Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 798481 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #40 Gepost op: april 04, 2012, 07:06:49 pm »
Eindelijk eens duidelijkheid wanneer ze eraan zullen beginnen,
nu afwachten hoe het er definitief binnen en buiten zal uitzien...
Ben deze namiddag eens gestopt bij de bouw van het Arteveldestadion... vrij indrukwekkend.  Het wordt hoogtijd dat het bestuur duidelijkheid schept: komt het er of komt het er niet, en zo ja wanneer.  Nu er terug sportieve stabiliteit is, moet den burgemeester ook niet meer van zijne tamtam maken.
Eerst naam wijzigen in SVZ Waregem. Met alle respect, mijn hart doet nog altijd pijn als ik onze ploeg Zulte hoor noemen. Ik vind dat de stad waar er gespeeld wordt, en van wie het stadsbestuur en de mensen investeren in de accomodatie, en van wie 90% van de supporters komen, ..., toch beter verdient.
Kurt heeft destijds de voorzet gegeven, het wordt stilaan tijd om hem binnen te koppen!

Zwijg stil! Ge gaat weer een polemiek op gang brengen h? ? la "Zonder Zulte was er geen voetbal meer in Waregem"...

Inderdaad laat het uit.  Laat alle kinderachtige dorpspolitiek nu eindelijke eens achterwege aub!  Mijn supportershart heeft ook gebloed dit jaar : omwille van het acute degradatiegevaar eind vorig jaar!  Dat is wat echt telt : de sportieve toekomst !


Deze post ging dus over een stadion!! Het is gewoon idioot om een naamsverandering te koppelen aan de bouw van het stadion. Op die manier staat het er binnen 5jaar nog niet, en kan men de supporters nog wat langer aan het lijntje houden. Beide dossiers scheiden AUB!!!!!


Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #41 Gepost op: april 04, 2012, 11:33:36 pm »
Ja en met de naam Essevee kun je aan citymarketing doen voor stad  Waregem... kdenk dat dn burgemeester dan nog liever Zulte Waregem behoudt dan. Waregem moet er sowieso in.
Als er nog enkel sprake is over Essevee, aan welke stad zou 90% van Belgi? dit deze club dan linken...?! Trouwens ook een neutrale en goede oplossing, lijkt mij...

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #42 Gepost op: april 05, 2012, 10:05:03 am »
Ik was twee weken geleden op een feestje in Gent. Iemand van Brugge, iemand van Oosterzele, iemand van Leuven, allemaal voetballiefhebbers, verwezen naar Essevee als 'Zulte' tout court.
Ze deden dit niet om mij te pesten, maar gewoon in een gesprek over voetbal. Daar sta je dan met al je mooie theorieën over grensverleggend Zulte Waregem, één club, etc. Wie op het terrein zijn oor te luisteren legt, weet dat de Zultse lobby (die nog steeds over essevee als 'Zultse' of 'Zulte' spreekt) haar slag thuis haalt.
Daarom moet er dringend tegengas gegeven worden, of anders gaan ze maar in Zulte gaan spelen ook.
Dixi.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #43 Gepost op: april 05, 2012, 11:12:26 am »
Ik was twee weken geleden op een feestje in Gent. Iemand van Brugge, iemand van Oosterzele, iemand van Leuven, allemaal voetballiefhebbers, verwezen naar Essevee als 'Zulte' tout court.
Ze deden dit niet om mij te pesten, maar gewoon in een gesprek over voetbal. Daar sta je dan met al je mooie theorieën over grensverleggend Zulte Waregem, één club, etc. Wie op het terrein zijn oor te luisteren legt, weet dat de Zultse lobby (die nog steeds over essevee als 'Zultse' of 'Zulte' spreekt) haar slag thuis haalt.
Daarom moet er dringend tegengas gegeven worden, of anders gaan ze maar in Zulte gaan spelen ook.
Dixi.

Daar kan ik mij wel in vinden, maar het feit is ook dat zonder Zult(s)e er geen voetbal op het hoogste niveau was in Waregem. k Merk wel de laatste jaren, dat men steeds minder 'zulte' in de mond neemt, en meer Zulte Waregem of Essevee. T zal moeilijk worden om een consensus te vinden over dit.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #44 Gepost op: april 05, 2012, 12:03:51 pm »
zonder zulte geen voetbal op hoogste niveau.... lijkt mij ook wel al wat afgezaagd te worden hoor.
Ik wil me dan ook helemaal niet moeien in deze dwaze discussie met als en dan ....

feit is dat het, puur theoretisch, ook al zou mogelijk geweest zijn voor sv waregem, zoals het vroeger was om terug te kruipen uit de donkerste kelders zonder zulte....
net zoals het zou mogelijk geweest zijn dat zulte een stadion van 15000 toeschouwers zou hebben gebouwd in zulte
net zoals ook zulte en/of waregem appart al zou kunnen failliet gegaan zijn en terug geslagen tot ik zeg maar 4de proviciale.

GET A LIFE



"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #45 Gepost op: april 05, 2012, 12:28:22 pm »



Onnozel manneke!







Ik was twee weken geleden op een feestje in Gent. Iemand van Brugge, iemand van Oosterzele, iemand van Leuven, allemaal voetballiefhebbers, verwezen naar Essevee als 'Zulte' tout court.
Ze deden dit niet om mij te pesten, maar gewoon in een gesprek over voetbal. Daar sta je dan met al je mooie theorieën over grensverleggend Zulte Waregem, één club, etc. Wie op het terrein zijn oor te luisteren legt, weet dat de Zultse lobby (die nog steeds over essevee als 'Zultse' of 'Zulte' spreekt) haar slag thuis haalt.
Daarom moet er dringend tegengas gegeven worden, of anders gaan ze maar in Zulte gaan spelen ook.
Dixi.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #46 Gepost op: april 05, 2012, 01:04:17 pm »
het is gewoon zulte waregem...er zijn er hier die blijven zagen. ze spelen al in het rood en toch blijvende kritiek. en ik stoor mij daar eigenlijk niet aan als er iemand zulte of waregem zegt. ene keer zeggen ze zulte en andere keer waregem. collega van mij zegt ook zulte.. en andere zegt dan waregem.
maar leer ermee leven dat zultse VV niet meer bestaat en sv waregem ook onder de grond zit want met dergelijke reacties maken we ons tov andere ploegen belachelijk!! we mogen godverdomme content zijn dat we in Waregem nog eerste klasse voetbal zien en een groot stuk van de eigenheid kunnen behouden

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #47 Gepost op: april 05, 2012, 04:44:26 pm »
de commerciele mensen kruipen nu reeds op de knieen in Vichte bij een ex-sponsor met de vraag om terug te keren. Ge moogt ??n keer raden in welke kleuren we dan gaan spelen...en dit met de goedkeuring van de beheerraad wegens gebrek aan valabele kandidaten en het grandioos mislukken van de you-card

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #48 Gepost op: april 05, 2012, 05:06:25 pm »
de commerciele mensen kruipen nu reeds op de knieen in Vichte bij een ex-sponsor met de vraag om terug te keren. Ge moogt ??n keer raden in welke kleuren we dan gaan spelen...en dit met de goedkeuring van de beheerraad wegens gebrek aan valabele kandidaten en het grandioos mislukken van de you-card

Terug in de truitjes van 2006 :D
Hopla weer bekerwinst ;)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #49 Gepost op: april 05, 2012, 05:06:32 pm »
Dat de yu card flopt kan ik goed geloven, maar dat Molecule de enigste zou zijn bij gebrek aan beter niet en het bestuur weet zeker wel dat in die kleuren spelen zeker tegen de supporters ingaat. btw dit gaat over het stadion..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #50 Gepost op: april 05, 2012, 05:14:01 pm »
Tja weer volledig in groen geel spelen zou nu toch echt wel een klucht zijn.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #51 Gepost op: april 05, 2012, 06:09:03 pm »
het is gewoon zulte waregem...er zijn er hier die blijven zagen. ze spelen al in het rood en toch blijvende kritiek. en ik stoor mij daar eigenlijk niet aan als er iemand zulte of waregem zegt. ene keer zeggen ze zulte en andere keer waregem. collega van mij zegt ook zulte.. en andere zegt dan waregem.
maar leer ermee leven dat zultse VV niet meer bestaat en sv waregem ook onder de grond zit want met dergelijke reacties maken we ons tov andere ploegen belachelijk!! we mogen godverdomme content zijn dat we in Waregem nog eerste klasse voetbal zien en een groot stuk van de eigenheid kunnen behouden
2
@boer boer;de Zultse lobby :o....man toch...waar haalde gij dat?
« Laatst bewerkt op: april 05, 2012, 06:10:38 pm door fozie »

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #52 Gepost op: april 06, 2012, 12:16:04 pm »


Jongens toch, gelooft niet wat diene zeveraar allemaal zegt. Sinds hij buitengesmeten is, heeft hij nog niet anders gedaan dan de club zwart gemaakt. Zieligaard



de commerciele mensen kruipen nu reeds op de knieen in Vichte bij een ex-sponsor met de vraag om terug te keren. Ge moogt ??n keer raden in welke kleuren we dan gaan spelen...en dit met de goedkeuring van de beheerraad wegens gebrek aan valabele kandidaten en het grandioos mislukken van de you-card

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #53 Gepost op: april 08, 2012, 03:55:32 am »
ondertussen zijn we weer enkele jaren verder en toch duiken er terug enkele "verlichte"geesten op met een pakske afgezaagde zever   ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #54 Gepost op: april 08, 2012, 12:07:40 pm »
sommige mensen leven inderdaad nog in 2002 precies ... mensen het is 2012 hoor ! wake up !

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #55 Gepost op: april 13, 2012, 05:33:03 pm »
Zoals begin dit seizoen vermeld wordt het eerder een naam naar Nederlands model: Ajax, Vitesse, NEC, Sparta, ...
Dus volgens mij 95% kans dat de naam gewoon verandert naar ESSEVEE, dat zie je nu toch in alle communicatie? Duidelijk in alle communicatie dat ze nu al afstappen van SV Zulte Waregem naar ESSEVEE.
[/quote
zo moet het zyn Essevee de naam

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #56 Gepost op: april 15, 2012, 08:15:39 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk met de plannen?
Er is nog niets gecommuniceerd geweest sinds we zeker zijn van het behoud dacht ik ?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #57 Gepost op: april 15, 2012, 10:39:13 pm »
volgens mij gaan ze gewoon nog een tribune zetten achter de goal voor de bezoekers en dat zal het zijn.
ze hebben te hard van stapel gelopen en nu met die crisis wil er niemand meer dit stadion bouwen dus stil zijn en ondertussen een tribune bij zetten net zoals vak x. volgens mij ons laten hopen en dromen voor niets. (jammer genoeg) en hopelijk heb ik het mis.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #58 Gepost op: april 15, 2012, 10:43:02 pm »
Wat zou er mis zijn met nog een tribune uiteindelijk? Je kan later nog altijd werken aan je stadion als het moet

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #59 Gepost op: april 15, 2012, 10:48:24 pm »
volgens mij gaan ze gewoon nog een tribune zetten achter de goal voor de bezoekers en dat zal het zijn.
ze hebben te hard van stapel gelopen en nu met die crisis wil er niemand meer dit stadion bouwen dus stil zijn en ondertussen een tribune bij zetten net zoals vak x. volgens mij ons laten hopen en dromen voor niets. (jammer genoeg) en hopelijk heb ik het mis.

Als ze dat zouden doen, dat moeten wij niet uitwijken naar een ander stadion.
Volgense S/VM wil Willy Naessens in 2013-2014 al in het nieuw stadion spelen, maar volgens mij is dat gewoon tikfout.

Volgens mij spelen we in het seizoen 2013-2014 ergens anders, en pas in 2014-2015 in een nieuw stadion.