Auteur Topic: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee  (gelezen 20798 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: oktober 01, 2018, 08:48:15 pm »
Dat Dury tegenwoordig wat  verzuurd is, is mij toch ook wel duidelijk...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: oktober 01, 2018, 09:03:54 pm »
Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers?  2460,essevee 1972 en de rest?  Graag een opinie over de gang van zaken nu. 
Buffel is de domste transfer ooit, ik kreeg enorm veel kritiek omdat ik dit een domme transfer vond, zijn 'ervaring' konden we gebruiken, we hebben gezien wat zijn ervaring is.  Voor mij is dit een brug te ver, nul respect voor zijn huidige club.
Ik ken je niet, maar vind je een enorm kleinzerig kind op dit forum. Ik vind het knap dat er toch nog bepaalde mensen zijn die in deze periode het optimisme hebben om hun club te blijven steunen met de mensen die er nu zijn, want of je het nu wilt of niet, de club gaat door met deze mensen, tenzij er zelf iemand beslist om op te stappen. En de kern zal tot 1 januari ongewijzigd blijven. 17 geweldige jaren al achter de rug, met een club als Zulte Waregem kan dit wel eens gebeuren. En als jij zo graag wilt dat er mensen buiten liggen, je weet het adres, zeg uw gedacht aan de Zuiderlaan. Dramaqueen ::)
Ik ben drama,maar geen Queen :).  Ik scheld geen medeforumleden uit ,en geloof me,wanneer we in 1B zouden zitten ben ik van de partij.  Jij spreekt over 17 jaar,ik heb reeds 44 jaar ieder jaar een abbo, ik jouw nooit mijn eigen spelers uit,nog nooit gedaan,zelfs in de ergste crisis niet(4de klasse).
Maar ik ben heel kritisch wat de club en trainers betreft,er zijn supporters die alles slikken of geen kritiek kunnen verdragen wat hun club betreft,ik ben anders.
Dus zaterdag tegen Anderlecht moedig ik mijn ploeg passioneel en positief aan, tot de laatste seconde.
Dit scenario zag je al aankomen tijdens de voorbereiding, er waren veel mensen hier die dit ook zo aanvoelden,anderen niet,die anderen hier zijn verdwenen,is het dan zo raar om hun kijk eens te vragen over de huidige situatie? 
Ja,volgens mij is de oplossing;  Dury buiten,volgen jij en anderen juist niet,ok,begin ik daarom te schelden? Doe normaal!
Schelden? Ik vind u op dit forum een kleinzerig kind dan heb ik dat recht om dat te zeggen. U vindt dat dat schelden is, prima. Toch blijf ik er bij. Dury gaat niet buiten liggen, tenzij hij dat zelf kiest. En oke we gaan eens uw methode volgen, Dury wordt ontslagen, wie wordt zijn vervanger? Welke topcoach kan deze ploeg laten swingen? Ik hoor het graag van je, oprecht, laten we dat scenario eens nemen.
Juist zo'n reactie 'een kleinzerig kind' is ... kinderachtig.
Dury is de enige trainer in binnen- en buitenland blijkbaar,er zijn genoeg goeie trainers, ook in lagere klassen. Genoeg voorbeelden.  Het grootste probleem is vertrouwen en de beste ploeg opstellen met de juiste pionnen op de juiste plek. We hebben een nieuwe start nodig. Als ik namen noem, zal het zijn van 'maar jongen toch, denk je dat die de boel gaat oplossen'?
Laat maar zitten, ik ga er niet meer op reageren, heeft geen enkele zin.

Spreek je uit waarom niet, kritiek geven mag, je eigen visie ook! Ook al druist die in tov alle andere meningen. Ik heb daar respect voor ... want ... geen meningen is geen forum.
Is net de essentie van een discussieforum.

Alleen heb ik het wat moeilijk met persoonlijke aanvallen, dus mag ik vragen aan wOaregem om die achterwege te laten. Dank.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: oktober 01, 2018, 09:12:53 pm »
Mogul, het zal altijd zo zijn dat als je een reactie heeft die
sommige mensen niet aanstaat of past, of dat je een of ander
chouchou raakt je “gepaste” reacties krijgt die al snel verwijt of
schelden zullen worden... meestal omdat men op het einde van zijn
argumenten zit en op die manier de kern van de discussie wegneemt.
U mening klopt volledig en die van Woaregem ook
alleen moet je soms kunnen lezen, zwijgen en compassie hebben
met kortzichtigheid en kudde geest van vele....

We weten dat je idd tot 1/1 moet wachten voor versterking, zoals Dury zegt
(en jullie overnemen) MAAR wat gaan we NU doen intussen???
zitten en wachten tot 1/1 of actie ondernemen en proberen eruit te komen?
Wat D nu doet is zelfmedelijden hebben en rond stampen lijk een kind da zijne
zin ni krijgt of kreeg.

Start met de sterkte van elke speler uit te buiten en uit te spelen
ipv te proberen een speler op een andere plek om te bouwen...
Jensen was nu mss ideaal ipv hem buiten te werken,
en je gaat me niet zeggen dat als je niks hebt Severin in den tijd
ni beter was dan nu.... maar idd, Dury ZEGT datie ni leefde voor zijn sport
en daar volgen we dan in mee

ik blijf het zeggen, SLC moet dringend op bezoek en de ploeg
vertrouwen en steun tonen mo ook eisen da ze zweten en lopen/werken voor dood
maar ik vrees dat de band slc en waregem te nauw is om negatief uit de hoek te komen

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: oktober 01, 2018, 11:06:51 pm »
Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers?  2460,essevee 1972 en de rest?  Graag een opinie over de gang van zaken nu. 
Buffel is de domste transfer ooit, ik kreeg enorm veel kritiek omdat ik dit een domme transfer vond, zijn 'ervaring' konden we gebruiken, we hebben gezien wat zijn ervaring is.  Voor mij is dit een brug te ver, nul respect voor zijn huidige club.
Ik ken je niet, maar vind je een enorm kleinzerig kind op dit forum. Ik vind het knap dat er toch nog bepaalde mensen zijn die in deze periode het optimisme hebben om hun club te blijven steunen met de mensen die er nu zijn, want of je het nu wilt of niet, de club gaat door met deze mensen, tenzij er zelf iemand beslist om op te stappen. En de kern zal tot 1 januari ongewijzigd blijven. 17 geweldige jaren al achter de rug, met een club als Zulte Waregem kan dit wel eens gebeuren. En als jij zo graag wilt dat er mensen buiten liggen, je weet het adres, zeg uw gedacht aan de Zuiderlaan. Dramaqueen ::)
Ik ben drama,maar geen Queen :).  Ik scheld geen medeforumleden uit ,en geloof me,wanneer we in 1B zouden zitten ben ik van de partij.  Jij spreekt over 17 jaar,ik heb reeds 44 jaar ieder jaar een abbo, ik jouw nooit mijn eigen spelers uit,nog nooit gedaan,zelfs in de ergste crisis niet(4de klasse).
Maar ik ben heel kritisch wat de club en trainers betreft,er zijn supporters die alles slikken of geen kritiek kunnen verdragen wat hun club betreft,ik ben anders.
Dus zaterdag tegen Anderlecht moedig ik mijn ploeg passioneel en positief aan, tot de laatste seconde.
Dit scenario zag je al aankomen tijdens de voorbereiding, er waren veel mensen hier die dit ook zo aanvoelden,anderen niet,die anderen hier zijn verdwenen,is het dan zo raar om hun kijk eens te vragen over de huidige situatie? 
Ja,volgens mij is de oplossing;  Dury buiten,volgen jij en anderen juist niet,ok,begin ik daarom te schelden? Doe normaal!
Schelden? Ik vind u op dit forum een kleinzerig kind dan heb ik dat recht om dat te zeggen. U vindt dat dat schelden is, prima. Toch blijf ik er bij. Dury gaat niet buiten liggen, tenzij hij dat zelf kiest. En oke we gaan eens uw methode volgen, Dury wordt ontslagen, wie wordt zijn vervanger? Welke topcoach kan deze ploeg laten swingen? Ik hoor het graag van je, oprecht, laten we dat scenario eens nemen.
Juist zo'n reactie 'een kleinzerig kind' is ... kinderachtig.
Dury is de enige trainer in binnen- en buitenland blijkbaar,er zijn genoeg goeie trainers, ook in lagere klassen. Genoeg voorbeelden.  Het grootste probleem is vertrouwen en de beste ploeg opstellen met de juiste pionnen op de juiste plek. We hebben een nieuwe start nodig. Als ik namen noem, zal het zijn van 'maar jongen toch, denk je dat die de boel gaat oplossen'?
Laat maar zitten, ik ga er niet meer op reageren, heeft geen enkele zin.

Spreek je uit waarom niet, kritiek geven mag, je eigen visie ook! Ook al druist die in tov alle andere meningen. Ik heb daar respect voor ... want ... geen meningen is geen forum.
Is net de essentie van een discussieforum.

Alleen heb ik het wat moeilijk met persoonlijke aanvallen, dus mag ik vragen aan wOaregem om die achterwege te laten. Dank.
Frederik, als jij mij bij wijze van spreken een klootzak vindt, mag je dat gerust uiten, ik zou daar geen problemen mee hebben. Moet je tegen kunnen. Maar wat ik dus vraag aan Mogul is wat is jouw oplossing dan als dury zou ontslagen worden, dan is de reactie dus ‘er zijn genoeg toptrainers in lagere divities in binnenland en buitenland. Dat noem ik geen oplossing. Een visie is goed, een mening is top, maar als je a roept, roep dan ook b. Het is makkelijk he, Dury buiten roepen. Maar geef argumenten waarom het met een ander beter zou zijn. En die zie ik niet. Het klopt dat het niet goed gaat ik spreek dat ook niet tegen. Maar Dury buiten, of ‘laat het geld eens rollen’, vind ik geen oplossing

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: oktober 02, 2018, 07:06:05 am »
Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers?  2460,essevee 1972 en de rest?  Graag een opinie over de gang van zaken nu. 
Buffel is de domste transfer ooit, ik kreeg enorm veel kritiek omdat ik dit een domme transfer vond, zijn 'ervaring' konden we gebruiken, we hebben gezien wat zijn ervaring is.  Voor mij is dit een brug te ver, nul respect voor zijn huidige club.
Ik ken je niet, maar vind je een enorm kleinzerig kind op dit forum. Ik vind het knap dat er toch nog bepaalde mensen zijn die in deze periode het optimisme hebben om hun club te blijven steunen met de mensen die er nu zijn, want of je het nu wilt of niet, de club gaat door met deze mensen, tenzij er zelf iemand beslist om op te stappen. En de kern zal tot 1 januari ongewijzigd blijven. 17 geweldige jaren al achter de rug, met een club als Zulte Waregem kan dit wel eens gebeuren. En als jij zo graag wilt dat er mensen buiten liggen, je weet het adres, zeg uw gedacht aan de Zuiderlaan. Dramaqueen ::)
Ik ben drama,maar geen Queen :).  Ik scheld geen medeforumleden uit ,en geloof me,wanneer we in 1B zouden zitten ben ik van de partij.  Jij spreekt over 17 jaar,ik heb reeds 44 jaar ieder jaar een abbo, ik jouw nooit mijn eigen spelers uit,nog nooit gedaan,zelfs in de ergste crisis niet(4de klasse).
Maar ik ben heel kritisch wat de club en trainers betreft,er zijn supporters die alles slikken of geen kritiek kunnen verdragen wat hun club betreft,ik ben anders.
Dus zaterdag tegen Anderlecht moedig ik mijn ploeg passioneel en positief aan, tot de laatste seconde.
Dit scenario zag je al aankomen tijdens de voorbereiding, er waren veel mensen hier die dit ook zo aanvoelden,anderen niet,die anderen hier zijn verdwenen,is het dan zo raar om hun kijk eens te vragen over de huidige situatie? 
Ja,volgens mij is de oplossing;  Dury buiten,volgen jij en anderen juist niet,ok,begin ik daarom te schelden? Doe normaal!
Schelden? Ik vind u op dit forum een kleinzerig kind dan heb ik dat recht om dat te zeggen. U vindt dat dat schelden is, prima. Toch blijf ik er bij. Dury gaat niet buiten liggen, tenzij hij dat zelf kiest. En oke we gaan eens uw methode volgen, Dury wordt ontslagen, wie wordt zijn vervanger? Welke topcoach kan deze ploeg laten swingen? Ik hoor het graag van je, oprecht, laten we dat scenario eens nemen.
Juist zo'n reactie 'een kleinzerig kind' is ... kinderachtig.
Dury is de enige trainer in binnen- en buitenland blijkbaar,er zijn genoeg goeie trainers, ook in lagere klassen. Genoeg voorbeelden.  Het grootste probleem is vertrouwen en de beste ploeg opstellen met de juiste pionnen op de juiste plek. We hebben een nieuwe start nodig. Als ik namen noem, zal het zijn van 'maar jongen toch, denk je dat die de boel gaat oplossen'?
Laat maar zitten, ik ga er niet meer op reageren, heeft geen enkele zin.

Spreek je uit waarom niet, kritiek geven mag, je eigen visie ook! Ook al druist die in tov alle andere meningen. Ik heb daar respect voor ... want ... geen meningen is geen forum.
Is net de essentie van een discussieforum.

Alleen heb ik het wat moeilijk met persoonlijke aanvallen, dus mag ik vragen aan wOaregem om die achterwege te laten. Dank.
Frederik, als jij mij bij wijze van spreken een klootzak vindt, mag je dat gerust uiten, ik zou daar geen problemen mee hebben. Moet je tegen kunnen. Maar wat ik dus vraag aan Mogul is wat is jouw oplossing dan als dury zou ontslagen worden, dan is de reactie dus ‘er zijn genoeg toptrainers in lagere divities in binnenland en buitenland. Dat noem ik geen oplossing. Een visie is goed, een mening is top, maar als je a roept, roep dan ook b. Het is makkelijk he, Dury buiten roepen. Maar geef argumenten waarom het met een ander beter zou zijn. En die zie ik niet. Het klopt dat het niet goed gaat ik spreek dat ook niet tegen. Maar Dury buiten, of ‘laat het geld eens rollen’, vind ik geen oplossing
wie zegt dat het niet beter zal zijn?
mss ziet die coach wel de sterktes van speler a of b en speelt
hij die sterktes uit.
Mss is die coach ook fan van theo maar hemelt hem niet zo op
ald de nieuwe messi waardoor theo weet dat er toch gewerkt moet worden
mss is die coach wel begaan met de financien en zorgt hij er voor
dat spelers wel verkocht kunnen worden ipv contractontbinding
mss wil die coach wel speler a en schrijft hij die niet af na “trainingen”
mss heeft die coach wel een nieiwe kans aan uitgeleende spelers

enough said?
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2018, 07:07:43 am door Boer uit Waregem »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: oktober 02, 2018, 11:35:52 am »
Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers?  2460,essevee 1972 en de rest?  Graag een opinie over de gang van zaken nu. 
Buffel is de domste transfer ooit, ik kreeg enorm veel kritiek omdat ik dit een domme transfer vond, zijn 'ervaring' konden we gebruiken, we hebben gezien wat zijn ervaring is.  Voor mij is dit een brug te ver, nul respect voor zijn huidige club.
Ik ken je niet, maar vind je een enorm kleinzerig kind op dit forum. Ik vind het knap dat er toch nog bepaalde mensen zijn die in deze periode het optimisme hebben om hun club te blijven steunen met de mensen die er nu zijn, want of je het nu wilt of niet, de club gaat door met deze mensen, tenzij er zelf iemand beslist om op te stappen. En de kern zal tot 1 januari ongewijzigd blijven. 17 geweldige jaren al achter de rug, met een club als Zulte Waregem kan dit wel eens gebeuren. En als jij zo graag wilt dat er mensen buiten liggen, je weet het adres, zeg uw gedacht aan de Zuiderlaan. Dramaqueen ::)
Ik ben drama,maar geen Queen :).  Ik scheld geen medeforumleden uit ,en geloof me,wanneer we in 1B zouden zitten ben ik van de partij.  Jij spreekt over 17 jaar,ik heb reeds 44 jaar ieder jaar een abbo, ik jouw nooit mijn eigen spelers uit,nog nooit gedaan,zelfs in de ergste crisis niet(4de klasse).
Maar ik ben heel kritisch wat de club en trainers betreft,er zijn supporters die alles slikken of geen kritiek kunnen verdragen wat hun club betreft,ik ben anders.
Dus zaterdag tegen Anderlecht moedig ik mijn ploeg passioneel en positief aan, tot de laatste seconde.
Dit scenario zag je al aankomen tijdens de voorbereiding, er waren veel mensen hier die dit ook zo aanvoelden,anderen niet,die anderen hier zijn verdwenen,is het dan zo raar om hun kijk eens te vragen over de huidige situatie? 
Ja,volgens mij is de oplossing;  Dury buiten,volgen jij en anderen juist niet,ok,begin ik daarom te schelden? Doe normaal!
Schelden? Ik vind u op dit forum een kleinzerig kind dan heb ik dat recht om dat te zeggen. U vindt dat dat schelden is, prima. Toch blijf ik er bij. Dury gaat niet buiten liggen, tenzij hij dat zelf kiest. En oke we gaan eens uw methode volgen, Dury wordt ontslagen, wie wordt zijn vervanger? Welke topcoach kan deze ploeg laten swingen? Ik hoor het graag van je, oprecht, laten we dat scenario eens nemen.
Juist zo'n reactie 'een kleinzerig kind' is ... kinderachtig.
Dury is de enige trainer in binnen- en buitenland blijkbaar,er zijn genoeg goeie trainers, ook in lagere klassen. Genoeg voorbeelden.  Het grootste probleem is vertrouwen en de beste ploeg opstellen met de juiste pionnen op de juiste plek. We hebben een nieuwe start nodig. Als ik namen noem, zal het zijn van 'maar jongen toch, denk je dat die de boel gaat oplossen'?
Laat maar zitten, ik ga er niet meer op reageren, heeft geen enkele zin.

Spreek je uit waarom niet, kritiek geven mag, je eigen visie ook! Ook al druist die in tov alle andere meningen. Ik heb daar respect voor ... want ... geen meningen is geen forum.
Is net de essentie van een discussieforum.

Alleen heb ik het wat moeilijk met persoonlijke aanvallen, dus mag ik vragen aan wOaregem om die achterwege te laten. Dank.
Frederik, als jij mij bij wijze van spreken een klootzak vindt, mag je dat gerust uiten, ik zou daar geen problemen mee hebben. Moet je tegen kunnen. Maar wat ik dus vraag aan Mogul is wat is jouw oplossing dan als dury zou ontslagen worden, dan is de reactie dus ‘er zijn genoeg toptrainers in lagere divities in binnenland en buitenland. Dat noem ik geen oplossing. Een visie is goed, een mening is top, maar als je a roept, roep dan ook b. Het is makkelijk he, Dury buiten roepen. Maar geef argumenten waarom het met een ander beter zou zijn. En die zie ik niet. Het klopt dat het niet goed gaat ik spreek dat ook niet tegen. Maar Dury buiten, of ‘laat het geld eens rollen’, vind ik geen oplossing

Dat is het net, iedereen mag dat vinden (dat de andere een klootzak is) ... maar er is nog een verschil tussen dat vinden en het (meermaals) zeggen. Dat zeggen mag hier achterwege blijven. :)

Los daarvan ben ik het wel met je eens dat Mogul roept "Dury buiten" maar inderdaad ook niet met een (waardig) alternatief komt.

Volgens mij is het niet dé oplossing om Dury verwijderen, hij heeft zijn diensten en kunnen in het verleden voldoende bewezen lijkt me. Hij deed het toch ook maar in 2012. (was het 2012?, ja toch?)

En dan lees ik ook:
1. Dury is in fout want doet alle transfers
2. Vorig jaar heeft Dury ons niet gered maar Hamdi

Ja wa/wie ist nu?

Ik blijf erbij deze malaise is een collectief probleem en geen echt individueel probleem. De sportieve cel deed verkeerde aankopen, de spelers zijn niet op niveau, de trainer maakte taktische verkeerde beslissingen, het geluk stond niet aan onze zijde.

Het is natuurlijk zeer makkelijk te roepen hoe het moet, ahja want de beste stuurlui staan aan wal.
We mogen ook niet vergeten dat we ook vaak foutief geïnformeerd of beïnvloed worden door de pers.

ivm Theo nu:
Media: Dury straft Theo door rugnummer af te pakken
Ik: Dury triggert Theo door zijn nummer uit zijn goede periode terug te geven

Wat ik zeg... keihard blijven werken, als supporters achter de club blijven staan (kritiek mag uiteraard!), SLC of supportersgroep es op training van ons laten horen, het verlies nu voor de winterstop proberen minimaliseren en correct versterken met de transferperiode.


Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: oktober 02, 2018, 12:42:40 pm »
Los van wie de schuldige is, 1 ding is zeker we zijn degradatie kandidaat nummer 1.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: oktober 02, 2018, 02:29:00 pm »
Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers?  2460,essevee 1972 en de rest?  Graag een opinie over de gang van zaken nu.

Je mag élke post die ik hier ooit heb geplaatst bekijken, stuk voor stuk, en dan mag je me tonen waar ik "niks van kritiek kon aanvaarden". Ik vroeg toen gewoon wat meer nuance en wat minder zwart-wit denken.

Ik probeerde toen de "ZE ZUIGEN STÉNEN UIT DE GRÓND", "MENSEN WILLEN MÉÉR DAN ENKEL WINST" en andere lachwekkend harde kritiek te counteren, vooral omdat we dat seizoen 3e eindigden in de reguliere competitie, andermaal PO1 speelden en de Beker van België wonnen. Niks meer niks minder.

Wat de huidige gang van zaken betreft ga ik akkoord met zo ongeveer alles wat hier staat: de club heeft imo gefaald afgelopen zomer. De ploeg is niet in balans, ze is te oud en Dury lijkt er geen team van te kunnen maken (en dat zijn we niet gewend). Dat gezegd zijnde zou degraderen met deze kern schandalig zijn, linkerkolom (als het eens gaat meezitten, daarop is het voorlopig wachten) moet mogelijk zijn.

Wat Buffel betreft, mocht ik de trainer zijn dan mocht hij z'n valiesje pakken en naar Genk oprotten. Was ik de supportersfederatie/SLC, dan zou ik eens goed nadenken over een héél, héél raak spandoek om die jongen op zijn plaats te zetten. Wat die in Genk deed is ongezien, ongehoord en ronduit degoutant. Onze achterban moet de braafste ter wereld zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: oktober 02, 2018, 04:07:09 pm »
Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers?  2460,essevee 1972 en de rest?  Graag een opinie over de gang van zaken nu.

Je mag élke post die ik hier ooit heb geplaatst bekijken, stuk voor stuk, en dan mag je me tonen waar ik "niks van kritiek kon aanvaarden". Ik vroeg toen gewoon wat meer nuance en wat minder zwart-wit denken.

Ik probeerde toen de "ZE ZUIGEN STÉNEN UIT DE GRÓND", "MENSEN WILLEN MÉÉR DAN ENKEL WINST" en andere lachwekkend harde kritiek te counteren, vooral omdat we dat seizoen 3e eindigden in de reguliere competitie, andermaal PO1 speelden en de Beker van België wonnen. Niks meer niks minder.

Wat de huidige gang van zaken betreft ga ik akkoord met zo ongeveer alles wat hier staat: de club heeft imo gefaald afgelopen zomer. De ploeg is niet in balans, ze is te oud en Dury lijkt er geen team van te kunnen maken (en dat zijn we niet gewend). Dat gezegd zijnde zou degraderen met deze kern schandalig zijn, linkerkolom (als het eens gaat meezitten, daarop is het voorlopig wachten) moet mogelijk zijn.

Wat Buffel betreft, mocht ik de trainer zijn dan mocht hij z'n valiesje pakken en naar Genk oprotten. Was ik de supportersfederatie/SLC, dan zou ik eens goed nadenken over een héél, héél raak spandoek om die jongen op zijn plaats te zetten. Wat die in Genk deed is ongezien, ongehoord en ronduit degoutant. Onze achterban moet de braafste ter wereld zijn.
Merci voor de faire reactie.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: oktober 02, 2018, 06:33:45 pm »
Hierbij de trieste statistieken van zaterdag...
amper een kans gecreëerd. Weinig gezien dat ploegen +5 xG’s hebben.

Dit is zorgwekkend, zolang je kansen creëert kan het nog keren. Als je echter al geen kansen creëert...

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: oktober 02, 2018, 07:15:28 pm »
We kunnen potentieel 8 spelers opstellen die vorig jaar PO2 met veel dominantie wonnen. Voor mij heeft het te maken met vertrouwen eerder dan met een gebrek aan kwaliteit. Doen wij nog beroep op een psycholoog?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: oktober 02, 2018, 10:05:34 pm »
We kunnen potentieel 8 spelers opstellen die vorig jaar PO2 met veel dominantie wonnen. Voor mij heeft het te maken met vertrouwen eerder dan met een gebrek aan kwaliteit. Doen wij nog beroep op een psycholoog?

Theo kon in POII spotten met de tegenstand. Dat was tegen ongemotiveerde spelers.
Harbaoui speelde voor zijn selectie voor Tunesië, wat mislukte.

Ondertussen zit je daar met een driehoek in de midden die geen druk zet, die geen ballen kan recupereren en die de lijnen niet kan uitzetten.. En dat is wel belangrijk he.
Dat heeft niets met vertrouwen te maken.
Denk je dat Faik rapper zal draaien of lopen als hij vertrouwen heeft. Of dat De Pauw plots een wereldvoetballer wordt oo de 10? En Marcq die plots wel wendbaar en rap is...

Marcq en Faik, al 2 spelers die hier vorig kaar door velen te min werden bevonden, en op de bank zaten, zijn nu basisspeler, da zegt genoeg

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: oktober 02, 2018, 10:34:03 pm »
Trouwens die Demir, viel bij bij jaarlijkse miserie ploeg Beveren ook al niet op en halen ze die om Hama te vervangen!?
Vertrouwen is zeker een belangrijke factor, maar ons probleem is toch kwaliteit en balans (verdediging en middenveld, enkel aanval lijkt me ok maar totaal geen vertrouwen en aanvoer)

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: oktober 03, 2018, 08:18:11 am »
Hierbij de trieste statistieken van zaterdag...
amper een kans gecreëerd. Weinig gezien dat ploegen +5 xG’s hebben.

Dit is zorgwekkend, zolang je kansen creëert kan het nog keren. Als je echter al geen kansen creëert...

Die position/passing map van SVZW is echt dramatisch.  Baudry, Bjordal, De Fauw ver achteraan en niet betrokken in opbouw. Dan Marcq die daar wat tussen zweeft en dan die immense leegte tot aan onze aanvallende spelers. Heel vaak de lange bal van Bossut tegen Genk. Aanvallend veel inspiratieloos lateraal spel, geen verticale bewegingen. 

Die position/passing map van Genk is daarentegen heel mooi, heel veel driehoeken, goede posities, mooi combinatievoetbal.

Althans, dat is wat ik opmaak uit die diagrammen. Ik heb de match niet gezien  ;D

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 09 : 29/09/2018 - 18.00u : KRC Genk - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: oktober 03, 2018, 11:17:30 am »
Viel me vrijdag ook al op hoe ver de linies uit elkaar speelden. Totaal geen aansluiting van verdediging naar aanval en omgekeerd.