Auteur Topic: Vergadering Esseveefans / bestuur  (gelezen 68127 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #20 Gepost op: mei 20, 2015, 08:28:32 pm »
OK, zullen we doorgeven. Maar kan je iets specifieker zijn? Ik bedoel... Heb je't dan over te weinig offici?le berichten, roddels die niet weerlegd worden, info rond het stafiondossier, spelers,...
Want ik bedoel, de club kiest er voor om enkel naar buiten te brengen wat officieel is. De rest zijn roddels en speculatie. Dus, wat hadden jullie graag anders gezien aan de communicatie?

1) communicatie: soms beter geen, dan totaal niet-coherent.  Met alle respect voor hetgeen Balliere al gedaan heeft voor de club, maar als je hem hoort of leest is het telkens iets anders.  Toch normaal dat supporters vragen beginnen te stellen.

vb: vorig jaar:
"we gaan beginnen bouwen, want dan kunnen ze de ruimtes zien". 
"het budget is rond"
"h??l veel interesse voor de commerci?le ruimtes"

nu:
"in het tussenseizoen"
"na het seizoen"
"eerst het jeugdcomplex"
...
Sorry, maar toch vreemd dat niet alle ruimtes zijn toegewezen voor de eigenlijke bouw begint.  Ondertussen is geen enkele vierkante meter in gebruik genomen.  Toch niet enkel Oxygen hopelijk?
Kuis dan tenminste die tapijten en rommel op van de openingsreceptie. 

En zeggen dat het jeugdcomplex nu voorrang heeft op X, is amateurisme met grote A.  We zullen de supporters wel ergens tussendraaien.  Was de ambitie niet om 7000 abonnementen te verkopen??
Ook al zal alles zijn redenen hebben, ze geven volop voer aan speculatie en ongerustheid...

2) Communiqu? ivm de vertragingen: toch vreemd dat vergunningen nog niet zijn afgeleverd? We zijn toch al langer dan gisteren met het dossier bezig?

- Wat is het plan van aanpak/visie hoe die ruimtes gaan ingevuld geraken?
- Hoe kan een ge?nteresseerde investeerder zijn businessplan opmaken, wanneer hij ?berhaupt niet weet wanneer er eens gebouwen zal worden??
- Hangt de bouw van tribune vijvers af tot de commerci?le ruimtes nieuwe X eens verhuurd geraken?
- Wanneer kunnen we de eerste bowling met vrienden organiseren? 

3) Hoe mooi de nieuwe tribune ook is, NERGENS is er ruimte waar supporters kunnen samenzitten, wat bijkletsen voor en na de match (enkel veredelde frietkoten, iedereen in de wandelgangen en dito trekgat).  Sorry, maar ik krijg mijn dochters niet mee.  Toch een gemiste kans bij een nieuwbouw om comfortabele supportersruimtes te voorzien?? In Gent kan je dagschotels en alle mogelijke menu's aan een tafeltje eten.  We vragen geen 3* h?.

4) Hoe is de werking van de hoofdscouting? Wie neemt zijn verantwoordelijkheid indien essevee een 2e jaar oprij op een debacle afstevent?  Waaruit besluit je dat de juiste lessen zijn getrokken?

5) Skulasson: laat me persoonlijk niet uit blijven of niet, maar vind het niet normaal dat de supportersfederatie zich met zulke zaken bezighoudt.  Mijn persoonlijke visie hieromtrent.

Hoe kunnen we extra leden recruteren bij de supportersclubs?  Hoe kunnen we meer supportersclubs oprichten?  Hoe benaderen we regio's zoals oa Ronse waar historisch veel esseveefans waren maar steeds minder affiniteit is?  Hoe benaderen we de esseveefans die nu thuisblijven? .....

6) Vorig jaar waren er dubbelinterviews met Willy en Willy, waar 'beton' openlijk sprak over zijn interesse om aandelen te hebben "de anekdote met de secretaresse", maar Willy "dak" na het vertrek van PDC eerst een nieuwe structuur en herschikking van de aandelen wou hebben.

Waar staan we ondertussen? Komt er na Huysentruit nog vers bloed?  Essevee kan wellicht wel een financi?le injectie gebruiken?


 

 

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #21 Gepost op: mei 20, 2015, 08:29:30 pm »
Ik ben eens benieuwd of ze eerlijk zullen zijn ivm het stadion, het stadionbudget en sportief budget gescheiden, ik geloof er niet veel van. Maar inderdaad van die vergunningen ze zijn er al jaren mee bezig en plots moet alles nog goedgekeurd worden + het excuus van de bomen moeten omgekapt worden...  ::)

In het verleden werden soms op andere offic?le sites van voetbalploegen transfers bevestigd, zelfs op Sporza en weet ik waar en dan 4 dagen later komt het nieuws pas op essevee.be *geeuw*
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2015, 08:33:16 pm door Soulscream »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #22 Gepost op: mei 21, 2015, 09:50:51 am »
Dringend een nieuwe man in het bestuur.  Iedereen wordt buiten hen vriendenclubje gehouden en al zeker iemand die meer centen zou hebben en ook (daardoor) nog eens meer gezag.  Willen ze niet.  Van die vergadering zullen we volgens mij weer geen sikkepit wijzer worden.  Wat geleuter en rond de pot draaien of leugentjes voor bestwil.  Hopelijk ben ik verkeerd.
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2015, 09:53:02 am door essevee007 »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #23 Gepost op: mei 21, 2015, 10:40:10 am »
Dringend een nieuwe man in het bestuur.  Iedereen wordt buiten hen vriendenclubje gehouden en al zeker iemand die meer centen zou hebben en ook (daardoor) nog eens meer gezag.  Willen ze niet.  Van die vergadering zullen we volgens mij weer geen sikkepit wijzer worden.  Wat geleuter en rond de pot draaien of leugentjes voor bestwil.  Hopelijk ben ik verkeerd.

Los van of ik je mening deel of niet ...

Het is ook niet de bedoeling om na elk slecht seizoen iemand bij te nemen.
Vergeet niet dat extra mensen in het bestuur, besturen ook moeilijker maakt.
Met 4 overeenkomen is makkelijker dan bijvoorbeeld met 6.

We zullen zien ... ik ben in blijde verwachting.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #24 Gepost op: mei 21, 2015, 04:57:10 pm »
Dringend een nieuwe man in het bestuur.  Iedereen wordt buiten hen vriendenclubje gehouden en al zeker iemand die meer centen zou hebben en ook (daardoor) nog eens meer gezag.  Willen ze niet.  Van die vergadering zullen we volgens mij weer geen sikkepit wijzer worden.  Wat geleuter en rond de pot draaien of leugentjes voor bestwil.  Hopelijk ben ik verkeerd.

Tijd voor een externe CEO me dunkt.
Type Mannaert, Dhondt, Depreter, Allijns, ... dus iemand zonder aandelen maar die wel ervaring heeft met (sport)recht, managers, transfers, negotiaties, ... .

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #25 Gepost op: mei 21, 2015, 05:38:41 pm »
Tijd voor een externe CEO me dunkt.
Type Mannaert, Dhondt, Depreter, Allijns, ... dus iemand zonder aandelen maar die wel ervaring heeft met (sport)recht, managers, transfers, negotiaties, ... .

Waar ga je die halen? :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #26 Gepost op: mei 22, 2015, 09:03:13 am »
Iemand die al iets meer weet van gisteren?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #27 Gepost op: mei 22, 2015, 12:50:56 pm »
Iemand die al iets meer weet van gisteren?

Geduld. Verslag zal een dezer hier verschijnen.
Wij moeten ook werken h? :)
No pain, no gain.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #28 Gepost op: mei 22, 2015, 03:50:28 pm »
Geduld. Verslag zal een dezer hier verschijnen.
Wij moeten ook werken h? :)
Probleem is dat dan wss een "opgekuist" verslag moet zijn om persmuskieten niet teveel wijzer te maken?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #29 Gepost op: mei 22, 2015, 05:32:15 pm »
Probleem is dat dan wss een "opgekuist" verslag moet zijn om persmuskieten niet teveel wijzer te maken?

Niet speciaal. Maar tijdens een gesprek/vergadering schrijven we alles beknopt op. Dus moeten we daar nog een proper verslagje van maken, voor jullie, daje der ook wa wijs uit geraakt ;)
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #30 Gepost op: mei 22, 2015, 05:34:25 pm »
Begrijp ik. Komt die tweet over Dury door jullie? Dat jullie er op gehamerd hebben dat communicatie beter moet? :p

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #31 Gepost op: mei 24, 2015, 04:56:33 pm »
Welk nieuws is er nu uit die vergadering, ik vermoed vanalles en niks...?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #32 Gepost op: mei 24, 2015, 05:22:54 pm »
Ben toch ook benieuwd. Ons geduld wordt op de proef gesteld.
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #33 Gepost op: mei 24, 2015, 05:30:31 pm »
Ben toch ook benieuwd. Ons geduld wordt op de proef gesteld.

Idd, op facebook werd gezegd vrijdag of zaterdag. We zijn al zondag...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #34 Gepost op: mei 24, 2015, 06:40:27 pm »
Verslagje?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #35 Gepost op: mei 24, 2015, 08:49:37 pm »
Ben toch ook benieuwd. Ons geduld wordt op de proef gesteld.

Ze zullen toch serieus uit hun pijp mogen komen met deftige transfers tegen dat de abonnementenverkoop start. Gisteren een paar abonnees gesproken die het voor bekeken houden.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #36 Gepost op: mei 24, 2015, 09:09:54 pm »
Na 1 minder jaar?  ???

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #37 Gepost op: mei 24, 2015, 09:22:22 pm »
Na 1 minder jaar?  ???

Tging niet zozeer om het sportieve resultaat maar alles bijeengenomen. Gebrek aan inzet, onduidelijkheid troef naast het veld; iemand van WN stond erbij en herhaalde dat ze nog steeds van niets wisten etc...
Iedereen moet zijn eigen afweging nemen waarom wel of niet.  Na een dergelijk seizoen kan je als bestuur maar beter daadkrachtig overkomen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #38 Gepost op: mei 24, 2015, 11:18:34 pm »
Tging niet zozeer om het sportieve resultaat maar alles bijeengenomen. Gebrek aan inzet, onduidelijkheid troef naast het veld; iemand van WN stond erbij en herhaalde dat ze nog steeds van niets wisten etc...
Iedereen moet zijn eigen afweging nemen waarom wel of niet.  Na een dergelijk seizoen kan je als bestuur maar beter daadkrachtig overkomen.
Successooo's...

SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #39 Gepost op: mei 25, 2015, 12:12:03 am »
Successooo's...

Idd. Van die gasten die na minuut 85 al weggaan bij achterstand en raar kijken aje ne keer iets roept. Die mogen thuisblijven!