Auteur Topic: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee  (gelezen 15850 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.634
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: februari 13, 2021, 08:29:28 pm »
En alweer, een sterke Bostyn!
Puntenpakker !!

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: februari 13, 2021, 08:49:14 pm »
Let's go! Opnieuw een compacte wedstrijd met een goede middenveld. Seck heeft een stevige wedstrijd gespeeld imo. Wat een goal van Jean-Luc toch. Wat een goal.

De betere: Humphreys, Dompé
Zeer goed: Bostyn, Marcq, Bruno,
Goed: Deschacht, Chory, Govea, De Bock, Seck
Degelijk: Opare
Onwaardig: Vossen

Hebben te laat ingevallen: Pletinckx, Colassin.

Offline Lv_em

  • Leden
  • Berichten: 109
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: februari 13, 2021, 08:50:57 pm »
Hopelijk blijft Chory fit en kan Vossen weer op de bank gaan plaatsnemen, was toch weer de minste vandaag. Bostyn man van de match naar mijn mening.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: februari 13, 2021, 08:56:10 pm »
Allez bon...we wonnen weer al eens omdat de tegenstander zwak was. Overal lees ik heel positieve comments na Charleroi...behalve hier! Hier moet je als pseudocoach om ter meest (liefst negatief, want dan maak je pas echt het verschil tegen die naieve kloten die alles positief zien...). Nu winnen we, na 2 knappe goals (prachtpass Govea) , en ist weerom ter negatiefst...ja zegggggg!!! Kritisch zijn mag, maar als de buitenwereld positief doet over onze ploeg, dan ben je geen loser om dat ook eens te doen. Waarom zouden we geen kandidaat top 8 zijn,? Zeker aangezien quasi iedereen NOG zwakker zijn dan wij ! Superblij met de 3 punten !!! Jullie ook?

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: februari 13, 2021, 08:59:16 pm »
Allez bon...we wonnen weer al eens omdat de tegenstander zwak was. Overal lees ik heel positieve comments na Charleroi...behalve hier! Hier moet je als pseudocoach om ter meest (liefst negatief, want dan maak je pas echt het verschil tegen die naieve kloten die alles positief zien...). Nu winnen we, na 2 knappe goals (prachtpass Govea) , en ist weerom ter negatiefst...ja zegggggg!!! Kritisch zijn mag, maar als de buitenwereld positief doet over onze ploeg, dan ben je geen loser om dat ook eens te doen. Waarom zouden we geen kandidaat top 8 zijn,? Zeker aangezien quasi iedereen NOG zwakker zijn dan wij ! Superblij met de 3 punten !!! Jullie ook?

Zeker en volgende week spelen we voor een plaats in PO II tegen rechtstreekse tegenstander Standard.
Blij weerzien met Mbaye  ;) We moeten nu vooral naar boven kijken en ambitieus zijn!!

Ik zag een gretig ingevallen Chory.

Ja Bostyn pakte veel kansen maar een keeper is ook onderdeel van je elftal en wij hebben momenteel eentje in topvorm.


Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: februari 13, 2021, 09:01:32 pm »
Allez bon...we wonnen weer al eens omdat de tegenstander zwak was. Overal lees ik heel positieve comments na Charleroi...behalve hier! Hier moet je als pseudocoach om ter meest (liefst negatief, want dan maak je pas echt het verschil tegen die naieve kloten die alles positief zien...). Nu winnen we, na 2 knappe goals (prachtpass Govea) , en ist weerom ter negatiefst...ja zegggggg!!! Kritisch zijn mag, maar als de buitenwereld positief doet over onze ploeg, dan ben je geen loser om dat ook eens te doen. Waarom zouden we geen kandidaat top 8 zijn,? Zeker aangezien quasi iedereen NOG zwakker zijn dan wij ! Superblij met de 3 punten !!! Jullie ook?

Zeker en volgende week spelen we voor een plaats in PO II tegen rechtstreekse tegenstander Standard.
Blij weerzien met Mbaye  ;) We moeten nu vooral naar boven kijken en ambitieus zijn!!

Ik zag een gretig ingevallen Chory.

Ja Bostyn pakte veel kansen maar een keeper is ook onderdeel van je elftal en wij hebben momenteel eentje in topvorm.



Laat ons vooral zeggen, dat we een keeper hebben, met heel veel zelfvertrouwen. En dat is ECHT een pluspunt.
Deze kerel gaat nog potten breken.
-SVZW Forever-

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: februari 13, 2021, 09:07:47 pm »
Allez bon...we wonnen weer al eens omdat de tegenstander zwak was. Overal lees ik heel positieve comments na Charleroi...behalve hier! Hier moet je als pseudocoach om ter meest (liefst negatief, want dan maak je pas echt het verschil tegen die naieve kloten die alles positief zien...). Nu winnen we, na 2 knappe goals (prachtpass Govea) , en ist weerom ter negatiefst...ja zegggggg!!! Kritisch zijn mag, maar als de buitenwereld positief doet over onze ploeg, dan ben je geen loser om dat ook eens te doen. Waarom zouden we geen kandidaat top 8 zijn,? Zeker aangezien quasi iedereen NOG zwakker zijn dan wij ! Superblij met de 3 punten !!! Jullie ook?
2!! Ben heel blij, een andere solide en goede wedstrijd tegen een ploeg die goeie mannen heeft, en heeft een nieuwe "Grinta" gevonden na de trainerswissel. Gisteren was Brüls de speler die wij moesten kopen, nu is hij zeker zwak net als iedereen bij STVV omdat wij verdiend hebben gewonnen?  ::)
Heel goede wedstrijd, op naar de match tegen ML9 en zijne Standard!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: februari 13, 2021, 09:08:38 pm »
Mooi.  Matchwinnaars,Dompé(ook verdedigend zijn werk gedaan, chapeau) Govea(magistrale bal op Bruno)Louis(3 cruciale ballen gepakt).
Opmerkingen; Opare heel,heel zwak, Seck die bij de eerste goal die bal geeft naar Dompé, maar laat bij de tegengoal veel te gemakkelijk die speler inlopen,De Bock vond ik goed, maar waarom ga je in minuut 93!!! nog zo drukken in de 16 van de tegenstrever.
Inzet was goed, STVV was imo sterk, we hebben een beetje geluk gehad, maar goed, In Charleroi verdienden we te winnen en werd het een gelijkspel, nu verdiende STVV toch minstens een gelijkspel(was die kopbalkans van STVV in de eerste helft over de lijn?  Was het handsbal bij die afgekeurde goal in de tweede helft?)maar winnen wij. 
Nu kunnen we naar boven kijken denkt ik, nog 24 punten te verdienen.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: februari 13, 2021, 09:10:55 pm »
Mooi.  Matchwinnaars,Dompé(ook verdedigend zijn werk gedaan, chapeau) Govea(magistrale bal op Bruno)Louis(3 cruciale ballen gepakt).
Opmerkingen; Opare heel,heel zwak, Seck die bij de eerste goal die bal geeft naar Dompé, maar laat bij de tegengoal veel te gemakkelijk die speler inlopen,De Bock vond ik goed, maar waarom ga je in minuut 93!!! nog zo drukken in de 16 van de tegenstrever.
Inzet was goed, STVV was imo sterk, we hebben een beetje geluk gehad, maar goed, In Charleroi verdienden we te winnen en werd het een gelijkspel, nu verdiende STVV toch minstens een gelijkspel(was die kopbalkans van STVV in de eerste helft over de lijn?  Was het handsbal bij die afgekeurde goal in de tweede helft?)maar winnen wij. 
Nu kunnen we naar boven kijken denkt ik, nog 24 punten te verdienen.
Als dat schot van Cacace over de lijn stond of niet, zou ik dat niet weten. Maar zij moeten dat met de VAR gecontroleerd hebben.
Was toch handbal van Suzuki op zijn eerste afgekeurde doelpunt.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: februari 13, 2021, 09:12:07 pm »
En alweer, een sterke Bostyn!
Puntenpakker !!

aub he, wat heeft hij weer chanche gehad dat ze dat doelpunt van suzuki afkeuren.kakte weer in zijn broek.

Offline edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: februari 13, 2021, 09:16:09 pm »
Toch een mooi resultaat met al die slechte spelers en trainer.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: februari 13, 2021, 09:17:31 pm »
Allez bon...we wonnen weer al eens omdat de tegenstander zwak was. Overal lees ik heel positieve comments na Charleroi...behalve hier! Hier moet je als pseudocoach om ter meest (liefst negatief, want dan maak je pas echt het verschil tegen die naieve kloten die alles positief zien...). Nu winnen we, na 2 knappe goals (prachtpass Govea) , en ist weerom ter negatiefst...ja zegggggg!!! Kritisch zijn mag, maar als de buitenwereld positief doet over onze ploeg, dan ben je geen loser om dat ook eens te doen. Waarom zouden we geen kandidaat top 8 zijn,? Zeker aangezien quasi iedereen NOG zwakker zijn dan wij ! Superblij met de 3 punten !!! Jullie ook?
2!! Ben heel blij, een andere solide en goede wedstrijd tegen een ploeg die goeie mannen heeft, en heeft een nieuwe "Grinta" gevonden na de trainerswissel. Gisteren was Brüls de speler die wij moesten kopen, nu is hij zeker zwak net als iedereen bij STVV omdat wij verdiend hebben gewonnen?  ::)
Heel goede wedstrijd, op naar de match tegen ML9 en zijne Standard!
STVV zwak?  WTF, wie zegt dat?  STVV is een goeie ploeg,en speelde echt heel goed, en Brüls was soms geniaal, wij deden goed mee de eerste 25 minuten en Bostijn red ons 3 keer, tweede helft 2 heel mooie doelpunten van ons, anyway, als ge kunt winnen op STVV dan is dat gewoon knap, proficiat aan heel de ploeg.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: februari 13, 2021, 09:22:20 pm »
Opare(stond te slapen bij die afgekeurde goal, en nu doet hij niks) en Seck die niet meegaat met die inlopende speler, zonde.
Zwak mid
Opare(stond te slapen bij die afgekeurde goal, en nu doet hij niks) en Seck die niet meegaat met die inlopende speler, zonde.

Bostyn stond daar ook te slapen hoor.
Maar soit, ie telt niet.

Match maar half half gezien, dus kan niet oordelen over prestaties van spelers.
Maar naar wat ik van anderen direct na de match hoorde die de match zagen, zwak middenveld en zwakke Vossen.
Bostyn stond daar ook te slapen hoor.
Maar soit, ie telt niet.

Match maar half half gezien, dus kan niet oordelen over prestaties van spelers.
Maar naar wat ik van anderen direct na de match hoorde die de match zagen, zwak middenveld en zwakke Vossen.
Zwak middenveld vind ik wel kort door de bocht? Ik vond Seck goed hoor vandaag, deed aanvallend erg goede dingen die ik niet van hem verwachtte. Govea één goede dieptepass maar voor de rest inderdaad zwak. Marcq vond ik wat afweziger dan andere wedstrijden, maar viel nu ook niet in de negatieve zin op. Ik vond Opare zwak en Vossen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: februari 13, 2021, 09:24:49 pm »
En alweer, een sterke Bostyn!
Puntenpakker !!

aub he, wat heeft hij weer chanche gehad dat ze dat doelpunt van suzuki afkeuren.kakte weer in zijn broek.
En die andere 3 kansen die hij redde was ook geluk waarschijnlijk?  Moest dat doelpunt geldig zijn, dan nog was het Bostijn zijn fout niet, sorry, als ge Suzuki zomaar laat lopen zoals Opare doet, dan is dit vooral Opare zijn fout.  En een beetje respect is teveel gevraagd zeker voor iemand die voor ons al een punt of 16 redde? 

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: februari 13, 2021, 09:26:37 pm »
We moeten toch toegeven dat we weer een hele portie geluk gehad hebben, anders waren we dik verloren.
Suzuki krijgt 5 open kansen en scoort 2 doelpunten, waarvan eentje afgekeurd. De scheidsrechter geeft gelukkig hands bij een doelpunt van STVV. Toch onbegrijpelijk dat we zo iemand laten lopen. Kent Dury deze Suzuki dan niet ? Dat is ook scouting éh.
Deze overwinning zal onze redding betekenen en daar ben ik blij voor. Maar ben wel niet gelukkig met het feit dat we zoveel kansen weggaven en dat we hier met puur geluk goed wegkomen, en dat nadat STVV woensdag nog hard heeft moeten knokken tegen KRC Genk.
Nu kunnen we dus hogerop kijken, richting PO2, mede te danken aan het feit dat er voor ons geen bekervoetbal meer is.
Maar om PO2 te halen, moeten we toch echt weer beter gaan verdedigen, want dat deed mij weer denken aan de vorige seizoenen.
Positief is wel dat we met veel strijdlust de  1 - 2 verdedigden en daarin slaagden, weliswaar met geluk zoals ik al eerder zei.
Na de  1- 2 was ik er zo goed als zeker van dat we het niet meer zouden redden en de twee goals voor niets zouden geweest zijn. Het was , zoals we het al gewoon zijn, bibberen tot de laatst seconde.
Neen, blij met de uitslag en de redding, maar voor de rest deze match zo snel mogelijk vergeten.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: februari 13, 2021, 09:30:01 pm »
We moeten toch toegeven dat we weer een hele portie geluk gehad hebben, anders waren we dik verloren.
Suzuki krijgt 5 open kansen en scoort 2 doelpunten, waarvan eentje afgekeurd. De scheidsrechter geeft gelukkig hands bij een doelpunt van STVV. Toch onbegrijpelijk dat we zo iemand laten lopen. Kent Dury deze Suzuki dan niet ? Dat is ook scouting éh.
Deze overwinning zal onze redding betekenen en daar ben ik blij voor. Maar ben wel niet gelukkig met het feit dat we zoveel kansen weggaven en dat we hier met puur geluk goed wegkomen, en dat nadat STVV woensdag nog hard heeft moeten knokken tegen KRC Genk.
Nu kunnen we dus hogerop kijken, richting PO2, mede te danken aan het feit dat er voor ons geen bekervoetbal meer is.
Maar om PO2 te halen, moeten we toch echt weer beter gaan verdedigen, want dat deed mij weer denken aan de vorige seizoenen.
Positief is wel dat we met veel strijdlust de  1 - 2 verdedigden en daarin slaagden, weliswaar met geluk zoals ik al eerder zei.
Na de  1- 2 was ik er zo goed als zeker van dat we het niet meer zouden redden en de twee goals voor niets zouden geweest zijn. Het was , zoals we het al gewoon zijn, bibberen tot de laatst seconde.
Neen, blij met de uitslag en de redding, maar voor de rest deze match zo snel mogelijk vergeten.
Wa je hier toch allemaal leest...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: februari 13, 2021, 09:30:28 pm »
Ondanks de vele kritieken en zwakke spelers weeral gewonnen ik begin me af te vragen waarom wij de laatste tijd zo slecht spelen en toch een behoorlijk aantal punten pakken aja just weeral geluk gehad vandaag ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: februari 13, 2021, 09:30:43 pm »
Opare(stond te slapen bij die afgekeurde goal, en nu doet hij niks) en Seck die niet meegaat met die inlopende speler, zonde.
Zwak mid
Opare(stond te slapen bij die afgekeurde goal, en nu doet hij niks) en Seck die niet meegaat met die inlopende speler, zonde.

Bostyn stond daar ook te slapen hoor.
Maar soit, ie telt niet.

Match maar half half gezien, dus kan niet oordelen over prestaties van spelers.
Maar naar wat ik van anderen direct na de match hoorde die de match zagen, zwak middenveld en zwakke Vossen.
Bostyn stond daar ook te slapen hoor.
Maar soit, ie telt niet.

Match maar half half gezien, dus kan niet oordelen over prestaties van spelers.
Maar naar wat ik van anderen direct na de match hoorde die de match zagen, zwak middenveld en zwakke Vossen.
Zwak middenveld vind ik wel kort door de bocht? Ik vond Seck goed hoor vandaag, deed aanvallend erg goede dingen die ik niet van hem verwachtte. Govea één goede dieptepass maar voor de rest inderdaad zwak. Marcq vond ik wat afweziger dan andere wedstrijden, maar viel nu ook niet in de negatieve zin op. Ik vond Opare zwak en Vossen.
Ik ben niet akkoord met 2 zaken,Govea vond ik goed, ook verdedigend deed hij zijn job, Seck vond ik daarentegen veel te weinig, die bal naar Dompé was wel goed, maar met de rest ben ik wel akkoord, raar é hoe men soms dingen verschillend ziet, maar goed, we deden een uitstekende zaak.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: februari 13, 2021, 09:34:52 pm »
Ondanks de vele kritieken en zwakke spelers weeral gewonnen ik begin me af te vragen waarom wij de laatste tijd zo slecht spelen en toch een behoorlijk aantal punten pakken aja just weeral geluk gehad vandaag ;)
Het geluk dat Charleroi had tegen ons, hadden wij nu tegen STVV, want ja, we hadden een beetje geluk nodig naast het feit dat we toch bij momenten er goed uitkwamen.
Ik schat STVV hoger in dan pakweg Beerschot, zeker met hun versterkingen erbij, en dat wij daar kunnen winnen is een goeie prestatie.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.326
  • Essevee!
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: februari 13, 2021, 09:37:36 pm »
We moeten toch toegeven dat we weer een hele portie geluk gehad hebben, anders waren we dik verloren.
Suzuki krijgt 5 open kansen en scoort 2 doelpunten, waarvan eentje afgekeurd. De scheidsrechter geeft gelukkig hands bij een doelpunt van STVV. Toch onbegrijpelijk dat we zo iemand laten lopen. Kent Dury deze Suzuki dan niet ? Dat is ook scouting éh.
Deze overwinning zal onze redding betekenen en daar ben ik blij voor. Maar ben wel niet gelukkig met het feit dat we zoveel kansen weggaven en dat we hier met puur geluk goed wegkomen, en dat nadat STVV woensdag nog hard heeft moeten knokken tegen KRC Genk.
Nu kunnen we dus hogerop kijken, richting PO2, mede te danken aan het feit dat er voor ons geen bekervoetbal meer is.
Maar om PO2 te halen, moeten we toch echt weer beter gaan verdedigen, want dat deed mij weer denken aan de vorige seizoenen.
Positief is wel dat we met veel strijdlust de  1 - 2 verdedigden en daarin slaagden, weliswaar met geluk zoals ik al eerder zei.
Na de  1- 2 was ik er zo goed als zeker van dat we het niet meer zouden redden en de twee goals voor niets zouden geweest zijn. Het was , zoals we het al gewoon zijn, bibberen tot de laatst seconde.
Neen, blij met de uitslag en de redding, maar voor de rest deze match zo snel mogelijk vergeten.
Je moet toch blij zijn. Wij hebben in het einde forfait gegeven tegen Olympic Charleroi  ;D