Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923024 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7180 Gepost op: januari 19, 2021, 11:32:58 am »
Allemaal leuk en wel. Maar nog een keer die derby winnen zou leuk zijn

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7181 Gepost op: januari 19, 2021, 02:07:49 pm »
Allemaal leuk en wel. Maar nog een keer die derby winnen zou leuk zijn

Jammer dat we er volgend weekend niet moeten tegen spelen. Kaarten liggen serieus in ons voordeel op dit moment.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7182 Gepost op: januari 31, 2021, 05:34:19 pm »
Yves Vander Haegen ontslagen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7183 Gepost op: januari 31, 2021, 05:53:24 pm »
Vreemde gang van zaken de laatste tijd bij de buren.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7184 Gepost op: januari 31, 2021, 10:34:35 pm »
Vreemde gang van zaken de laatste tijd bij de buren.

Al jaren, is niets van stabiliteit.
Zolang die Maleisiër daar zit moeten we ons geen zorgen maken over de veekaa.
Nog altijd vraag ik me af waarom hij de veekaa heeft gekocht.

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7185 Gepost op: januari 31, 2021, 10:55:46 pm »
Ook het stadbestuur begint zich steeds meer zorgen te maken omtrent de situatie van de vk. Schepen van Sport Vandendriessche hekelt de houding van Tan in het stadiondossier en zijn houding en beperkte inbreng in de volledige club tout court. Je voelt aan alles dat er daar iets scheef zit. Maar enige wat voor mij momenteel van belang is, is dat we daar nog eens kunnen winnen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7186 Gepost op: januari 31, 2021, 11:01:39 pm »
Ook het stadbestuur begint zich steeds meer zorgen te maken omtrent de situatie van de vk. Schepen van Sport Vandendriessche hekelt de houding van Tan in het stadiondossier en zijn houding en beperkte inbreng in de volledige club tout court. Je voelt aan alles dat er daar iets scheef zit. Maar enige wat voor mij momenteel van belang is, is dat we daar nog eens kunnen winnen.

Full story : https://www.hln.be/dossier-voetbal-1a/kortrijks-schepen-van-sport-plaatst-eigenaar-kv-kortrijk-voor-verantwoordelijkheid-ik-trek-aan-de-alarmbel~a251ea47

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7187 Gepost op: februari 01, 2021, 07:46:19 am »
degraderen zullen ze jammer genoeg niet doen
enige wat vo mij telt is er tegen winnen straks
al de rest telt in de komende derby niet...


als je als advocaat van de duivel denkt:
Tan heeft mss meer baat bij 2e klasse
is eigenaar van een gokbedrijf als ik me niet vergis
mensen die zich afvragen waarom hij da spel daar ooit kocht
en er niks van winst aan doet
da zou ik nog zo ni durven zeggen....

Stadiondossier komt 2x per jaar op tafel
enkel zij die eraan verdienen willen het doorduwen

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7188 Gepost op: februari 01, 2021, 08:30:25 am »
KVK doet eigenlijk niks anders dan andere jaren.
Voor wind zorgen als het windstil is.
Precies of ze creëren daar zelf conflicten.
Wat hun prestaties betreft.
In hun ogen zijn ze gered en dan verkopen ze wat spelers om zo hun financiën op orde te krijgen.
Pakken nooit veel punten na de winterstop.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7189 Gepost op: februari 01, 2021, 10:21:51 am »
Niet dat KVK mij iets boeit, maar de manier hoe ze met Vanderhaeghen zijn omgegaan is beneden alle peil.


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7190 Gepost op: februari 01, 2021, 10:53:32 am »
Niet dat KVK mij iets boeit, maar de manier hoe ze met Vanderhaeghen zijn omgegaan is beneden alle peil.

Zal daar wel in het achterhoofd gespeeld hebben hoe Yves het daar destijds is afgebold..

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7191 Gepost op: februari 09, 2021, 11:52:37 pm »
Hahahaha

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7192 Gepost op: februari 10, 2021, 12:48:36 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Timo Derijck met z'n oud Essevee-hart toch

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7193 Gepost op: februari 10, 2021, 08:36:27 pm »
Die Allijns zijn fixatie op ons heeft iets van ziekelijke jaloezie, vroeger in ieder interview met hem minstens 1 sneer naar ons. Niet nodig voor een (ex-)voorzitter...

Online scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7195 Gepost op: april 27, 2021, 11:16:07 am »
Ze willen gewoon van Tan af om n nieuw stadion te zetten mr willen er niet voor betalen...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7196 Gepost op: mei 18, 2021, 02:44:43 pm »
Bij K*K zouden ze stoppen met hun forum  ;D

"Na meer dan 8 jaar hebben we de evaluatie gemaakt met de admin & mods wat er moet gebeuren met het forum

het dalende aantal bezoekers en de verminderende activiteit aan posts (onder andere de beleving voor én na de matchen) heeft ons te doen besluiten om niet langer de tijd én het geld (toch 2-jaarlijks iets meer dan 350 euro) te investeren in dit forum

graag willen we de fakkel doorgeven aan nieuwe admins, mods en mensen met een voldoende technische kennis die ook financieel onafhankelijk dit forum een nieuwe boost willen geven

je kan gerust jantje of mezelf contacteren hiervoor via een PM (om eventueel verder telefonisch te overleggen)

de webhosting verloopt op 26/05/21 ... indien er tegen dan geen waardige overnemer(s) wordt gevonden, dan gaat dit forum dicht ... vanaf dan kan iedereen terecht op de bestaande sociale media (waaronder de facebookgroepen)

we hopen op jullie begrip voor ons standpunt maar hopen dat dit forum alsnog een nieuw leven krijgt om de online veekaa-beleving te hebben

het admin- en mod-team"


SV TILL I DIE

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7197 Gepost op: mei 18, 2021, 07:14:20 pm »
Bij K*K zouden ze stoppen met hun forum  ;D

"Na meer dan 8 jaar hebben we de evaluatie gemaakt met de admin & mods wat er moet gebeuren met het forum

het dalende aantal bezoekers en de verminderende activiteit aan posts (onder andere de beleving voor én na de matchen) heeft ons te doen besluiten om niet langer de tijd én het geld (toch 2-jaarlijks iets meer dan 350 euro) te investeren in dit forum

graag willen we de fakkel doorgeven aan nieuwe admins, mods en mensen met een voldoende technische kennis die ook financieel onafhankelijk dit forum een nieuwe boost willen geven

je kan gerust jantje of mezelf contacteren hiervoor via een PM (om eventueel verder telefonisch te overleggen)

de webhosting verloopt op 26/05/21 ... indien er tegen dan geen waardige overnemer(s) wordt gevonden, dan gaat dit forum dicht ... vanaf dan kan iedereen terecht op de bestaande sociale media (waaronder de facebookgroepen)

we hopen op jullie begrip voor ons standpunt maar hopen dat dit forum alsnog een nieuw leven krijgt om de online veekaa-beleving te hebben

het admin- en mod-team"

Laten we ons kandidaat stellen en de site van hun forum gewoon aanpassen naar een foto van hun lege prijzenkast.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 720
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7198 Gepost op: mei 18, 2021, 08:26:54 pm »
Bij K*K zouden ze stoppen met hun forum  ;D

"Na meer dan 8 jaar hebben we de evaluatie gemaakt met de admin & mods wat er moet gebeuren met het forum

het dalende aantal bezoekers en de verminderende activiteit aan posts (onder andere de beleving voor én na de matchen) heeft ons te doen besluiten om niet langer de tijd én het geld (toch 2-jaarlijks iets meer dan 350 euro) te investeren in dit forum

graag willen we de fakkel doorgeven aan nieuwe admins, mods en mensen met een voldoende technische kennis die ook financieel onafhankelijk dit forum een nieuwe boost willen geven

je kan gerust jantje of mezelf contacteren hiervoor via een PM (om eventueel verder telefonisch te overleggen)

de webhosting verloopt op 26/05/21 ... indien er tegen dan geen waardige overnemer(s) wordt gevonden, dan gaat dit forum dicht ... vanaf dan kan iedereen terecht op de bestaande sociale media (waaronder de facebookgroepen)

we hopen op jullie begrip voor ons standpunt maar hopen dat dit forum alsnog een nieuw leven krijgt om de online veekaa-beleving te hebben

het admin- en mod-team"

Laten we ons kandidaat stellen en de site van hun forum gewoon aanpassen naar een foto van hun lege prijzenkast.

Wie betaalt hier voor dit essevee forum? Titeca?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7199 Gepost op: mei 18, 2021, 09:03:52 pm »
Bij K*K zouden ze stoppen met hun forum  ;D

"Na meer dan 8 jaar hebben we de evaluatie gemaakt met de admin & mods wat er moet gebeuren met het forum

het dalende aantal bezoekers en de verminderende activiteit aan posts (onder andere de beleving voor én na de matchen) heeft ons te doen besluiten om niet langer de tijd én het geld (toch 2-jaarlijks iets meer dan 350 euro) te investeren in dit forum

graag willen we de fakkel doorgeven aan nieuwe admins, mods en mensen met een voldoende technische kennis die ook financieel onafhankelijk dit forum een nieuwe boost willen geven

je kan gerust jantje of mezelf contacteren hiervoor via een PM (om eventueel verder telefonisch te overleggen)

de webhosting verloopt op 26/05/21 ... indien er tegen dan geen waardige overnemer(s) wordt gevonden, dan gaat dit forum dicht ... vanaf dan kan iedereen terecht op de bestaande sociale media (waaronder de facebookgroepen)

we hopen op jullie begrip voor ons standpunt maar hopen dat dit forum alsnog een nieuw leven krijgt om de online veekaa-beleving te hebben

het admin- en mod-team"

Laten we ons kandidaat stellen en de site van hun forum gewoon aanpassen naar een foto van hun lege prijzenkast.

Wie betaalt hier voor dit essevee forum? Titeca?

Ik

Maar de onkosten worden deels (denk ongeveer de helft) vergoed door die vervelende reclame die hier op het forum staat. Dus hoe meer jullie er op klikken, hoe minder ik moet toeleggen.  :-X ::)

en ... er zijn gesprekken geweest met Geert Titeca, om samen te werken en/of onder de koepel van de federatie te fungeren... maar omdat ik de "freedom of speech" niet wilde opgeven of belemmeren, ben ik daarop niet verder ingegaan.
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2021, 09:19:44 pm door Frederik »