Auteur Topic: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?  (gelezen 9694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Gepost op: juli 31, 2021, 09:38:59 pm »
Ondertussen is de spelerstunnel ook gerenoveerd. Wijst er toch allemaal op met het nieuw likje verf op de tribune en de reeds nieuwe kleedkamers dat ze eerst de Vijvertribune zullen verbouwen en zo de halve maan afmaken niet?
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2021, 10:55:08 am door Frederik »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2021, 09:41:43 pm »
Ondertussen is de spelerstunnel ook gerenoveerd. Wijst er toch allemaal op met het nieuw likje verf op de tribune en de reeds nieuwe kleedkamers dat ze eerst de Vijvertribune zullen verbouwen en zo de halve maan afmaken niet?
Zelfs die plannen zitten in de diepvries volgens mij, ik vrees dat we het hiermee zullen moeten doen.
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2021, 12:17:09 pm door svennay »

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2021, 09:43:59 pm »
Ondertussen is de spelerstunnel ook gerenoveerd. Wijst er toch allemaal op met het nieuw likje verf op de tribune en de reeds nieuwe kleedkamers dat ze eerst de Vijvertribune zullen verbouwen en zo de halve maan afmaken niet?
Zelfs die plannen zitten in de diepvries volgens mij, ik vrees dat we het hiermee zullen moeten doen.
Indien het waar is, is het een schande. Want dit lijkt nergens op.
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2021, 12:17:23 pm door svennay »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2021, 10:00:47 pm »
Goh, een likje verf en wat led-verlichting kosten de wereld niet dus ik zie dit niet als een extra rem op de verbouwingen.
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2021, 12:17:34 pm door svennay »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 01, 2021, 12:00:29 am »
Goh, een likje verf en wat led-verlichting kosten de wereld niet dus ik zie dit niet als een extra rem op de verbouwingen.
Wat ik niet snap is dat ze het dak niet hebben geschilderd, dan zie je beelden van ons stadion met het BK en Dwars door Vlaanderen met in feite wel een mooi stadion maar met ... een rost dak, een rood dak en 2 witte.  Doe ze allemaal in het wit en dan zou er al veel uniformer uitzien.
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2021, 12:17:47 pm door svennay »

Offline Cuypers

  • Leden
  • Berichten: 99
  • Essevee!
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 01, 2021, 11:07:13 pm »
Goh, een likje verf en wat led-verlichting kosten de wereld niet dus ik zie dit niet als een extra rem op de verbouwingen.
Wat ik niet snap is dat ze het dak niet hebben geschilderd, dan zie je beelden van ons stadion met het BK en Dwars door Vlaanderen met in feite wel een mooi stadion maar met ... een rost dak, een rood dak en 2 witte.  Doe ze allemaal in het wit en dan zou er al veel uniformer uitzien.

Klopt volledig!

En de onderkant vd vijvertribune zou ik ook eens herbekijken.. met zo wat banners de oude tribune wegsteken.. oogt toch niet echt arena.. Op televisie beelden is dit ook steeds de kant die 70% vd tijd zichtbaar is..

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #6 Gepost op: augustus 02, 2021, 11:49:41 am »
Ze zouden beter eens beginnen met het stadion wat beter te onderhouden. Toiletten in de Vijvertribune zijn smerig en stinken uren in de wind. Onder het dak zit het er vol met duiven die letterlijk de supporters onder scheten tijdens de wedstrijd. Ook de zitjes en trappen waren bedekt onder een laag vogelpoep. Een echte schande.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #7 Gepost op: augustus 02, 2021, 11:53:00 am »
Ze zouden beter eens beginnen met het stadion wat beter te onderhouden. Toiletten in de Vijvertribune zijn smerig en stinken uren in de wind. Onder het dak zit het er vol met duiven die letterlijk de supporters onder scheten tijdens de wedstrijd. Ook de zitjes en trappen waren bedekt onder een laag vogelpoep. Een echte schande.
2

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #8 Gepost op: augustus 02, 2021, 03:22:59 pm »
Is er eigenlijk iemand, die recente informatie heeft over wat er met het stadion gebeurt op termijn? Staan er plannen klaar? Is het wachten tot als de torens klaar zijn?


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #9 Gepost op: augustus 12, 2021, 03:22:02 pm »
Interessante tekening van ons stadion. Je ziet mooi de contouren en de egale ovale vormen om het stadion op termijn dicht te bouwen.

Schermafbeelding-2021-08-12-152027" border="0

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #10 Gepost op: augustus 12, 2021, 04:00:35 pm »
Interessante tekening van ons stadion. Je ziet mooi de contouren en de egale ovale vormen om het stadion op termijn dicht te bouwen.

Schermafbeelding-2021-08-12-152027" border="0

Laat ons hopen dat wij dat nog mogen zien, een afgewerkt stadion!
Ik vrees er eerlijk gezegd voor

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #11 Gepost op: augustus 12, 2021, 04:29:00 pm »
Ik vrees er ook voor. Zal lang geen prioriteit meer zijn gezien onze financiƫle situatie en impact Corona.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Verbouwingen opgeschort of op de lange baan?
« Reactie #12 Gepost op: augustus 12, 2021, 04:53:17 pm »
Ik vrees er ook voor. Zal lang geen prioriteit meer zijn gezien onze financiƫle situatie en impact Corona.
Niet vrezen maar geloven. Interview in februari zei men nog dat de afwerking absoluut op de planning staat, vraag is alleen wanneer. Wil ik graag wel eens weten.