Auteur Topic: Over Malinwa  (gelezen 60383 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Over Malinwa
« Reactie #40 Gepost op: juni 25, 2018, 08:31:00 pm »
Intussen ook interessant op volgen: verbouwingen bij tweede klasser KV Mechelen.


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Malinwa
« Reactie #41 Gepost op: juni 26, 2018, 05:07:03 pm »
Wat is daar voor ons interessant aan?
Nen bouwwerf van nen tweedeklasser...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over Malinwa
« Reactie #42 Gepost op: juni 29, 2018, 10:02:19 pm »
Toch leuk om te zien dat andere eerste klassers hun accommodatie opkrikken?
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Malinwa
« Reactie #43 Gepost op: juni 30, 2018, 06:24:15 am »
Toch leuk om te zien dat andere eerste klassers hun accommodatie opkrikken?
Eersteklassers misschien wel, ja...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #44 Gepost op: juli 02, 2018, 12:32:29 pm »
Wat is daar voor ons interessant aan?
Nen bouwwerf van nen tweedeklasser...

Weet je wat ik doe met dingen die mij niet interesseren? Ik lees die niet en ik voel me al zeker niet geroepen om erop te reageren.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Malinwa
« Reactie #45 Gepost op: juli 02, 2018, 11:43:16 pm »
Wat is daar voor ons interessant aan?
Nen bouwwerf van nen tweedeklasser...

Weet je wat ik doe met dingen die mij niet interesseren? Ik lees die niet en ik voel me al zeker niet geroepen om erop te reageren.
Dus het interesseert u uitermate wat ik te vertrekken heb...
Dank u!
 ;)

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: Over Malinwa
« Reactie #46 Gepost op: oktober 11, 2018, 09:36:13 pm »
Vandaag staat te lezen in Het Nieuwsblad dat KV Mechelen zijn eventuele thuiswedstrijden in Play-off 2 (wegens verbouwingen aan eigen stadion) gaat afwerken op de Freethiel !!!  Wel leuk geregeld als je weet dat er de laatste, waarschijnlijk beslissende, speeldag KV Mechelen - Waasland-Beveren op het programma staat.  Hier moeten we toch geen tekening bij maken ...
Achter De Kazerne zijn ze blijkbaar weer hun trukkendoos aan het opentrekken om het behoud in 1A te redden.
En hun trainer, Dennis Van Wijk, is al enkele weken aan het verkondigen dat Moeskroen Eupen wel de punten cadeau gaat doen.  Het Calimerogevoel komt weer boven bij geel-rood.

Mijn opmerking van 2 maart is nog uitgekomen ook, nu ook blijkt dat 5 Eupense spelers benaderd werden door hun makelaar om volgend seizoen bij YRKVM te spelen.
U denkt toch niet dat er iemand in het AFAS-stadion vooraf aan de wedstrijd tegen Waasland-Beveren dacht dat ze gingen degraderen.  Een vol stadion, want iedereen dacht om 90' later het behoud te kunnen vieren.  Ik zag de wedstrijd van YRKVM - Waasland-Beveren live op tv en merkte dat Waasland-Beveren hun wedstrijd speelde.  De eerste 70' minuten was er niets aan te merken op het spel van de bezoekers, tot het moment er in Eupen werd gescoord.  De bezoekende doelman begon geregeld ballen te lossen, afgewisseld met enkele goede saves, er werd al eens meer uit positie gelopen, in duels werden ze passiever, ik zag zelfs een verdediger een stap opzij zetten wanneer er op doel geschoten werd.  Je merkte aan kleine zaken dat Waasland-Beveren niet teveel meer in de weg probeerde te leggen.  Alleen bleven de spitsen van YRKVM in gebreke bij de afwerking.  Ik denk dat YRKVM gewoon op snelheid gepakt is door Eupen.

-Wie een put graaft voor een ander, valt er zelf in.  ;)
Zou gerechtigheid dan toch nog bestaan in de voetbalwereld?  Ik had eerlijk gezegd er mijn geloof al in verloren.  Nu lijkt er toch wat schot in te komen om één en ander te onderzoeken.  Enkel nog afwachten of er nu ook gepaste straffen gaan volgen.
« Laatst bewerkt op: oktober 11, 2018, 11:26:02 pm door svennay »

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over Malinwa
« Reactie #47 Gepost op: oktober 12, 2018, 06:43:25 pm »
STEL dat de grote mannen bij KV Mechelen schuldig worden bevonden, dan zou het toch ook finito moeten zijn met die club? Of je laat ze degraderen. Lierse heeft ook door een individu de stront gezien en daardoor bestaat de cub niet meer. Of wat denken jullie? Is natuurlijk een ander verhaal wat betreft schulden vs matchfixing maar toch...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #48 Gepost op: oktober 12, 2018, 07:12:54 pm »
STEL dat de grote mannen bij KV Mechelen schuldig worden bevonden, dan zou het toch ook finito moeten zijn met die club? Of je laat ze degraderen. Lierse heeft ook door een individu de stront gezien en daardoor bestaat de cub niet meer. Of wat denken jullie? Is natuurlijk een ander verhaal wat betreft schulden vs matchfixing maar toch...
ALS blijkt dat het om enkele bestuursleden gaat en niet over een collectief dan vind ik niet dat Mechelen als club en de fans de dupe mogen zijn!
Degradatie, verdwijnen van de club, ... vind ik dan niet terecht...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #49 Gepost op: oktober 12, 2018, 08:12:07 pm »
STEL dat de grote mannen bij KV Mechelen schuldig worden bevonden, dan zou het toch ook finito moeten zijn met die club? Of je laat ze degraderen. Lierse heeft ook door een individu de stront gezien en daardoor bestaat de cub niet meer. Of wat denken jullie? Is natuurlijk een ander verhaal wat betreft schulden vs matchfixing maar toch...
ALS blijkt dat het om enkele bestuursleden gaat en niet over een collectief dan vind ik niet dat Mechelen als club en de fans de dupe mogen zijn!
Degradatie, verdwijnen van de club, ... vind ik dan niet terecht...
Er zijn toch 4 grote namen uit het bestuur genoemd,is toch niet weinig.

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: Over Malinwa
« Reactie #50 Gepost op: oktober 12, 2018, 09:59:44 pm »
STEL dat de grote mannen bij KV Mechelen schuldig worden bevonden, dan zou het toch ook finito moeten zijn met die club? Of je laat ze degraderen. Lierse heeft ook door een individu de stront gezien en daardoor bestaat de cub niet meer. Of wat denken jullie? Is natuurlijk een ander verhaal wat betreft schulden vs matchfixing maar toch...
ALS blijkt dat het om enkele bestuursleden gaat en niet over een collectief dan vind ik niet dat Mechelen als club en de fans de dupe mogen zijn!
Degradatie, verdwijnen van de club, ... vind ik dan niet terecht...
Er zijn toch 4 grote namen uit het bestuur genoemd,is toch niet weinig.

Met een advocaat als voorzitter zullen die er wel nog op een redelijke manier onderuitkomen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #51 Gepost op: oktober 12, 2018, 10:01:45 pm »
STEL dat de grote mannen bij KV Mechelen schuldig worden bevonden, dan zou het toch ook finito moeten zijn met die club? Of je laat ze degraderen. Lierse heeft ook door een individu de stront gezien en daardoor bestaat de cub niet meer. Of wat denken jullie? Is natuurlijk een ander verhaal wat betreft schulden vs matchfixing maar toch...
ALS blijkt dat het om enkele bestuursleden gaat en niet over een collectief dan vind ik niet dat Mechelen als club en de fans de dupe mogen zijn!
Degradatie, verdwijnen van de club, ... vind ik dan niet terecht...
waar trek je de lijn...
ALS een beheerder, persoon met voordelen binnen Mechelen
probeerde de club te bevoordelen door oplichting
sorry, fans of niet, opdoeken

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Malinwa
« Reactie #52 Gepost op: oktober 13, 2018, 03:30:44 am »
Als je vraagt wat denken JULLIE, dan zeg ik stante pede uit competitie halen. Volgend jaar mogen ze wat mij betreft dan opnieuw aantreden in 1ste amateur, dan hoeft de club niet noodzakelijk op te houden van bestaan.
Ge gaat mij toch niet wijsmaken dat die gasten cavalier seul speelden en dat de rest daarvan totaal niet op de hoogte was. Zo naïef kunt ge toch niet zijn? Ze zullen op zijn minst wel gezegd hebben 'doe whatever it takes om er in te blijven, maar ik hoef het niet te weten'.
Alleen zal dat nooit bewezen kunnen worden vrees ik en gaat het hier om gewiekste advokaten en zakenlui die bovendien dan nog eens zullen be- of ver-oordeeld worden door al even gewiekste bobo's die ze persoonlijk dan nog eens kennen van vergaderingen met bijhorende etentjes en wie weet wat nog allemaal (?) en die minstens evenveel boter op het hoofd hebben. Bijgevolg zal alles wel weer geregeld worden in achterkamertjes en komen ze er van af met een fikse boete en eventueel wat puntenverlies en zullen een paar mannen in het bestuur voor de schone schijn wel vervangen worden door andere gewiekste advokaten en zakenlui met ( voorlopig dan toch nog ) propere handen... Zum kotzen!!!

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #53 Gepost op: oktober 13, 2018, 05:25:28 am »
Als je vraagt wat denken JULLIE, dan zeg ik stante pede uit competitie halen. Volgend jaar mogen ze wat mij betreft dan opnieuw aantreden in 1ste amateur, dan hoeft de club niet noodzakelijk op te houden van bestaan.
Ge gaat mij toch niet wijsmaken dat die gasten cavalier seul speelden en dat de rest daarvan totaal niet op de hoogte was. Zo naïef kunt ge toch niet zijn? Ze zullen op zijn minst wel gezegd hebben 'doe whatever it takes om er in te blijven, maar ik hoef het niet te weten'.
Alleen zal dat nooit bewezen kunnen worden vrees ik en gaat het hier om gewiekste advokaten en zakenlui die bovendien dan nog eens zullen be- of ver-oordeeld worden door al even gewiekste bobo's die ze persoonlijk dan nog eens kennen van vergaderingen met bijhorende etentjes en wie weet wat nog allemaal (?) en die minstens evenveel boter op het hoofd hebben. Bijgevolg zal alles wel weer geregeld worden in achterkamertjes en komen ze er van af met een fikse boete en eventueel wat puntenverlies en zullen een paar mannen in het bestuur voor de schone schijn wel vervangen worden door andere gewiekste advokaten en zakenlui met ( voorlopig dan toch nog ) propere handen... Zum kotzen!!!
goed mogelijk , ( bijna zeker zo) ben ik volledig mee eens!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over Malinwa
« Reactie #54 Gepost op: oktober 23, 2018, 09:09:37 am »
De mogelijke degradatie van KV Mechelen en vooral van Waasland-Beveren, zou wel nog eens de redding kunnen worden voor Essevee. Om in de gaten te houden, want er wordt van alles bewogen om "creatief" om te springen met het bondsreglement. Dat laatste is nochtans duidelijk: degradatie en bij meerderheid van het bestuur, zelfs schrapping.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Over Malinwa
« Reactie #55 Gepost op: oktober 23, 2018, 09:14:04 am »
De mogelijke degradatie van KV Mechelen en vooral van Waasland-Beveren, zou wel nog eens de redding kunnen worden voor Essevee. Om in de gaten te houden, want er wordt van alles bewogen om "creatief" om te springen met het bondsreglement. Dat laatste is nochtans duidelijk: degradatie en bij meerderheid van het bestuur, zelfs schrapping.

Hoe kan een degradatie van Mechelen (1B) invloed hebben op degradatiestrijd in 1A? Of
bedoel je  dat indien Mechelen kampioen speelt er geen daler is in 1A?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #56 Gepost op: oktober 23, 2018, 10:35:05 am »
niet van uit gaan dat we ons hierdoor gaan redden
ze moeten zich sportief redden niet via een gelukje!

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: Over Malinwa
« Reactie #57 Gepost op: december 21, 2018, 10:44:29 pm »
Toch wel opvallend hoe gemakkelijk KV Mechelen dit seizoen door de bekercompetitie fietst, terwijl er al een heel seizoen een gerechtelijk proces boven hun hoofd hangt.  Het zou straf zijn als ze dit seizoen kampioen moesten spelen en de bekerfinale spelen (al dan niet winnen) en nadien bestraft worden voor feiten die gebeurd zijn tijdens vorig seizoen.

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #58 Gepost op: december 22, 2018, 12:47:49 am »
Toch wel opvallend hoe gemakkelijk KV Mechelen dit seizoen door de bekercompetitie fietst, terwijl er al een heel seizoen een gerechtelijk proces boven hun hoofd hangt.  Het zou straf zijn als ze dit seizoen kampioen moesten spelen en de bekerfinale spelen (al dan niet winnen) en nadien bestraft worden voor feiten die gebeurd zijn tijdens vorig seizoen.

Daar heb ik geen compassie mee. Dat hebben ze dan aan hun bestuur te danken.
Ik zou het trouwens ook niet meer dan normaal vinden indien alle betrokken clubs effectief en hard bestraft worden.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Over Malinwa
« Reactie #59 Gepost op: december 22, 2018, 09:24:46 am »
Toch wel opvallend hoe gemakkelijk KV Mechelen dit seizoen door de bekercompetitie fietst, terwijl er al een heel seizoen een gerechtelijk proces boven hun hoofd hangt.  Het zou straf zijn als ze dit seizoen kampioen moesten spelen en de bekerfinale spelen (al dan niet winnen) en nadien bestraft worden voor feiten die gebeurd zijn tijdens vorig seizoen.

Daar heb ik geen compassie mee. Dat hebben ze dan aan hun bestuur te danken.
Ik zou het trouwens ook niet meer dan normaal vinden indien alle betrokken clubs effectief en hard bestraft worden.
Mee eens. Wie zijn gat verbrand.........