Auteur Topic: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?  (gelezen 10674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2009, 12:33:32 pm »
Wie er ook kampioen wordt, Essevee kon hen de baas en daar mogen we trots op zijn!

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #21 Gepost op: mei 03, 2009, 05:53:07 pm »
De titelstrijd is volgens mij beslist ... Anderlecht laat geen punten meer liggen denk ik, bovendien denk ik ook niet dat Standard nog 6/6 pakt ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #22 Gepost op: mei 03, 2009, 11:04:02 pm »
De titelstrijd is volgens mij beslist ... Anderlecht laat geen punten meer liggen denk ik, bovendien denk ik ook niet dat Standard nog 6/6 pakt ...

vooraf gezien hadden velen dit gedacht , tot tubeke-anderlecht 1-1 blijkt te zijn . het kan dus nog weer alle kanten op . op naar testwedstrijden ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #23 Gepost op: mei 04, 2009, 07:30:25 am »
Het zullen nu wel testwedstrijden zijn zeker, als Anderlecht geen kampioen word hebben ze dat volledig aan zichzelf te danken, de dommerikken!
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #24 Gepost op: mei 04, 2009, 06:29:34 pm »
in ieder geval  , nog te spelen :

speeldag 33
Standard - Club Brugge
Anderlecht - Roeselare

speeldag 34
Racing Genk - Anderlecht
AA Gent - Standard 

Anderlecht  48 (71.6%)
Standard Luik  19 (28.4%)
Totaal aantal stemmen: 67


de poll heb ik gereset, benieuwd of de resultaten nu gelijklopend zullen zijn .

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #25 Gepost op: mei 11, 2009, 07:58:52 pm »
blijft nog over :

speeldag 34
Racing Genk - Anderlecht
AA Gent - Standard 


normaal is gent in betere doen dan genk, maar het kan nog alle kanten op .

bovendien zijn er nog een aantal leuke achtergronden spelers en trainers.

zo was preudhomme vorig seizoen nog trainer van standard, zo speelde defoer nog voor genk, zo speelde boussoufa nog voor gent,  mbokani speelde nog voor anderlecht , bolat keepte tot voor kort in genk, speelt racing genk nog de bekerfinale, aa gent wil nog derde in de stand worden , ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #26 Gepost op: mei 12, 2009, 05:16:18 pm »
Als het testmatchen worden dan wint standard.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.773
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #27 Gepost op: mei 13, 2009, 09:37:51 am »
hoop Standard. dan kunnen we tenminste zeggen dat de landskampioen tegen ons niet gewonnen heeft

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #28 Gepost op: mei 13, 2009, 09:45:42 am »
Ik hoop RSCA, Standard heeft geen beetje respect voor ons.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #29 Gepost op: mei 13, 2009, 11:25:25 am »
Ik zie Standard van 't week-end aan geen kanten de 3 punten gaan pakken op Gent en een supergemotiveerd Anderlecht wel gaan winnen bij Bekerfinalist Genk. Anderlecht kampioen dus.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #30 Gepost op: mei 13, 2009, 07:18:30 pm »
Ik hoop RSCA, Standard heeft geen beetje respect voor ons.

alhoewel , standard verwachtte (terecht) dat de wedstrijd tegen ons moeilijker zou zijn dan degene tegen flop loppem

Offline dendezen

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #31 Gepost op: mei 14, 2009, 12:12:57 am »
?de maffia? of ?de nekken?: niet bepaald liefkozende bijnamen om uit te kiezen. Als bijnaam kies ik geen van beide.

Vermits ? waar ik zeker van ben ? de gemiddelde SVZW-supporter slimmer is dan een gemiddelde orangoetang kunnen we het misschien eens financieel bekijken. Wie, van beide, droeg dus het meest bij opdat ze de geldpot van rechtstreekse deelname kunnen verantwoorden of verdienen. Krijgt Standard straks die 15 miljoen op kosten van Anderlecht of omgekeerd. Een tweede bedenking: wie van beide straks in de CL mag uitkomen; wie gaat het verprutsen, wie niet.

Verprutsen of niet heeft een, niet te onderschatten, nefaste invloed op de Belgische subtoppers. Om maar te zeggen (met een SVZW-hart): hadden onze toppers het de voorbije jaren niet zo verkloot in Europa, dan was onze 5de plaats waarschijnlijk een Europese plaats waard geweest

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #32 Gepost op: mei 14, 2009, 01:38:07 am »
Interessante denkwijze...

In dat opzicht is het wellicht interessanter dat Anderlecht kampioen wordt, daar ik vrees dat er bij Standard een leegloop volgt: Jova, Mbokani, Onyewu,... zitten wellicht volgend jaar elders, en dan zijn de Luikenaars niet meer zo sterk als dit jaar, en zijn ze in de CL theoretisch een vogel voor de kat.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #33 Gepost op: mei 14, 2009, 11:55:06 am »
Idd mischien een leegloop, maar ze hebben toch al mooi geld verdient aan bepaalde transfers. Dus denk ik dat ze er wel even sterk zullen staan als dit jaar.

Ik von standard dit jaar europees een betere mentaliteit tonen dan anderlecht en brugge de afgelopen jaren. Dus geef mij maar standard... .
essevee till i die!!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #34 Gepost op: mei 14, 2009, 01:03:26 pm »
Maar Anderlecht raakte vorig seizoen wel verder dan Standard... Iedereen heeft het over de 'nooit geziene' campagne van de Rouches. Respect voor hun parcours verdienen ze wel, maar ze raakten niet verder dan ons twee jaar geleden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #35 Gepost op: mei 14, 2009, 11:23:04 pm »
Ik hoop RSCA, Standard heeft geen beetje respect voor ons.

alhoewel , standard verwachtte (terecht) dat de wedstrijd tegen ons moeilijker zou zijn dan degene tegen flop loppem

Inderdaad, de club Standard heeft blijkbaar wel respect voor ons. Het zijn hun supporters die geen respect hebben, de dommeriken, maar goed, ze supporteren dan ook voor Standard. Waren het slimmeriken geweest, dan supporterden ze nu voor Zulte Waregem  8)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #36 Gepost op: mei 15, 2009, 12:27:43 am »
Denk dat ze beiden verliezen dit weekend, en zo krijgen we twee bloedstollende testmatchen!

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #37 Gepost op: mei 15, 2009, 09:44:56 pm »
... denk niet dat Genk hun vriendjes uit het naburige Luik graag kampioen zien spelen.   

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #38 Gepost op: mei 17, 2009, 11:20:03 pm »
testwedstrijden dus ... de poll weer gereset :

wie wordt kampioen ? wie denk je ? wie hoop je ? wie liever niet ? wat vrees je ?

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Wie wordt kampioen ? Standard of Anderlecht ?
« Reactie #39 Gepost op: mei 17, 2009, 11:35:19 pm »
Ik hoop Standard:
jonge, Belgische, talentvolle club met veel ambitie en groei
Op dit moment verdienen zij het om verder te gaan op hun elan en in de CL de kans moeten krijgen om te tonen wat ze waard zijn.

Anderlecht heeft de voorbije jaren teveel teleurgesteld als "d? ploeg van Belgi?", daarnaast gun ik ze die 15 miljoen niet met zo'n ondoordacht transferbeleid. Ik zie dat liever ge?nvesteerd in talentvolle jonge Belgen ipv een paar overroepen Oost-Europeanen. Als ze de CL willen, moeten ze maar bewijzen dat ze die waard zijn.

Jammer genoeg vrees ik dat Anderlecht als winnaar uit de testmatchen komt wegens meer ervaring en minder stressgevoelig.