heel triestig de laatste paar weken.

(enfin misschien al heel het seizoen, maar de laatste weken valt het mij echt op, met als absoluut dieptepunt de match tegen Vitesse waar het leek alsof heel de spionkop uit 12-jarigen bestond)

Hoop dat die stoeltjes daar inderdaad de oorzaak van zijn en dat dat rap kan opgelost worden.

Wij willen niets liever. Maar je mag er niets op zeggen of doen want dan zijn wij de slechte die een "elite" willen zijn en dat de evenaar door ons gat loopt.. Op den duur zitten wij ook met de handen in het haar (wat voor tappi nog moeilijker is ;D)
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline Joven

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #206 Gepost op: januari 29, 2018, 07:36:10 pm »
Die zwarte jassen met het logo van de south lane crew waar zou je die kunnen vinden of kun je die niet krijgen

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #207 Gepost op: januari 29, 2018, 07:48:36 pm »
Die zwarte jassen met het logo van de south lane crew waar zou je die kunnen vinden of kun je die niet krijgen
Te koop bij de SLC...  ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #208 Gepost op: februari 04, 2018, 11:49:12 pm »
Die zwarte jassen met het logo van de south lane crew waar zou je die kunnen vinden of kun je die niet krijgen
Te koop bij de SLC...  ;)

Niet te koop. Zullen ook nooit verkocht worden.
No pain, no gain.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #209 Gepost op: februari 05, 2018, 10:05:19 am »
Die zwarte jassen met het logo van de south lane crew waar zou je die kunnen vinden of kun je die niet krijgen
Te koop bij de SLC...  ;)

Niet te koop. Zullen ook nooit verkocht worden.
Ok,weer iets bijgeleerd se...  8)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #210 Gepost op: april 18, 2018, 08:32:29 pm »
Gisteren bij Lier viel me iets leuks op. De Ijslandse viningkreet, deden ze gisteren daar ook, bij het geklap riepen ze LIER. Kunnen wij ook zo iets doen toch? De ene keer roepen we S de andere keer V. Voorstel voor vrijdag?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #211 Gepost op: april 19, 2018, 03:23:51 pm »
Gisteren bij Lier viel me iets leuks op. De Ijslandse viningkreet, deden ze gisteren daar ook, bij het geklap riepen ze LIER. Kunnen wij ook zo iets doen toch? De ene keer roepen we S de andere keer V. Voorstel voor vrijdag?

Laat het aub uit. In Gent doen ze dan nu ook al met 'Yves'. Laat dat soort dingen maar over aan de Linde Merckpoels van deze wereld.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #212 Gepost op: april 20, 2018, 02:20:00 am »
Gisteren bij Lier viel me iets leuks op. De Ijslandse viningkreet, deden ze gisteren daar ook, bij het geklap riepen ze LIER. Kunnen wij ook zo iets doen toch? De ene keer roepen we S de andere keer V. Voorstel voor vrijdag?

Laat het aub uit. In Gent doen ze dan nu ook al met 'Yves'. Laat dat soort dingen maar over aan de Linde Merckpoels van deze wereld.
We doen hem ook al ze, alleen zonder er iets bij te roepen. En dat kunnen de mannen van slc zelf wel bepalen.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #213 Gepost op: april 21, 2018, 02:15:41 pm »
Niet alleen Essevee was schitterend gisteren,maar ook jullie,de sfeermakers,deden het FANTASTISCH.
Als het goed is , mag dit ook wel eens benadrukt worden,vind ik.
Proficiat aan SLC en bij uitbreiding de hele sfeertribune.Het was een supersfeer die zelfs de weg vond naar de hoofdtribune.Ik zag daar enkele mensen compleet meedoen met jullie sfeer.PROFICIAT.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #214 Gepost op: april 21, 2018, 02:52:23 pm »
Niet alleen Essevee was schitterend gisteren,maar ook jullie,de sfeermakers,deden het FANTASTISCH.
Als het goed is , mag dit ook wel eens benadrukt worden,vind ik.
Proficiat aan SLC en bij uitbreiding de hele sfeertribune.Het was een supersfeer die zelfs de weg vond naar de hoofdtribune.Ik zag daar enkele mensen compleet meedoen met jullie sfeer.PROFICIAT.

8)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #215 Gepost op: april 21, 2018, 04:35:00 pm »

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #216 Gepost op: april 21, 2018, 04:48:11 pm »
Ferme rookpot, de flikken in de Renson-container haalden zelf de verrekijker boven om het goed te kunnen zien  :D

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #217 Gepost op: april 22, 2018, 01:55:44 pm »
Was inderdaad een topsfeer! Beste sfeer van het seizoen!
Dit was nu eens de echte hel van Essevee
South Lane Crew.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #218 Gepost op: april 22, 2018, 09:11:07 pm »
Ben ik nu de enige die De Boeck Een middelmatige trainer vind?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #219 Gepost op: april 22, 2018, 10:18:15 pm »
Ben ik nu de enige die De Boeck Een middelmatige trainer vind?
Neen.