Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 272370 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1740 Gepost op: maart 06, 2018, 12:27:38 pm »
Ik ga vaak naar wedstrijden Duitsland en heb daar nog iets ontdekt. Kijk, wij hebben niet de sfeertribune waar iedereen dicht tegen elkaar zit, amper ruimte, iedereen mag staan waar hij wilt, lekker gezellig.  Onze tribune is letterlijk verdeelt in 5 verticale vakken waarvan 3 grote. Laten we eens bij die 3 grote beginnen. In Duitsland, ook Frankrijk, zie je dat er een paal met boxen hangt voor de tribunes. Dus wat ik voorstel, indien dat mogelijk. Is dat Tappi, een micro in zijn handen krijgt voor thuiswedstrijden, dat er voor de 3 grote vakken, een paal hangt met boxen, dus voor elke vak 1 paal met pak weg 2 boxen. Zodat iedereen tenminste Tappi al hoort en ieder in zijn vak dus meteen kan meedoen. Geloof me, met dat megafoontje in het centrale vak bereik je te weinig publiek in de tribune. Het kan niet de bedoeling zijn dat we met zo een tribune enkel bezig gaan zijn met het middenvak. De ambitie moet zijn om minstens de 3 grote vakken mee te krijgen.  Kijk, maak werk van 1 centraal vak waar de kern zit van de sfeer. Mannen die 90 min zingen, pak die boxen erbij zodat de kans GROTER is dat de 2 verticale vakken links en rechts ook meer gaan meezingen, de liedjes gaan snappen en sneller bij wijze van spreken ook hun armen in de lucht gaan steken wanneer Tappi het zegt. Want met het oplossen van een centraal vak alleen zal het niet werken vrees ik. De rest zal zich buitengesloten voelen in die andere vakken. En je kan denken dat het nonsens is. Maar je ziet het heel vaak. Vele zullen snappen wat ik hier bedoel. Genk doet het ook. Ik geef geen 100% garantie, maar ik geloof er in dat het heel wat mensen zal aanmoedigen om mee te doen. Echt waar.

We hebben de optie boxen ookal besproken en bekeken met de club
Ook vervang in Tappi door Capo in uw tekst. Als we moeten wachten tegen Tappi terug is voor beterschap beginnen we er beter ook niet meer aan :) zoals mijn collegas al meerdere malen zeiden. Het zou niets mogen uitmaken wie daar staat.
Ik zeg Tappi omdat het de enigste is dat ik ken van slc, dus ik bedoel het niet respectloos naar de vervangers toe. Zij kunnen het inderdaad even goed!

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1741 Gepost op: maart 06, 2018, 12:48:47 pm »
- Hermonteer die zitjes in middenste blok naar bovenkanten zijblokken, wij staan niet meer in dat deel omdat het voor een groep onmogelijk is om samen te staan, meeste zetten zich gespreid neer voor match.
- Sluit deel af voor abonnees (en organiseer desnoods ook die verkoop volgens puntensysteem incl verplaatsingen)
..

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1742 Gepost op: maart 06, 2018, 01:16:20 pm »
Misschien kan er iemand van de moderators hier ergens een topic over starten op het forum? Veel gedachten en ideeën samen kunnen iets bereiken eventueel
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1743 Gepost op: maart 06, 2018, 01:46:33 pm »
- Hermonteer die zitjes in middenste blok naar bovenkanten zijblokken, wij staan niet meer in dat deel omdat het voor een groep onmogelijk is om samen te staan, meeste zetten zich gespreid neer voor match.
- Sluit deel af voor abonnees (en organiseer desnoods ook die verkoop volgens puntensysteem incl verplaatsingen)
..

Die stoeltjes gaan toch weg in een seizoen zonder Europees voetbal mag ik hopen?  :o

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1744 Gepost op: maart 06, 2018, 05:35:59 pm »
Misschien kan er iemand van de moderators hier ergens een topic over starten op het forum? Veel gedachten en ideeën samen kunnen iets bereiken eventueel
Voila... Een ouder topic over de sfeer in het stadion even nieuw leven ingeblazen met de reacties uit het topic over de match tegen RSCA...  ;)

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1745 Gepost op: maart 06, 2018, 05:47:13 pm »
- Hermonteer die zitjes in middenste blok naar bovenkanten zijblokken, wij staan niet meer in dat deel omdat het voor een groep onmogelijk is om samen te staan, meeste zetten zich gespreid neer voor match.
- Sluit deel af voor abonnees (en organiseer desnoods ook die verkoop volgens puntensysteem incl verplaatsingen)
..

Die stoeltjes gaan toch weg in een seizoen zonder Europees voetbal mag ik hopen?  :o

Stoeltjes zouden al moeten weg zijn eigenlijk. Ze hebben nu 3 weken de tijd om ze weg te doen/vast te maken
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1746 Gepost op: oktober 03, 2018, 10:03:22 pm »
Wanneer krijgen we terug een goede stadionspeaker? Want de huidige kan het totaal niet... brengt geen sfeer en presteert al even slap als de spelers!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1747 Gepost op: oktober 05, 2018, 05:28:56 pm »
Doet Fadi het niet meer ? Dacht dat hij in verlof was ofzo, maar blijkbaar dus niet.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1748 Gepost op: oktober 05, 2018, 05:37:38 pm »
Fadi was toevallig de laatste 2 matchen verhinderd. Zondag weer van de partij. Als we winnen weten we waaraan het lag en mag Fadi nooit meer op reis... ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1749 Gepost op: oktober 06, 2018, 11:34:31 am »
Fadi was toevallig de laatste 2 matchen verhinderd. Zondag weer van de partij. Als we winnen weten we waaraan het lag en mag Fadi nooit meer op reis... ;)
idd!  :)

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1750 Gepost op: augustus 07, 2021, 07:53:43 am »
Uit de krant deze week:

Wie Bengaals vuur of een rookbommetje mee heeft in een voetbalstadion, zal strenger gestraft worden. Dat gebeurt op vraag van enkele chauffeurs van spelersbussen.

Minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V) zat samen met de Pro League, de Koninklijke Belgische Voetbalbond en een delegatie buschauffeurs van eersteklasseclubs zoals RSC Anderlecht, Club Brugge, KAA Gent, Standard, Antwerp en KV Mechelen. Allen zakten ze daarvoor af naar het Koning Boudewijnstadion. De chauffeurs lieten er weten steeds vaker in gevaarlijke situaties terecht te komen wanneer ze met hun bussen aan een stadion aankomen of wanneer ze vertrekken. "Wat gebeurt er wanneer wij iemand omver rijden?", vroeg Luc Heirweg, bestuurder van de spelersbus van Anderlecht, zich af. "Wij rijden blind, het zicht is nul. We moeten de supporters duidelijk maken dat ze hun ploeg mogen aanmoedigen, maar dat ze afstand moeten houden."

In 2021 vonden 146 pyrogerelateerde inbreuken plaats in en rond de stadions, waar het publiek door corona nochtans niet binnen mocht. Verschillende spelersbussen raakten beschadigd.

Offline chicco

  • Leden
  • Berichten: 87
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1751 Gepost op: september 08, 2021, 04:59:56 pm »
Tip voor nieuw liedje voor Jelle Vossen.


Jelle tis onze Jelle
hij staat vanvoren
hij zal weer scoren.

dit op het refrein van Mart Hoogkamer:zwemmen in bacardi lemon.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 720
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1752 Gepost op: september 09, 2021, 07:16:49 pm »
Tip voor nieuw liedje voor Jelle Vossen.


Jelle tis onze Jelle
hij staat vanvoren
hij zal weer scoren.

dit op het refrein van Mart Hoogkamer:zwemmen in bacardi lemon.

Of voor Gano

Gano tis onze Gano
Hij staat vanvoren
Tis weer naar de kloten