Auteur Topic: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 15245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.657
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #140 Gepost op: december 20, 2021, 06:26:50 pm »
Die 2e goal van mechelen mocht er toch ook nooit in..
De eerste ook niet,ik heb nog alles eens bekeken,Vossen,tja dat is niet te begrijpen,maar vooral ook De Bock doet vreemde zaken,maw niks.  De Bock speelde toch ook niet goed,balverlies,overlopen worden,slechte beslissingen. 
Bij de tweede goal moet Ciranni anders koppen maar Boya stond ook te hoog,deed mij denken aan de laatste goal van Club Brugge in de halve finale beker.  Kon Bossut meer hebben gedaan bij tweede goal?

Boya te hoog? ik vond net van niet, hij moest druk zetten op de inworp en heeft dit niet gedaan. Moest hij zorgen dat hij bij zijn man stond, moest bal naar achter en kwam die diepte pass waarschijnlijk niet.
Maar bon, muggeziften, we hebben gewonnen met goede mentaliteit. Vond Boya en Seck een beirematch spelen. En Boya zijn geel, was nooit geel. Hij kon de Camargo nooit zien komen in zijn rug!
Vond Boya-Seck ook  goed hoor, maar op die bepaalde fase stond Boya misschien niet hoog genoeg of niet laag genoeg, dus ergens daar tussen, en niet goed dus.  Muggenziften, inderdaad.     Ik wil niet muggenziften maar in uw muggeziften zit er een n te weinig (wist ik enkel maar door de spellingscorrectie :)  ).

MiereNneuker  ;)
:D

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.185
Re: Speeldag 20 : 18/12/2021 - 18.30u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #141 Gepost op: december 20, 2021, 07:08:52 pm »
Ik vraag mij af of die Fadera wel beweeglijk genoeg is

Wat zegde gy nu weer..
Ik zie hem graag spelen.. vol energie en inzet
Nog maar 20j, kan type olayinka worden

Neenee, totaal verschillende voetballers.
Olayinka was sneller en kon makkelijk man voorbij. Ook veel werkkracht
Fadera is gewoon een goede voetballer zoals je er 13 in een dozijn hebt.