Auteur Topic: Algemeen  (gelezen 16964 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Algemeen
« Gepost op: september 01, 2021, 11:25:55 am »
Onze Dames doen het uitstekend na 2 speeldagen!
Een mooi 6 op 6 tegen respectievelijk Eendracht Aalst en RC Genk.

Maar ook naast het veld merk ik een stijgende interesse en ondersteuning vanuit de club.

Forumleden die de dames van dichtbij volgen en hier op het forum wat leven willen inblazen?
Zien we ook de toenemende interesse terug in de toeschouwersaantallen? (Nu er ook een bus wordt ingelegd voor verplaatsingen)

Ben ook wel geneigd om eens een kijkje te gaan nemen tijdens een komende thuiswedstrijd.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2021, 11:30:13 am »
Onze Dames doen het uitstekend na 2 speeldagen!
Een mooi 6 op 6 tegen respectievelijk Eendracht Aalst en RC Genk.

Maar ook naast het veld merk ik een stijgende interesse en ondersteuning vanuit de club.

Forumleden die de dames van dichtbij volgen en hier op het forum wat leven willen inblazen?
Zien we ook de toenemende interesse terug in de toeschouwersaantallen? (Nu er ook een bus wordt ingelegd voor verplaatsingen)

Ben ook wel geneigd om eens een kijkje te gaan nemen tijdens een komende thuiswedstrijd.

Knappe start inderdaad.

Eerlijk, het vrouwenvoetbal interesseert mij niet zo. Dus in dit topic kan ik niet veel bijbrengen :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Algemeen
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2021, 12:38:06 pm »
Onze Dames doen het uitstekend na 2 speeldagen!
Een mooi 6 op 6 tegen respectievelijk Eendracht Aalst en RC Genk.

Maar ook naast het veld merk ik een stijgende interesse en ondersteuning vanuit de club.

Forumleden die de dames van dichtbij volgen en hier op het forum wat leven willen inblazen?
Zien we ook de toenemende interesse terug in de toeschouwersaantallen? (Nu er ook een bus wordt ingelegd voor verplaatsingen)

Ben ook wel geneigd om eens een kijkje te gaan nemen tijdens een komende thuiswedstrijd.

Graag!

Ik heb de mannen van de supportersclub al gecontacteerd, maar ze hebben er voorlopig de tijd niet voor. Of ze zien het nut van het forum niet in. Kan natuurlijk de interesse wekken voor de dames en zo bijdragen aan meer populariteit.

Ik sta open om een moderator aan te duiden die de dames volgt, met mogelijkheid tot bekomen van globale moderator. Wie interesse heeft kan me contacteren.

Offline turbosmurf

  • Leden
  • Berichten: 158
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2021, 10:11:24 pm »
Meer kennis zal automatisch voor meer interesse zorgen. Bij de mannenploeg kan bijna iedereen een basisploeg opnoemen. Voor de vrouwen daarentegen...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Algemeen
« Reactie #4 Gepost op: september 02, 2021, 09:58:48 am »
Mogelijks krijg ik de Supportersclub van de dames mee om actief aanwezig te zijn op het forum.
Dat zou goed nieuws zijn, voor iedereen.  :D :D :D

Zij krijgen een extra promokanaal, wij krijgen extra en meer info waarbij de interesse "volgens mij" ook zal toenemen. OK, er zullen altijd mensen zijn die geen interesse hebben in het damesvoetbal, maar dan hoef je hier ook gewoon niet (meer) te komen kijken.

Persoonlijk heb ik een matige interesse in de dames, maar dit kan snel veranderen als ik er meer vertrouwd mee begin te geraken, met dank aan hun supportersclub.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #5 Gepost op: september 02, 2021, 11:04:02 pm »
Aandacht voor de vrouwenploeg mag zeker op dit forum.
Vraag is echter is het wel op dit forum dat het voortouw genomen moet worden.
In mijn ogen zou een verslag van elke wedstrijd beter op essevee.be komen en via de social media.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Algemeen
« Reactie #6 Gepost op: september 04, 2021, 11:16:41 am »
Uitstekende start met 3de overwinning op rij voor de dames: 0 - 2 op Charleroi

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Algemeen
« Reactie #7 Gepost op: september 04, 2021, 11:31:35 am »
Aandacht voor de vrouwenploeg mag zeker op dit forum.
Vraag is echter is het wel op dit forum dat het voortouw genomen moet worden.
In mijn ogen zou een verslag van elke wedstrijd beter op essevee.be komen en via de social media.

Klopt, het forum is zoals ik zei "een extra kanaal" om de damesploeg te promoten.
Waar kan je buiten het stadion +2.500 mensen (en nog es evenveel? gasten zonder account) samen vinden met enkel maar interesse in Essevee?

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #8 Gepost op: september 04, 2021, 11:41:44 am »
Aandacht voor de vrouwenploeg mag zeker op dit forum.
Vraag is echter is het wel op dit forum dat het voortouw genomen moet worden.
In mijn ogen zou een verslag van elke wedstrijd beter op essevee.be komen en via de social media.

Klopt, het forum is zoals ik zei "een extra kanaal" om de damesploeg te promoten.
Waar kan je buiten het stadion +2.500 mensen (en nog es evenveel? gasten zonder account) samen vinden met enkel maar interesse in Essevee?

Social media en evenementen (voor onze ploeg denk ik alleen dat dit waregem koerse zou kunnen zijn). Blijkbaar staat er wel een vacature open voor social media, doen dit wel via de klassieke manier.
Mijn mening wel een volledige manier van rekruteren op deze manier. Als je voor een vacature online iemand moet kunnen vinden dan is het hiervoor wel.
Hoe moeilijk is het om een dagje influencers te zoeken die hier wel constant met soc media bezig zijn en doordat Belgie te klein is hier amper hun botterham mee kunnen verdienen. Kun je direct de kwaliteit van hun werk zien.

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #9 Gepost op: september 04, 2021, 06:42:28 pm »
Aandacht voor de vrouwenploeg mag zeker op dit forum.
Vraag is echter is het wel op dit forum dat het voortouw genomen moet worden.
In mijn ogen zou een verslag van elke wedstrijd beter op essevee.be komen en via de social media.

Klopt, het forum is zoals ik zei "een extra kanaal" om de damesploeg te promoten.
Waar kan je buiten het stadion +2.500 mensen (en nog es evenveel? gasten zonder account) samen vinden met enkel maar interesse in Essevee?

Social media en evenementen (voor onze ploeg denk ik alleen dat dit waregem koerse zou kunnen zijn). Blijkbaar staat er wel een vacature open voor social media, doen dit wel via de klassieke manier.
Mijn mening wel een volledige manier van rekruteren op deze manier. Als je voor een vacature online iemand moet kunnen vinden dan is het hiervoor wel.
Hoe moeilijk is het om een dagje influencers te zoeken die hier wel constant met soc media bezig zijn en doordat Belgie te klein is hier amper hun botterham mee kunnen verdienen. Kun je direct de kwaliteit van hun werk zien.
wel ik heb vorig seizoen een idee voorgesteld bij zowel de mannen als de vrouwen van essevee : namelijk tracht er voor te zorgen dat de thuismatchen op dezelfde dag vallen! de vrouwen wedstrijd voor de mannen match of omgekeerd ! succes/volk gegarandeerd toch? maar dat kan/kon blijkbaar niet practisch gezien... dus wa krijg je dan alle aandacht naar de mannen hé... wel zeer goed om hier te lezen dat er wordt over nagedacht ;) nog een idee waarom zet je op de website geen plaatsje voor de dames? zou ook al veel doen denk ik en idd onze social media hé, neem nu volgende match essevee club soit ik doe een poging: De dames geven van katoen!
Ook onze damesploeg rekent op jullie steun!
Zaterdag 11 september om 15u00
Essevee Women SL - Club Brugge YLA
;) graag jullie reactie over dit alles mvg
« Laatst bewerkt op: september 06, 2021, 08:15:17 pm door svennay »

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #10 Gepost op: september 05, 2021, 03:42:07 pm »
nieuw bericht op de social media van essevee: https://www.facebook.com/esseveelive/photos/a.10150210641855995/10158978629425995/ hadden ze daar nu is bij gezet : kom zeker kijken volgende week ! ofzo

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #11 Gepost op: september 08, 2021, 07:33:52 pm »
https://www.facebook.com/esseveelive/photos/a.10150210641855995/10158981675565995/

tv voor de fans die écht niet kunnen gaan.....voor de rest is dit echt een unieke kans om met zen allen beide matchen te gaan bekijken!😉 want #tope es alles #meugelijk❤

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #12 Gepost op: september 11, 2021, 02:11:40 pm »
https://www.facebook.com/esseveelive/photos/a.10150210641855995/10158981675565995/

tv voor de fans die écht niet kunnen gaan.....voor de rest is dit echt een unieke kans om met zen allen beide matchen te gaan bekijken!😉 want #tope es alles #meugelijk❤

Bij deze kijk ik voor het eerst.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #13 Gepost op: september 11, 2021, 02:21:00 pm »
0-1 Guns, jammer genoeg een blunder in de verdediging.
Gesloten tactische match tot nu toe.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #14 Gepost op: september 11, 2021, 02:26:19 pm »
0-1 Guns, jammer genoeg een blunder in de verdediging.
Gesloten tactische match tot nu toe.
0-2, foutje in de communicatie in de verdediging.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #15 Gepost op: september 11, 2021, 02:49:43 pm »
0-2 aan de rust waarbij club brugge 2 goals heeft kunnen maken na blunders en miscommunicatie in de verdediging.
Match was zeer gesloten begonnen maar brugge nam de controle na de 0-1.
Onze dames kwamen er echter de laatste 10 minuten door en konden enkele kansen creëren.
Als ze de 2de helft kunnen hervatten zoals ze geeindigd zijn dan is een comeback nog mogelijk.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #16 Gepost op: september 11, 2021, 03:52:01 pm »
0-3, derde goal was nog een voorzit die binnenwaaide.
Betere kansen waren voor de essevee dames waaronder nog een bal op de lat.
Niveauverschil was dus veel kleiner dan de eindstand doet vermoeden.
Denk dat de dames een heel mooi seizoen tegemoet gaan.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #17 Gepost op: september 11, 2021, 10:06:22 pm »
Die tegengoals, tja

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #18 Gepost op: november 18, 2021, 05:31:23 pm »
Zaterdag om 13u 30 ZW - RC Genk live op TV

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Algemeen
« Reactie #19 Gepost op: mei 10, 2022, 08:54:07 pm »
Bij gebrek aan nieuws van de mannenploeg, schakelt het socialmedia team over alle info over vrouwenteam…