Auteur Topic: Wat was er in godsnaam met het forum??  (gelezen 72271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #20 Gepost op: januari 26, 2011, 08:19:16 am »
Ik kwam voorheen geregeld op een witte pagina met daarop: E? ҝY??a?a
Nu dat het forum opnieuw werkt heb ik er nog geen last van gehad. :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #21 Gepost op: januari 26, 2011, 08:51:40 am »
Ik kwam voorheen geregeld op een witte pagina met daarop: E? ҝY??a?a
Nu dat het forum opnieuw werkt heb ik er nog geen last van gehad. :)
zelfde hier

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #22 Gepost op: januari 26, 2011, 08:28:26 pm »
Goed om te horen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #23 Gepost op: januari 26, 2011, 08:41:01 pm »
Bij mij ook geen enkel probleem meer met die vreemde witte pagina...
Dus hopelijk is dat verholpen :)
-SVZW Forever-

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #24 Gepost op: januari 26, 2011, 10:21:07 pm »
Voor alle supporters die iets verder van Waregem wonen is het esseveeforum het medium bij uitstek om van alle weetjes, recent nieuws, maar ook de bijhorende roddels; kortom alles wat reilt en zeilt binnen de club; op de hoogte te blijven.
Chapeau voor de mensen die dit mogelijk maken. Men staat er te weinig bij stil wat de "administrators" voor de supporters doen in dit verband. We hadden een off-linemoment dat langer heeft geduurd dan voorzien, maar de gasten die deze site beheren hebben het hoofd koel gehouden.Ze hebben de site, niettegenstaande het grote probleem, na horten en stoten terug op gang gekregen en kunnen behouden wat er al was, PROFICIAT.
Ik permiteer mij hier om in naam van alle fans van dit forum de "administrators" te bedanken voor hun inspanningen en "courage" te geven om door te doen.
Nogmaals: hoed af!! 

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #25 Gepost op: januari 26, 2011, 10:40:23 pm »
Bedankt, het doet mij deugd dit te horen, want soms zag het er inderdaad uitzichtloos uit. De kalmte bewaren was soms de beste raadgever. Maar ik besef ook dat het 'off-linemoment' er eigenlijk nooit mocht gekomen zijn  :-\.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #26 Gepost op: januari 26, 2011, 10:51:36 pm »
Voor alle supporters die iets verder van Waregem wonen is het esseveeforum het medium bij uitstek om van alle weetjes, recent nieuws, maar ook de bijhorende roddels; kortom alles wat reilt en zeilt binnen de club; op de hoogte te blijven.
Chapeau voor de mensen die dit mogelijk maken. Men staat er te weinig bij stil wat de "administrators" voor de supporters doen in dit verband. We hadden een off-linemoment dat langer heeft geduurd dan voorzien, maar de gasten die deze site beheren hebben het hoofd koel gehouden.Ze hebben de site, niettegenstaande het grote probleem, na horten en stoten terug op gang gekregen en kunnen behouden wat er al was, PROFICIAT.
Ik permiteer mij hier om in naam van alle fans van dit forum de "administrators" te bedanken voor hun inspanningen en "courage" te geven om door te doen.
Nogmaals: hoed af!! 

Heel mooi. Enorm akkoord. Het forum geeft me trouwens weer een beetje dat extra dagelijks genot, na een stevige werkdag :)
Chapeau, admins, voor jullie inzet!
-SVZW Forever-

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #27 Gepost op: januari 27, 2011, 11:46:10 am »
Voor alle supporters die iets verder van Waregem wonen is het esseveeforum het medium bij uitstek om van alle weetjes, recent nieuws, maar ook de bijhorende roddels; kortom alles wat reilt en zeilt binnen de club; op de hoogte te blijven.
Chapeau voor de mensen die dit mogelijk maken. Men staat er te weinig bij stil wat de "administrators" voor de supporters doen in dit verband. We hadden een off-linemoment dat langer heeft geduurd dan voorzien, maar de gasten die deze site beheren hebben het hoofd koel gehouden.Ze hebben de site, niettegenstaande het grote probleem, na horten en stoten terug op gang gekregen en kunnen behouden wat er al was, PROFICIAT.
Ik permiteer mij hier om in naam van alle fans van dit forum de "administrators" te bedanken voor hun inspanningen en "courage" te geven om door te doen.
Nogmaals: hoed af!! 
?

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #28 Gepost op: januari 27, 2011, 12:22:34 pm »
Idd., 't is op momenten dat je 't forum niet kan gebruiken, dat je beseft hoe zeer je het mist. Net als bij je geliefde :'(
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #29 Gepost op: januari 27, 2011, 12:24:36 pm »
We gaan er alles aan doen om het in de toekomst te vermijden, dat is zeker.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Wat was er in godsnaam met het forum??
« Reactie #30 Gepost op: januari 27, 2011, 05:40:28 pm »
Ik kwam voorheen geregeld op een witte pagina met daarop: E? ҝY??a?a
Nu dat het forum opnieuw werkt heb ik er nog geen last van gehad. :)
zelfde hier

Idem, geen problemen meer gehad.