Auteur Topic: Goaltune  (gelezen 24694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #20 Gepost op: september 25, 2019, 11:39:14 am »
In mijn ogen zou er voor de wedstrijd veel meer beleving moeten gecreëerd worden in de tribunes en op het veld. Ik zou er absoluut voor opteren om een playlist af te spelen met stelselmatig steeds stevigere muziek. Een soort van sfeer opbouwen tot het moment dat de spelers de mat betreden. Nu zit er geen kat op de tribunes als de spelers de opwarming eindigen en dat vind ik doodzonde. Altijd leuk voor de ploeg als er al wat volk zit om de spelers een eerste ruggensteuntje te geven eens ze de kleedkamer intrekken. Je ziet aan onze spelers als we op verplaatsing spelen, en het uitvak al goed gevuld is, dat zij zich extra gesteund voelen.

Ook wat 'eigenheid' in de muziek zou tof zijn. De goeie ouwe songs zoals Jump - Van Halen of DJ Bart - Are You Ready staan in mijn Essevee-geheugen gegrift en het is jammer dat zo'n songs plaats moeten maken voor hedendaagse popmuziek die nergens op lijkt en bovendien zeker niet sfeerbevorderend is. Ook wat West-Vlaamse muziek zou leuk zijn, genre 't Hof van Commerce - Kom Mor Ip of iets in die trant.

Qua entertainment op het veld zou het leuk zijn moest bijvoorbeeld elke thuiswedstrijd een andere jeugdspeler de kans krijgen om te mogen jongleren op een afgebakend stukje van het veld (zoals bij Ajax). Dit kan je zelfs tijdens de opwarming doen. De Merida-wedstrijd latje trap kan je doen nadat de opwarming net voorbij is. Dan zitten er toch nog 10 minuten tussen tot de aftrap en kan je dit perfect doen. Tijdens de rust kan je jeugdspelertjes (U6 - U9) onderling laten spelen zoals ze dat bij Racing Genk doen. Opties en mogelijkheden genoeg om iets meer 'fanbeleving' te creëren bij een thuiswedstrijd lijkt me. Niet dat er door deze maatregelen plots 8.500 mensen al tijdens de opwarming in het stadion zullen zitten, maar alle beetjes helpen...

Forza Essevee!
Dit zijn puntjes die bij ons ook staan aangeduid om aan te pakken.
Volgende donderdag zitten we samen met de veiligheidsverantwoordelijke, niet direct de juiste persoon maar hij kan ons wel de juiste personen aanduiden.
Super! Hopelijk valt er iets uit de bus en kunnen we samen werken aan een betere fanbeleving voor de wedstrijd  ;D !

Hoe is het met de muziek tegenwoordig net voor de match? Staat die nog/weer ooverdovend luid?

Tegenwoordig staat die oorverdovend stil. Amper nog hoorbaar, wat ook niet de bedoeling is...

Daar heb je ook gelijk in. De muziek van de 'dj' in de sfeertribune staat zodanig luid, dat het onmogelijk wordt daar iets op het gemak te drinken en na te praten over de wedstrijd.

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #21 Gepost op: september 25, 2019, 12:26:36 pm »
Geluid in de familietribune voor de match is veel verbeterd, het was eerst niet om uit te houden.

Wel jammer dat we daar de sfeertribune niet horen door de geweldige akoestiek van het bezoekersvak.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Goaltune
« Reactie #22 Gepost op: september 25, 2019, 07:51:56 pm »
Muziek in de sfeer is te luid, daarom ga ik altijd meteen de tribune in.
SV TILL I DIE

Offline minos

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #23 Gepost op: september 26, 2019, 10:24:33 am »
Goed gezien, want daar hoor je niets; dus ook de mooie goal-tune moeten we daar niet meemaken. De hoofdtribune hangt vol met luidsprekers maar je verstaat geen woord van wat wordt gezegd!!! Vroeger veel te luid en nu niet meer hoorbaar!!!?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Goaltune
« Reactie #24 Gepost op: september 29, 2019, 10:36:26 am »
Goed gezien, want daar hoor je niets; dus ook de mooie goal-tune moeten we daar niet meemaken. De hoofdtribune hangt vol met luidsprekers maar je verstaat geen woord van wat wordt gezegd!!! Vroeger veel te luid en nu niet meer hoorbaar!!!?

Net hetzelfde ik de familie-tribune. De goal-tune staat er veeeeeel te stil.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Goaltune
« Reactie #25 Gepost op: september 29, 2019, 08:12:26 pm »
Goed gezien, want daar hoor je niets; dus ook de mooie goal-tune moeten we daar niet meemaken. De hoofdtribune hangt vol met luidsprekers maar je verstaat geen woord van wat wordt gezegd!!! Vroeger veel te luid en nu niet meer hoorbaar!!!?

Net hetzelfde ik de familie-tribune. De goal-tune staat er veeeeeel te stil.

Beter zo.
Die goal-tune is het slechtste allertijden

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Goaltune
« Reactie #26 Gepost op: oktober 05, 2019, 10:39:16 am »
Deze week zoals gezegd even samen gezeten.
De boxen op hoofdtribune zijn deels volledig kapot. Om alles op punt te zetten en de tribunes te synchroniszren moeten ze een investering doen van enkele 10 duizendenden €. Aangezien ze de plannen hebben om de hoofdtribune binnen de 2 jaar plat te leggen is dit momenteel nutteloos om daar te gaan investeren.
De muziekkeuze en opbouw naar de wedstrijd toe moet volledig aangepakt worden en daar willen ze spelers en fans in betrekken.
Op korte termijn zullen enkele zaken in sfeertribune (kantine) aangepakt worden waardoor deze wat meer identiteit en beleving krijgt.
Daar gaan wij in samenspraak met de club werk van maken.
South Lane Crew.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #27 Gepost op: oktober 05, 2019, 11:42:00 am »
Deze week zoals gezegd even samen gezeten.
De boxen op hoofdtribune zijn deels volledig kapot. Om alles op punt te zetten en de tribunes te synchroniszren moeten ze een investering doen van enkele 10 duizendenden €. Aangezien ze de plannen hebben om de hoofdtribune binnen de 2 jaar plat te leggen is dit momenteel nutteloos om daar te gaan investeren.
De muziekkeuze en opbouw naar de wedstrijd toe moet volledig aangepakt worden en daar willen ze spelers en fans in betrekken.
Op korte termijn zullen enkele zaken in sfeertribune (kantine) aangepakt worden waardoor deze wat meer identiteit en beleving krijgt.
Daar gaan wij in samenspraak met de club werk van maken.

Bedankt voor de update en leuk dat ze willen werk maken van de sfeer. Het element hoofdtribune die binnen de jaar zou plat gaan is een nieuw element.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #28 Gepost op: oktober 05, 2019, 12:25:53 pm »
Deze week zoals gezegd even samen gezeten.
De boxen op hoofdtribune zijn deels volledig kapot. Om alles op punt te zetten en de tribunes te synchroniszren moeten ze een investering doen van enkele 10 duizendenden €. Aangezien ze de plannen hebben om de hoofdtribune binnen de 2 jaar plat te leggen is dit momenteel nutteloos om daar te gaan investeren.
De muziekkeuze en opbouw naar de wedstrijd toe moet volledig aangepakt worden en daar willen ze spelers en fans in betrekken.
Op korte termijn zullen enkele zaken in sfeertribune (kantine) aangepakt worden waardoor deze wat meer identiteit en beleving krijgt.
Daar gaan wij in samenspraak met de club werk van maken.

Binnen 2 jaar de hoofdtribune volledig plat smijten. Ik hoor het graag, maar het zou me zeet verwonderen.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #29 Gepost op: oktober 05, 2019, 02:40:57 pm »
Deze week zoals gezegd even samen gezeten.
De boxen op hoofdtribune zijn deels volledig kapot. Om alles op punt te zetten en de tribunes te synchroniszren moeten ze een investering doen van enkele 10 duizendenden €. Aangezien ze de plannen hebben om de hoofdtribune binnen de 2 jaar plat te leggen is dit momenteel nutteloos om daar te gaan investeren.
De muziekkeuze en opbouw naar de wedstrijd toe moet volledig aangepakt worden en daar willen ze spelers en fans in betrekken.
Op korte termijn zullen enkele zaken in sfeertribune (kantine) aangepakt worden waardoor deze wat meer identiteit en beleving krijgt.
Daar gaan wij in samenspraak met de club werk van maken.

Binnen 2 jaar de hoofdtribune volledig plat smijten. Ik hoor het graag, maar het zou me zeet verwonderen.
hoe gaat men dat overbruggen met de vele abbonees op de hoofdtribune?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Goaltune
« Reactie #30 Gepost op: oktober 05, 2019, 06:01:51 pm »
Deze week zoals gezegd even samen gezeten.
De boxen op hoofdtribune zijn deels volledig kapot. Om alles op punt te zetten en de tribunes te synchroniszren moeten ze een investering doen van enkele 10 duizendenden €. Aangezien ze de plannen hebben om de hoofdtribune binnen de 2 jaar plat te leggen is dit momenteel nutteloos om daar te gaan investeren.
De muziekkeuze en opbouw naar de wedstrijd toe moet volledig aangepakt worden en daar willen ze spelers en fans in betrekken.
Op korte termijn zullen enkele zaken in sfeertribune (kantine) aangepakt worden waardoor deze wat meer identiteit en beleving krijgt.
Daar gaan wij in samenspraak met de club werk van maken.

Binnen 2 jaar de hoofdtribune volledig plat smijten. Ik hoor het graag, maar het zou me zeet verwonderen.
Mij ook, had eerder de Vijvertribune verwacht. Ze hebben 2 jaar geleden nog maar de kleedkamers vernieuwd. Maak die halve maan nu af!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Goaltune
« Reactie #31 Gepost op: oktober 05, 2019, 10:59:34 pm »
Het geluid op de familietribune van de boxen is zodanig stil dat het de moeite niet loont om die boxen aan te sluiten.    Dit is belachelijk.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Goaltune
« Reactie #32 Gepost op: oktober 06, 2019, 11:29:45 am »
Vond de muziek nu gisteren in het sfeervak ook heel stillekes..
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Goaltune
« Reactie #33 Gepost op: december 14, 2019, 08:56:20 pm »
Mooie update van de sfeermuziek voor en tijdens de wedstrijd.
Boxen staan een stukje luider en de nieuwe liedjes slaan aan bij het publiek!

Houden zo nu!  8)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #34 Gepost op: april 15, 2020, 11:14:52 am »
Zie nu op social media filmpje verschijnen van goals van Govea met goaltune daaronder. Nogmaals wat een verschrikking. Kunnen we er niets aan doen om deze te vervangen? Brengt echt niets bij.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Goaltune
« Reactie #35 Gepost op: april 15, 2020, 01:57:24 pm »
De mensen die het gekozen/aansturen/gemaakt hebben vinden het mogelijks fantastisch.
Dus de mensen die het moeten zouden 'aanpassen' delen onze mening niet.
Dus zie ik nog niet snel aangepast worden.

Ik mis ook de e-e-e-e a-a-a ... :(

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #36 Gepost op: april 15, 2020, 03:21:05 pm »
De mensen die het gekozen/aansturen/gemaakt hebben vinden het mogelijks fantastisch.
Dus de mensen die het moeten zouden 'aanpassen' delen onze mening niet.
Dus zie ik nog niet snel aangepast worden.

Ik mis ook de e-e-e-e a-a-a ... :(

Ik ben benieuwd wat de supporters er van vinden. Die mensen moeten naar hen luisteren

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: Goaltune
« Reactie #37 Gepost op: april 15, 2020, 04:46:32 pm »
De mensen die het gekozen/aansturen/gemaakt hebben vinden het mogelijks fantastisch.
Dus de mensen die het moeten zouden 'aanpassen' delen onze mening niet.
Dus zie ik nog niet snel aangepast worden.

Ik mis ook de e-e-e-e a-a-a ... :(
Iedere keer dat wij hebben gescoord in het laatste seizoen, zong ik "e e e e e, a a a a a..." in mijn hoofd :(

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Goaltune
« Reactie #38 Gepost op: april 15, 2020, 11:46:26 pm »
Goaltune is een ramp, maar kom niet meer af met die eeeeeeeee aaaaaaah. Doe gewoon ''Mooi man''. Terug naar de basis!
« Laatst bewerkt op: april 15, 2020, 11:49:22 pm door wOaregem »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Goaltune
« Reactie #39 Gepost op: april 16, 2020, 04:31:25 pm »
De huidige is een gedrocht.