Auteur Topic: [NB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 15456 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #60 Gepost op: november 27, 2011, 10:07:06 am »
Er staat ons maar ??n ding te doen tijdens de winterstop: grote kuis houden, andere en betere spelers binnenhalen, anders dreigt ons de degradatie. De andere degradatiekandidaten zullen zich ook versterken tijdens de transferperiode.
 Ik heb zo mijn twijfels over het voetbalverstand van onze nieuwe bestuurders en onze trainer met hun hoge verwachtingen. Ze hebben onze competitie onderschat en onze spelersgroep overschat. Aan overschatting doen en hoge verwachtingen cre?ren die men niet kan waarmaken is nooit goed te praten. Van de Waregemse bescheidenheid en zelfkennis schiet niet veel meer over. Ik zou zo zeggen, kleermaker blijft bij uw leest.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.607
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #61 Gepost op: november 27, 2011, 10:17:57 am »
Als je die beelden ziet, staat De Fauw daar toch ook maar flauw te verdedigen bij De Sutter. De Fauw rechtsback en Colpaert centraal.. dan staan ze op hun beste positie.

heb ook al gezien dat we doelpunten tegenkrijgen doordat defauw veel duels verliest

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #62 Gepost op: november 27, 2011, 10:43:45 am »
Ik vond dat we 65 min toch goed ons werk gedaan hebben als ploeg tegen anderlecht. de meeste dachten dat we gingen afgaan. maar integendeel we hebben gevochten. de ommekeer kwam er na de flater van bossuyt!! ( ook al had paar keer goed tussengekomen) Maar als je 2 - 0 voorstaat mag dat nooit meer uit handen gegeven worden. brengt wel wat vertrouwen voor tegen lokeren al speelt lokeren natuurlijk weer heel ander voetbal dan anderlecht.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #63 Gepost op: november 27, 2011, 10:45:30 am »
Mensen toch.
Wat een paniek hier.
Bossut is gewoon een veel betere keeper dan Muyters(Lierse al vergeten).
Sivakov is misschien nie de fijnste ,maar wat heeft die man afgelopen gisteren.
De Fauw leek me geblesseerd en kon daarom nie meer op volle kracht spelen..................
De enige verantwoordelijke was onze coach,want toen De Sutter inkwam,moest Mareval een rij dieper gaan spelen zijn.
Het was een echte baalavond,maar we speelden wel niet tegen Janneke en Mieke.
Hopelijk leert onze coach uit zijn fout en winnen we volgende week tegen Lokeren en zijn we misschien vertrokken voor een goede reeks.Kwaliteit hebben we genoeg en laat tijdens de witerstop wat spelers die overbodig zijn of hier niet graag zijn afvloeienen koop een goede middenvelder en spits.
Daarbij denk ik dan aan BERRIER en LEYE,want zij kennen het huis en moeten zich niet maanden lang inwerken.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #64 Gepost op: november 27, 2011, 11:28:17 am »
Leye zal niet willen komen die wil naar het buitenland, die moogt u vergeten.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #65 Gepost op: november 27, 2011, 11:41:01 am »
Geen weerbaarheid. Vooraf weet je dat het niet makkelijk zal zijn tegen Anderlecht, maar eens je met 2 - 0 leidt tegen dit -lees nogal zwak- anderlecht, dan moet je dit toch kunnen vasthouden?

Jammer dat Sammy uitkomt bij die lange bal. Hij was veeeeel te laat, maar keepte anders wel een goede match. Zo kwam anderlecht natuurlijk weer in de match en drukten ze door. De kopjes hingen naar beneden bij SVZW en de rest is jullie wel bekend.

Als ik me niet vergis, wordt na de matchen tegen Mechelen en Anderlecht geevalueerd of we verdergaan met Kalezic of niet. Mijn mening: niet allemaal zijn schuld, maar we zijn halfweg en heeft nog niet eens een vaste ploeg op het veld kunnen zetten. Buiten dus.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #66 Gepost op: november 27, 2011, 12:02:38 pm »
Supporters, doe eens jullie ogen open !! Gisteren waren we andermaal ZWAK !! Hoe kan je nu zeggen dat we goed speelden ?? In het begin was ik ook nog zo na?ef om de mooie praatjes van eerst Decuyper en daarna Kalezic te geloven, maar mijn ogen zijn alvast opengegaan ! Nu jullie nog !!
Decuyper is hier ne serieuze berg stront aan het opbouwen met langdurige contracten te geven aan zogezegde toptalenten die nog niets hebben bewezen en een monstercontract te geven aan nen bonsnischen hollander die eveneens nog niets heeft bewezen.
Het is allemaal te laat nu, Kalezic zit hier mooi ingeburgerd met heel zijn team en kan onmogelijk ontslagen worden aangezien die aanzienlijke ontslagpremie.
Man, man, man, miserie, miserie, miserie !!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #67 Gepost op: november 27, 2011, 12:05:57 pm »
Ik lees weinig kritiek op onze slechtste transfer ooit: Brian Hamalainen. Liever met drie achteraan dan met die klungelaar erin. Het mag misschien wel een sympathieke jongen zijn, maar dat ben ik -met permissie- ook. En ik kan ook niet voetballen, loop positioneel verkeerd en heb geen voorzet in mijn voeten. Graag Niels VDB in de ploeg! Het is nu al drie maanden dat die jongen zwaar aan het klungelen is. Iedere coach ziet gewoon dat wij van op die kant moeten aangevallen worden en als hij de bal heeft mag hij als het ware tot aan de achterlijn lopen zonder aangevallen te worden...

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #68 Gepost op: november 27, 2011, 12:11:17 pm »
Er zit geen verbetering in het spel. We stonden gisteren wel 2-0 voor, maar hoe belachelijk waren die wel niet van makelij. Zonder die enorme portie geluk bleef het 0-0 en zou Anderlecht gewoon simpel gewonnen hebben.

Dit Zulte Waregem is ziek: geen vertrouwen, geen kwaliteit, geen impulsen. Enkel De fauw, Mar?val en Chevalier kunnen zeggen dat ze ietwat deftig waren, de rest gewoon te weinig. Over het ganse seizoen voldoen enkel De fauw, Rossini, Mar?val en Delaplace. De rest loopt gewoon mee. Onze wannabe-Oostblokkers brengen totaal niets bij: Sivakov werkt wel, maar dat is alles. Trajkovski heeft misschien talent, maar een rotkarakter. Hamalainen is een deftige verdediger, met slechte aanvallende impulsen. Ik vraag mij af waarom zo iemand gaan halen als je weet dat bij de beloften jongere gasten met meer toekomst zit. Skulason krijgt nog het voordeel van de twijfel.

Conclusie: Kalezic mag wel een goeie coach zijn, maar zonder kwaliteit kom je er niet. Of de trainer ontslaan een goed idee is, weet ik niet. Op heel korte termijn misschien wel (klein schokeffectje), maar zonder kwaliteitsinjectie kan zelfs Mourinho hier geen resultaten halen. Of de spaarpot op is, laat ik in het midden, daar ben ik niet van op de hoogte, maar deze ploeg zit z??r diep.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #69 Gepost op: november 27, 2011, 12:17:02 pm »
Ik lees weinig kritiek op onze slechtste transfer ooit: Brian Hamalainen. Liever met drie achteraan dan met die klungelaar erin. Het mag misschien wel een sympathieke jongen zijn, maar dat ben ik -met permissie- ook. En ik kan ook niet voetballen, loop positioneel verkeerd en heb geen voorzet in mijn voeten. Graag Niels VDB in de ploeg! Het is nu al drie maanden dat die jongen zwaar aan het klungelen is. Iedere coach ziet gewoon dat wij van op die kant moeten aangevallen worden en als hij de bal heeft mag hij als het ware tot aan de achterlijn lopen zonder aangevallen te worden...

Ik vond die in het begin van het seizoen nog redelijk maar nu valt hij inderdaad volledig door de mand. Laat zich voortdurend aftroeven in de duels en zijn voorzetten zijn verschrikkelijk slecht. Waarom moet je een deen halen als er in tweede klasse wss 5 linksachters spelen die beter zijn.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #70 Gepost op: november 27, 2011, 12:25:07 pm »
Leye zal niet willen komen die wil naar het buitenland, die moogt u vergeten.

Dat weet het grassprietje langs de E40 thv Beernem ook...
Wie hem wil verbeteren gaat momenteel niet naar SVZW komen.

Hetzelfde als die pippo's hier die denken dat Berrier gaat terugkomen... MY GOD  :o
ALs je dat zegt tijdens de wedstrijd Hamme-Zedelgem (waterpolo) nemen ze u nog niet serieus.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #71 Gepost op: november 27, 2011, 12:25:47 pm »
Ik lees weinig kritiek op onze slechtste transfer ooit: Brian Hamalainen. Liever met drie achteraan dan met die klungelaar erin. Het mag misschien wel een sympathieke jongen zijn, maar dat ben ik -met permissie- ook. En ik kan ook niet voetballen, loop positioneel verkeerd en heb geen voorzet in mijn voeten. Graag Niels VDB in de ploeg! Het is nu al drie maanden dat die jongen zwaar aan het klungelen is. Iedere coach ziet gewoon dat wij van op die kant moeten aangevallen worden en als hij de bal heeft mag hij als het ware tot aan de achterlijn lopen zonder aangevallen te worden...

Ik vond die in het begin van het seizoen nog redelijk maar nu valt hij inderdaad volledig door de mand. Laat zich voortdurend aftroeven in de duels en zijn voorzetten zijn verschrikkelijk slecht. Waarom moet je een deen halen als er in tweede klasse wss 5 linksachters spelen die beter zijn.

Idd, gisteren deed het soms pijn aan de ogen...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #72 Gepost op: november 27, 2011, 12:31:31 pm »
waarover hier nog niets gezegd werd , is over de "reactie"  ::) van de stewards tribune kant vijvers  ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #73 Gepost op: november 27, 2011, 12:33:55 pm »
Bende klutsers!  We hebben punten nodig.  Dan staan we plots heel onverwacht 2-0 voor en spelen we goed tegen momenteel met afstand de beste club in Belgi?.  En dan in nog geen 6 minuten verliezen we nog  GEEN WOORDEN VOOR!  Tkon weer niet zijn, wast te mooi zekerst?  En we mogen naar een nieuwe keeper ook op zoek ze, hoeveel goals heeft bossut de afgelopen 2 seizoen al op zijn naam mogen zetten.  Verdomme toch, die kerel staat zonder enig zelfvertrouwen te keepen.  Had ook weer zo een fameuze uitrap gedaan recht in de benen van de tegenstander en da was ook al de eerste keer niet meer.  Sorry voor sammy, maar de sammy van 2 jaar geleden is ver weg en de realiteit is dat we een nieuwe keeper nodig hebben.  Pakt hij die bal, blijft het 2-0 en winnen we die match volgens mij.  Mentaal zal het ook wel nen serieuze opdoffer zijn. Zie ons jammergenoeg geen punten nemen tegen Lokeren. Pfff.
« Laatst bewerkt op: november 27, 2011, 12:35:58 pm door essevee007 »

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #74 Gepost op: november 27, 2011, 12:34:09 pm »
Ik lees weinig kritiek op onze slechtste transfer ooit: Brian Hamalainen. Liever met drie achteraan dan met die klungelaar erin. Het mag misschien wel een sympathieke jongen zijn, maar dat ben ik -met permissie- ook. En ik kan ook niet voetballen, loop positioneel verkeerd en heb geen voorzet in mijn voeten. Graag Niels VDB in de ploeg! Het is nu al drie maanden dat die jongen zwaar aan het klungelen is. Iedere coach ziet gewoon dat wij van op die kant moeten aangevallen worden en als hij de bal heeft mag hij als het ware tot aan de achterlijn lopen zonder aangevallen te worden...


Ik vond die in het begin van het seizoen nog redelijk maar nu valt hij inderdaad volledig door de mand. Laat zich voortdurend aftroeven in de duels en zijn voorzetten zijn verschrikkelijk slecht. Waarom moet je een deen halen als er in tweede klasse wss 5 linksachters spelen die beter zijn.

Idd, gisteren deed het soms pijn aan de ogen...
ik denk dat dit met vertrouwen te maken heeft en op dit eigenste moment heeft men van deze soort tekort! Je ziet dat  het vertrouwen bij veel spelers weg is, komt wel terug bij winst en hopelijk duurt dat niet lang meer.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #75 Gepost op: november 27, 2011, 01:02:56 pm »
Bende klutsers!  We hebben punten nodig.  Dan staan we plots heel onverwacht 2-0 voor en spelen we goed tegen momenteel met afstand de beste club in Belgi?.  En dan in nog geen 6 minuten verliezen we nog  GEEN WOORDEN VOOR!  Tkon weer niet zijn, wast te mooi zekerst?  En we mogen naar een nieuwe keeper ook op zoek ze, hoeveel goals heeft bossut de afgelopen 2 seizoen al op zijn naam mogen zetten.  Verdomme toch, die kerel staat zonder enig zelfvertrouwen te keepen.  Had ook weer zo een fameuze uitrap gedaan recht in de benen van de tegenstander en da was ook al de eerste keer niet meer.  Sorry voor sammy, maar de sammy van 2 jaar geleden is ver weg en de realiteit is dat we een nieuwe keeper nodig hebben.  Pakt hij die bal, blijft het 2-0 en winnen we die match volgens mij.  Mentaal zal het ook wel nen serieuze opdoffer zijn. Zie ons jammergenoeg geen punten nemen tegen Lokeren. Pfff.

Wat wil je? Kalezic heeft een keeperskwestie gecre?erd die er niet moest zijn.  Gaat hij volgende week weer met Muyters spelen?? Dan heb je 2keepers die nerveus zijn en bang met het minste foutje afgestraft te worden.  Sammy heeft eerder in de match essevee van een achterstand behoed.

De trainer heeft nog g????n enkele tactische ingreep gebracht tijdens een match die resultaat opbrengt. Een spits de laatste minuut inbrengen, wat kan die jongen nog forceren?? Ipv naar zijn groep te wijzen mag hij voor de spiegel gaan staan.  Iedereen ziet dat de creativiteit in het middenveld ontbreekt om acties op te bouwen, openingen te maken... waarom krijgt Ren? Sterckx zijn kans niet?????  Elke week gooit hij de ploeg om, en het ergste is, er zit gewoon g????n progressie in de ploeg, en dit in tegenstelling met het goede voetbal de eerste competitiematchen.  Mareval heeft niet het loopvermogen om het middenveld af te dwijlen.  We janken over de spitsen, maar waar moeten die de bal niet gaan halen?

Degenen die een stamp tegen hun kont verdienen zijn Habibou en Maazou , zij laten de ploeg door hun gedrag in de steek!! Beide spelers zijn voor elke eersteklassers sportief een meerwaarde, als ze goesting hebben tenminste.  En koop aub geen afrikanen meer, die spelen toch enkel voor de Africacup


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #76 Gepost op: november 27, 2011, 01:12:58 pm »
Sammy gaat niet alleen in prestaties naar beneden maar ook qua kwaliteit. Zijn eerste seizoen was hij super. Maar hij boekt op geen enkel vlak nog progressie, integendeel. Misschien ligt dit ook aan de keepertrainer ik weet het niet.

Teddy, hij zou zich beter schamen dan te juichen bij dat doelpunt. En dan zo foeteren op zijn medemaats maar zelf doet hij geen zak.

Ik vond Naessens echt wel behoorlijk invallen (eerste keer dat ik dit zeg en nee levytytgat heeft mijn account niet gehackt).

Voor de rest waren Mar?val en Skulason nog op een redelijk niveau. Colpaert speelde zijn match. Anders heb ik toch moeite om nog mensen op niveau te vinden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #77 Gepost op: november 27, 2011, 01:25:37 pm »
Je mag zeggen wat je wil, maar het is wel telkens Chavalier die voor gevaar zorgt!
Alle kansen of vrije trappen(fouten op hem) begonnen bij hem!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #78 Gepost op: november 27, 2011, 01:27:15 pm »
Je mag zeggen wat je wil, maar het is wel telkens Chavalier die voor gevaar zorgt!
Alle kansen of vrije trappen(fouten op hem) begonnen bij hem!

tis ne rotten aap ?h! (sorry voor taalgebruik) echt die scoort en doet alsof het klasse afgewerkt is. En tis wel hij die TWEE! keer de bal verliest meteen na de aftrap. In plaats van na de 2-1 eventjes rust te bewaren en balletje achteruit spelen verliest hij hem en knalt De Sutter fantastisch mooi binnen

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #79 Gepost op: november 27, 2011, 01:41:45 pm »
Er zit geen verbetering in het spel. We stonden gisteren wel 2-0 voor, maar hoe belachelijk waren die wel niet van makelij. Zonder die enorme portie geluk bleef het 0-0 en zou Anderlecht gewoon simpel gewonnen hebben.

Dit Zulte Waregem is ziek: geen vertrouwen, geen kwaliteit, geen impulsen. Enkel De fauw, Mar?val en Chevalier kunnen zeggen dat ze ietwat deftig waren, de rest gewoon te weinig. Over het ganse seizoen voldoen enkel De fauw, Rossini, Mar?val en Delaplace. De rest loopt gewoon mee. Onze wannabe-Oostblokkers brengen totaal niets bij: Sivakov werkt wel, maar dat is alles. Trajkovski heeft misschien talent, maar een rotkarakter. Hamalainen is een deftige verdediger, met slechte aanvallende impulsen. Ik vraag mij af waarom zo iemand gaan halen als je weet dat bij de beloften jongere gasten met meer toekomst zit. Skulason krijgt nog het voordeel van de twijfel.

Conclusie: Kalezic mag wel een goeie coach zijn, maar zonder kwaliteit kom je er niet. Of de trainer ontslaan een goed idee is, weet ik niet. Op heel korte termijn misschien wel (klein schokeffectje), maar zonder kwaliteitsinjectie kan zelfs Mourinho hier geen resultaten halen. Of de spaarpot op is, laat ik in het midden, daar ben ik niet van op de hoogte, maar deze ploeg zit z??r diep.

(Bijna) volledig akkoord met je analyse. Ik blijf er echter bij dat Teddy zo rap als mogelijk mag vertrekken.
-SVZW Forever-