Auteur Topic: Alweer sporter omgekomen  (gelezen 8927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Alweer sporter omgekomen
« Gepost op: juni 16, 2008, 11:43:47 pm »
amaai wat is dat toch tegenwoordig, op korte tijd komen zowel Benny Van Steelant, Sterchele , Piero Pradenas (volleybalinternational die dit weekend omkwam) en nu de atleet Tom Compernolle om het leven op de weg.

wat nog meer bewijst dan de vele slogans en acties dat je moet voorzichtig zijn op de weg (zelf voorzichtig rijden) en fietsers, voetgangers en motorrijders goed in het oog houden !

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2008, 11:56:30 pm »
oei :s is eerste dak er van hoor :s
Ja der zijn echt opvallend veel dodelijke ongevallen de laatste tijd...
3 tieners uit Kortrijk in een paar weken tijd. Was 2 minuten na dat ongeval zelfde kruispunt gepasseerd :s best wel akelig

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2008, 01:10:00 pm »
Rust in vrede, ook al zal deze man geen show krijgen zoals Sterchel? die kreeg, misschien wel beter zo. Sterkte aan vrienden en familie.

sv74

  • Gast
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #3 Gepost op: juni 17, 2008, 06:15:21 pm »
Rust in vrede, ook al zal deze man geen show krijgen zoals Sterchel? die kreeg, misschien wel beter zo. Sterkte aan vrienden en familie.
Heb er op 18 mei nog met gesproken (dwars door Waregem), erg man.  Ook voor zijn zoontje die de 600 meter won in Waregem.  Rust in vrede en sterkte aan familie en vrienden.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #4 Gepost op: juni 17, 2008, 08:39:02 pm »
K vind da Wreed.
met alle respect maar, Sterchel? Sterft. de gazetten kunnen nie vol genoeg staan. & vancompernolle sterft, waar staat et artikkel, vanonder rechts op de voorpagina. Klein atrikkeltje, erg onopvallend. ( in HLN toch)
K vind da persoonlijk schandalig.
No pain, no gain.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #5 Gepost op: juni 18, 2008, 02:15:51 pm »
K vind da Wreed.
met alle respect maar, Sterchel? Sterft. de gazetten kunnen nie vol genoeg staan. & vancompernolle sterft, waar staat et artikkel, vanonder rechts op de voorpagina. Klein atrikkeltje, erg onopvallend. ( in HLN toch)
K vind da persoonlijk schandalig.

Ik vind da persoonlijk veel serener en beter voor die familie. Ik denk niet dat die staan te springen om hun overleden familielid iedere dag op nog tot vervelens toe op TV of in de krant te zien staan.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #6 Gepost op: juni 18, 2008, 05:46:43 pm »
K vind da Wreed.
met alle respect maar, Sterchel? Sterft. de gazetten kunnen nie vol genoeg staan. & vancompernolle sterft, waar staat et artikkel, vanonder rechts op de voorpagina. Klein atrikkeltje, erg onopvallend. ( in HLN toch)
K vind da persoonlijk schandalig.

Ik vind da persoonlijk veel serener en beter voor die familie. Ik denk niet dat die staan te springen om hun overleden familielid iedere dag op nog tot vervelens toe op TV of in de krant te zien staan.
da nie ma tis gewoon et princiepe peisk
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #7 Gepost op: juni 18, 2008, 06:59:32 pm »
K vind da Wreed.
met alle respect maar, Sterchel? Sterft. de gazetten kunnen nie vol genoeg staan. & vancompernolle sterft, waar staat et artikkel, vanonder rechts op de voorpagina. Klein atrikkeltje, erg onopvallend. ( in HLN toch)
K vind da persoonlijk schandalig.

Ik vind da persoonlijk veel serener en beter voor die familie. Ik denk niet dat die staan te springen om hun overleden familielid iedere dag op nog tot vervelens toe op TV of in de krant te zien staan.
da nie ma tis gewoon et princiepe peisk

Inderdaad. Hieraan ziet ge dus, da sterchel? overdreven was. vind ik persoonlijk. :)
No pain, no gain.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #8 Gepost op: juni 18, 2008, 07:02:43 pm »
een belgische volleyballer is er ook omgekomen ene vn nationale ploeg de enige waal in belgische ploeg mar hoor je daar iets van :o
Liberta per gli ultras!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #9 Gepost op: juni 18, 2008, 07:40:46 pm »
Wist niet eens dat er een volleybal speler was omgekomen  :-[
SV TILL I DIE

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #10 Gepost op: juni 19, 2008, 12:39:35 am »
K vind da Wreed.
met alle respect maar, Sterchel? Sterft. de gazetten kunnen nie vol genoeg staan. & vancompernolle sterft, waar staat et artikkel, vanonder rechts op de voorpagina. Klein atrikkeltje, erg onopvallend. ( in HLN toch)
K vind da persoonlijk schandalig.

Ik vind da persoonlijk veel serener en beter voor die familie. Ik denk niet dat die staan te springen om hun overleden familielid iedere dag op nog tot vervelens toe op TV of in de krant te zien staan.
da nie ma tis gewoon et princiepe peisk

Inderdaad. Hieraan ziet ge dus, da sterchel? overdreven was. vind ik persoonlijk. :)
Vind ik ook... zo extreem opgeblazen da da was, een hele week Sterchele in elk journaal terwijl er de week ervoor meer dan 100'000 mensen waren omgekomen

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #11 Gepost op: juni 19, 2008, 05:48:09 pm »
ja,inderdaad,puur de fout van de media,ik haat dit ! >:( >:(

Rafa

  • Gast
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #12 Gepost op: juni 19, 2008, 07:00:56 pm »
De broer van dichte kennis van mij zat aan het stuur van die truck...

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #13 Gepost op: juni 21, 2008, 08:22:18 am »
amai hoe erg,probeer dat maar eens te verwerken ! het zou toch allemaal niet mogen gebeuren h? ! zoveel oude mensen die smeken om te sterven...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #14 Gepost op: juni 21, 2008, 10:22:19 am »
amai hoe erg,probeer dat maar eens te verwerken ! het zou toch allemaal niet mogen gebeuren h? ! zoveel oude mensen die smeken om te sterven...


 :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #15 Gepost op: juni 21, 2008, 01:27:38 pm »
amai hoe erg,probeer dat maar eens te verwerken ! het zou toch allemaal niet mogen gebeuren h? ! zoveel oude mensen die smeken om te sterven...

wat voor opmerking is dat nu weer ? wat heeft een ongeluk van een jonge sporter te zien met het feit dat er oude mensen zouden zien die om euthanie vragen ??? of wat bedoel je ?

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #16 Gepost op: juni 21, 2008, 01:30:35 pm »
amai hoe erg,probeer dat maar eens te verwerken ! het zou toch allemaal niet mogen gebeuren h? ! zoveel oude mensen die smeken om te sterven...

wat voor opmerking is dat nu weer ? wat heeft een ongeluk van een jonge sporter te zien met het feit dat er oude mensen zouden zien die om euthanie vragen ??? of wat bedoel je ?

kortere vorm van euthanasie ??

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #17 Gepost op: juni 23, 2008, 04:20:08 pm »
ik zet hier toch alles in het nederlands,of niet ?wat ik bedoel : vele oudjes smeken om 's morgens niet meer te ontwaken,en jongeren komen ongewenst om het leven,terwijl zij nog een gans leven voor zich hebben....ja,de ene begrijpt al iets vlugger dan de andere,ik heb nochthans ook geen diploma,maar zo moeilijk is dat nu toch niet ... ;)

fox

  • Gast
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #18 Gepost op: juni 23, 2008, 04:45:11 pm »
ik zet hier toch alles in het nederlands,of niet ?wat ik bedoel : vele oudjes smeken om 's morgens niet meer te ontwaken,en jongeren komen ongewenst om het leven,terwijl zij nog een gans leven voor zich hebben....ja,de ene begrijpt al iets vlugger dan de andere,ik heb nochthans ook geen diploma,maar zo moeilijk is dat nu toch niet ... ;)

Moeilijk te begrijpen is het inderdaad niet, maar het ene maatschappelijke fenomeen heeft absoluut niks met het andere te maken en dat is ook niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik zo.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Alweer sporter omgekomen
« Reactie #19 Gepost op: juni 23, 2008, 05:01:52 pm »
voor sommigen hier op het forum blijkbaar wel... ::)